Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
4.1.1.1
тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алу және солардың
негізінде мәтіннің мазмұнын айту.
4.2.5.1*
дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма)
қажетті
ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің
мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау,
бағалау
4.3.6.1
каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын
жетілдіру
4.4.2.9
етістікті тиісті шақта (өткен шақ, келер шақ, осы шақ)
қолдан
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-тыңдаған
материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алады және солардың
негізінде мәтіннің мазмұнын айта алады;
-
дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті
ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін
бойынша анықтайды, ақпаратты қорытындылайды, бағалай
алады;
-
каллиграфиялық нормаларды сақтайды және жазу техникасын жетілдіре
алады;
-
етістікті тиісті шақта (өткен шақ, келер шақ, осы шақ)
қолданады.
|
Басы
10
мин
|
(Ұ) Психологиялық
ахуал орнату.
«Көңіл
күйім» жаттығуы орындалады.Оқушылар
ақ қағазға өздерінің көңіл күйлерін суреттеп
салады.
Оқушылардың сабаққа
дейінгі көңіл күйін білу.
ІІ. «Еркін жазу» әдісі. 1 минут
ішінде «Ұшқыш қандай болады?» сұрағына жауап
жазу
Жұпта идея бөлісу.
Сөз қатарын толықтыру.
Сабақ тақырыбы
мен оқу мақсаттарын
таныстыру.
|
Оқушылар
сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Суреттер
АКТ
Слайд
1
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа сабақ
27-жаттығу«Ұшып келем»өлеңін тыңдау. Мәтіннен
«Түртіп алу» әдісі арқылы негізгі тұстарын
белгілеу.
Мәтін
мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтарға жауап
беру.
Сұрақтар
беру:
- Өлең не
туралы?
-Баланың
қиялында не бар?
Топтық
жұмыс «Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі
Пікіріңді білдір. «Ұшқыш болудың ерекшелігі
қандай?»
Сынып
оқушылары ішкі және сыртқы шеңберге орналасады. Мұғалімнің белгісі
бойынша сытрқы шеңбердегі оқушылар алдымен берілген сұраққа сұраққа
жауап береді. Ішкі шебердегі оқушылар тыңдап, сонан соң өздері де
жауап береді. Сыртқы шеңбердегі оқушылар сағат тілмен бір орын
жылжып тұрады.
ЕБҚ
тапсырмасы
Өлеңді
оқиды.
28-жаттығу, Мақал-мәтелдерді жатқа
жазу
1Ақыл
көпке жеткізер,
Өнер көкке
жеткізер
2.
Азаматпен дос бол,
Қадіріңді
біледі.
Ұшқыштарға
қатысты қандай етістіктер жиі қолданылады? Етістіктер қатарын
жазу.
. Топ
мүшелері маңыздылығына қарай 3 етістікті іріктеп алып, етістікті үш
шақта сөйлем құрап жазу.
Өткен шақ
|
|
Осы шақ
|
|
Келер шақ
|
|
(ұшады,
қарайды,самғайды, т.с.с.)
Ширату «Түсін
мені» (оқушыларды топқа
бөлу)
І топ:үш сөз
(жүгіреді,ойланады,оқиды)
ІІ топ: үш сөз
(аулайды,төбелеседі,
билейді)
ІІІ топ: үш сөз
(айтады,жазады,ойнайды)
(қағазды жазып
тарату,сөздерді қимылмен көрсетеді,келесі топ шешіп,етістікті
жіктейді)
ЕБҚ
тапсырмасы
Мақал-мәтелдерді көшіріп
жазады.
31-жаттығу. Жұмбақты көшіріп жазу, етістіктерді тауып қай
шақта тұрғанын айту. Жұмбақтың жауабымен сөйлем құрап
жазу.
Шығармашылық жұмыс «Жұмбақ
құрастыр»

|
Өлеңді оқып, мәтіннен
«Түртіп алу» әдісі арқылы негізгі тұстарын
белгілейді.
Сыртқы және ішкі шеңбердегі оқушылар кезекпен
сұраққа жауап беріп, ой бөліседі.
Мақал-мәтелдерді жатқа жазады.
Топта талқылайды, сөздер қатарын
толықтырады.
Жұмбақты көшіріп жазу, етістіктерді тауып қай
шақта тұрғанын айтады.
|
Дескриптор:
-мәтінді
тыңдап, негізгі тұстарын белгілейді- 1б
-мазмұнын
айтады-1 б
-сұрақтарға жауап береді-1 б
Дескриптор:
-Мақалды жаттап, жатқа жазады-1
б
-Келер шақтың етістіктерін тауып,сызады-1
б
Дескриптор:
- етістікті үш шақта қолданып, сөйлем құрап
жазады- 1б
Дескриптор:
-суреттер атауы жауап болатындай жұмбақ
құрастырады-1 б
Жұмбақты
көшіріп жазады- 1б
-жұмбақтағы етістіктерді табады- 1
б
-үш жақта
жіктеп жазады-1 б
|
Суреттер
Слайд
2
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
Қима
қағаздар
|