Материалдар / 10-сынып СОЧ қазақ тілі мен әдебиет 4-токсан

10-сынып СОЧ қазақ тілі мен әдебиет 4-токсан

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып СОЧ қазақ тілі мен әдебиет 4-токсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2024
291
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТІ
















10-сынып



Қазақ тілі мен әдебиеті

(оқыту қазақ тілінде емес)


Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы
























ТShape1 араз – 2020

Баспаға Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының оқу-әдістемелік кабинетінің Әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылған (хаттама №5 «24» желтоқсан 2019 жыл).



Пікір жазғандар:

К.М.Қарымбаева – М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Филология және журналистика» кафедрасының меңгерушісі, ф.ғ.к., доцент. Л.Т.Мақұлова – Тараз мемлекеттік педагогикалық университетінің «Қазақ тілі мен әдебиеті» кафедрасының доценті, ф.ғ.к., деңгейлік курстарды оқыту тренері.



Редакция алқасы:

Ш.А.Усерова – Жамбыл облысы білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің басшысы, төрайым; Б.Х.Тажибаев – облыстық оқу-әдістемелік кабинеті басшысының орынбасары; А.К.Абашова – Тараз қаласы №25 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығының штаттан тыс тренері, сарапшы; А.А.Нұрмолдаева – облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің әдіскері, хатшы, редактор.



А.Ш.Аманбаева, Н.М.Бектыгулова «Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы» 10-сынып, Қазақ тілі мен әдебиеті пәні – Тараз, 2020. – 139 б.




Ұсынылып отырған жинақ білім беру ұйымдарының 10-сыныптарында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен жиынтық бағалауды ұйымдастыруға арналып, үлгі ретінде беріліп отыр. Бөлім және тоқсан бойынша жиынтық бағалау үлгілерін өткізуде мұғалімге қажетті кеңес-ұсыныстар мен нұсқаулар берілген.

Жинақ жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне арналған.





© Жамбыл облысы әкімдігі білім

басқармасының оқу-әдістемелік кабинеті



Тараз қ. 2020










МАЗМҰНЫ


Кіріспе ............................................................................................................................. 3

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .................................4

«Еңбек нарығы және сұраныс». Балғабек Қыдырбекұлы «Теміржолшы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау .......................................................................................... 5

«Отандық өнеркәсіп өнімі», «Қазақ киносы мен театрының қазіргі келбеті» .... 13


2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар......................................21

«Ұлттық экологиялық мәдениет», «Мұхит тіршілік мекені» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау......................................................................................... 22

«Ұлттық таным және мерекелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау....................30


3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар............................... 38

«Сауда мен көмек: екі жақты келісімді сауда», «Бұқаралық ақпарат құралдарындағы гендерлік бейне» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау............ 39

«Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар», «Әлеуметтік теңсіздік: адам құқықтары және көмек»............................................................................................... 47


4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар............................... 55

«Жастардың денсаулығы – қоғам байлығы», «Сандық технологияны пайдаланудағы теңсіздік» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау.......................... 56

«Қоғам және заң» бөлімі бойынша жиынтық бағалау............................................. 67


Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты............................................................... 75

Ойлау дағдыларының деңгейі .................................................................................. 76

Жиынтық бағалауды өткізу ережесі......................................................................... 79


1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .............................. 80

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .............................. 97

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар ............................ 110

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар............................. 123


Қорытынды ................................................................................................................. 138

Пайдаланылған әдебиеттер ....................................................................................... 139















Shape2





КІРІСПЕ


Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік жинақ мұғалімдерге, 10 - сынып оқушыларына «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауды жүйелі жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек ретінде «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген «Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты», «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген «Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген)» және 2019-2020 оқу жылына арналған Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы (2019 жылғы 15 маусымдағы №7 хаттамасы)» Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Әдістемелік нұсқау хаты негізінде құрастырылды. Жиынтық бағалау тапсырмалары оқу бағдарламасындағы мақсаттармен және күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты оқытудың ажырамас бөлігі болып табылады. Тапсырмалар түсінікті және ашық ақпаратты береді, білім беру процесінің барлық қатысушыларының қызығушылығы мен жауапкершілігін арттырады.

Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар жинағы мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде дайындалған.

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар жинағында бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар жинағы негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған.

Жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.



































1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР































«Еңбек нарығы және сұраныс». Балғабек Қыдырбекұлы «Теміржолшы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

І нұсқа


Оқу мақсаты

10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету.


Бағалау критерийі


Білім алушы

  • Тақырыпқа сәйкес сөздер мен терминдердің мағынасын ажыратады;

  • Мәтін бойынша монолог, диалог құрауда сөз әдебі мен сөйлеу этикетін қолданады.


Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі


Орындау уақыты 25 минут


Тапсырма

Аудиомәтінді екі рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.


Жол бітіп поезд келерде, Әліш Үмбеталовты жол мастері Тарасов шақырып алды да:

  • Сен поезд өткенше көпірдің астына жатасың, - деді.

  • Менің де поезды көргім к

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ