Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

    ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТІ

























    10-сынып


    Қазақ әдебиеті

    (Жаратылыстану-математикалық бағыт)


    Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы
















    Тараз – 2020


    Баспаға Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің

    Әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылған (хаттама №5, «24» желтоқсан 2019 жыл)



    Пікір жазғандар:

    Т.А.Мұқашев – М. Х. Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Филология және журналистика» кафедрасының доценті, ф.ғ.к.

    С.О. Құлбарақ – М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Дулатитану» ғылыми-зерттеу орталығының директоры, филология ғылымдарының докторы, профессор.


    Редакция алқасы:

    Ш.А.Усерова – Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің басшысы, төрайымы: Б.Х.Тажибаев – облыстық оқу-әдістемелік кабинеті басшысының орынбасары, төрайымның орынбасары; А.Н.Иманбекова – Тараз қаласы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің сарапшы мұғалімі, Ш.М.Жамалбекова – облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің «Білім үдерісін ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету» бөлімінің жетекшісі, редактор; А.А.Нұрмолдаева – техникалық корректор.




    А.А Татибекова «Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы» 10-сынып Қазақ әдебиеті пәні (жаратылыстану-математикалық бағыт) – Тараз, 2020. – 92 б.





    Әдістемелік жинаққа енген жиынтық бағалау тапсырмалары білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстыру дағдыларын шынайы бағалауда әдістемелік көмек көрсетеді.

    Әдістемелік жинақ жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне арналған.





    © Жамбыл облысы әкімдігі білім

    басқармасының оқу-әдістемелік кабинеті



    Тараз қ. 2020







    Мазмұны:

    Кіріспе ............................................................................................................................ 4

    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар.......................................................................................................... 5

    1-бөлім, І нұсқа «Қалың елім, қазағым» ............................................................... 6

    1-бөлім, ІІ нұсқа «Қалың елім, қазағым» .............................................................. 9

    2-бөлім, І нұсқа «Қалың елім, қазағым» ................................................................... 12

    2-бөлім, ІІ нұсқа «Қалың елім, қазағым» ............................................................ 15

    2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 18

    1-бөлім, І нұсқа «Қазақтың Қанышы» .............................................................. 19

    1-бөлім, ІІ нұсқа «Қазақтың Қанышы» .............................................................. 22

    2-бөлім, І нұсқа «Қазақтың Қанышы» .................................................................. 25

    2-бөлім, ІІ нұсқа «Қазақтың Қанышы» .................................................................. 28

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 31

    1-бөлім, І нұсқа «Парасат пайымы» ................................................................... 32

    1-бөлім, ІІ нұсқа «Парасат пайымы» .................................................................. 35

    2-бөлім, І нұсқа «Парасат пайымы» ................................................................... 38

    2-бөлім, ІІ нұсқа «Парасат пайымы» .................................................................. 41

    4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 44

    1-бөлім, І нұсқа «Тарих тағылымы» ................................................................... 45

    1-бөлім, ІІ нұсқа «Тарих тағылымы» .................................................................. 48

    2-бөлім, І нұсқа «Тарих тағылымы» ................................................................... 51

    2-бөлім, ІІ нұсқа «Тарих тағылымы» .................................................................. 54

    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 57

    2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 67

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар....................................................................................................... 75

    4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар...................................................................................................... 83

    Қорытынды ................................................................................................................. 91

    Пайдаланылған әдебиеттер ....................................................................................... 92


















    Кіріспе


    Жалпы орта білім беру мектептерінің 10-сынып жаратылыстану-математика бағытына арналған «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар пән мұғалімдеріне, білім алушыларға көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр.

    Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Оқу бағдарламасында қамтылған бөлімдер бойынша дайындалған жиынтық бағалау тапсырмаларының түрлері пән мұғалімдеріне әдістемелік қолдау көрсетуге бағытталды.

    Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік құралда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сонымен қатар, бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларынан соң білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар нақты берілген.

    Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, сонымен бірге бағалау және салыстыру дағдыларын тексеруге құрылып, соның негізінде пәндік білімді, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды бағалауды көздейді.

    Әдістемелік жинаққа енген жиынтық бағалау тапсырмалары білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстыру дағдыларын шынайы бағалауда әдістемелік көмек көрсетеді.













































    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАРЫ

































    «Қалың елім, қазағым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    1-нұсқа


    Оқылатын шығарма

    Абай Құнанбайұлы «Сегіз аяқ» өлеңі

    Оқу мақсаты

    10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау

    10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    Бағалау критерийі

    Білім алушы


    • көркемдегіш құралдардың орнын, қолданылу мақсатын анықтайды;


    • адамгершілік құндылық тұрғысынан шығарманың идеясын талдап, эссе жазады.

    Ойлау дағдысының деңгейлері

    Қолдану

    Орындау уақыты

    15-20 минут


    1-тапсырма. Абай Құнанбайұлының «Сегіз аяқ» өлеңіндегі құбылту мен айшықтаудың түрлерін табыңыз. Олардың қызметін анықтаңыз.


    Көркемдегіш құрал

    Құбылту мен айшықтау түрлеріне мысалдар

    Қолданудағы мақсаты

    Троп түрлері






    Айшықтаудың түрлері







    2-тапсырма. Ақынның «Сегіз аяқ» өлеңінен берілген мысалдар арқылы көркемдегіш құралды ажыратып, анықтама беріңіз.


    Өлеңнен мысал

    Көркемдегіш құрал

    Анықтама

    Толғауы тоқсан қызыл тіл,

    Сөйлеймін десең өзің біл?





    Қайнайды қаның,

    Ашиды жаның...





    Болмасын кекшіл,

    Болсайшы көпшіл,

    Жан аямай кәсіп қыл.



    Білгенге жол бос,

    Болсайшы қол бос...





    3-тапсырма. А.Құнанбайұлының «Сегіз аяқ» өлеңінің идеясын анықтап, оларды адамгершілік құндылықтар тұрғысынан маңызын талдап, көлемі 80-90 сөзден тұратын эссе жазыңыз.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Көркемдегіш құралдардың орнын, қолданылу мақсатын анықтайды.






    1

    Құбылтудың түрлерін анықтайды;

    1

    Айшықтаудың түрлерін анықтайды;

    1

    Көркемдегіш құралдың қолданылуын көтерілген мәселемен байланыстырады;

    1

    Көркемдегіш құралдың қолданылуын авторлық мақсатпен, негізгі идеямен байланыстырады.

    1

    2

    Көркемдегіш құралдарды ажыратады;

    1

    Көркемдегіш құралдарды анықтайды;

    1

    Анықтама береді.

    1

    Адамгершілік құндылық тұрғысынан шығарманың идеясын анықтап, эссе жазады.




    3

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асеке
    28 Ақпан 2024
    2446
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    10-сынып қазақ тілі ЖМБ қазақ әдебиеті БЖБ ТЖБ 1,2,3,4 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    10-сынып қазақ тілі ЖМБ қазақ әдебиеті БЖБ ТЖБ 1,2,3,4 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    10-сынып қазақ тілі ЖМБ қазақ әдебиеті БЖБ ТЖБ 1,2,3,4 тоқсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

    ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТІ

























    10-сынып


    Қазақ әдебиеті

    (Жаратылыстану-математикалық бағыт)


    Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы
















    Тараз – 2020


    Баспаға Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің

    Әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылған (хаттама №5, «24» желтоқсан 2019 жыл)



    Пікір жазғандар:

    Т.А.Мұқашев – М. Х. Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Филология және журналистика» кафедрасының доценті, ф.ғ.к.

    С.О. Құлбарақ – М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Дулатитану» ғылыми-зерттеу орталығының директоры, филология ғылымдарының докторы, профессор.


    Редакция алқасы:

    Ш.А.Усерова – Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің басшысы, төрайымы: Б.Х.Тажибаев – облыстық оқу-әдістемелік кабинеті басшысының орынбасары, төрайымның орынбасары; А.Н.Иманбекова – Тараз қаласы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің сарапшы мұғалімі, Ш.М.Жамалбекова – облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің «Білім үдерісін ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету» бөлімінің жетекшісі, редактор; А.А.Нұрмолдаева – техникалық корректор.




    А.А Татибекова «Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы» 10-сынып Қазақ әдебиеті пәні (жаратылыстану-математикалық бағыт) – Тараз, 2020. – 92 б.





    Әдістемелік жинаққа енген жиынтық бағалау тапсырмалары білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстыру дағдыларын шынайы бағалауда әдістемелік көмек көрсетеді.

    Әдістемелік жинақ жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне арналған.





    © Жамбыл облысы әкімдігі білім

    басқармасының оқу-әдістемелік кабинеті



    Тараз қ. 2020







    Мазмұны:

    Кіріспе ............................................................................................................................ 4

    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар.......................................................................................................... 5

    1-бөлім, І нұсқа «Қалың елім, қазағым» ............................................................... 6

    1-бөлім, ІІ нұсқа «Қалың елім, қазағым» .............................................................. 9

    2-бөлім, І нұсқа «Қалың елім, қазағым» ................................................................... 12

    2-бөлім, ІІ нұсқа «Қалың елім, қазағым» ............................................................ 15

    2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 18

    1-бөлім, І нұсқа «Қазақтың Қанышы» .............................................................. 19

    1-бөлім, ІІ нұсқа «Қазақтың Қанышы» .............................................................. 22

    2-бөлім, І нұсқа «Қазақтың Қанышы» .................................................................. 25

    2-бөлім, ІІ нұсқа «Қазақтың Қанышы» .................................................................. 28

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 31

    1-бөлім, І нұсқа «Парасат пайымы» ................................................................... 32

    1-бөлім, ІІ нұсқа «Парасат пайымы» .................................................................. 35

    2-бөлім, І нұсқа «Парасат пайымы» ................................................................... 38

    2-бөлім, ІІ нұсқа «Парасат пайымы» .................................................................. 41

    4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 44

    1-бөлім, І нұсқа «Тарих тағылымы» ................................................................... 45

    1-бөлім, ІІ нұсқа «Тарих тағылымы» .................................................................. 48

    2-бөлім, І нұсқа «Тарих тағылымы» ................................................................... 51

    2-бөлім, ІІ нұсқа «Тарих тағылымы» .................................................................. 54

    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 57

    2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 67

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар....................................................................................................... 75

    4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар...................................................................................................... 83

    Қорытынды ................................................................................................................. 91

    Пайдаланылған әдебиеттер ....................................................................................... 92


















    Кіріспе


    Жалпы орта білім беру мектептерінің 10-сынып жаратылыстану-математика бағытына арналған «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар пән мұғалімдеріне, білім алушыларға көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр.

    Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Оқу бағдарламасында қамтылған бөлімдер бойынша дайындалған жиынтық бағалау тапсырмаларының түрлері пән мұғалімдеріне әдістемелік қолдау көрсетуге бағытталды.

    Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік құралда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сонымен қатар, бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларынан соң білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар нақты берілген.

    Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, сонымен бірге бағалау және салыстыру дағдыларын тексеруге құрылып, соның негізінде пәндік білімді, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды бағалауды көздейді.

    Әдістемелік жинаққа енген жиынтық бағалау тапсырмалары білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстыру дағдыларын шынайы бағалауда әдістемелік көмек көрсетеді.













































    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАРЫ

































    «Қалың елім, қазағым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    1-нұсқа


    Оқылатын шығарма

    Абай Құнанбайұлы «Сегіз аяқ» өлеңі

    Оқу мақсаты

    10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау

    10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    Бағалау критерийі

    Білім алушы


    • көркемдегіш құралдардың орнын, қолданылу мақсатын анықтайды;


    • адамгершілік құндылық тұрғысынан шығарманың идеясын талдап, эссе жазады.

    Ойлау дағдысының деңгейлері

    Қолдану

    Орындау уақыты

    15-20 минут


    1-тапсырма. Абай Құнанбайұлының «Сегіз аяқ» өлеңіндегі құбылту мен айшықтаудың түрлерін табыңыз. Олардың қызметін анықтаңыз.


    Көркемдегіш құрал

    Құбылту мен айшықтау түрлеріне мысалдар

    Қолданудағы мақсаты

    Троп түрлері






    Айшықтаудың түрлері







    2-тапсырма. Ақынның «Сегіз аяқ» өлеңінен берілген мысалдар арқылы көркемдегіш құралды ажыратып, анықтама беріңіз.


    Өлеңнен мысал

    Көркемдегіш құрал

    Анықтама

    Толғауы тоқсан қызыл тіл,

    Сөйлеймін десең өзің біл?





    Қайнайды қаның,

    Ашиды жаның...





    Болмасын кекшіл,

    Болсайшы көпшіл,

    Жан аямай кәсіп қыл.



    Білгенге жол бос,

    Болсайшы қол бос...





    3-тапсырма. А.Құнанбайұлының «Сегіз аяқ» өлеңінің идеясын анықтап, оларды адамгершілік құндылықтар тұрғысынан маңызын талдап, көлемі 80-90 сөзден тұратын эссе жазыңыз.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Көркемдегіш құралдардың орнын, қолданылу мақсатын анықтайды.






    1

    Құбылтудың түрлерін анықтайды;

    1

    Айшықтаудың түрлерін анықтайды;

    1

    Көркемдегіш құралдың қолданылуын көтерілген мәселемен байланыстырады;

    1

    Көркемдегіш құралдың қолданылуын авторлық мақсатпен, негізгі идеямен байланыстырады.

    1

    2

    Көркемдегіш құралдарды ажыратады;

    1

    Көркемдегіш құралдарды анықтайды;

    1

    Анықтама береді.

    1

    Адамгершілік құндылық тұрғысынан шығарманың идеясын анықтап, эссе жазады.




    3

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Барлық материалдар 10 сынып
    28.02.2024
    2446
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асеке
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации