Материалдар / 10-сынып ҚГБ Қазақ тілі . Ш.Құдайбердіұлы шығармашылығындағы "ар" тақырыбы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10-сынып ҚГБ Қазақ тілі . Ш.Құдайбердіұлы шығармашылығындағы "ар" тақырыбы

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау 10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану мақсаттарына құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2024
241
4 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІІ тоқсан. Қазақ тілі . Қысқа мерзімді жоспар №2 -сабақ.

Бөлім:

Қазіргі қоғам.Миграция.

Педагогтің аты-жөні:

Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы

Күні:

05.11.2024

Сыныбы:11Б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Миграция туралы түсінік. (Сөзталас)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.2.1- таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,интервью жазу.

11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,интервью жаза алады.

Әртүрлі графиктік мәтіндегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдайды, негізгі үрдістерді анықтай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


5 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау

  • мына суреттер не байқап отырсыздар?

  • Сөзталастыру, ойбөліс жөнінде не білесіздер?


Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10


1-тапсырма:

Мақала мәтінің оқыту

Тапсырманы орындатуға оқулық бойынша нұсқау беремін



Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

  • Мақаланы оқып, ғылыми стильде жазылғанын дәлелдейді.

  • Кестені толтырады

  • Көркем әрі сауатты орындайды

Оқулық, жұмыс дәптерлері, құлаққап.

Топтық жұмыс

5 мин

2-тапсырма:

Сыныпты екі топқа бөлемін.

Берілген тақырып бойынша сөзталастыруды ұйымдастырамын

Дескриптор 2 балл

  • «Білікті мамандардың шетелге кетуін азайту үшін нендей шаралар қажет» тақырыбында өз пікірін ашық айтады

  • Пікрін белгілі бір кестеге , диаграммаға салып немесе сызбамен салыстыра дәлелдейді;


РАФТ стратегиясы

10 мин

3-тапсырма:

Рөл

Аудитория

форма

тақырып:


Сыртқы істер министрлігі қызметкерінен миграция туралы интерьвю алу мәтінін жазады

Дескриптор: 3 балл.

  • ғылыми стильдің жанрлық және

  • стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,интервью жазады

  • РАФТ әдісінің шартымен орындайды



7 мин



4-5 тапсырмалар



Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

- «Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол» тақырыбында шешендікпен пікір білдіреді;

  • Өлеңді мәнерлі әрі әсерлі оқиды

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


5мин

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Үйге тапсырма

бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.







6-тапсырма 72 бет





Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!