Материалдар / 10-сынып Ұйғыр тілі пәні. Тақырыбы: Индустрияләштүрүш-мәмликәтниң стратегиялик вәзиписи.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10-сынып Ұйғыр тілі пәні. Тақырыбы: Индустрияләштүрүш-мәмликәтниң стратегиялик вәзиписи.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: ресми іс қағаздар стили бойынша білімін жетілдіру. Білу, түсіну, қолдану дағдыларын қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2021
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Педагогтің аты-жөні


Бакниязова Гульмира Сеитжановна

Күні:

Сынып: 10- сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Индустрияләштүрүш- мәмликәтниң стратегиялик вәзиписи

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.3.1.2- рәсмий мунасивәт саһсида рәсмий һөжжәт түрлирини (ишәнчнамә, гуваһнамә, муражиәт, тапшуруқ, шәртнамә, әмгәк шәртнамиси вә башқа) түзүш .

Сабақ мақсатыры:

1 Рәсмий мунасивәт саһсида рәсмий һөжжәт түрлирини билиду.

2.Рәсмий һөжжәт түрлирини түзүшни билиду

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялик әһвал

  • Савақта бир –биримизни тиңшаймиз, һөрмәтләймиз!

  • Вақитни үнүмләймиз!

  • Ениқ вә дурус жавап беримиз!

  • Савақта өзимизниң чапсанлиғимизни, мәдәнийитимизни көрситимиз

  • Дәрискә қатнишип баһалинимиз!

Бир-биригә иллиқ сөзләрни ейтиду..

ҚБ: салют .








Дәрислик

60-бәт

Ортасы































Билимдики йетишмәсликләрни толуқтуруш

10минут


1-тапшурма. Мәтинни оқуп чиқип, қисқичә мәзмунини ейтип бериңлар. Шу саһаға бағлиқ аталғуларниң мәнасини чүшәндүрүңлар.

Дескриптор:

-Мәтинниң мәзмунини чүшинду.

-Сөһбәттә жүмлиләрни тоғра қураштуриду

-парчиниң мәзмунини тәһлил қилини билиду.

2-тапшурма Мәтинни аһаң билән ипадилик оқуйду вә кейинки тапшурма орунлиниду

Уларниң асасий әхбарат бойичә пикрини җәмләп, ейтип бериш қабилийити баһалиниду

«Икки юлтуз, бир тиләк» усулини пайдилинип, дәристин хуласә чиқиршқа ярдәм қилиду

3-тапшурма. (Топ билән иш)

. Мәтиндә берилгән әхбаратларға асаслинип, кластер түзүңлар.


Берилгән соалларға жавап бериду, тапшурмиларни орунлайду.

достлуқ дегән уқумни аңлиғанда, силәрдә қандақ пикир, ой пәйда болиду?

Аилидики достлуқ мунасивәтниң башқа иҗтимаий мунасивәтләрдин пәрқи немидә?

Иш дәптәргә йезиш


Мәтинни аһаң билән ипадилик оқуйду вә кейинки тапшурма орунлиниду




Оқуғучилар өз ойлирини ейтиду





Соалларға жавап язиду


ҚБ: Бәш бармақ арқилиқ баһалаш







ҚБ: Салют























ҚБ: «Башмалтақ»



Дәрислик

62-бәт






10-синип «Уйғур тили







Дәптәр












Соңы

Боғумниң түрлири тоғрисидики қаидини оқутуш


Рефлексия.:

«Башмалтақ» Усули арқилиқ дәрисни қандақ чүшәнгинигә баһа бериш


ҚБ: «Башмалтақ»

Кері байланыс

Дәрис ахиридики оқуғучилар рефлексияси:

Мениң дәристин кейинки тәсиратлирим”

Савақтин алған тәсиратини стикерлар арқилиқ билдүрүш

Смайлик

Тахтиға чаплайду



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!