Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сынып Қазақстан трихы ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес 2023-2024 оқу жылына дейін аман-есен болайық!
ІҮ оқу тоқсаны
Қазақстан тарихы. 10 – сынып
Бөлім: |
Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы |
|||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||
Күні: |
|
|||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.1 -Қазақ халқының мәдени жетістіктерін сипаттау үшін «мәдениет», «дала өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын пайдалану; |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың қазақ халқының материалдық мәдениетінің дамуы және әр кезеңде жалғасуын талдап оны қазіргі заманда насихаттау туралы жолдарын ұсыну. |
|||||||||
Құндылықтар |
Өзін отбасының,сыныптың,мектептің,қоғамның,Отанның бір мүшесі екенін сезіну |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Ой шақыру:Материалдық мәдениетіміз сонау көшпелі дәуірден басталады. Арғы ата-бабаларымыз яғни сақ тайпаларының көшіп қонып мал шаруашылығымен айналысқанын білеміз. Киіз үй – материалдық мәдениеттің басты көрнісі. Әрбір отбасы киіз үйді өздері жасап отырды, арба үстіне жасалған киіз үйлерде болды Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
https://www.youtube.com/watch?v=Dkm6Z4k2kCI |
||||||
Жаңа білім |
Тапсырма №1. Кластер сызу. Қазақтың материалдық мәдениетіне не жатады.
ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. Жаңа сөздермен танысу Күлпара – жел, су, суық өткізбес үшін басқа жамылатын киімнің түрі Сәукеле – қыз балалардың, ұзатылатын қыздың киетін бас киімі Қамқа тон – бай, мырзалар киген, әдемеліпі тігілген тон. Саптама - іші кигізбен қапталып тігілген ер адамдардың аяқ киімі Жақы – жылқы терісіне тігілген ерлер киімі. Шекпен - түйе жүнінен тоқылған жаздық сыртқы киім. Шекепеннен су да, жел де өтпейді. Тапсырма № 2. Кестені толтырыңыз
ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
|
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар қазақтың материалдық мәдениетіне сипатап,жаңа терминдердің мағынасын ажыратады;
Оқушылар ер адам киімдерін анықтап,әйеладам киімдерін ажыратады; Ер адам мен әйел адам киімдерінің ерекшеліктерін сипаттайды; Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Дескриптор: - Қазақтың материалдық мәдениетіне сипатама береді; -жаңа терминдердің мағынасын ажыратады;
Дескриптор: -ер адам киімдерін анықтайды; -әйеладам киімдерін ажыратады; Ер адам мен әйел адам киімдерінің ерекшеліктерін сипаттайды; ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады. ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.
|
Ахметжанов Қ. С.
Қазақтың дәстүрлі қару - жарағының этнографиясы. А - 2006 |
||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма «Ұлттық киімдерді тарихи маңызы» Еркін жазу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||||||
Кері байланыс |
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Бөлім: |
Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.1 -Қазақ халқының мәдени жетістіктерін сипаттау үшін «мәдениет», «дала өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын пайдалану; 10.4.1.2 -қазақ халқының материалдық мәдениетінің маңызды жетістіктерін анықтау; - Қазақстандағы тарихи-этнографиялық процестердің сабақтастығын талдау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың қазақ халқының материалдық мәдениетінің дамуы және әр кезеңде жалғасуын талдап оны қазіргі заманда насихаттау туралы жолдарын ұсыну. |
|||||
Құндылықтар |
Отбасының,өз ортасының абыройын асыру |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Ой шақыру: Оқушылар сұрақтар бойынша ой талқы жүргізеді • Не көрдіңіздер? • Қандай сұрақтарыңыз бар? • Осы заттардың тақырыпқа қандай қатысы бар ? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы |
||
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмысЗерттеу жұмыстарының тақырыбы: «Қазақ халықтарының әлем мәдениетіне қосқан үлесі». Зерттеу сұрақтары: ХVІІІ ғасырда қазақ халқы қандай материалдық мәдени жетістіктерге қол жеткізген? Оқушыларға зерттеуге арналған
тақырыптар аясын беру және әр оқушы зерттеу алдында берілген
тақырып аясында өздеріне мақсат қою керек Қазақ халықтарының
материалдық мә Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |