Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сынып орта мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Бағалау үдерісі, оқыту үшін бағалаудың қамтылуы |
Оқу үдерісіне барлық окушылардың тартылуы |
Оқып-үйренудің нәтижелері |
Негізгі дерек көздер |
||||||||||||||||
І тоқсан |
||||||||||||||||||||||||
І-тарау. Кинематика негіздері (8 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Кинематиканың негізгі түсініктері мен тендеулері. |
1 |
Кинематиканың негізгі түсініктері мен тендеулерін меңгерту |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Топ басшысының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Кинематика формулалары. Еркін түсу. |
1 |
Кинематика формулалары. Еркін түсуін меңгерту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау |
Кинематика формулалары. Еркін түсуін біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы. Троекторияның қисықтық радиусы. |
1 |
Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы. Троекторияның қисықтық радиусын меңгерту |
Жұптық, топтық бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру |
Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы. Троекторияның қисықтық радиусын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№1 зертханалық жұмыс. «Дененің ұшу қашықтығының лақтыру бұрышына тәуелділігі.» |
1 |
Дененің ұшу қашықтығының лақтыру бұрышына тәуелділігін меңгерту |
Интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Қозғалыстың салыстырмалылығы Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы. |
1 |
Қозғалыстың салыстырмалылығы Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысын меңгерту |
«Балдық» жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып,шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есеп шығарту. |
1 |
Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысын меңгерту |
Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару |
Практикалық тапсырмаларда сұрақтар қоя отырып, есептің шығару жолдарын түсіндіру |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
№3 Зертханалық жұмыс. «Дененің кинетикалық энергиясының өзгеруі мен серпімділік күшінің жұмысын салыстыру» |
1 |
Дененің кинетикалық энергиясының өзгеруі мен серпімділік күшінің жұмысын салыстырун меңгерту |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Сұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы |
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау.Формативті бағалау |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Берілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтау |
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағаланады |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
ІІ-тарау. Динамика (11 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Ілгермелі қозғалыстың динамикасы. |
1 |
Ілгермелі қозғалыстың динамикасы нмеңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы |
Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру |
Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару |
Ілгермелі қозғалыстың динамикасын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығаруды меңгерту. |
Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығаруды біледі. |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Статика элементтері |
1 |
Статика элементтерін меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау. Формативті бағалау |
Берілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтау |
Статика элементтерін біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығаруды меңгерту. |
Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығаруды біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Айналмалы қозғалыстың энергиясы |
1 |
Айналмалы қозғалыстың энергиясын меңгерту |
Топпен жұмыс. «Еске түсіру», «Ой қозғау», «Миға шабуыл» іскерлік. |
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды |
В,С тобынан есептер беру |
Айналмалы қозғалыстың энергиясын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Айналмалы козғалыс үшін Ньютонның екінші заңы. Импульс моментерінің сақталу заңы. |
1 |
Айналмалы козғалыс үшін Ньютонның екінші заңы. Импульс моментерінің сақталу заңын меңгерту |
Топпен жұмыс. «Еске түсіру», «Ой қозғау», «Миға шабуыл» іскерлік. |
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды |
В,С тобынан есептер беру |
Айналмалы козғалыс үшін Ньютонның екінші заңы. Импульс моментерінің сақталу заңын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№2 Зертханалык жұмыс. Шардың инерция моментін анықтау. |
1 |
Шардың инерция моментін анықтауды меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру арқылы анықталады |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Бүкіләлемдік тартылыс заңы. |
1 |
Бүкіләлемдік тартылыс заңын меңгерту |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Мені таң қалдырды, Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады-қызығушылықтарын арттыру. Формативті бағалау. |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Гравитациялық өрістегі дененің потенциалдық энергиясы. |
1 |
Гравитациялық өрістегі дененің потенциалдық энергиясын меңгерту |
Интерактивті тақта көмегімен фигураларды көрсету,сыза алу |
Оқушылар сабақ қорытындылағанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру |
Практикалық тапсырмаларды орындау |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару. |
1 |
Бүкіләлемдік тартылыс заңын меңгерту |
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту |
Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау |
Кеңейтілген тапсырма беру |
Формативті бағалау. Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. Оқушылар есептер шығаруда жай формулалар кестесін пайдалану. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Кеплер заңдары. Кеплер заңдарының математикалық негіздемесі. |
1 |
Кеплер заңдары. Кеплер заңдарының математикалық негіздемесін меңгерту |
Топпен жұмыс. «Дөңгелек стол», Дөңгелек үстелде ережені сақтау. |
Сырттай бақылау арқылы қойылған сұрақтардың жауаптары бағаланады, қажет болған жағдайда түсініктер мен комментарийлер беріледі.Форма- тивті бағалау |
Берілген уақыт шеңберінен аспау керектігі, практикалық тәжірибені және жіберілген қателерді талқылау мақсатында оқушылардың қызығушылықтарын ояту |
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
ІІІ-тарау. Сұйықтар мен газдардың қозғалысы (3 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Бернулли теңдеуі. |
1 |
Бернулли теңдеуін меңгерту |
Топпен жұмыс.Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын, талдауын жасау.Анықтама лар арқылы дәлелдеу. |
Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды |
Жеке берілген тапсырма оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятумен қатар, өз бетінше жұмыс істеуге ынталандырады |
Топтың бағалауын басшылыққа алу |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Тұтқыр сұйықты. Денелердің аққыштығы. Қанаттық көтеру күші. |
1 |
Тұтқыр сұйықты. Денелердің аққыштығы. Қанаттық көтеру күшін меңгерту |
Жеке тапсырма «Ағаш»бейнесі арқылы өз ойларын қағаз бетіне түсіру, «Постер» жасау |
Тапсырмаларды интерактивті тақта арқылы беру. Көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін тексеру. |
Топта көшбасшылық рөлін беру, |
Формативті бағалау. Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. Оқушылар есептер шығаруда формулаларды пайдалану. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару. |
1 |
Формулаларды есептер шығаруда пайдалана алуы |
Топпен жұмыс.Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын, талдауын жасау.Анықтама лар арқылы дәлелдеу. |
Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды |
Жеке берілген тапсырма оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятумен қатар, өз бетінше жұмыс істеуге ынталандырады |
Топтың бағалауын басшылыққа алу |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
IV-тарау. Молекула-кинетикалық теория. (12 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
МКТ-ның негізгі қағидалары және оның тәжірибелік дәлелдемелері. |
1 |
МКТ-ның негізгі қағидалары және оның тәжірибелік дәлелдемелерін меңгерту |
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау |
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Молекуланың өлшемі мен массасы. Молекулалардың өзара әсерлесу күштері. |
1 |
Молекуланың өлшемі мен массасы. Молекулалардың өзара әсерлесу күштерін меңгерту |
Жұптық, топтық жұмыс. «Бірін бірі оқыту»,-«Үйрете отырып, үйренемін»-қағидасын жүзеге асыру тәсілі |
Жұптық, топтық бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. |
Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни ұстаз рөлін орындайды |
Сұрақтар қойған парақтар арқылы бағаланады. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдері. |
1 |
Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдерін меңгерту |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Идеал газ. МКТ-ның негізгі теңдеуі. |
1 |
Идеал газ. МКТ-ның негізгі теңдеуін меңгерту |
Топтық жұмыс.Жарыс түрінде ұйымдастырылады. 4-кезеңнен тұрады:тас қақпаның сұрақтары,күміс қақпаның есептері,алтын қақпаның есептері, алтын сандықтың есебі. |
«Балдық» жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру. |
Дарынды, таланты оқушылар сабақ барысында өз білім деңгейлерін көрсетеді. |
Сұрақтарға жауап беріледі, практикалық тапсырма орындалады. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Бақылау жұмысы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
ІІ-тоқсан. |
||||||||||||||||||||||||
|
Менделеев-Клайперон теңдеуі. |
1 |
Менделеев-Клайперон теңдеуін меңгерту |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Менделеев-Клайперон теңдеуін біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Дәреже ұғымын білуі,жаза алуы, есептеу бейімділіктері |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Нақты газдар. Ван-дер Ваальс тендеуі. Газдардың техникада қолданылуы. |
1 |
Нақты газдар. Ван-дер Ваальс тендеуін меңгерту |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Пирамида құру арқылы оқушылардың сабаққа ынталандыру, қызығушылықтарын ояту. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Нақты газдар. Ван-дер Ваальс тендеуін біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Қайталау сабағы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Сұрақтардың жауаптары,практикалық тапсырмаларды орындаулары |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Бақылау жұмысы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
V-тарау. Термодинамика негіздері. (11 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Ішкі энергия. Ішкі энергияның өзгеру тәсілдері. |
1 |
Ішкі энергия. Ішкі энергияның өзгеру тәсілдерін меңгерту |
Сабаққа қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушылардың көңіл күйлерін анықтау.(3-карточка жатады соны көрсету арқылы анықтайды). «Ой қозғау» стратегиясы |
Бағалау: 1. «Ой қозғау», 2. «Бағалы зат», 3. Мұғалімнің бақылауы |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту |
Ішкі энергия. Ішкі энергияның өзгеру тәсілдерін біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Механикадағы және термодинамикадағы жылу мөлшері. Калориметрлік тәжірибелер |
1 |
Механикадағы және термодинамикадағы жылу мөлшерін меңгерту |
Топтық жұмыс. |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту |
Механикадағы және термодинамикадағы жылу мөлшерін біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Жылу сыйымдылық. Жұмыс пен жылу мөлшерінің эквиваленттілігі. Румфорд пен Джоуль тәжірибелері. |
1 |
Жылу сыйымдылықты меңгерту |
Топтардың берген сұрақтарын талқылау |
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды |
Өмірден мысалдар келтіру нәтижесінде дарынды,талантты балалар анықталады |
Топ басшысының бақылау нәтижесі бойынша бағалау |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Термодинамиканың І-заңы. Изопроцесстерде қолдану. Адиабаталық процесс. |
1 |
Термодинамиканың І-заңы. Изопроцесстерде қолдану. Адиабаталық процесін меңгерту |
Сұрақ қою техникасын қолдана отырып, диалогтік қарым-қатынасқа түсу |
Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру |
Оқулықтан 1,2-мысалды өз беттерінше оқып, қорғау |
Практикалық тапсырмалардан, ауызша сұрақтардан |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Изопроцесстерді меңгерту |
Жеке, топтық жұмыс. «Саяхат» сабақ. 1,2-ші аялдамалдар ауызша сұрақтар,есептеулер.3,4,5 аялдамалар топтық жұмыстар. |
Топтық бағалау. Кері байланыс. Саяхат барысында нені түсіндік, неге үйрендік? |
Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында сандар және сандардың бөлінгіштігі туралы білімдерін қолданып логикалық және олимпиадалық есептер шығару |
«Тапқырлық», «Қате тұжырымды анықтау» тапсырмалар арқылы білімдерінің нәтижесі байқалады. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
«Мен саған,сен маған». Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады. |
Формативті бағалау. Топтың өздерінің жасап әкелген бағалау критерийлері бойынша бағаланады. |
Тапсырмаларды орындау барысында дарынды,талантты оқушылар ерекшеленеді. |
Сұрақ деңгейлерінің түріне және тапсырмалар басшылыққа алынады. |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
№4 Зертханалық жұмыс. Металдардың молярлық жылусыйымдылықтарын салыстыру |
1 |
Металдардың молярлық жылусыйымдылықтарын салыстыруды меңгерту |
Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету |
Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау. Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың? |
Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі |
Металдардың молярлық жылусыйымдылықтарын салыстыруды білді |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Жылу қозғалтқыштары. |
1 |
Жылу қозғалтқыштарын меңгерту |
Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету |
Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау. Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың? |
Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі |
Кері байланыс «Автордың орындығы» |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Термодинамиканың ІІ-заңы |
1 |
Термодинамиканың ІІ-заңын меңгерту |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Екі жұлдызша, бір тілек арқылы бағалау Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Жаттығу жұмыстарын орындау барысында |
Термодинамиканың ІІ-заңын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
«Мен саған,сен маған». Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады. |
Формативті бағалау. Топтың өздерінің жасап әкелген бағалау критерийлері бойынша бағаланады. |
Тапсырмаларды орындау барысында дарынды,талантты оқушылар ерекшеленеді. |
Сұрақ деңгейлерінің түріне және тапсырмалар басшылыққа алынады. |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Бақылау жұмысы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
VІ-тарау . Сұйықтар мен газдардың қасиеттері. (3 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Булану және конденсация. Қайнау. Будың касиеттері. Заттың кризистік күйі |
1 |
Булану және конденсация. Қайнау. Будың касиеттері. Заттың кризистік күйін меңгерту |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Булану және конденсация. Қайнау. Будың касиеттері. Заттың кризистік күйін біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Сұйықтың беттік қабатының қасиеттері. |
1 |
Сұйықтың беттік қабатының қасиеттерін меңгерту |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Бағалау парағы бойынша |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Сұйықтың беттік қабатының қасиеттерін біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№5 Зертханалық жұмыс. «Судың беттік керілу коэффициентін тамшының үзілуі және сұйықтың капилляр бойымен көтерілуі әдістерімен өлшеу.» |
1 |
Судың беттік керілу коэффициентін тамшының үзілуі және сұйықтың капилляр бойымен көтерілуі әдістерімен өлшеуді меңгерту |
Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету |
Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау. Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың? |
Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі |
Судың беттік керілу коэффициентін тамшының үзілуі және сұйықтың капилляр бойымен көтерілуі әдістерімен өлшеуді біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
ІІІ тоқсан |
||||||||||||||||||||||||
VІІ-тарау. Қатты денелердің механикалық қасиеттері (3 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Кристалл және аморф денелер. |
1 |
Кристалл және аморф денелерді меңгерту |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Бағалау парағы бойынша |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Кристалл және аморф денелерді біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Балқу және кристалдану. Сублимация. |
1 |
Балқу және кристалдану. Сублимацияны меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды 2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
Балқу және кристалдану. Сублимацияны біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
«Мен саған,сен маған». Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады. |
Формативті бағалау. Топтың өздерінің жасап әкелген бағалау критерийлері бойынша бағаланады. |
Тапсырмаларды орындау барысында дарынды,талантты оқушылар ерекшеленеді. |
Сұрақ деңгейлерінің түріне және тапсырмалар басшылыққа алынады. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
Электростатика (10 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы. |
1 |
Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңын меңгерту |
Топтық жұмыс. «Саяхат сабақ». |
Әр топтың істелінген жұмыстары жетон бойынша бағаланады. «2»-көк, «3»-жасыл, «4»-сары, «5»-қызыл. |
Берілген тапсырмаларды орындау барысында ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізе алатын оқушылар байқалады.Қызығушылықтары оянады. |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығарту. |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
«Мен саған,сен маған». Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады. |
Формативті бағалау. Топтың өздерінің жасап әкелген бағалау критерийлері бойынша бағаланады. |
Тапсырмаларды орындау барысында дарынды,талантты оқушылар ерекшеленеді. |
Сұрақ деңгейлерінің түріне және тапсырмалар басшылыққа алынады. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Электр өрісінің кернеулігі. Электр өрісінің күш сызықтары. |
1 |
Электр өрісінің кернеулігі. Электр өрісінің күш сызықтарын меңгерту |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Бағалау парағы бойынша |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
«Мен саған,сен маған». Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады. |
Формативті бағалау. Топтың өздерінің жасап әкелген бағалау критерийлері бойынша бағаланады. |
Тапсырмаларды орындау барысында дарынды,талантты оқушылар ерекшеленеді. |
Сұрақ деңгейлерінің түріне және тапсырмалар басшылыққа алынады. |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Гаусс теоремасы. Электр өрісі күштің жұмысы. Электр өрісінің потенциалы. |
1 |
Гаусс теоремасы. Электр өрісі күштің жұмысы. Электр өрісінің потенциалын меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы |
Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды 2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
Гаусс теоремасы. Электр өрісі күштің жұмысы. Электр өрісінің потенциалын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Электр өрісіндегі өткізгіштер. Электр өрісіндегі диэлектриктер. |
1 |
Электр өрісіндегі өткізгіштер. Электр өрісіндегі диэлектриктерді меңгерту |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Бағалау парағы бойынша |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Кері байланыс «Автордың орындығы» |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Электр сыйымдылық. Конденсаторлардың құрылысы және түрлері, электр өрісінің энергиясы. |
1 |
Электр сыйымдылық. Конденсаторлардың құрылысы және түрлері, электр өрісінің энергиясын меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Өз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қою |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Электр өрісінің энергиясы |
1 |
Электр өрісінің энергиясын меңгерту |
«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу, БҮҮ кестесі. |
БҮҮ кестесін толтыру арқылы өзін-өзі бағалау (кері байланыс) |
1.«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс 2. талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Электр өрісінің энергиясын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Электросатика тарауына тест өткізу. |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
Тұрақты электр тогы (10 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Тұрақты токтың пайда болу шарттары. |
1 |
Тұрақты токтың пайда болу шарттарын меңгерту |
«Мозайка» әдісі, Тест тапсырмалары |
БҮҮ кестесін толтыру арқылы өзін-өзі бағалау (кері байланыс) |
1.«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс 2. талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Тұрақты токтың пайда болу шарттарын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Электр энергиясы көзінің Э.Қ.К-і. Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. |
1 |
Электр энергиясы көзінің Э.Қ.К-і. Тізбек бөлігі үшін Ом заңын меңгерту. |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) «Ой түйін» рефлексия |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Электр энергиясы көзінің Э.Қ.К-і. Тізбек бөлігі үшін Ом заңын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау. Толық тізбек үшін Ом заңы |
1 |
Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау. Толық тізбек үшін Ом заңын меңгерту. |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
1.Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында сандар және логикалық және олимпиадалық есептер шығару 2.талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау. Толық тізбек үшін Ом заңын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№6 Зертханалық жұмыс. «Тізбектің бөлігі үшін Ом заңы.» |
1 |
Тізбектің бөлігі үшін Ом заңын меңгерту. |
«Сұрақ – жауап» әдісі |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Тізбектің бөлігі үшін Ом заңын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Кирхорф ережесі. Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы. |
1 |
Кирхорф ережесі. Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңын меңгерту. |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Кирхорф ережесі. Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№7 Зертханалық жұмыс. Өткізгіштердің аралас жалғануы. |
1 |
Өткізгіштердің аралас жалғануын меңгерту |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Өткізгіштердің аралас жалғануын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№8 Зертханалық жұмыс. Ток көзінің ЭҚК-ін және оның ішкі кедергісін анықтау. |
1 |
Ток көзінің ЭҚК-ін және оның ішкі кедергісін анықтауды меңгерту |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Ток көзінің ЭҚК-ін және оның ішкі кедергісін анықтауды біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Бақылау жұмысы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
Магнит өрісі (8 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Магнит өрісі. Ампер заңы. |
1 |
Магнит өрісі. Ампер заңын меңгерту. |
Топтық жұмыс, оқу және талқылау, электронды оқулық, «ішіне-сыртына». |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Магнит өрісі. Ампер заңын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Ток элементі. Био-Савар-Лаплас заңы |
1 |
Ток элементі. Био-Савар-Лаплас заңын меңгерту |
Психологиялық ахуал (миға шабуыл), топтық жұмыс, оқу және талқылау, «топтастыру» |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Ток элементі. Био-Савар-Лаплас заңын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Дөңгелек токтың, түзу токтың, соленоидтың және троидтың магнит өрісі |
1 |
Дөңгелек токтың, түзу токтың, соленоидтың және троидтың магнит өрісін меңгерту. |
«Молекула» әдісі, топтық жұмыс, оқу және талқылау, «мен саған, сен маған» сұрақ-жауап |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі |
Дөңгелек токтың, түзу токтың, соленоидтың және троидтың магнит өрісін біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Шексіз ұзын соленоидтың және троидтың магнит өрісінің индукциясы. |
1 |
Шексіз ұзын соленоидтың және троидтың магнит өрісінің индукциясын меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Шексіз ұзын соленоидтың және троидтың магнит өрісінің индукциясын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Магнит өрісіндегі тогы бар контур |
1 |
Магнит өрісіндегі тогы бар контурды меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Магнит өрісіндегі тогы бар контурды біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Лоренц күші. |
1 |
Лоренц күшін меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Лоренц күшін біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Заттардағы магнит өрісі |
1 |
Заттардағы магнит өрісін меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Бағалы зат» |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
Заттардағы магнит өрісін біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
ІV тоқсан |
||||||||||||||||||||||||
Электромагниттік индукция (6 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Электромагнитгік индукция құбылысы |
1 |
Электромагнитгік индукция құбылысын меңгерту |
«Сен маған, мен саған» сұрақ-жауап, «Ыстық орындық» |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Электромагнитгік индукция құбылысын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Энергияның сақталу заңы. Магнит ағынының сақталу заңы. Ленц ережесі |
1 |
Энергияның сақталу заңы. Магнит ағынының сақталу заңы. Ленц ережесін меңгерту |
«Кезбе тілші» әдісі, «Автор орындығы» |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау |
Энергияның сақталу заңы. Магнит ағынының сақталу заңы. Ленц ережесін біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Э.М.И. заңын энергаяның сақталу заңы тұрғысында тұжырымдау |
1 |
Э.М.И. заңын энергаяның сақталу заңы тұрғысында тұжырымдауды меңгерту |
«Мен саған, сен маған» сұрақ-жауап, Логикалық есептер |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни ұстаз рөлін орындайды |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығаруға болатындығын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Лоренц күшінің жұмысы. Максвелл гипотезалары |
1 |
Лоренц күшінің жұмысы. Максвелл гипотезаларын меңгерту |
Миға шабуыл «Әлемді шарлау» стратегиясы сұрақтарды бір-біріне түсіндіреді, «фишбоун» әдісі |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығаруға болатындығын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Өздік индукция құбылысы |
1 |
Өздік индукция құбылысын меңгерту |
«Кезбе тілші» әдісі, «Автор орындығы» |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау |
Өздік индукция құбылысын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару. |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
Әр түрлі ортадағы электр тогы (10 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
Металдардағы электр тогы. |
1 |
Металдардағы электр тогын меңгерту |
Миға шабуыл «ДЖИГСО» әдісі |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Металдардағы электр тогы біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Жартылай еткізгіштердегі электр тогы. |
1 |
Жартылай еткізгіштердегі электр тогын меңгерту |
Тұжырымдамалық карта «Сөйлейтін» сандар |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
1.«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс 2. талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Жартылай еткізгіштердегі электр тогын біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Электролиттердегі электр тогы |
1 |
Электролиттердегі электр тогын меңгерту |
«Мен саған,сен маған». Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады. «ДЖИГСО» әдісі |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
1.Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында сандар және логикалық және олимпиадалық есептер шығару 2.талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Электролиттердегі электр тогын біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Газдардағы және вакуумдағы электр тогы |
1 |
Газдардағы және вакуумдағы электр тогын меңгерту. |
«Мозайка» әдісі, «ДЖИГСО» әдісі |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
талантты және дарынды оқушыларға арналған қосымша есептер |
Газдардағы және вакуумдағы электр тогын біледі. |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару. |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Есептер шығару. |
1 |
Есеп шығару жолдарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Бақылау жұмысы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||||||||
|
Қайталау сабағы. |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
Физикалық практикумдер (7 сағат) |
||||||||||||||||||||||||
|
№1Практикалық жұм. Үдемелі козғалыстағы дененің үдеуін анықтау |
1 |
Үдемелі козғалыстағы дененің үдеуін анықтауды меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
Үдемелі козғалыстағы дененің үдеуін анықтауды біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№2 Практикалық жұм. Сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтау |
1 |
Сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтауды меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Бағалы зат» |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтауды біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№3 Практикалық жұмыс. Бөлмедегі газ молекулаларының концентрациясын және олардың санын анықтау |
1 |
Бөлмедегі газ молекулаларының концентрациясын және олардың санын анықтауды меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
Бөлмедегі газ молекулаларының концентрациясын және олардың санын анықтауды біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№4 Практикалық жұмыс. Ауа молекулаларының орташа квадраттык жылдамдығын анықтау |
1 |
Ауа молекулаларының орташа квадраттык жылдамдығын анықтауды меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Бағалы зат» |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Ауа молекулаларының орташа квадраттык жылдамдығын анықтауды біледі |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№5 Практикалық жұмыс. Қыздыру лампысы кедергісінің температураға тәуелділігін зерттеу. |
1 |
Қыздыру лампысы кедергісінің температураға тәуелділігін зерттеуді меңгерту. |
«Топтастыру» әдісі, топтық, жұптық, жеке жұмыс. |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Қыздыру лампысы кедергісінің температураға тәуелділігін зерттеуді біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
№6 Практикалық жұм. Ток көзінің ЭҚК вольтметрдің көмегімен анықтау |
1 |
Ток көзінің ЭҚК вольтметрдің көмегімен анықтауды меңгерту. |
«Сен маған, мен саған» сұрақ-жауап, «Ыстық орындық» |
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау Жиынтық бағалау |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Ток көзінің ЭҚК вольтметрдің көмегімен анықтауды біледі. |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |
||||||||||||||||
|
Қорытындылау сабағы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика 10-сынып, Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев «Мектеп» баспасы, 2010 |