|
4 |
География |
10 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Географиялық карталар және картография «Глонасс,GPS GAILEO» |
||
|
Жалпы мақсат: |
Берілген тақырып бойынша картамен жұмыс істеу арқылы тақырыбтың маңыздылығын анықтау,п ікір айтуға дағдыландыру |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды георафиялық терминдерді дамыту арқылы сөздік қорларын молайту әдістерін жетілдіреді |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Географиялық карталар және картография «Глонасс,GPS GAILEO технологияларын белгілерін ажыратып, анықтамаларды меңгереді . |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
||
|
Оқыту әдістері: |
Миға шабуыл Инсерт Сөздер банкасы Ыстық орындық |
|
|
|
Ұйымдастыру: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Сыныпты топқа бөлу
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Оқушы берген тапсырманы орындау |
II.Ой қозғау «Инсерт » әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Интербелсенді тақтада берілген слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген тапсырмадағы тақырыпты табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
II.Мағынаны ашу: «Географиялық карталар және картография «Глонасс» туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Сөздер банкасы» әдісі пайдалану кезеңі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бүл ойында интерактивті тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып екінші шеңберге жазады. Топпен ақылдасып тақырыпты аша біледі |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
IV.Топпен жұмыс «Автор орындығы»
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ол үшін әр топқа өз ойларын бүгінгі сабақ жайлы айтып кетулерін тапсырдым. Ол үшін слайдта көрсетілген суреттер мен арнайы тапсырмалар таратып беру керек. Тақырып алған топтар сол тақырыпшаны оқып шығады. Оқушы өздеріне берілген тапсырманы 1 минутта тақтада айтып- түсіндіріп береді |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Оқып біткен соң әр топтан оқушы ортаға ыстық орындыққа отырып «Жаңа технология» жайлы сөйлеп не түсінгенін айтады. Бірін – бірі тыңдайды. Әр топтан сөйлеген ортаға шығып оқушыны сол топтың оқушысы толықтырады. |
Серігіту сәті:
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма «Өз ойларын жеткізу»
«Жаңа тақырып туралы не түсіндік» ( Топ бойынша Эссе жазу, талдау, бағалау)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын кағазға жазау арқылы жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі ББҮ кестесін толтыру |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау Топпен бағалау Смайликтер , бағалау парақшалары |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Оқулық бойынша тапсырма |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 сынып сабақ жоспары
10 сынып сабақ жоспары
|
4 |
География |
10 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Географиялық карталар және картография «Глонасс,GPS GAILEO» |
||
|
Жалпы мақсат: |
Берілген тақырып бойынша картамен жұмыс істеу арқылы тақырыбтың маңыздылығын анықтау,п ікір айтуға дағдыландыру |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды георафиялық терминдерді дамыту арқылы сөздік қорларын молайту әдістерін жетілдіреді |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Географиялық карталар және картография «Глонасс,GPS GAILEO технологияларын белгілерін ажыратып, анықтамаларды меңгереді . |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
||
|
Оқыту әдістері: |
Миға шабуыл Инсерт Сөздер банкасы Ыстық орындық |
|
|
|
Ұйымдастыру: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Сыныпты топқа бөлу
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Оқушы берген тапсырманы орындау |
II.Ой қозғау «Инсерт » әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Интербелсенді тақтада берілген слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген тапсырмадағы тақырыпты табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
II.Мағынаны ашу: «Географиялық карталар және картография «Глонасс» туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Сөздер банкасы» әдісі пайдалану кезеңі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бүл ойында интерактивті тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып екінші шеңберге жазады. Топпен ақылдасып тақырыпты аша біледі |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
IV.Топпен жұмыс «Автор орындығы»
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ол үшін әр топқа өз ойларын бүгінгі сабақ жайлы айтып кетулерін тапсырдым. Ол үшін слайдта көрсетілген суреттер мен арнайы тапсырмалар таратып беру керек. Тақырып алған топтар сол тақырыпшаны оқып шығады. Оқушы өздеріне берілген тапсырманы 1 минутта тақтада айтып- түсіндіріп береді |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Оқып біткен соң әр топтан оқушы ортаға ыстық орындыққа отырып «Жаңа технология» жайлы сөйлеп не түсінгенін айтады. Бірін – бірі тыңдайды. Әр топтан сөйлеген ортаға шығып оқушыны сол топтың оқушысы толықтырады. |
Серігіту сәті:
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма «Өз ойларын жеткізу»
«Жаңа тақырып туралы не түсіндік» ( Топ бойынша Эссе жазу, талдау, бағалау)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын кағазға жазау арқылы жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі ББҮ кестесін толтыру |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау Топпен бағалау Смайликтер , бағалау парақшалары |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Оқулық бойынша тапсырма |
шағым қалдыра аласыз













