Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сынып Қазақстан тарихы бжб ЕМН
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақстан тарихы» пәнінен
жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар 10-сынып
(жаратылыстану-математикалық бағыт,
қоғамдық-гуманитарлық бағыт)
Нұр-Сұлтан, 2019 жыл
Құрметті мұғалім!
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.
МАЗМҰНЫ
I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Өркениет: даму ерекшеліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Этникалық және әлеуметтік процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 8
«Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 12
«Мәдениеттің дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16
-
Тақырып
Орталық Азия: ұғымының тарихи және географиялық аспектілері. «Ұлы Дала»: тарихи-географиялық сипаттамасы. Ұлы дала өркениетінің қайнар көзі және
қалыптасуының ерекшеліктері (энеолит, қола дәуірі)
Оқу мақсаты
10.1.1.1 «Орталық Азия» түсінігін аймақтың тарихи және географиялық ерекшеліктерін сипаттау үшін пайдалану
10.1.2.1 Картаны пайдаланып «Ұлы Дала» тарихи географиялық аймағын анықтау
10.1.2.5 Ұлы Дала ежелгі мәдениеттерінің сабақтастығын және өзара байланысын талдау
Бағалау критерийі
Білім алушы:
-
«Орталық Азия» түсінігін аймақтың тарихы мен ерекшеліктерін айтуда қолданады
-
«Ұлы Дала» аймағын картадан көрсетеді
-
«Ұлы дала» өркениетінің сабақтастығы мен байланысын ажыратады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
-
Орталық Азия аймағының тарихи және географиялық ерекшеліктерін сипаттап жазыңыз.
Тарихи ерекшелігі Географиялық ерекшелігі
-
Берілген сұрақтарға жауап беріп, кескін картаға түсіріңіз.
-
«Ұлы Дала» аумағына қандай территория енеді? Кескін картаға белгілеңіз.
-
Қазақ хандығы қай аймақта құрылды? Кескін картаға белгілеңіз.
-
«Ұлы Дала» ұғымының тарихи мәнін ашыңыз.
-
Берілген мәтінді қолдана отырып, қазақ даласындағы ежелгі дәуірдегі мәдениеттің жетістіктерін талдап, жазыңыз.
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР -
«Өркениет: даму ерекшеліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
-
Қазақстанның көне қалалық және далалық материалдық мәдениеті, ежелгі сәулет және көркем өнері, қолөнері, археологиясы, этнографиясының жан-жақты дамығаны белгілі. Қазір еліміздегі мұражай қоры 2 млн. 56 мыңнан астам мәдени мұралардан тұрады. Оның көбісі - Сырдария, Талас, Шу өзендері бойындағы ежелгі қалалардың, Тараз, Сайран, Сауран сияқты көшпелі елдің отырықшы орталықтары қол жеткізген мәдени жетістіктерінің дәлелі болады. Ұлы Жібек жолымен Ұлы далаға ұлы ілім де келген. Бір заманда күллі мұсылман әлемін тамсандырып, арғы-бергі аты белгілі батыс ойшыл-оқымыстыларының ірі Александрия кітап қоймасындай таңдайын қақтырған Отырар кітапханасы.
«Мен әлемдегі барлық мәдениеттердің үйіме кедергісіз енуін қалаймын, десек те мені сүріндіргенін қаламаймын» деген екен Махатма Ганди. Мәңгілік еліміздің осы бір тарихи даму тұсындағы міндет – сол ата-бабаларымыздан қалған өркениеттік және мәдени жауһар- жәдігерлерімізді қазіргі заманға сай одан әрі дамытып, жас ұрпақтың санасына сіңдіру, оны әлемдік мәдениеттің жаңашыл үрдістерімен үнемі толықтырып, жаңартып отыру.
http://e-history.kz/kz/publications/view/2238
-
-
-
1.
2.
3.
-
-
4. «Ұлы Дала» мәдениеті – өткен мен бүгіннің сабақтастығы» берілген тұжырыммен қаншалықты келісесіз? Пікіріңізге 2 дәлел келтіріп, қорытынды жазыңыз.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
||||
Білім алушы |
|||||||
«Орталық Азия» түсінігін аймақтың тарихы мен ерекшеліктерін айтуда қолданады |
1 |
Орталық Азияның ерекшелігін көрсетеді; |
тарихи |
1 |
|||
Орталық Азияның географиялық ерекшелігін көрсетеді; |
1 |
||||||
«Ұлы Дала» |
аймағын |
|
«Ұлы |
Дала» |
өркениетінің |
1 |
|
картадан көрсетеді |
|
территориясын анықтайды; |
|||||
|
|
«Ұлы |
Дала» |
өркениетінің |
1 |
||
|
|
территориясын картада көрсетеді; |
|||||
|
2 |
Қазақ хандығы аумақты жазады; |
алғаш |
құрылған |
1 |
||
|
|
Қазақ |
хандығы |
алғаш құрылған |
1 |
||
|
|
аумақты картада көрсетеді; |
|||||
|
|
«Ұлы Дала» ұғымының тарихи |
1 |
||||
|
|
мәнін анықтайды; |
|||||
«Ұлы дала» өркениетінің |
|
Ежелгі қазақ жеріндегі мәдениеттің |
1 |
||||
сабақтастығы |
мен |
|
1-жетістігін жазады; |
||||
байланысын ажыратады |
3 |
||||||
Ежелгі қазақ жеріндегі мәдениеттің 2-жетістігін жазады; |
1 |
||||||
|
|
Ежелгі қазақ жеріндегі мәдениеттің |
1 |
||||
|
|
3-жетістігін жазады; |
|||||
|
|
берілген тұжырымға қатысты өзінің |
1 |
||||
|
|
ойын білдіреді; |
|||||
|
|
тақырып бойынша 1-дәлел |
1 |
||||
|
4 |
келтіреді; |
|||||
тақырып бойынша 2-дәлел |
1 |
||||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |