Құндылықтарды дарыту
|
«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»
құндылығына: топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет,
серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз
оқу құндылықтарын дарыту.
|
Ұйымдастыру
5
минут
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Көпмүшені көпмүшеге
«бұрыштап» бөлу тақырыбын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап»
бөлуді орындау Ұйымдастыру.
Үй жұмысын
тексеру.
|
Амандасады.
Үй тапсырмасын
айтады.
|

|
Оқулық
|
Сабақтың
басы
10
мин
|
Жаңа материал бойынша
теориялық түсінік беру
Көпмүшелерді қалдықпен бөлу
үшін «бұрыштап бөлу» тәсілі қолданылады.
Кез
келген және
көпмүшелері
үшін және
көпмүшелері
табылып, теңдігі орындалады.
Мұнда -тің
дәрежесі -тің дәрежесінен кіші
немесе болады.
көпмүшесі -ті
көпмүшесіне бөлгендегі
толымсыз бөлінді деп айтады.
Мысал.
көпмүшесін көпмүшесіне қалдықпен бөлу
керек.
Осыдан
- толымсыз бөлінді,,
ал қалдық болатынын көреміз.
Сонда 
|
Қосымша ақпарат көздерін
пайдалана отырып түсінеді
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тапсырма
№1
|
«Екі жұлдыз бір
ұсыныс»
Дескриптор:
-Көпмүшені көпмүшеге бөлуді
біледі.
|
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Тапсырмалар.
Тапсырма№1
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары:
-
көпмүшесін көпмүшеге
бөліңіз:
-
көпмүшені
көпмүшесіне бөліп, толымсыз
бөлінді мен қалдықты табыңыз.
-
көпмүшесі
мен
көпмүшелеріне қалдықсыз
бөлінетіндей m мен n-ді табыңыз.
Тапсырма№2
Шығармашылыққа баулу
тапсырмасы: Үлгерімі орташа оқушы үшін:
көпмүшесін көпмүшесіне қалдықпен
бөліңіз.
Үлгерімі жоғары оқушылар
үшін:
көпмүшесі p мен q-дің
қандай мәндерінде көпмүшесіне қалдықсыз
бөлінеді?
Оқулықпен
жұмыс. № 31.4,
№31.5.
|
Есептер
шығарады
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
(меруерттин жасаган жумысы
бул) Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
Өз бетімен
жұмыс.
Тапсырма №1:
1.
көпмүшелігі берілген. Оның
дәрежесі неге тең? Оның жоғарғы коэффициенті және бос мүшесі неге
тең?
2. Үшінші дәрежелі екі
көпмүшелердің қосындысы екінші дәрежелі көпмүше бола ала ма? Мысал
келтіріңіз.
3. Коэффициенттері
төмендегідей болып берілген көпмүше
құрыңыз:
А)
Б) 1, 3, 0, 0,
1.
|
Дескриптор:
-
Көпмүшені көпмүшеге
«меруерттинжасаганжумысыбұрыштап» бөледі
-
Көпмүшені көпмүшеге
көбейтеді
-
Көпмүшені стандарт түрге
келтіреді

ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек»
әдiсi .Бiрiн-бiрi
бағалау
|
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
10–сыныбына арналған оқулық.
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Бүгінгі
сабақта:
-
көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап»
бөлуді орындай біледі.
Кері байланыс:
«Екі жұлдыз,бір тілек»— сыныптастарды бағалау үдерісінде
оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды
сұраңыз.
Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға
ерекше ұнаған 2 зат.
Бір тілек = бұл жақсартуға болатын
нәрсе.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Үйге тапсырма.
№31.11.
|
Кері
байланыс

|
Оқулық
|