Математика
күні:
С
абақтың
тақырыбы:11- ,12- түріндегі
азайту
С
абақтың
мақсаты: 11- , 12- түріндегі азайту
бағыт беру, білімдерін толықтыру
2.Есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, қосып, азайту қабілеттерін арттыру, логикалық ойлау өрістерін кеңейту;
3.Сауаттылыққа, жылдам әрі дұрыс есептеуге, дұрыс ойлай білуге үйрете отырып, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі:түсіндірмелі, сұрақ-жауап, т.б.
Көрнекілігі:
Қосымша материалдар: дидактикалық материалдар
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
Балаларды сабаққа дайындау.Бис технологиясы бойынша Ой жинақтау (9-ға 2-9 дейінгі сандарды қосу, шапалақ ұру арқылы )
Өткенді пысықтап, үй тапсырмасын тексеру
2. Жаңа сабақ:
Психологиялық тренинг:
Оқимыз, үйренеміз жалықпаймыз
Білімнің шыңына біз шарықтаймыз.
Мультфильмнен үзінді
Есептеуге көмектес
11-2=9 10+40=50
13-3=10 12-4=8 (жауабын тексеру)
16-10=6 50+7=57
6+7=13 9+3=12
8+8=16
2.Бір-бірін өзара тексеруге арналған тапсырма :
|
11 |
7 |
|
9 |
|
6 |
|
|
8 |
|
10 |
|
|
12 |
|
|
10 |
|
9 |
|
6 |
7 |
|
8 |
|
2.Бір-бірін өзара тексеруге арналған тапсырма :
|
11 |
7 |
3 |
9 |
1 |
6 |
|
4 |
8 |
2 |
10 |
5 |
|
12 |
6 |
5 |
10 |
4 |
9 |
|
6 |
7 |
2 |
8 |
3 |
Дәптермен жұмыс :
Қазанның 23-і
Сынып жұмысы
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10
Өз бетінше орындауға арналған тапсырма .
3.Өрнектерді олардың мәндерінің өсу ретімен жаз:
11-9=2 6+5=11 12-8=4 12-6=6
7+5=12 12-7=5 11-3 =8 11-2=9
Өз бетінше орындауға арналған тапсырма .
3.Өрнектерді олардың мәндерінің өсу ретімен жаз:
11-9=2
12-8=4
12-7=5
12-6=6
11-3 =8
11-2=9
6+5=11
7+5=12
Жұптық жұмысқа арналған тапсырма :
4.Есептерді салыстыр және оларды шығар:
1)Бонифациймен ойнауға 8 абдан және олардан 8-і артық бөлтіріктер келді. Бонифациймен ойнауға неше бөлтірік келді?
Абдан-8
Бөлтіріктер-?,8-і артық
Шешуі:8+8 =16
Жауабы: 16 бөлтірік
2)Бонифацийдің әжесі немересіне 11 бәліш және олардан 5-уі кем тоқаш пісірді.Бонифацийдің әжесі неше тоқаш пісірді?
Бәліш-11
Тоқаш-?,5-уі кем
Шешуі: 11-5=6
Жауабы:6 тоқаш
Сергіту сәті :
Чунга –чанга әнімен айтып, би қимылдарын жасау
5.Мультфильмнен үзінді:
Африкаға демалуға келген Бонифацийді қарсы алуға 38 бала келді.8 бала арыстаннан қолтаңба алды, қалғандары Бонифацийді айнала қоршап тұрды. Неше бала Бонифацийді айнала қоршап тұрды ?
Қарсы алды-38 б
Қолтаңба алды-8 б
Қоршап тұрды-? б
Шешуі: 38-8=30
Жауабы:30 бала қоршап тұрды .
7.Ауызша (жапырақтардағы сан мәндері)
Тез есептеп үйрен :
14 см-8см+4 см -6 см +9 см -7 см =6 см
8. (Геометриялық мазмұнды жаттығу)
Кесінділердің ұзындықтарын өлше және салыстыр.
Көк кесінді-7 см, жасыл-6 см
Қызыл -4 см
7 см *6 см 7 см* 6см * 4см
Тексеріп ,қатесін табуға арналған жаттығулар
9. Салыстыр: (егер мүкін болса)
5 см *2 дм 10 см *100 см 15 см *15 тн
1 дм*1 см 10 тг* 100 см 20тг*20тн
Зерттеу өзгешелігі бар немесе үйреншікті емес жаттығулар
10.Төрт нүктенің әрқайсысы қалған үшеуімен кесінділермен қосылған. Сонда неше кесінді алынған?
Тест түрінде берілген бақылауға және өзін-өзі бақылауға арналған тапсырмалар .
11.Ойын: « Балық аулау»
Балықты көбірек аулауға тырыс
12-4 12-7 12-9 11-3 11-6
11- 7 11-8 11-9 12-5 12-5 11-5 12-3
Үйге тапсырма:№6 ,10. (64- бет)
Бағалау Тексерілді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11- ,12- түріндегі азайту
11- ,12- түріндегі азайту
Математика
күні:
С
абақтың
тақырыбы:11- ,12- түріндегі
азайту
С
абақтың
мақсаты: 11- , 12- түріндегі азайту
бағыт беру, білімдерін толықтыру
2.Есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, қосып, азайту қабілеттерін арттыру, логикалық ойлау өрістерін кеңейту;
3.Сауаттылыққа, жылдам әрі дұрыс есептеуге, дұрыс ойлай білуге үйрете отырып, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі:түсіндірмелі, сұрақ-жауап, т.б.
Көрнекілігі:
Қосымша материалдар: дидактикалық материалдар
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
Балаларды сабаққа дайындау.Бис технологиясы бойынша Ой жинақтау (9-ға 2-9 дейінгі сандарды қосу, шапалақ ұру арқылы )
Өткенді пысықтап, үй тапсырмасын тексеру
2. Жаңа сабақ:
Психологиялық тренинг:
Оқимыз, үйренеміз жалықпаймыз
Білімнің шыңына біз шарықтаймыз.
Мультфильмнен үзінді
Есептеуге көмектес
11-2=9 10+40=50
13-3=10 12-4=8 (жауабын тексеру)
16-10=6 50+7=57
6+7=13 9+3=12
8+8=16
2.Бір-бірін өзара тексеруге арналған тапсырма :
|
11 |
7 |
|
9 |
|
6 |
|
|
8 |
|
10 |
|
|
12 |
|
|
10 |
|
9 |
|
6 |
7 |
|
8 |
|
2.Бір-бірін өзара тексеруге арналған тапсырма :
|
11 |
7 |
3 |
9 |
1 |
6 |
|
4 |
8 |
2 |
10 |
5 |
|
12 |
6 |
5 |
10 |
4 |
9 |
|
6 |
7 |
2 |
8 |
3 |
Дәптермен жұмыс :
Қазанның 23-і
Сынып жұмысы
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10
Өз бетінше орындауға арналған тапсырма .
3.Өрнектерді олардың мәндерінің өсу ретімен жаз:
11-9=2 6+5=11 12-8=4 12-6=6
7+5=12 12-7=5 11-3 =8 11-2=9
Өз бетінше орындауға арналған тапсырма .
3.Өрнектерді олардың мәндерінің өсу ретімен жаз:
11-9=2
12-8=4
12-7=5
12-6=6
11-3 =8
11-2=9
6+5=11
7+5=12
Жұптық жұмысқа арналған тапсырма :
4.Есептерді салыстыр және оларды шығар:
1)Бонифациймен ойнауға 8 абдан және олардан 8-і артық бөлтіріктер келді. Бонифациймен ойнауға неше бөлтірік келді?
Абдан-8
Бөлтіріктер-?,8-і артық
Шешуі:8+8 =16
Жауабы: 16 бөлтірік
2)Бонифацийдің әжесі немересіне 11 бәліш және олардан 5-уі кем тоқаш пісірді.Бонифацийдің әжесі неше тоқаш пісірді?
Бәліш-11
Тоқаш-?,5-уі кем
Шешуі: 11-5=6
Жауабы:6 тоқаш
Сергіту сәті :
Чунга –чанга әнімен айтып, би қимылдарын жасау
5.Мультфильмнен үзінді:
Африкаға демалуға келген Бонифацийді қарсы алуға 38 бала келді.8 бала арыстаннан қолтаңба алды, қалғандары Бонифацийді айнала қоршап тұрды. Неше бала Бонифацийді айнала қоршап тұрды ?
Қарсы алды-38 б
Қолтаңба алды-8 б
Қоршап тұрды-? б
Шешуі: 38-8=30
Жауабы:30 бала қоршап тұрды .
7.Ауызша (жапырақтардағы сан мәндері)
Тез есептеп үйрен :
14 см-8см+4 см -6 см +9 см -7 см =6 см
8. (Геометриялық мазмұнды жаттығу)
Кесінділердің ұзындықтарын өлше және салыстыр.
Көк кесінді-7 см, жасыл-6 см
Қызыл -4 см
7 см *6 см 7 см* 6см * 4см
Тексеріп ,қатесін табуға арналған жаттығулар
9. Салыстыр: (егер мүкін болса)
5 см *2 дм 10 см *100 см 15 см *15 тн
1 дм*1 см 10 тг* 100 см 20тг*20тн
Зерттеу өзгешелігі бар немесе үйреншікті емес жаттығулар
10.Төрт нүктенің әрқайсысы қалған үшеуімен кесінділермен қосылған. Сонда неше кесінді алынған?
Тест түрінде берілген бақылауға және өзін-өзі бақылауға арналған тапсырмалар .
11.Ойын: « Балық аулау»
Балықты көбірек аулауға тырыс
12-4 12-7 12-9 11-3 11-6
11- 7 11-8 11-9 12-5 12-5 11-5 12-3
Үйге тапсырма:№6 ,10. (64- бет)
Бағалау Тексерілді
шағым қалдыра аласыз













