Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
10-сынып
Қазақ әдебиеті
(Жаратылыстану-математикалық бағыт)
Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы
Тараз – 2020
Баспаға Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің
Әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылған (хаттама №5, «24» желтоқсан 2019 жыл)
Пікір жазғандар:
Т.А.Мұқашев – М. Х. Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Филология және журналистика» кафедрасының доценті, ф.ғ.к.
С.О. Құлбарақ – М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Дулатитану» ғылыми-зерттеу орталығының директоры, филология ғылымдарының докторы, профессор.
Редакция алқасы:
Ш.А.Усерова – Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің басшысы, төрайымы: Б.Х.Тажибаев – облыстық оқу-әдістемелік кабинеті басшысының орынбасары, төрайымның орынбасары; А.Н.Иманбекова – Тараз қаласы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің сарапшы мұғалімі, Ш.М.Жамалбекова – облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің «Білім үдерісін ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету» бөлімінің жетекшісі, редактор; А.А.Нұрмолдаева – техникалық корректор.
А.А Татибекова «Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы» 10-сынып Қазақ әдебиеті пәні (жаратылыстану-математикалық бағыт) – Тараз, 2020. – 92 б.
Әдістемелік жинаққа енген жиынтық бағалау тапсырмалары білім алушылардың түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстыру дағдыларын шынайы бағалауда әдістемелік көмек көрсетеді.
Әдістемелік жинақ жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне арналған.
© Жамбыл облысы әкімдігі білім
басқармасының оқу-әдістемелік кабинеті
Тараз қ. 2020
Кіріспе ............................................................................................................................ 4
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар.......................................................................................................... 5
1-бөлім, І нұсқа «Қалың елім, қазағым» ............................................................... 6
1-бөлім, ІІ нұсқа «Қалың елім, қазағым» .............................................................. 9
2-бөлім, І нұсқа «Қалың елім, қазағым» ................................................................... 12
2-бөлім, ІІ нұсқа «Қалың елім, қазағым» ............................................................ 15
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 18
1-бөлім, І нұсқа «Қазақтың Қанышы» .............................................................. 19
1-бөлім, ІІ нұсқа «Қазақтың Қанышы» .............................................................. 22
2-бөлім, І нұсқа «Қазақтың Қанышы» .................................................................. 25
2-бөлім, ІІ нұсқа «Қазақтың Қанышы» .................................................................. 28
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 31
1-бөлім, І нұсқа «Парасат пайымы» ................................................................... 32
1-бөлім, ІІ нұсқа «Парасат пайымы» .................................................................. 35
2-бөлім, І нұсқа «Парасат пайымы» ................................................................... 38
2-бөлім, ІІ нұсқа «Парасат пайымы» .................................................................. 41
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 44
1-бөлім, І нұсқа «Тарих тағылымы» ................................................................... 45
1-бөлім, ІІ нұсқа «Тарих тағылымы» .................................................................. 48
2-бөлім, І нұсқа «Тарих тағылымы» ................................................................... 51
2-бөлім, ІІ нұсқа «Тарих тағылымы» .................................................................. 54
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 57
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................................................................................................ 67
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар....................................................................................................... 75
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар...................................................................................................... 83
Қорытынды ................................................................................................................. 91
Пайдаланылған әдебиеттер ....................................................................................... 92
Кіріспе
1-нұсқа
Оқылатын шығарма |
Абай Құнанбайұлы «Сегіз аяқ» өлеңі |
Оқу мақсаты |
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
|
|
Ойлау дағдысының деңгейлері |
Қолдану |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
1-тапсырма. Абай Құнанбайұлының «Сегіз аяқ» өлеңіндегі құбылту мен айшықтаудың түрлерін табыңыз. Олардың қызметін анықтаңыз.
Көркемдегіш құрал |
Құбылту мен айшықтау түрлеріне мысалдар |
Қолданудағы мақсаты |
Троп түрлері |
|
|
Айшықтаудың түрлері |
|
|
2-тапсырма. Ақынның «Сегіз аяқ» өлеңінен берілген мысалдар арқылы көркемдегіш құралды ажыратып, анықтама беріңіз.
Өлеңнен мысал |
Көркемдегіш құрал |
Анықтама |
Толғауы тоқсан қызыл тіл, Сөйлеймін десең өзің біл? |
|
|
Қайнайды қаның, Ашиды жаның... |
|
|
Болмасын кекшіл, Болсайшы көпшіл, Жан аямай кәсіп қыл. |
|
|
Білгенге жол бос, Болсайшы қол бос... |
|
|
3-тапсырма. А.Құнанбайұлының «Сегіз аяқ» өлеңінің идеясын анықтап, оларды адамгершілік құндылықтар тұрғысынан маңызын талдап, көлемі 80-90 сөзден тұратын эссе жазыңыз.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Көркемдегіш құралдардың орнын, қолданылу мақсатын анықтайды. |
1 |
Құбылтудың түрлерін анықтайды; |
1 |
Айшықтаудың түрлерін анықтайды; |
1 |
||
Көркемдегіш құралдың қолданылуын көтерілген мәселемен байланыстырады; |
1 |
||
Көркемдегіш құралдың қолданылуын авторлық мақсатпен, негізгі идеямен байланыстырады. |
1 |
||
2 |
Көркемдегіш құралдарды ажыратады; |
1 |
|
Көркемдегіш құралдарды анықтайды; |
1 |
||
Анықтама береді. |
1 |
||
Адамгершілік құндылық тұрғысынан шығарманың идеясын анықтап, эссе жазады. |
3 |
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |