Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
8
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
3.Сыныпты топқа
бөлу https://www.classtools.net/random-group-generator/v
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. Экожүйелердің алуантүрлілігі дегеніміз
не?
2. Биологиялық алуантүрлілікті сақтаудың маңызын айтып
беріңдер?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады https://www.baamboozle.com/classic/2288991/3
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру. https://www.baamboozle.com/classic/2288991/3
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
№1-тапсырма Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал,
үлгі көрсетеді.
|
1. Қазақстандағы түрлердің биоалуантүрлілігінің
салыстырмалы кестесін жасап, сұлба түрінде
көрсетеді.
2. Түрлердің
биоалуантүрлілігін сақтау қажеттігін
дәлелдейді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
- Кесте жасап,сұлба сызады
- Тапсырманы
дәлелдейді.
|
ДК
Оқулық
|
|
№2-тапсырма Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
https://www.educaplay.com/learning-resources/18668952-learning_resource.html
|
Биоалуантүрліліктің маңызы:
*Экологиялық
*Экономикалық
*Медициналық
*эстетикалық
*Ғылыми
*Этникалық
|
Дескриптор: Жалпы-3
балл.
- Биоалуантүрліліктің маңызын
айтады
- Айырмашылықтарын
анықтайды
|
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері.
https://www.educaplay.com/learning-resources/18668952-learning_resource.html
|
|
3-тапсырма.
Дарынды оқушымен жұмыс
Оқулықта берілген талдау
айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1. Қазақстандағы
биоалуантүрліліктегі проблемаларды талда презинтация
қорғайды
|
Дескриптор:
Жалпы-3 балл.
- презентация дайындайды және
проблемаларын талдайды.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар смайлинк басу арқылы
сабақты түсінгенін немесе түсінбегенін
белгілейді.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|