
Сабақ:Қазақ тілі Мектеп: «№6 жалпы білім беру орта мектебі»КММ
Күні:28.01.2020 Мұғалімнің есімі: Гузирбаева К
Сынып: 10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Аумақтың жаһандану.
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу
әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу
10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу
10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды
қолданып, шығармашылық жұмыстар(өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына
білу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай дұрыс
сөйлеу әдебі,ер адам мен әйел адамның сөйлеу мәнеріндегі ерекшеліктерді
айтады. Сөзжасамның аналитикалық тәсілін біледі, мысалдар келтіріп,
қолдана алады. Берілген тақырып бойынша шағын оқиғалы шығарма
жазады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды
ажыратады. Өз көзқарастарымен жалғастырады.
Кейбір оқушылар орындай алады: «Жүзіп шығу» әдісі бойынша
сұрақтарға жауап беріп, дәлелдер келтіреді.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік
алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу,сөзжасамдық
және синтаксистік нормаларды сақтай білу, әртүрлі тақырып бойынша
көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық
жұмыстар(өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына біледі.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аумақтық жаһандану, әскери –
саяси одақ, сөйлеу әдебі.
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: менің ойымша, болуы
мүмкін, ықтимал...
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Аумақтық жаһандану дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Әскери – саяси одақтар жаһандануының қаншалықты маңыздылығы
бар?
Бағалау критерийлері Әдеби тілдік нормаларды тілдік қолданыста пайдалана алады. Өз көз
қарастарын білдіреді.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу. Түсіну. Қолдану.
Құндылыққа баулу Құндылық – мәдениеттің құрамдас бөлігі. Әдебиет – ұлттың рухани жады.
Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті.
Тақырып бойынша
алдыңғы білім
Экономикалық жаһандану.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
1-тапсырма. Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен
құрылымын, тілдік ерекшелігін, қызметін салыстыра талдайды.
Дескриптор.
-тілдік ерекшелігін біледі;
-қызметін салыстыра талдай алады;

Сабақтың
ортасы
Мағынаны тану. Аналитикалық сөзжасамдық тәсіл – тілімізде көне
замандардан келе жатқан, тілімізді көптеген күрделі сөздермен
толықтырған өнімді тәсіл. . Аналитикалық сөзжасамдық тәсіл
дегеніміз – екі я одан да көп сөзден бір лексикалық мағыналы сөздің
жасалуы. Аналитикалық тәсіл барлық сөз табының сөзжасамынан кең
орын алады. Аналитикалық тәсіл арқылы жасалған туынды сөздер
күрделі сөздер деп аталады.
2-тапсырма. Мәтіннен аналитикалық тәсіл арқылы жасалған күрделі
сөздерді тауып, қалай жасалғанын талдайды.
Дескриптор.
-күрделі сөздерді таба алады;
-қалай жасалғанын біледі;
3-тапсырма. «FILA» әдісі. «Қазақстандық заманауи мәдениет»
тақырыбы бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып,
шығарма жазады.
Дескриптор.
-шығарма жаза алады;
- көркемдегіш құралдарды ұтымды қолдана алады;
Сабақтың
аяқталуы
Рефлексия. «Менің термометрім» әдісі бойынша бүгінгі сабақтан
алған дағдыларын көрсетеді.
Бағалау.
Үйге тапсырма беру. 5-тапсырма. Аналитикалық тәсілдің төрт
түріне(сөзқосым, қосарлану, тіркестіру, қысқарту) мысалдар
келтіріңдер.
Қорытындылау.
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз қалай көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті
жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді
қалай жоспарлайсыз?
Бағалау оқушылардың үйренгенін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері АКТ-
мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлекция
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма? Бүгін
оқушылар не білді?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол
ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін
сұрақтарға жауап беріңіз.

Сыныптағы ахуал қандай
болды? Мен жоспарлаған
саралау шаралары тиімді
болды ма? Мен берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 сынып қазақ тілі. Тақырыбы: Аумақтық жаһандану
10 сынып қазақ тілі. Тақырыбы: Аумақтық жаһандану

Сабақ:Қазақ тілі Мектеп: «№6 жалпы білім беру орта мектебі»КММ
Күні:28.01.2020 Мұғалімнің есімі: Гузирбаева К
Сынып: 10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Аумақтың жаһандану.
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу
әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу
10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу
10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды
қолданып, шығармашылық жұмыстар(өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына
білу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай дұрыс
сөйлеу әдебі,ер адам мен әйел адамның сөйлеу мәнеріндегі ерекшеліктерді
айтады. Сөзжасамның аналитикалық тәсілін біледі, мысалдар келтіріп,
қолдана алады. Берілген тақырып бойынша шағын оқиғалы шығарма
жазады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды
ажыратады. Өз көзқарастарымен жалғастырады.
Кейбір оқушылар орындай алады: «Жүзіп шығу» әдісі бойынша
сұрақтарға жауап беріп, дәлелдер келтіреді.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік
алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу,сөзжасамдық
және синтаксистік нормаларды сақтай білу, әртүрлі тақырып бойынша
көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық
жұмыстар(өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына біледі.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аумақтық жаһандану, әскери –
саяси одақ, сөйлеу әдебі.
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: менің ойымша, болуы
мүмкін, ықтимал...
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Аумақтық жаһандану дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Әскери – саяси одақтар жаһандануының қаншалықты маңыздылығы
бар?
Бағалау критерийлері Әдеби тілдік нормаларды тілдік қолданыста пайдалана алады. Өз көз
қарастарын білдіреді.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу. Түсіну. Қолдану.
Құндылыққа баулу Құндылық – мәдениеттің құрамдас бөлігі. Әдебиет – ұлттың рухани жады.
Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті.
Тақырып бойынша
алдыңғы білім
Экономикалық жаһандану.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
1-тапсырма. Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен
құрылымын, тілдік ерекшелігін, қызметін салыстыра талдайды.
Дескриптор.
-тілдік ерекшелігін біледі;
-қызметін салыстыра талдай алады;

Сабақтың
ортасы
Мағынаны тану. Аналитикалық сөзжасамдық тәсіл – тілімізде көне
замандардан келе жатқан, тілімізді көптеген күрделі сөздермен
толықтырған өнімді тәсіл. . Аналитикалық сөзжасамдық тәсіл
дегеніміз – екі я одан да көп сөзден бір лексикалық мағыналы сөздің
жасалуы. Аналитикалық тәсіл барлық сөз табының сөзжасамынан кең
орын алады. Аналитикалық тәсіл арқылы жасалған туынды сөздер
күрделі сөздер деп аталады.
2-тапсырма. Мәтіннен аналитикалық тәсіл арқылы жасалған күрделі
сөздерді тауып, қалай жасалғанын талдайды.
Дескриптор.
-күрделі сөздерді таба алады;
-қалай жасалғанын біледі;
3-тапсырма. «FILA» әдісі. «Қазақстандық заманауи мәдениет»
тақырыбы бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып,
шығарма жазады.
Дескриптор.
-шығарма жаза алады;
- көркемдегіш құралдарды ұтымды қолдана алады;
Сабақтың
аяқталуы
Рефлексия. «Менің термометрім» әдісі бойынша бүгінгі сабақтан
алған дағдыларын көрсетеді.
Бағалау.
Үйге тапсырма беру. 5-тапсырма. Аналитикалық тәсілдің төрт
түріне(сөзқосым, қосарлану, тіркестіру, қысқарту) мысалдар
келтіріңдер.
Қорытындылау.
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз қалай көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті
жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді
қалай жоспарлайсыз?
Бағалау оқушылардың үйренгенін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері АКТ-
мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлекция
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма? Бүгін
оқушылар не білді?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол
ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін
сұрақтарға жауап беріңіз.

Сыныптағы ахуал қандай
болды? Мен жоспарлаған
саралау шаралары тиімді
болды ма? Мен берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
шағым қалдыра аласыз













