Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:

    10.2 Бөліп шығару

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып: 10



    Сабақтың тақырыбы

    Абсорбция және реабсорбция. Зәрдің түзілуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.1.5.1 - зәрдің сүзілу (фильтрация) және түзілуі механизмін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Ультрафильтрация және реабсорбция, секреция процестерін түсіндіреді

    Зәрдің құрамын біледі

    Бірінші және екінші реттік зәрдің құрамын салыстырады

    Құндылыққа баулу

    Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру.

    Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3мин





    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.


    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.

    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!


    Бүгінгі сабақта тек 10балл



    3-5мин


    Алдыңғы білім

    9 сыныпта өткен тақырыпты еске түсірту мақсатында тапсырмалар ұсынады

    Оқушлыра берілген тапсырманы орындап ұжымдық талқылау жүргізеді

    1,2 зәрдің түзілуін ажыратады

    Мұғалімнің қошеметі

    https://learningapps.org/watch?v=ph47qc78323

    Сабақтың ортасы

    5-15мин
















    «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін

    оқушыларға бейнеролик көрсетіледі және сұрақтар қойылады:

    -Бейнероликке дейінгі сұрақтар

    1. Зәрдің түзілуі қандай процестерден құралады? Бұл процестер қайда жүреді? Зәр түзілу процестері қандай әрекет мехнизмдеріне негізделген?


    Анаграмма тапсырмасын ұсынады

    Бейнекөрсетілім көрсетеді

    Мұғалім түсіндірем жүргізеді


    Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады





    Оқушылар сұрақтарға жауап береді,талқылайды және өз пікірлерімен бөліседі.Бір – біріне сұрақтар қояды.Өз ойларымен бөліседі.



    Анаграмма тапсырмасынан термин сөздерді анықтап жазып алады

    Бейнені көре отырып өз жауаптарын негіздейді




















    «Активатор 3:2:1» әдісі арқылы бір- бірін бағалау.
    3 - нені білдім
    2 - нені түсіндім
    1 - нәрсені қолдануға дайынмын.














    https://youtu.be/uZsiXRLitMI



    https://wordwall.net/ru/resource/63152826




    https://learningapps.org/watch?v=pfdqw4fe523


    15-30мин









    Сандарды сөйлет» №1 тапсырмасын ұсынады


    150-170 литр

    1,5 литр

    148,5-168,5 литр

    3-жұп тапсырмасы Нефрон арқылы заттардың дұрыс өту ретін анықтап, кестеге сандарды енгізіңіз

    берілген сандардың мағынасын жинақтайды


    кестемен суретті байланыстырады


    Дескриптор:

    -сандарды ауызша сөйлетеді-2балл

    суреттен нефронның құрылысын дұрыс атайды-2балл

    https://learningapps.org/watch?v=pft8r25xj23

    30-35мин

    №2 тапсырма

    Несеп түзілу механизмі, бірінші реттік несептің түзілуі үрдісі абсорбция; (Несеп қан плазмасынан түзіледі. Алайда несептің құрамы қан плазмасы құрамынан едәуір ерекшеленеді. Демек, бүйректер арқылы өтетін қанның өзгеруі арқылы, несеп өңделеді. Осы үдеріс екі кезеңнен өтеді: әуелі бірінші реттік несеп, кейіннен екінші реттік, немесе соңғы несеп түзіледі. Несеп түзілу бірқатар физиологиялық механизмдер есебінен жүреді. 1 фаза – бірінші реттік несептің түзілуі (шумақтағы фильтрация ) • қысым айырмасы нәтижесіндегі фильтрация, өйткені алып келуші тамырдың алып кетуші тамырға қарағанда диаметрі артық болады • бүйректерден тәулігіне 1500-1700 л қан өтеді, 150-170л бірінші реттік несеп түзіледі)

    Оқушылар берілген тапсырманы жұптаса отырып орындайды

    Дескриптор:

    -сызбаны мәтінмен байланытыра отырып түсіндіреді



    35-40мин





    Рефлексия


    40-45мин




    1- түсінбедім, 2- Түсіндім, бірақ қайталуым қажет

    3- Өже жақсы түсіндім



    Үй жұмысы:

    Бүйреке әсер ететін оң және теріс жағдайды зерттейді.

















    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:


    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып: 10



    Сабақтың тақырыбы

    Су мөлшерін реттеу. Нысана мүшелер. Әсер ету эффектсі. Гипофункция. Гиперфункция.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.1.5.2 су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролін анықтау

    –плазманың осмостық қысымының реттелу сұлбасын талдау

    – антидиуретикалық гормонның ағзадағы су алмасуды реттеудегі маңызын бағалау

    Құндылыққа баулу

    Оқушыларды Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілетті, патриоттыққа, өз отанынының дамуына үлес қосуға тәрбиелеу. Бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға ,бірлесе еңбектенуге баулу, өзін -өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру, денсаулық сақтауға бағыттау.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    0-5мин



    5-10мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді

    2. Топқа бөлу: қағаз қиындыларындағы сұрақтар арқылы 3 топқа бөлінеді.



    1. Алдыңғы білім



    1. Өткен тақырыпты еске түсірту мақсатында сұрақтар тізбегін ұсыну


    Оқушылар сабаққа дайындалады.

    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.



    Оқушылар картаны аша отырпы сұрақтарға жауап береді



    Жақсы!

    Жарайсыздар!

    Алғырсызда





    ҚБ. «Жақсы»,

    «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

    -сұрақтарға жауап береді


    Биология оқулығы, кестелер, сызба қағаздар





    Сұрақтар жазылған стикерлер



    Қосымша-1

    https://wordwall.net/ru/resource/65168613




    Сабақтың ортасы

    10-15мин

    « Суреттен не айтасың» әдісі


    Адам ағзасы үшін судың маңызын қалай түсінесіздер?

    Ағзаның реттелуіне қандай қатысы бар?

    Антидиуретикалық гормоны қайда синтезделеді

    Бейнекөрсетілім ұсынады

    Анаграмма тапсырмасын платформада жасақтап ұсынады термин сөздерді анықтайды



    Оқушылар берілген суретті түсіндіреді, сұрақтарға болжамыд жауаптарын аитады

    Бейнені кқре отырып өз жауаптырын негіздейді

    Бағалау критерийі:

    -суреттің мағынасын айтады

    -сұрақтарға жауап береді

    -анагармма орындап теримн сөздерді анықтайды











    https://wordwall.net/ru/resource/65170001

    Сабақтың ортасы



    Жеке жұмыс

    15-25мин

    Тапсырма 1 – «Сызбадағы сұрақ-жауап» әдісі

    Суреттер мен көмекші сұрақтарды пайдалана отырып, суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролін түсіндіру


    Сұлба

    сұрақ / жауап

    Антидиуретикалық гормоны қайда синтезделеді?


    Жауабы:


    Антидиуретикалық гормоны қайда сақталады?


    Жауабы:

    Суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролінің нефрондағы процеске әсері


    Жауабы:


    суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролін түсіндіреді

    Дескриптор:

    антидиуретикалық гормоны синтезделетін безді көрсетеді;

    - антидиуретикалық гормоны жиналатын аймақты көрсетеді;

    - суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролінің нефрондағы процеске әсерін түсіндіреді



    Сабақтың ортасы


    Жұптық жұмыс

    25-35мин

    3 – «Ақиқат / Жалған» әдісі

    Антидиуретикалық гормонның ағзадағы су алмасуды реттеудегі маңызын төмендегі ақпараттар бойынша бағалау.



    антидиуретикалық гормонның ағзадағы су алмасуды реттеудегі маңызын бағалайды

    Дескриптор:

    берілген ақпараттардың ақиқат/жалғанын ажыратады

    -антидиуретикалық гормонның ағзадағы су алмасуды реттеудегі маңызын бағалайды

    https://wordwall.net/ru/resource/65171285

    Сабақтың ортасы

    35-40мин

    Бекіту тапсырмасына сұрақтар тізбегін сандар ашу арқылы ұсынады



    https://wordwall.net/ru/resource/65171187

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Кері байланыс

    40-45мин

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Гульмира Күшенбаева
    10 Желтоқсан 2023
    348
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    10кл ЖМБ Абсорбция Реабсорбция иу мөлшерін реттеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    10кл ЖМБ Абсорбция Реабсорбция иу мөлшерін реттеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Абсорбция және реабсорбция. Зәрдің түзілуі Су мөлшерін реттеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:

    10.2 Бөліп шығару

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып: 10



    Сабақтың тақырыбы

    Абсорбция және реабсорбция. Зәрдің түзілуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.1.5.1 - зәрдің сүзілу (фильтрация) және түзілуі механизмін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Ультрафильтрация және реабсорбция, секреция процестерін түсіндіреді

    Зәрдің құрамын біледі

    Бірінші және екінші реттік зәрдің құрамын салыстырады

    Құндылыққа баулу

    Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру.

    Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3мин





    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.


    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.

    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!


    Бүгінгі сабақта тек 10балл



    3-5мин


    Алдыңғы білім

    9 сыныпта өткен тақырыпты еске түсірту мақсатында тапсырмалар ұсынады

    Оқушлыра берілген тапсырманы орындап ұжымдық талқылау жүргізеді

    1,2 зәрдің түзілуін ажыратады

    Мұғалімнің қошеметі

    https://learningapps.org/watch?v=ph47qc78323

    Сабақтың ортасы

    5-15мин
















    «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін

    оқушыларға бейнеролик көрсетіледі және сұрақтар қойылады:

    -Бейнероликке дейінгі сұрақтар

    1. Зәрдің түзілуі қандай процестерден құралады? Бұл процестер қайда жүреді? Зәр түзілу процестері қандай әрекет мехнизмдеріне негізделген?


    Анаграмма тапсырмасын ұсынады

    Бейнекөрсетілім көрсетеді

    Мұғалім түсіндірем жүргізеді


    Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады





    Оқушылар сұрақтарға жауап береді,талқылайды және өз пікірлерімен бөліседі.Бір – біріне сұрақтар қояды.Өз ойларымен бөліседі.



    Анаграмма тапсырмасынан термин сөздерді анықтап жазып алады

    Бейнені көре отырып өз жауаптарын негіздейді




















    «Активатор 3:2:1» әдісі арқылы бір- бірін бағалау.
    3 - нені білдім
    2 - нені түсіндім
    1 - нәрсені қолдануға дайынмын.














    https://youtu.be/uZsiXRLitMI



    https://wordwall.net/ru/resource/63152826




    https://learningapps.org/watch?v=pfdqw4fe523


    15-30мин









    Сандарды сөйлет» №1 тапсырмасын ұсынады


    150-170 литр

    1,5 литр

    148,5-168,5 литр

    3-жұп тапсырмасы Нефрон арқылы заттардың дұрыс өту ретін анықтап, кестеге сандарды енгізіңіз

    берілген сандардың мағынасын жинақтайды


    кестемен суретті байланыстырады


    Дескриптор:

    -сандарды ауызша сөйлетеді-2балл

    суреттен нефронның құрылысын дұрыс атайды-2балл

    https://learningapps.org/watch?v=pft8r25xj23

    30-35мин

    №2 тапсырма

    Несеп түзілу механизмі, бірінші реттік несептің түзілуі үрдісі абсорбция; (Несеп қан плазмасынан түзіледі. Алайда несептің құрамы қан плазмасы құрамынан едәуір ерекшеленеді. Демек, бүйректер арқылы өтетін қанның өзгеруі арқылы, несеп өңделеді. Осы үдеріс екі кезеңнен өтеді: әуелі бірінші реттік несеп, кейіннен екінші реттік, немесе соңғы несеп түзіледі. Несеп түзілу бірқатар физиологиялық механизмдер есебінен жүреді. 1 фаза – бірінші реттік несептің түзілуі (шумақтағы фильтрация ) • қысым айырмасы нәтижесіндегі фильтрация, өйткені алып келуші тамырдың алып кетуші тамырға қарағанда диаметрі артық болады • бүйректерден тәулігіне 1500-1700 л қан өтеді, 150-170л бірінші реттік несеп түзіледі)

    Оқушылар берілген тапсырманы жұптаса отырып орындайды

    Дескриптор:

    -сызбаны мәтінмен байланытыра отырып түсіндіреді



    35-40мин





    Рефлексия


    40-45мин




    1- түсінбедім, 2- Түсіндім, бірақ қайталуым қажет

    3- Өже жақсы түсіндім



    Үй жұмысы:

    Бүйреке әсер ететін оң және теріс жағдайды зерттейді.

















    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:


    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып: 10



    Сабақтың тақырыбы

    Су мөлшерін реттеу. Нысана мүшелер. Әсер ету эффектсі. Гипофункция. Гиперфункция.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.1.5.2 су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның (АДГ) ролін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролін анықтау

    –плазманың осмостық қысымының реттелу сұлбасын талдау

    – антидиуретикалық гормонның ағзадағы су алмасуды реттеудегі маңызын бағалау

    Құндылыққа баулу

    Оқушыларды Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілетті, патриоттыққа, өз отанынының дамуына үлес қосуға тәрбиелеу. Бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға ,бірлесе еңбектенуге баулу, өзін -өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру, денсаулық сақтауға бағыттау.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    0-5мин



    5-10мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді

    2. Топқа бөлу: қағаз қиындыларындағы сұрақтар арқылы 3 топқа бөлінеді.



    1. Алдыңғы білім



    1. Өткен тақырыпты еске түсірту мақсатында сұрақтар тізбегін ұсыну


    Оқушылар сабаққа дайындалады.

    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.



    Оқушылар картаны аша отырпы сұрақтарға жауап береді



    Жақсы!

    Жарайсыздар!

    Алғырсызда





    ҚБ. «Жақсы»,

    «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

    -сұрақтарға жауап береді


    Биология оқулығы, кестелер, сызба қағаздар





    Сұрақтар жазылған стикерлер



    Қосымша-1

    https://wordwall.net/ru/resource/65168613




    Сабақтың ортасы

    10-15мин

    « Суреттен не айтасың» әдісі


    Адам ағзасы үшін судың маңызын қалай түсінесіздер?

    Ағзаның реттелуіне қандай қатысы бар?

    Антидиуретикалық гормоны қайда синтезделеді

    Бейнекөрсетілім ұсынады

    Анаграмма тапсырмасын платформада жасақтап ұсынады термин сөздерді анықтайды



    Оқушылар берілген суретті түсіндіреді, сұрақтарға болжамыд жауаптарын аитады

    Бейнені кқре отырып өз жауаптырын негіздейді

    Бағалау критерийі:

    -суреттің мағынасын айтады

    -сұрақтарға жауап береді

    -анагармма орындап теримн сөздерді анықтайды











    https://wordwall.net/ru/resource/65170001

    Сабақтың ортасы



    Жеке жұмыс

    15-25мин

    Тапсырма 1 – «Сызбадағы сұрақ-жауап» әдісі

    Суреттер мен көмекші сұрақтарды пайдалана отырып, суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролін түсіндіру


    Сұлба

    сұрақ / жауап

    Антидиуретикалық гормоны қайда синтезделеді?


    Жауабы:


    Антидиуретикалық гормоны қайда сақталады?


    Жауабы:

    Суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролінің нефрондағы процеске әсері


    Жауабы:


    суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролін түсіндіреді

    Дескриптор:

    антидиуретикалық гормоны синтезделетін безді көрсетеді;

    - антидиуретикалық гормоны жиналатын аймақты көрсетеді;

    - суды реттеудегі антидиуретикалық гормонның синтезделудегі ролінің нефрондағы процеске әсерін түсіндіреді



    Сабақтың ортасы


    Жұптық жұмыс

    25-35мин

    3 – «Ақиқат / Жалған» әдісі

    Антидиуретикалық гормонның ағзадағы су алмасуды реттеудегі маңызын төмендегі ақпараттар бойынша бағалау.



    антидиуретикалық гормонның ағзадағы су алмасуды реттеудегі маңызын бағалайды

    Дескриптор:

    берілген ақпараттардың ақиқат/жалғанын ажыратады

    -антидиуретикалық гормонның ағзадағы су алмасуды реттеудегі маңызын бағалайды

    https://wordwall.net/ru/resource/65171285

    Сабақтың ортасы

    35-40мин

    Бекіту тапсырмасына сұрақтар тізбегін сандар ашу арқылы ұсынады



    https://wordwall.net/ru/resource/65171187

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Кері байланыс

    40-45мин

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 10 сынып
    10.12.2023
    348
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Гульмира Күшенбаева
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации