Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
27.01.25ж |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
11 сыныбы |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
«Арам мен адал,обал мен сауап-ұлтымыздың ұстанымы» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 19-САБАҚ 11- сыныптар:« Зорлық-зомбылықтан қорғану:қорғау әдістерін және көмеккее жүгіну ережелерін білу» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Әр адамның құқықтарын қорғауға, зорлық-зомбылықтың алдын алуға және оның жойылуына қоғамды қатыстыру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушылар мен тыңдаушыларға зорлық-зомбылықтың физикалық, психологиялық түрлерін таныстыру, сондай-ақ олардың адамның денсаулығы мен психоэмоционалды жағдайына тигізетін зардаптарын түсіндіру. |
|
|
Дәйексөз |
"Зорлық-зомбылыққа қарсы күрес тек қана құқық қорғаушылардың міндеті емес, әрбір азаматтың міндеті." |
|
|
Құндылық |
Құрмет және теңдік,қауіпсіздік |
|
|
Сабақтыңбарысы |
||
|
Сабақтыңкезеңі |
Мұғалімәрекеті |
Оқушыәрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастырукезеңі (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және сабаққа қатысушыларды түгендеу. Гимн «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйін көтеру: |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал |
Компьютер
|
|
Сабақбасы (10мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ Сұрақ: ««Арам мен адал, обал мен сауап — ұлттың ұстанымы» сөзін қалай түсінеміз? «Арам мен адал, обал мен сауап — ұлттың ұстанымы» дегеніміз қазақ халқының рухани құндылықтар мен моральдық принциптерін білдіретін терең философиялық ұғым. Бұл ұғымдар халықтың моральдық және этикалық дәстүрлері, адамгершілік нормалары, ұлттық санасы мен тәрбиесімен тығыз байланысты. Арам мен адал:
Арам — әділетсіздік, зұлымдық, жаман іс-әрекет, яғни қоғамның немесе жеке тұлғаның этикалық нормаларына қайшы келетін әрекеттер.
Адал — шыншылдық, әділдік, таза ниетпен әрекет ету, адамның немесе қоғамның моральдық ережелеріне сай әрекет ету.
Обал мен сауап:
Обал — адамға немесе қоғамға жасаған жаман ісінің, әділетсіздігінің кесірінен туындайтын моральдық жүк. Қазақ халқы обалдың ауыртпалығы мен жамандықты терең түсініп, оны болдырмауға тырысады. Сауап — дұрыс іс-әрекеттер, жақсы ниетпен жасалған жақсылықтар мен көмектер. Бұл ұғым қайырымдылық, ізгілік және қол ұшын беру сияқты құндылықтарды қамтиды.
Ұлттың ұстанымы деп осы құндылықтар мен моральдық нормалардың күнделікті өмірде қаншалықты орын алатыны, олардың қоғамда адамның өміріне, іс-әрекетіне әсері айтылады. Қазақ қоғамында бұл ұстанымдар адамның мәртебесін, абыройын және оның қоғам алдындағы жауапкершілігін көрсетеді.
Адалдықтың адам өміріндегі маңызы қандай? «Арам» ұғымы не білдіреді және ол қазақ қоғамында қалай түсініледі?
III. Практикалық бөлім (10-15 минут) Рөлдік ойын: "Адалдық пен арамдық" Оқушылар бірнеше топқа бөлініп, әр топқа бір жағдай беріледі. Мысалы, бір топқа — адалдық, екінші топқа — арамдық әрекеті туралы жағдай. Топтар рөлдерді ойнап, әр жағдайда адалдық пен арамдықтың салдарын көрсетеді. Ойынның мақсаты: Қатысушылар адалдық пен арамдықтың қоғамға, адамгершілікке және жеке тұлғаға әсерін түсінуге тырысады. Ойын барысында әр топ өз әрекеттерінің дұрыс не бұрыс екенін талқылайды.
|
Оқушылар өз ойларын айтып, түсініктерін ортаға салады.
. |
Пайдалы сілтеме:
|
|
Ортасы (25мин) |
Сұрақ: «зорлық-зомбылықтан қорғану» ұғымына қандай пікірлерінізді білдіресіздер? Зорлық-зомбылықтан қорғану – әр адамның өміріндегі маңызды мәселе. Одан қорғану үшін түрлі әдістер мен көмекке жүгіну ережелерін білу қажет. Көмекке жүгіну ережелері:
Сұрақтар: Төтенше жағдайға тап болған кезде 102 немесе 112 телефонына қалай дұрыс хабарласуға болады? Зорлық-зомбылыққа ұшыраған жағдайда туыстар немесе достарым маған қандай көмек көрсетуі мүмкін? |
Зорлық-зомбылықтан қорғану үшін уақытында көмекке жүгіну маңызды. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін алдын ала жоспар жасап, құқық қорғау органдарына хабарласу өте маңызды. Өз құқықтарыңызды біліп, көмекке жүгінуден қорықпаңыз. |
Мақалалар немесе қысқаша бейнемазмұн Блокнот немесе парақ, қалам
|
|
Соңы (7минут )
|
Сабақ барысында талқыланған маңызды аспектілер бойынша қысқаша қорытынды жасалады. |
Рефлексия жасайды."3-2-1" әдісі Сабақтың соңында оқушылардан үш нәрсені айту сұралады: Үш нәрсе: Сабақтан не үйренгендерін немесе қандай жаңа ақпарат алғандарын жазады. Екі нәрсе: Сабақтағы ең қызықты немесе пайдалы нәрселер. Бір нәрсе: Сабақта толық түсінбеген немесе үйренуге қызықтырған нәрсе. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11- сынып« Зорлық-зомбылықтан қорғану 27.01.25ж
11- сынып« Зорлық-зомбылықтан қорғану 27.01.25ж
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
27.01.25ж |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
11 сыныбы |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
«Арам мен адал,обал мен сауап-ұлтымыздың ұстанымы» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 19-САБАҚ 11- сыныптар:« Зорлық-зомбылықтан қорғану:қорғау әдістерін және көмеккее жүгіну ережелерін білу» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Әр адамның құқықтарын қорғауға, зорлық-зомбылықтың алдын алуға және оның жойылуына қоғамды қатыстыру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушылар мен тыңдаушыларға зорлық-зомбылықтың физикалық, психологиялық түрлерін таныстыру, сондай-ақ олардың адамның денсаулығы мен психоэмоционалды жағдайына тигізетін зардаптарын түсіндіру. |
|
|
Дәйексөз |
"Зорлық-зомбылыққа қарсы күрес тек қана құқық қорғаушылардың міндеті емес, әрбір азаматтың міндеті." |
|
|
Құндылық |
Құрмет және теңдік,қауіпсіздік |
|
|
Сабақтыңбарысы |
||
|
Сабақтыңкезеңі |
Мұғалімәрекеті |
Оқушыәрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастырукезеңі (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және сабаққа қатысушыларды түгендеу. Гимн «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйін көтеру: |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал |
Компьютер
|
|
Сабақбасы (10мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ Сұрақ: ««Арам мен адал, обал мен сауап — ұлттың ұстанымы» сөзін қалай түсінеміз? «Арам мен адал, обал мен сауап — ұлттың ұстанымы» дегеніміз қазақ халқының рухани құндылықтар мен моральдық принциптерін білдіретін терең философиялық ұғым. Бұл ұғымдар халықтың моральдық және этикалық дәстүрлері, адамгершілік нормалары, ұлттық санасы мен тәрбиесімен тығыз байланысты. Арам мен адал:
Арам — әділетсіздік, зұлымдық, жаман іс-әрекет, яғни қоғамның немесе жеке тұлғаның этикалық нормаларына қайшы келетін әрекеттер.
Адал — шыншылдық, әділдік, таза ниетпен әрекет ету, адамның немесе қоғамның моральдық ережелеріне сай әрекет ету.
Обал мен сауап:
Обал — адамға немесе қоғамға жасаған жаман ісінің, әділетсіздігінің кесірінен туындайтын моральдық жүк. Қазақ халқы обалдың ауыртпалығы мен жамандықты терең түсініп, оны болдырмауға тырысады. Сауап — дұрыс іс-әрекеттер, жақсы ниетпен жасалған жақсылықтар мен көмектер. Бұл ұғым қайырымдылық, ізгілік және қол ұшын беру сияқты құндылықтарды қамтиды.
Ұлттың ұстанымы деп осы құндылықтар мен моральдық нормалардың күнделікті өмірде қаншалықты орын алатыны, олардың қоғамда адамның өміріне, іс-әрекетіне әсері айтылады. Қазақ қоғамында бұл ұстанымдар адамның мәртебесін, абыройын және оның қоғам алдындағы жауапкершілігін көрсетеді.
Адалдықтың адам өміріндегі маңызы қандай? «Арам» ұғымы не білдіреді және ол қазақ қоғамында қалай түсініледі?
III. Практикалық бөлім (10-15 минут) Рөлдік ойын: "Адалдық пен арамдық" Оқушылар бірнеше топқа бөлініп, әр топқа бір жағдай беріледі. Мысалы, бір топқа — адалдық, екінші топқа — арамдық әрекеті туралы жағдай. Топтар рөлдерді ойнап, әр жағдайда адалдық пен арамдықтың салдарын көрсетеді. Ойынның мақсаты: Қатысушылар адалдық пен арамдықтың қоғамға, адамгершілікке және жеке тұлғаға әсерін түсінуге тырысады. Ойын барысында әр топ өз әрекеттерінің дұрыс не бұрыс екенін талқылайды.
|
Оқушылар өз ойларын айтып, түсініктерін ортаға салады.
. |
Пайдалы сілтеме:
|
|
Ортасы (25мин) |
Сұрақ: «зорлық-зомбылықтан қорғану» ұғымына қандай пікірлерінізді білдіресіздер? Зорлық-зомбылықтан қорғану – әр адамның өміріндегі маңызды мәселе. Одан қорғану үшін түрлі әдістер мен көмекке жүгіну ережелерін білу қажет. Көмекке жүгіну ережелері:
Сұрақтар: Төтенше жағдайға тап болған кезде 102 немесе 112 телефонына қалай дұрыс хабарласуға болады? Зорлық-зомбылыққа ұшыраған жағдайда туыстар немесе достарым маған қандай көмек көрсетуі мүмкін? |
Зорлық-зомбылықтан қорғану үшін уақытында көмекке жүгіну маңызды. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін алдын ала жоспар жасап, құқық қорғау органдарына хабарласу өте маңызды. Өз құқықтарыңызды біліп, көмекке жүгінуден қорықпаңыз. |
Мақалалар немесе қысқаша бейнемазмұн Блокнот немесе парақ, қалам
|
|
Соңы (7минут )
|
Сабақ барысында талқыланған маңызды аспектілер бойынша қысқаша қорытынды жасалады. |
Рефлексия жасайды."3-2-1" әдісі Сабақтың соңында оқушылардан үш нәрсені айту сұралады: Үш нәрсе: Сабақтан не үйренгендерін немесе қандай жаңа ақпарат алғандарын жазады. Екі нәрсе: Сабақтағы ең қызықты немесе пайдалы нәрселер. Бір нәрсе: Сабақта толық түсінбеген немесе үйренуге қызықтырған нәрсе. |
шағым қалдыра аласыз













