Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:

    Молекулалық биология және биохимия


    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жердегі тіршілік үшін судың маңызы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.4.1.1 Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру




    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    - Жердегі тіршілік үшін судың маңызын түсіндіру;

    Көпшілік оқушылар:

    - Табиғаттағы су айналымын сипаттау;

    Кейбір оқушылар:

    - Ғаламшардағы судың ластану көздеріне сыни баға беру;


    ЕБҚО: Судың агрегаттық күйін атап,мысал келтіру.


    Бағалау критерийлері

    -Жердегі тіршілік үшін судың маңызын түсіндіре алады;

    -Табиғаттағы су айналымының қалай жүретінін сипаттай алады;

    -Ғаламшардағы судың ластану көздерін бағалай алады;

    -Судың агрегаттық күйін атап,мысал келтіре алады.


    Ойлау дағдылары

    Білу және түсіну, қолдану , жоғары деңгейдегі тапсырма


    Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер:

    “Кубизм”, «Ой қозғау», «Әлеуметтік желілер» ,«ПОСТЕР» , «Wordwall» ,«Баспалдақ» «Бірлік шеңбері»,

    «Бір ауыз сөз»




    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    ЕБҚО-дың әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Сәлемдесу

    2.Оқушыларды түгелдеу

    3.Зейіндерін сабаққа аудару



    “Кубизм” әдісі арқылы оқушылар кубиктегі бейнелерге қарай отырып,бір-біріне тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Оқушыларды «Әлеуметтік желілер» әдісі бойынша топтастыру.

    Топтар:

    1-Инстаграм

    2- Тик ток


    Оқушылар сәлемдесіп,өз орындарына жайғасады.





    Оқушылыр бір-біріне жақсы тілек айтады.



    Оқушылар өздеріне ұнаған бір әлеуметтік желіні таңдап алып,

    сол бойынша 2 топқа бөлінеді.










    Жаңа сабаққа кіріспе

    5 мин.

























    Сабақтың ортасы

    18 мин.











    2 мин.






    3 мин.

















    3 мин.















    6 мин.






    Сыни тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында суреттер көрсетіледі. Оқушылар сурет арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

    Жаңа тақырып бойынша 2 минуттық бейнебаян көрсетіледі.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың терминдерімен оқушыларды таныстырып, дәптерге жаздырады.



    1-тапсырма. Оқу мақсатына қол жеткізуге жетелейтін тапсырма.

    (топтық жұмыс)


    Мәтін беріледі. Берілген мәтінді «ПОСТЕР» әдісі арқылы қорғауын ұсынады.

    1-топ.

    «Жалпы тіршілік үшін судың маңызын» түсіндіріңіз.

    2-топ.

    «Табиғаттағы су айналымын» сипаттаңыз.



    Сергіту сәті.

    «Бірлік шеңбері»

    Мақсаты: оқушыларға бірлесіп жұмыс жасай отырып жетістікке жетуге болатындығына көз жеткізу.

    «Бірлік болмай-тірлік болмас»




    2-тапсырма. ЕБҚО-ға арналған тапсырма

    Cуретке мұқият қараңыз.

    1.Суретте берілген судың агрегаттық күйін атаңыз.

    2.Бұл агрегаттық күйлердің тірі ағзалар үшін маңызына мысал келтіріңіз.



    3-тапсырма. Оқу мақсатына қол жеткізуге жетелейтін тапсырма. «Wordwall» әдісі.

    Кілт сөздерді пайдаланып сөйлемдегі тиісті бос орынға қойыңыз.

    Кіл сөздер: 71%, 65%, 20%, 2%

    А. Адам денесінің........ судан тұрады.

    Б. Денемізден........су азайса шөлді сезінеміз.

    В. Ағзаның........ су жоғалтуы өлімге душар етеді.

    С. Жер шарының.......ын алып жатыр.



    4-тапсырма.

    Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыруға арналған тапсырма. (жеке жұмыс) Суретте судың ластануы көрсетілген

    А. Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды атаңыз және түсіндіріңіз.

    В. Суды ластанудан сақтайтын кешенді шараларды бағалаңыз.

    С. Судың ластануынан қорғайтын жаңа құрылғыны ойлап табыңыз.

















    Тірек сөздермен танысып, дәптерлеріне жазып алады.














    Оқушылар өз топтарында берілген тапсырманы бірлесіп орындайды

    1-топ Тіршіліктегі судың маңызына рөлдік ойын ұйымдастырады

    2-топ суреттерді қолданып Постер қорғайды





    Ортаға шеңбер құрап, барлық оқушылар тізбектеліп лентамен түрлі жаттығуларды жасайды.




















    Дескриптор:

    - Адам денесіндегі судың мөлшері мен ағзадағы шөлдің сезінуін анықтайды;

    -Ағзадағы судың жоғалуы өлімге әкелетінін және жер шарының ауқымды бөлігінің су алып жатқанын түсінеді;



    Дескриптор:

    -Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды атайды;


    - Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды түсіндіреді;


    -Суды ластанудан сақтайтын кешенді шараларды бағалайды;


    - Судың ластануынан қорғайтын жаңа құрылғыны ойлап табады;





















































    Дескриптор:

    -Судың агрегаттық күйлерін атайды;


    - Агрегаттық күйлердің тірі ағзалар үшін маңызына мысал келтіреді;








































    Дескриптор:

    -Жалпы тіршілік үшін судың маңызын түсіндіреді;

    -Табиғаттағы су айналымын сипаттайды;



    Әр топқа ҚБ 2 балл

    ҚБ:2 балл



















    ҚБ: 2 балл












    ҚБ: 2 балл
















    ҚБ:4 балл


    Сонымен қатар сұраққа дұрыс жауап берген білім алушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.









    Оқулық,жұмыс дәптерлері
















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Гульнар
    13 Қырқүйек 2023
    544
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    10 сынып қмж Жердегі тіршілік үшін судың маңызы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    10 сынып қмж Жердегі тіршілік үшін судың маңызы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жердегі тіршілік үшін судың маңызы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:

    Молекулалық биология және биохимия


    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жердегі тіршілік үшін судың маңызы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.4.1.1 Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру




    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    - Жердегі тіршілік үшін судың маңызын түсіндіру;

    Көпшілік оқушылар:

    - Табиғаттағы су айналымын сипаттау;

    Кейбір оқушылар:

    - Ғаламшардағы судың ластану көздеріне сыни баға беру;


    ЕБҚО: Судың агрегаттық күйін атап,мысал келтіру.


    Бағалау критерийлері

    -Жердегі тіршілік үшін судың маңызын түсіндіре алады;

    -Табиғаттағы су айналымының қалай жүретінін сипаттай алады;

    -Ғаламшардағы судың ластану көздерін бағалай алады;

    -Судың агрегаттық күйін атап,мысал келтіре алады.


    Ойлау дағдылары

    Білу және түсіну, қолдану , жоғары деңгейдегі тапсырма


    Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер:

    “Кубизм”, «Ой қозғау», «Әлеуметтік желілер» ,«ПОСТЕР» , «Wordwall» ,«Баспалдақ» «Бірлік шеңбері»,

    «Бір ауыз сөз»




    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    ЕБҚО-дың әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Сәлемдесу

    2.Оқушыларды түгелдеу

    3.Зейіндерін сабаққа аудару



    “Кубизм” әдісі арқылы оқушылар кубиктегі бейнелерге қарай отырып,бір-біріне тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Оқушыларды «Әлеуметтік желілер» әдісі бойынша топтастыру.

    Топтар:

    1-Инстаграм

    2- Тик ток


    Оқушылар сәлемдесіп,өз орындарына жайғасады.





    Оқушылыр бір-біріне жақсы тілек айтады.



    Оқушылар өздеріне ұнаған бір әлеуметтік желіні таңдап алып,

    сол бойынша 2 топқа бөлінеді.










    Жаңа сабаққа кіріспе

    5 мин.

























    Сабақтың ортасы

    18 мин.











    2 мин.






    3 мин.

















    3 мин.















    6 мин.






    Сыни тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында суреттер көрсетіледі. Оқушылар сурет арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

    Жаңа тақырып бойынша 2 минуттық бейнебаян көрсетіледі.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың терминдерімен оқушыларды таныстырып, дәптерге жаздырады.



    1-тапсырма. Оқу мақсатына қол жеткізуге жетелейтін тапсырма.

    (топтық жұмыс)


    Мәтін беріледі. Берілген мәтінді «ПОСТЕР» әдісі арқылы қорғауын ұсынады.

    1-топ.

    «Жалпы тіршілік үшін судың маңызын» түсіндіріңіз.

    2-топ.

    «Табиғаттағы су айналымын» сипаттаңыз.



    Сергіту сәті.

    «Бірлік шеңбері»

    Мақсаты: оқушыларға бірлесіп жұмыс жасай отырып жетістікке жетуге болатындығына көз жеткізу.

    «Бірлік болмай-тірлік болмас»




    2-тапсырма. ЕБҚО-ға арналған тапсырма

    Cуретке мұқият қараңыз.

    1.Суретте берілген судың агрегаттық күйін атаңыз.

    2.Бұл агрегаттық күйлердің тірі ағзалар үшін маңызына мысал келтіріңіз.



    3-тапсырма. Оқу мақсатына қол жеткізуге жетелейтін тапсырма. «Wordwall» әдісі.

    Кілт сөздерді пайдаланып сөйлемдегі тиісті бос орынға қойыңыз.

    Кіл сөздер: 71%, 65%, 20%, 2%

    А. Адам денесінің........ судан тұрады.

    Б. Денемізден........су азайса шөлді сезінеміз.

    В. Ағзаның........ су жоғалтуы өлімге душар етеді.

    С. Жер шарының.......ын алып жатыр.



    4-тапсырма.

    Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыруға арналған тапсырма. (жеке жұмыс) Суретте судың ластануы көрсетілген

    А. Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды атаңыз және түсіндіріңіз.

    В. Суды ластанудан сақтайтын кешенді шараларды бағалаңыз.

    С. Судың ластануынан қорғайтын жаңа құрылғыны ойлап табыңыз.

















    Тірек сөздермен танысып, дәптерлеріне жазып алады.














    Оқушылар өз топтарында берілген тапсырманы бірлесіп орындайды

    1-топ Тіршіліктегі судың маңызына рөлдік ойын ұйымдастырады

    2-топ суреттерді қолданып Постер қорғайды





    Ортаға шеңбер құрап, барлық оқушылар тізбектеліп лентамен түрлі жаттығуларды жасайды.




















    Дескриптор:

    - Адам денесіндегі судың мөлшері мен ағзадағы шөлдің сезінуін анықтайды;

    -Ағзадағы судың жоғалуы өлімге әкелетінін және жер шарының ауқымды бөлігінің су алып жатқанын түсінеді;



    Дескриптор:

    -Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды атайды;


    - Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды түсіндіреді;


    -Суды ластанудан сақтайтын кешенді шараларды бағалайды;


    - Судың ластануынан қорғайтын жаңа құрылғыны ойлап табады;





















































    Дескриптор:

    -Судың агрегаттық күйлерін атайды;


    - Агрегаттық күйлердің тірі ағзалар үшін маңызына мысал келтіреді;








































    Дескриптор:

    -Жалпы тіршілік үшін судың маңызын түсіндіреді;

    -Табиғаттағы су айналымын сипаттайды;



    Әр топқа ҚБ 2 балл

    ҚБ:2 балл



















    ҚБ: 2 балл












    ҚБ: 2 балл
















    ҚБ:4 балл


    Сонымен қатар сұраққа дұрыс жауап берген білім алушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.









    Оқулық,жұмыс дәптерлері
















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Биология Ашық сабақ 10 сынып
    13.00.2023
    544
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Гульнар
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации