Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сынып Қазақстан тарихы бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
10 сынып. Қазақстан тарихы. І нұсқа
Жиынтық бағалау
Сегізінші тарау: ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ЖӘНЕ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІЛІГІНІҢ ҚАЛЫПТАСУ ТАРИХЫ
-
Қазақ халқының антропологиялық бет-бейнесінің қалыптасу кезеңдері.
-
Қазақ халқының қалыптасу мәселелері.
-
Қазақ жүздерінің шығуы. Қазақ халқының этникалық құрамы.
-
Қазақ хандығының қалыптасуы мен нығаюы.
-
Қазақ хандары ұстаған саясаттың негізгі бағыттары.
-
Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары.
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну, қолдану
Орындау уақыты: 45 минут
Тапсырмалар:
1.Тест тапсырмасын орындаңыз:
1. Қазақ қоғамына байланысты міндетті мойнына алған Орыс ханның ұрпақтары:
А) Тәукел хан ә) Берке хан б) Жәнібек пен Керей сұлтандар в) Әбілқайыр хан
2. XVI ғасырдың бас кезінде Мауереннахрды Әмір Темір мұрагерлерінен тартып алған қай хан?
А) Мұхаммед Шайбани хан ә) Есен Бұға хан б) Есім хан в) Қасым хан
3. Өз жазбаларында қазақтар жөнінде мәлімет берген, Мәскеуде бірнеше мәрте болған австриялық
дипломат ?
А) Ж.Дутов ә) Н.Короленко б) Степанов в) Сигизмунд Герберштейн
4. Ресей Астрахан хандығының жерін қай жылы өзіне қосып алды?
А) 1552 ж ә) 1556 ж б) 1554 ж в) 1558 ж
5. Түрік дәуірінде Қазақстанды мекендеуші тайпалардың антропологиялық тұрпаты қанша пайызға
моңғолданды?
А) 32 ә) 15 б) 25 в) 20
2 тапсырма: Үшіншісі артық. Артығын тауып сыз:
Есен
Үз-темір
Есенбұға
1
2
Мамаш хан
Қасым хан
Дервіш хан
Икта
Баж
Сойырғал
3
3 тапсырма: Хронологиялық кесте:
|
Қай жылы? |
Оқиғалар |
ұпай |
1 |
|
Тәуке ханның ережелер жинағы қазақ қоғамында Ресейдің қай жылғы Уақытша Ережесі енгізілгенге дейін, негізгі заңдық ереже міндетін атқарды |
|
2 |
|
Патша өкіметі 5 мың қазақ шаңырағының Жайық пен Еділ өзендерінің арасына көшуіне рұқсат берді. |
|
3 |
|
Мәмлүктік Египет мемлекетін басқарған қыпшақтар араб-қыпшақ сөздігін жасатқан. |
|
4 |
|
Моғолстан ханы Есенбұға қайтыс болды |
|
5 |
|
Хандық тақтан кеткен Бұрындық ханның орнына Қасым хан болды |
|
6 |
|
Иван Грозный Оралдағы ағайынды Строгановтарға қазақтармен салықсыз сауда жасау құқығын берді. |
|
7 |
|
Тәукел хан қауырт түрде шайбанилықтарға жорыққа даярлық жасай бастады. |
|
8 |
|
Жоңғар-қазақ соғысы басталды |
|
9 |
|
Батур қонтайшы қазақтардан кек алу үшін атқа қонады. |
|
10 |
|
Тәуке хан орыс үкіметіне елші аттандырып, әскери көмек сұрайды. |
|
|
Барлығы |
|
|
-
тапсырма. «Жеті Жарғы» заңдық ережелер жинағы қандай 7 даулы мәселерді шешіп отыруды көздеді:
-
..................................................................................................................................................................
-
...................................................................................................................................................................
-
...................................................................................................................................................................
-
...................................................................................................................................................................
-
...................................................................................................................................................................
-
...................................................................................................................................................................
-
...................................................................................................................................................................
5 тапсырма. Термин сөздердің мағынасын ашыңыз:
Антропология – _________________________________________________________________________
Антропогенез – _________________________________________________________________________
Расогенез – ____________________________________________________________________________
Глоттогенез – ___________________________________________________________________________
Этногенез –____________________________________________________________________________
-
тапсырма. Қазақ жүздерінің ішкі белгілері:
а) ................................................................................................................................................................
ә) ................................................................................................................................................................
б) ................................................................................................................................................................
в) ................................................................................................................................................................
10 сынып. Қазақстан тарихы. І-нұсқа
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Тест сұрақтарының жауабын табады |
1 |
Сұрақтардың жауаптарын анықтайды |
5 |
Берілген сөздерден артығын табады |
2 |
Оқиғаларды еске түсіреді |
2 |
Артық сөзді анықтайды |
2 |
||
Артық сөзді табады |
2 |
||
Хронологиялық кестені толтырады |
3 |
Берілген жылға сәйкес оқиғаны анықтайды |
1 |
Нақты оқиғаны еске түсіреді және көрсетеді |
1 |
||
Оқиға мен мерзімін сәйкестендіреді |
1 |
||
Нақты жауаптарын белгілейді |
1 |
||
«Жеті Жарғы» заңдық ережелер жинағының нақты жауабын тауып жазады |
4 |
Жер дауы екенін көрсетеді |
1 |
Жесір дауы екенін көрсетеді |
1 |
||
Құн дауы екенін көрсетеді |
1 |
||
Ұрпақ тәрбиесі және отбасы қатынасы екенін көрсетеді |
1 |
||
Қылмыс үшін жауапкершілік (ұрлық, барымта, адам қорлау, т.б.) екенін көрсетеді |
1 |
||
Ру-тайпа аралық дау екенін көрсетеді |
1 |
||
Елді жаудан қорғау екенін көрсетеді |
1 |
||
Термин сөздердің мағынасын ашады |
5 |
Антропология сөзінің мағынасын ашады |
1 |
Антропогенез сөзінің мағынасын ашады |
1 |
||
Расогенез сөзінің мағынасын ашады |
1 |
||
Глоттогенез сөзінің мағынасын ашады |
1 |
||
Этногенез сөзінің мағынасын ашады |
1 |
||
Қазақ жүздерінің ішкі белгілерін көрсетеді |
6 |
Ішкі аумақтық тұтастық екенін көрсетеді |
1 |
Этникалық туыстық екенін көрсетеді |
1 |
||
Шаруашылық-мәдени бірлік екенін көрсетеді |
1 |
||
Саяси басқару ортақтастығы екенін көрсетеді |
1 |
||
Барлығы |
31 |
10 сынып. Қазақстан тарихы. І-нұсқа
Жауабы:
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
1-Б |
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
2-А |
1 |
|
|
3-В |
1 |
|
|
4-Ә |
1 |
|
|
5-В |
1 |
|
|
2 |
|
2 |
Әр дұрыс жауапқа 2 балл |
|
2 |
|
|
|
2 |
|
|
3 |
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
4 |
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
5 |
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
6 |
А) ішкі аумақтық тұтастық |
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
Ә) этникалық туыстық |
1 |
|
|
Б) шаруашылық-мәдени бірлік |
1 |
|
|
В) саяси басқару ортақтастығы |
1 |
|
Барлығы |
37 |
|
VIII тарау. Қазақ халқының және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихы тарауы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні: ________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|
Тест сұрақтарының жауабын табады |
Т ест сұрақтарын белгілеуде қиналады |
Т ест сұрақтарының жауабын тауып, белгілеуде қателеседі |
Т ест сұрақтарының жауабын дұрыс белгілейді |
Сөздердің артығын тауып, анықтайды |
Сөздердің артығын тауып, анықтауда қиналады |
Сөздердің артығын тауып, анықтауда қателіктер жібереді |
С өздердің артығын тауып, дұрыс анықтайды |
Оқиғалардың мерзімін анықтайды |
Оқиғалардың мерзімін анықтауда қиналады
|
Оқиғалардың мерзімін анықтауда қателіктер жібереді |
Оқиғалардың мерзімін дұрыс анықтайды |
Берілген сөйлемдерді толықтырады |
Берілген сөйлемдерді толықтыруда қиналады
|
Берілген сөйлемдерді толықтыруда қателіктер жібереді |
Б ерілген сөйлемдерді дұрыс толықтырады |
Термин сөздердің мағынасын ашады |
Термин сөздердің мағынасын ашуда қиналады |
Т ермин сөздердің мағынасын ашуда қателіктер жібереді |
Т ермин сөздердің мағынасын дұрыс ашады |
Елдердің атын ретімен сызба арқылы сызып көрсетеді |
Елдердің атын ретімен сызба арқылы сызып көрсетуде қиналады |
Елдердің атын ретімен сызба арқылы сызып көрсетуде қателіктер жібереді |
Елдердің атын ретімен сызба арқылы сызып дұрыс көрсетеді |
VIII тарау. Қазақ халқының және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихы тарауы тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
-
VIII тарау. Қазақ халқының және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихы тарауы тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тарау барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 10-сыныпта «Қазақстан тарихы» пәні бойынша ортақ тақырып жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
-
Тарау бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақстан тарихы» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) орта мектепке арналған оқу бағдарламасы (10-сынып).
-
Тақырып бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы -45 минут
Балл саны - 37 балл
-
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тақырып бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: бір (көп) жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп жауапты таңдауы бар және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Көп жауапты таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін
10 сынып. Қазақстан тарихы. ІІ нұсқа
Жиынтық бағалау
Сегізінші тарау: ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ЖӘНЕ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІЛІГІНІҢ ҚАЛЫПТАСУ ТАРИХЫ
-
Қазақ халқының антропологиялық бет-бейнесінің қалыптасу кезеңдері.
-
Қазақ халқының қалыптасу мәселелері.
-
Қазақ жүздерінің шығуы. Қазақ халқының этникалық құрамы.
-
Қазақ хандығының қалыптасуы мен нығаюы.
-
Қазақ хандары ұстаған саясаттың негізгі бағыттары.
-
Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары.
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну, қолдану
Орындалу уақыты: 45 минут
Тапсырмалар:
1-тапсырма. Сәйкестендір:
1 |
Ш.Уәлиханов |
|
А |
«Қазақ жүздерінің пайда болуына географиялық фактор әсер етті» |
2 |
С.Аманжолов |
|
Ә |
«Қазақтың жүздері – этноәлеуметтік организмнің жоғары санаттарының бірі» |
3 |
В.В.Бартольд |
|
Б |
«Жүздерге бірігу жоңғар шапқыншылығы кезінде шыққан» |
4 |
Н.А.Аристов |
|
В |
«Алтын Орда мемлекетінің ыдырауы кезінде қазақтар өздері көшіп жүретін жерлердегі өз құқтарын қамтамасыз ету үшін осындай үлкен одақтар құрған» |
5 |
М.С.Мұқанов |
|
Г |
«Қазақ елі, жері үш жүзге моңғолдарға дейінгі кезеңде – Х-ХІІ ғасырларда бөлінді» |
Жауабы: 1- 2- 3- 4- 5-
2 тапсырма. Кіші жүз тайпалары туралы мәлімет бер:
Байұлы ..................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Әлімұлы ................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Жетіру ...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3 тапсырма: Хронологиялық кесте:
|
Қай жылы? |
Оқиғалар |
ұпай |
1 |
1867-1868 ж |
|
|
2 |
1801 жылы |
|
|
3 |
1245 жылы |
|
|
4 |
1462 жыл |
|
|
5 |
1511 жылы |
|
|
6 |
1574 жылы |
|
|
7 |
1598 жылы |
|
|
8 |
1643 жылы |
|
|
9 |
1646 жылы |
|
|
10 |
1717 жылы |
|
|
|
Барлығы |
|
|
-
Тапсырма. Антропология ғылымының үш сатысы:
-
..................................................................................................................................................................
-
...................................................................................................................................................................
-
...................................................................................................................................................................
5 тапсырма. Термин сөздердің мағынасын ашыңыз:
Мардикар – _____________________________________________________________________________
Хараж – ________________________________________________________________________________
Құналғы – ______________________________________________________________________________
Жамылғы – ______________________________________________________________________________
Жасақ –________________________________________________________________________________
-
тапсырма. Қазақ хандығындағы хандарды кезегімен толықтыр:
Ж әнібек Қасым Мамаш
10 сынып. Қазақстан тарихы. І-ІІ нұсқалар
3 тапсырма: Хронологиялық кесте:
|
Қай жылы? |
Оқиғалар |
ұпай |
1 |
1867-1868 ж |
Тәуке ханның ережелер жинағы қазақ қоғамында Ресейдің қай жылғы Уақытша Ережесі енгізілгенге дейін, негізгі заңдық ереже міндетін атқарды |
|
2 |
1801 жылы |
Патша өкіметі 5 мың қазақ шаңырағының Жайық пен Еділ өзендерінің арасына көшуіне рұқсат берді. |
|
3 |
1245 жылы |
Мәмлүктік Египет мемлекетін басқарған қыпшақтар араб-қыпшақ сөздігін жасатқан. |
|
4 |
1462 жыл |
Моғолстан ханы Есенбұға қайтыс болды |
|
5 |
1511 жылы |
Хандық тақтан кеткен Бұрындық ханның орнына Қасым хан болды |
|
6 |
1574 жылы |
Иван Грозный Оралдағы ағайынды Строгановтарға қазақтармен салықсыз сауда жасау құқығын берді. |
|
7 |
1598 жылы |
Тәукел хан қауырт түрде шайбанилықтарға жорыққа даярлық жасай бастады. |
|
8 |
1643 жылы |
Жоңғар-қазақ соғысы басталды |
|
9 |
1646 жылы |
Батур қонтайшы қазақтардан кек алу үшін атқа қонады. |
|
10 |
1717 жылы |
Тәуке хан орыс үкіметіне елші аттандырып, әскери көмек сұрайды. |
|
|
Барлығы |
|
|
10 сынып. Қазақстан тарихы. ІІ-нұсқа
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Сәйкестендіру тестінің жауабын табады |
1 |
Сәйкестендіреді |
5 |
Кіші жүз тайпалары туралы мәлімет береді |
2 |
Байұлы тайпалары туралы еске түсіреді |
2 |
Әлімұлы тайпаларын анықтайды |
2 |
||
Жетіру тайпалары туралы жазады |
2 |
||
Хронологиялық кестені толтырады |
3 |
Берілген оқиғаға сәйкес мерзімін анықтайды |
2 |
Нақты оқиғаны еске түсіреді және көрсетеді |
2 |
||
Оқиға мен мерзімін сәйкестендіреді |
2 |
||
Нақты жауаптарын белгілейді |
4 |
||
Антропология ғылымының үш сатысының нақты 3 жауабын тауып жазады |
4 |
Адам морфологиясы екенін көрсетеді |
1 |
Адам баласының шығу тегін зерттейтін сала екенін көрсетеді |
1 |
||
Нәсілдерді зерттейтін сала екенін көрсетеді |
1 |
||
Термин сөздердің мағынасын ашады |
5 |
Мардикар сөзінің мағынасын ашады |
1 |
Хараж сөзінің мағынасын ашады |
1 |
||
Құналғы сөзінің мағынасын ашады |
1 |
||
Жамылғы сөзінің мағынасын ашады |
1 |
||
Жасақ сөзінің мағынасын ашады |
1 |
||
Қазақ хандарын кезегімен толықтырады |
6 |
Жәнібек хан |
1 |
Қасым хан |
1 |
||
Мамаш хан |
1 |
||
Тахир хан |
1 |
||
Бұйдаш хан |
1 |
||
Хақназар хан |
1 |
||
Барлығы |
35 |
10 сынып. Қазақстан тарихы. ІІ-нұсқа
Жауабы:
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
1-в |
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
2-г |
1 |
|
|
3-а |
1 |
|
|
4-б |
1 |
|
|
5-ә |
1 |
|
|
2 |
Байұлы 12 атадан тұрады. Жайық пен Жемнің аралығын, Үстірттің біраз жерін, Мағыстау түбегі, Каспий теңізінің солтүстік-шығыс жағалауларын жайлаған. |
2 |
Әр дұрыс жауапқа 2 балл |
Әлімұлын алты ата әлім дейді. Жем мен Каспийдің арасын қыста, Арал теңізінің солтүстік-батысы, Борсық құмдары, Қарақұм, Қуаңдария мен Жаңадария аралығы, Жазда Ақсақал көлінен солтүстікке қарай Торғай, Тобыл, Ырғыз, Ор, Елек, Қобда, Жем, Ойыл өзендері, Мұғалжар тауларында көшіп жүрген. |
2 |
|
|
Жетіру жеті рудан тұрады. Қыста Сырдарияның орта ағысы мен сол аймақты қыстайды. Жазда солтүстікке қарай Орал тауы баурайына барады. |
2 |
|
|
3 |
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
4 |
Адам морфологисы |
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
Адам баласының шығу тегін зерттейтін сала |
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
Нәсілдерді зерттейтін сала |
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
|
5 |
Мардикар-суландыру арықтарын қазу, тазарту, көпірлер, жолдар салу, жөндеу жұмыстары |
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
Хараж-жер өңдеуші егіншілерден алынатын салық |
1 |
|
|
Құналғы-әскер бөлімдерін лайықты қабылдау |
1 |
|
|
Жамылғы-әкімшілік адамдарын қабылдау |
1 |
|
|
Жасақ- көшпелі малшылардан алынатын салық |
1 |
|
|
6 |
Жәнібек хан |
1 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
Қасым хан |
1 |
|
|
Мамаш хан |
1 |
|
|
Тахир хан |
1 |
|
|
Бұйдаш хан |
1 |
|
|
Хақназар хан |
1 |
|
|
Барлығы |
35 |
|
VIII тарау. Қазақ халқының және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихы тарауы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні: ________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|
Тест сұрақтарының жауабын табады |
Т ест сұрақтарын белгілеуде қиналады |
Т ест сұрақтарының жауабын тауып, белгілеуде қателеседі |
Т ест сұрақтарының жауабын дұрыс белгілейді |
Сөздердің артығын тауып, анықтайды |
Сөздердің артығын тауып, анықтауда қиналады |
Сөздердің артығын тауып, анықтауда қателіктер жібереді |
С өздердің артығын тауып, дұрыс анықтайды |
Оқиғалардың мерзімін анықтайды |
Оқиғалардың мерзімін анықтауда қиналады
|
Оқиғалардың мерзімін анықтауда қателіктер жібереді |
Оқиғалардың мерзімін дұрыс анықтайды |
Берілген сөйлемдерді толықтырады |
Берілген сөйлемдерді толықтыруда қиналады
|
Берілген сөйлемдерді толықтыруда қателіктер жібереді |
Б ерілген сөйлемдерді дұрыс толықтырады |
Термин сөздердің мағынасын ашады |
Термин сөздердің мағынасын ашуда қиналады |
Т ермин сөздердің мағынасын ашуда қателіктер жібереді |
Т ермин сөздердің мағынасын дұрыс ашады |
Елдердің атын ретімен сызба арқылы сызып көрсетеді |
Елдердің атын ретімен сызба арқылы сызып көрсетуде қиналады |
Елдердің атын ретімен сызба арқылы сызып көрсетуде қателіктер жібереді |
Елдердің атын ретімен сызба арқылы сызып дұрыс көрсетеді |
VIII тарау. Қазақ халқының және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихы тарауы тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
-
VIII тарау. Қазақ халқының және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихы тарауы тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тарау барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 10-сыныпта «Қазақстан тарихы» пәні бойынша ортақ тақырып жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
-
Тарау бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақстан тарихы» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) орта мектепке арналған оқу бағдарламасы (10-сынып).
-
Тақырып бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы -45 минут
Балл саны - 35 балл
-
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тақырып бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: бір (көп) жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп жауапты таңдауы бар және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Көп жауапты таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін