Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сыныптың 4 тоқсаннына арналған Қазақстан тарихы пәнінен ТЖБ-сы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қ/Тар 10. №
«Қазақстан тарихы» пәні бойынша IV тоқсанға арналған ТЖБ
-
Берілген терминдердің анықтамасын жазыңыз, соның негізінде қазақ халқының дүниетанымының ерекшелігін анықтаңыз.
№ |
терминдер |
сипаттамасы |
1 |
Әдет-ғұрып |
|
2 |
Салт-дәстүр |
|
3 |
Рәсім |
|
4 |
Діл |
|
Қазақ халқының дүниетанымының ерекшелігі
[5]
-
Суреттерді қолданып, «Қазақ даласында орналасқан тарихи ескерткіштердің рухани өмірдегі маңызы» тақырыбында ойыңызды білдіріңіз.
Архитектуралық ескерткіштердің атауын атап, қай өңірде орналасқанын жазыңыз.
|
|
|
|
Берілген архитектуралық ескерткіштердің құндылығын жазыңыз.
Жаһандану дәуірінде тарихи архитектуралық ескерткіштерді сақтап қалудың маңызын жазыңыз.
[7]
-
Кеңестік билік жүйесінің қазақ мәдениетіне әсерін талдап, ой түйін жазыңыз
Кеңестік дәуірдің мәдени салаға жағымды әсері |
Кеңестік дәуірдің мәдени салаға жағымсыз әсері |
1. 2. |
1. 2. |
Ой түйін |
1
2
[6]
-
ЮНЕСКО-ның негізгі қызметін сипаттап, Қазақстан Республикасының мәдениетіне ықпалын атап көрсетіңіз.
[1]
Қазақстан Республикасы мен ЮНЕСКО-ның мәдениет саласындағы ынтымақтастығына дәлел келтіріңіз.
ЮНЕСКО көлемінде аталып өткен мерейтойлар |
ЮНЕСКО-ның Дүниежүзілік мұралар тізіміне енген ескерткіштер |
ЮНЕСКО-ның материалдық емес мәдени мұрасына енген құндылықтар |
1. 2 |
1. 2 |
1. 2 |
[6]
Ұйымға кірудің Қазақстан үшін маңызы.
[1]
-
Әлемдік кеңістікке кірудің қазақстандық мәдениетке әсерін төмендегі салалар бойынша түсіндіріңіз.
Кинематография |
|
Театр |
|
Музыка |
|
Бейнелеу |
|
[4]
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
||||
1 |
|
4 |
Білім алушылард ың мазмұнға сәйкес келетін кез келген жауабы қабылдана ды |
||||
|
№ |
Термин- д ер |
сипаттамасы |
|
|||
1 |
Әдет- ғұрып |
Белгілі бір қоғамдық-әлеуметтік ортада пайда болып, оның мүшелерінің мінез-құлқының, тұрмыс-тіршілігінің бұлжылмас қағидаларына айналған жөн-жосық, жол-жоралғы |
|||||
2 |
Салт- дәстүр |
Әр халықтың мінез-құлқына, ой- өрісіне, ұлтқа тән қасиеттерін танытады |
|||||
3 |
Рәсім |
Символдық мән мағынадағы әлдеқандай оқиғаларды немесе күндерді мерекелеуге арналған әрекеттердің дәйектілігі |
|||||
4 |
Діл |
Ойлаудың үлгісі, этностың, әлеуметтік топтың, индивидтің жалпы рухани мінез - құлқы |
|||||
Қазақ халқының дүниетанымының ерекшелігі – түбі терең қазақ ұлтының тұрмыс-салты, туыстық қатынастары, басқару жүйесі ежелгі дәуірден бүгінгі күнге салт-дәстүр, әдет-ғұрып болып жетіп отыр. |
1 |
||||||
2 |
Қазақ даласының қай аймағы болмасын тарихи орындарға өте бай. Ерте кездегі қазақ халқының рухани және материалдық мәдениетінен мол ақпарат береді. Оның ішінде орта ғасырлардағы қазақ даласында өмір сүрген халықтардың діні, салт-дәстүрі мен әдет-ғұрпы туралы жан-жақты ақпарат береді. |
1 |
Білім алушылард ың мазмұнға сәйкес келетін кез келген жауабы қабылдана ды |
|
|
Түркістан аймағы. Қожа Ахмет Яссауи кесенесі |
|
4 |
|
|
Маңғыстау өңірі. Бекет ата жерасты мешіті |
||||||
Тараз өңірі. Айша бибі кесенесі |
||||||
Ұлытау өңірі. Алаша хан кесенесі |
||||||
|
||||||
Берілген архитектуралық ескерткіштердің салыну тарихы мен оның ішіндегі әртүрлі жазбалар, табылған жәдігерлер сол қоғамдағы болған оқиғалардан жан- жақты ақпарат береді. Қожа Ахмет Яссауи ислам дінінің бір бағыты сопылық ілімді таратушы, «Диуани Хикмет» еңбегінің авторы. |
1 |
Білім алушылард ың мазмұнға сәйкес келетін кез келген жауабы қабылдана ды |
||||
Бүгінгі жылдам қарқынмен дамыған қоғамда ұлттық бірегейлікті сақтаудың маңызы зор. Еліміздің аумағындағы киелі мекендерді ұлт жадында сақтап, өзіміздің ұлттық құндылықтарымызды сақтаудың және оны насихаттаудың жаһандану қоғамындағы орны қашанда ерекше болмақ. |
1 |
|||||
3 |
Кеңестік дәуірдің мәдени салаға жағымды әсері
фильмінің түсірілуі. |
2 |
Білім алушылард ың мазмұнға сәйкес келетін кез келген жауабы қабылдана ды |
|||
Кеңестік дәуірдің мәдени салаға жағымсыз әсері 1.Ұлттық мерекелерді атап өтуге тыйым салынуы. Мысалы, Кеңес үкіметінің кезінде қазақ халқына ұлттық және діни мерекелерді атап өтуге тыйым салынды. Бұл өз кезегінде ұлттың рухани өміріне үлкен кері әсерін тигізді. 2. Қазақтың зиялы қауымының қуғындалуы. Кеңес билігі қазақ халқының тарихын зерттеуге мүлдем тыйым салды. Қазақ халқының рухын асқақтатып, |
2 |
|
тарихынан хабар беретін еңбектерді жарыққа шығаруғ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |