|
Педагогтің аты-жөні |
Макажанова Лана |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
112-сабақ Дара және күрделі етістік |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Оқушылармен сәлемдесу Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
|
|
Ауызша мадақтау «Жарайсың!», «Керемет!» |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. Интерактивті тақта Сөздермен бейне-анимация |
|
|
Ортасы |
38-40 -жаттығумен жұмыс. Интерактивті жаттығу: Ойын: «Кім жылдам?»
Тапсырма: Сурет (39-жаттығу) бойынша сөйлем құра
(40-жаттығу) ауызша түсіндіріп орындату. (41-жаттығу) – Балалар, бізге бір құпиялы құс тапсырма беріп жіберіпті. Ол өз үйін (торкөз) дұрыс толтыра алмай жүр екен. Құсқа көмектесейік!(Интерактивті тақтадан құс пен пирамида көрсетіледі
|
Мәтінді түсініп оқиды, етістік табады, қатені түзетеді Етістіктерді теріп жазады.Сурет бойынша сөйлем құрайды |
«Смайлик» арқылы бағалау |
Оқылым, жазылым тапсырма лары. А3 форматтағы пирамида Әріп қиындылары (қалың қағаздан)Клей, маркер smart board |
|
|
Соңы |
«Сиқырлы дорба» әдісі Қоржын ішінен оқушылар қағаз қиындыларын суырып алады. Онда сұрақтар жазылған:
|
Оқушылар сұраққа жауап береді |
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Қызыл, сары, жасыл алма» әдісі |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге, суретін жібереді. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
112- сабақ Дара және күрделі етістік
112- сабақ Дара және күрделі етістік
|
Педагогтің аты-жөні |
Макажанова Лана |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
112-сабақ Дара және күрделі етістік |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Оқушылармен сәлемдесу Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
|
|
Ауызша мадақтау «Жарайсың!», «Керемет!» |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. Интерактивті тақта Сөздермен бейне-анимация |
|
|
Ортасы |
38-40 -жаттығумен жұмыс. Интерактивті жаттығу: Ойын: «Кім жылдам?»
Тапсырма: Сурет (39-жаттығу) бойынша сөйлем құра
(40-жаттығу) ауызша түсіндіріп орындату. (41-жаттығу) – Балалар, бізге бір құпиялы құс тапсырма беріп жіберіпті. Ол өз үйін (торкөз) дұрыс толтыра алмай жүр екен. Құсқа көмектесейік!(Интерактивті тақтадан құс пен пирамида көрсетіледі
|
Мәтінді түсініп оқиды, етістік табады, қатені түзетеді Етістіктерді теріп жазады.Сурет бойынша сөйлем құрайды |
«Смайлик» арқылы бағалау |
Оқылым, жазылым тапсырма лары. А3 форматтағы пирамида Әріп қиындылары (қалың қағаздан)Клей, маркер smart board |
|
|
Соңы |
«Сиқырлы дорба» әдісі Қоржын ішінен оқушылар қағаз қиындыларын суырып алады. Онда сұрақтар жазылған:
|
Оқушылар сұраққа жауап береді |
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Қызыл, сары, жасыл алма» әдісі |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге, суретін жібереді. |
|
||
шағым қалдыра аласыз













