|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|
Бөлім: |
Молекулалық биология және биохимия |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.1.1 Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: - Жердегі тіршілік үшін судың маңызын түсіндіру; Көпшілік оқушылар: - Табиғаттағы су айналымын сипаттау; Кейбір оқушылар: - Ғаламшардағы судың ластану көздеріне сыни баға беру;
|
|
|
Бағалау критерийлері |
-Жердегі тіршілік үшін судың маңызын түсіндіре алады; -Табиғаттағы су айналымының қалай жүретінін сипаттай алады; -Ғаламшардағы судың ластану көздерін бағалай алады; -Судың агрегаттық күйін атап,мысал келтіре алады. |
|
|
Ойлау дағдылары |
Білу және түсіну, қолдану , жоғары деңгейдегі тапсырма |
|
|
Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер: |
“Кубизм”, «Ой қозғау», «Әлеуметтік желілер» ,«ПОСТЕР» , «Wordwall» ,«Баспалдақ» «Бірлік шеңбері», «Бір ауыз сөз» |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
ЕБҚО-дың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу 2.Оқушыларды түгелдеу 3.Зейіндерін сабаққа аудару
“Кубизм” әдісі арқылы оқушылар кубиктегі бейнелерге қарай отырып,бір-біріне тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушыларды «Әлеуметтік желілер» әдісі бойынша топтастыру. Топтар: 1-Инстаграм 2- Тик ток
|
Оқушылар сәлемдесіп,өз орындарына жайғасады.
Оқушылыр бір-біріне жақсы тілек айтады. Оқушылар өздеріне ұнаған бір әлеуметтік желіні таңдап алып, сол бойынша 2 топқа бөлінеді.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин.
Сабақтың ортасы 18 мин.
2 мин.
3 мин.
3 мин.
6 мин.
|
Сыни тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында суреттер көрсетіледі. Оқушылар сурет арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Жаңа тақырып бойынша 2 минуттық бейнебаян көрсетіледі. Оқулықтағы жаңа сабақтың терминдерімен оқушыларды таныстырып, дәптерге жаздырады. 1-тапсырма. Оқу мақсатына қол жеткізуге жетелейтін тапсырма. (топтық жұмыс) Мәтін беріледі. Берілген мәтінді «ПОСТЕР» әдісі арқылы қорғауын ұсынады. 1-топ. «Жалпы тіршілік үшін судың маңызын» түсіндіріңіз. 2-топ. «Табиғаттағы су айналымын» сипаттаңыз.
Сергіту сәті. «Бірлік шеңбері» Мақсаты: оқушыларға бірлесіп жұмыс жасай отырып жетістікке жетуге болатындығына көз жеткізу. «Бірлік болмай-тірлік болмас» 2-тапсырма. ЕБҚО-ға арналған тапсырма Cуретке мұқият қараңыз.
1.Суретте берілген судың агрегаттық күйін атаңыз. 2.Бұл агрегаттық күйлердің тірі ағзалар үшін маңызына мысал келтіріңіз. 3-тапсырма. Оқу мақсатына қол жеткізуге жетелейтін тапсырма. «Wordwall» әдісі. Кілт сөздерді пайдаланып сөйлемдегі тиісті бос орынға қойыңыз. Кіл сөздер: 71%, 65%, 20%, 2% А. Адам денесінің........ судан тұрады. Б. Денемізден........су азайса шөлді сезінеміз. В. Ағзаның........ су жоғалтуы өлімге душар етеді. С. Жер шарының.......ын алып жатыр.
4-тапсырма. Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыруға арналған тапсырма. (жеке жұмыс) Суретте судың ластануы көрсетілген
А. Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды атаңыз және түсіндіріңіз. В. Суды ластанудан сақтайтын кешенді шараларды бағалаңыз. С. Судың ластануынан қорғайтын жаңа құрылғыны ойлап табыңыз. |
Тірек сөздермен танысып, дәптерлеріне жазып алады.
Оқушылар өз топтарында берілген тапсырманы бірлесіп орындайды 1-топ Тіршіліктегі судың маңызына рөлдік ойын ұйымдастырады 2-топ суреттерді қолданып Постер қорғайды
Ортаға шеңбер құрап, барлық оқушылар тізбектеліп лентамен түрлі жаттығуларды жасайды.
Дескриптор: - Адам денесіндегі судың мөлшері мен ағзадағы шөлдің сезінуін анықтайды; -Ағзадағы судың жоғалуы өлімге әкелетінін және жер шарының ауқымды бөлігінің су алып жатқанын түсінеді;
Дескриптор: -Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды атайды;
- Су әлемін ластанудан сақтайтын кешенді шараларды түсіндіреді;
-Суды ластанудан сақтайтын кешенді шараларды бағалайды;
- Судың ластануынан қорғайтын жаңа құрылғыны ойлап табады; |
Дескриптор: -Судың агрегаттық күйлерін атайды;
- Агрегаттық күйлердің тірі ағзалар үшін маңызына мысал келтіреді;
|
Дескриптор: -Жалпы тіршілік үшін судың маңызын түсіндіреді; -Табиғаттағы су айналымын сипаттайды;
Әр топқа ҚБ 2 балл ҚБ:2 балл
ҚБ: 2 балл
ҚБ: 2 балл
ҚБ:4 балл
Сонымен қатар сұраққа дұрыс жауап берген білім алушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық,жұмыс дәптерлері
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жунусова ГульнарШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 10 сынып қмж Жердегі тіршілік үшін судың маңызы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
10 сынып қмж Жердегі тіршілік үшін судың маңызыМатериал туралы қысқаша түсінік
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың барысы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















