Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 7.Туризм: экотуризм. Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы, Ілияс Жансүгіров «Жетісу суреттері» өлеңі

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 11

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 1. Туризм тақырыбын білесің бе?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау

    11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау.

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтайды;

    кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтайды, олардың қолданылу мақсатын талдайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

     «Өзіңе тілегенді өзгелерге тіле» (Оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне жылы лебіздерін белдіре тұрып мұғалім алдын ала дайындаған әр түрлі түстегі жүрекшелердің тілектерін бір біріне оқып сыйлау арқылы топқа бөлінеді)

    Үй жұмысын тексеру

    Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.







    «Бас бармақ»

    Слайд



    Түрлі- түсті жүрекшелер

    Сабақтың ортасы



























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

    Ізденімпаз-сомскатель

    Ішінара-частично






    1. Айтылым.

    1. Тапсырма


    Жеке жұмыс








    Қосымша тапсырма

    Жеке жұмыс

    Айтылым







    Оқылым

    6-тапсырма

    Жұптық жұмыс







    Жазылым

    Топтық жұмыс

    тапсырма.













    Айтылым

    Қосымша тапсырма

    Жеке жұмыс

    Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

    ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

    ЕББҚ бар оқушы тапсырманы арнайы берілген сөйлемдерді толықтырып орындайды

    4- тапсырма

    Айтылым

    Жұптық жұмыс



    Айтылым

    2-тапсырма

    Айтылым

    Қосымша тапсырма





    5-тапсырма

    Тыңдалым Айтылым

    7-тапсырма

    Айтылым

    Тілдік бағдар

    Айтылым

    тапсырма

    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

    Ұйым-организация

    Мәлімет-данные

    Кіріс-доход

    Бүлінбеу-не поврежден

    Тәртіп-дисциплина, порядок

    Бағыну-подчинение

    Айтылым

    Сұрақтарға жауап бер.

    1.Саяхат пен туризмнің қандай байланысы бар? Ерекшелігі қандай?

    2.»Саяхатшы» , «жиһанкез», «турист» терминдері қандай мағына білдіреді?

    3.Адамзат тарихында алғашқы жиһанкез ретінде кім аталады?

    Айтылым

    Туризмге қандай баға береді? «Бес жолды өлең» арқылы баға беріңіз.

    Оқылым

    Мәтінді түсініп оқыңыз. Әр азатжолда не туралы айтылған? Мәтіннен авторлық көзқарасты анықтаңыздар.Мәтіннен көсемше тұлғалы етістіктерді тап. Олардың жасалу жолдарын түсіндір.

    Жазылым

    Мәтінді қайта оқыңыздар, қандай тақырыпқа арналған?Жоспар құрыңыздар ( кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім). Негізгі идеяларды дәптерлеріңізге жазыңыздар.

    Топ болып талқылап, «Балық қаңқасы» тәсілін қолданып мәтінді бөліктерге бөледі.

    Сан есімдерді тіркескен сөздерімен жазып, сөйлем құраңыздар.

    Оқылым Айтылым

    Мәтіндегі ақпараттың дұрыстығын тексереді.

    Ақпарат

    Иә

    Жоқ

    Туризм –мәдени құбылыс



    Ерте заманда білім мақсатта саяхат болды




    Айтылым

    «Сандар сөйлейді» әдісі.

    1841, 1872, 20, 1857, 20 ғасыр, 1862, 220

    Айтылым

    Суретпен жұмыс.

    Айтылым

    SWOT талдау жасаңыздар.

    Айтылым

    Мәтіннің мазмұнын баянда.

    Айтылым

    Бір- біріңе сұрақ қойыңдар

    Айтылым

    Көсемше .

    Айтылым Ойтаразы

    «Бес саусақ» тәсілі

    Бүгін не үйрендіңіздер?





    «Смайликтер»











    Дескриптор

    3 балл

    -Сұхбаттасады

    -Ойын айтады


    «Бағдаршам»










    Дескриптор:

    -Баға береді

    -Пікірін білдіреді




    «Қол шапалақ»



    Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»






    Дескриптор

    5 балл

    -Талқылайды

    -Постер құрады

    «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Оқулық


    сөздік

    слайд



















    Слайд

    Оқулық















    Оқулық


    слайд






    Таратпа материалдар















    Қима қағаздар





    Сабақтың соңы


    Үй тапсырмасын беру : 3 -тапсырма


    Кері байланыс

    «Менің ұраным»


     Өз деңгейлерін анықтайды.




    Бағалау

    Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

    Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 7.Туризм: экотуризм. Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы, Ілияс Жансүгіров «Жетісу суреттері» өлеңі

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 11

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 2. Туризм тақырыбын білесің бе?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

    11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу;

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдай алады;

    ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жаза алады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    «Менің көңіл-күйім» жаттығуы

    Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу

    Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .

    Үй жұмысын тексеру

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл. -Балалар сендер құндылық дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу. « Экология деген не? » туралы білімдерін тексеру және слайд арқылы халықтың орналасу жиынтығы туралы суреттерден көрсету бойынша жұмыс. Қазба байлықтар туралы не білесіңдер? Жібек жолы дегеніміз не? Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады.







    «Смайликтер»

    Слайд



    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы



























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

    Саяхат-путешествие





    Жекелей жұмыс

    Қосымша тапсырма.

    Сен саяхатқа шықтың ба? Қайда бардың? Не көрдің? Өзіңнің саяхатың туралы әңгімеле.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Айгуль Жулбарисовна
    15 Қаңтар 2024
    587
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11- сыныпқа арналған ТЖБ жинағы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11- сыныпқа арналған ТЖБ жинағы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11- сыныпқа арналған ТЖБ жинағы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 7.Туризм: экотуризм. Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы, Ілияс Жансүгіров «Жетісу суреттері» өлеңі

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 11

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 1. Туризм тақырыбын білесің бе?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау

    11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау.

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтайды;

    кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтайды, олардың қолданылу мақсатын талдайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

     «Өзіңе тілегенді өзгелерге тіле» (Оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне жылы лебіздерін белдіре тұрып мұғалім алдын ала дайындаған әр түрлі түстегі жүрекшелердің тілектерін бір біріне оқып сыйлау арқылы топқа бөлінеді)

    Үй жұмысын тексеру

    Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.







    «Бас бармақ»

    Слайд



    Түрлі- түсті жүрекшелер

    Сабақтың ортасы



























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

    Ізденімпаз-сомскатель

    Ішінара-частично






    1. Айтылым.

    1. Тапсырма


    Жеке жұмыс








    Қосымша тапсырма

    Жеке жұмыс

    Айтылым







    Оқылым

    6-тапсырма

    Жұптық жұмыс







    Жазылым

    Топтық жұмыс

    тапсырма.













    Айтылым

    Қосымша тапсырма

    Жеке жұмыс

    Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

    ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

    ЕББҚ бар оқушы тапсырманы арнайы берілген сөйлемдерді толықтырып орындайды

    4- тапсырма

    Айтылым

    Жұптық жұмыс



    Айтылым

    2-тапсырма

    Айтылым

    Қосымша тапсырма





    5-тапсырма

    Тыңдалым Айтылым

    7-тапсырма

    Айтылым

    Тілдік бағдар

    Айтылым

    тапсырма

    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

    Ұйым-организация

    Мәлімет-данные

    Кіріс-доход

    Бүлінбеу-не поврежден

    Тәртіп-дисциплина, порядок

    Бағыну-подчинение

    Айтылым

    Сұрақтарға жауап бер.

    1.Саяхат пен туризмнің қандай байланысы бар? Ерекшелігі қандай?

    2.»Саяхатшы» , «жиһанкез», «турист» терминдері қандай мағына білдіреді?

    3.Адамзат тарихында алғашқы жиһанкез ретінде кім аталады?

    Айтылым

    Туризмге қандай баға береді? «Бес жолды өлең» арқылы баға беріңіз.

    Оқылым

    Мәтінді түсініп оқыңыз. Әр азатжолда не туралы айтылған? Мәтіннен авторлық көзқарасты анықтаңыздар.Мәтіннен көсемше тұлғалы етістіктерді тап. Олардың жасалу жолдарын түсіндір.

    Жазылым

    Мәтінді қайта оқыңыздар, қандай тақырыпқа арналған?Жоспар құрыңыздар ( кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім). Негізгі идеяларды дәптерлеріңізге жазыңыздар.

    Топ болып талқылап, «Балық қаңқасы» тәсілін қолданып мәтінді бөліктерге бөледі.

    Сан есімдерді тіркескен сөздерімен жазып, сөйлем құраңыздар.

    Оқылым Айтылым

    Мәтіндегі ақпараттың дұрыстығын тексереді.

    Ақпарат

    Иә

    Жоқ

    Туризм –мәдени құбылыс



    Ерте заманда білім мақсатта саяхат болды




    Айтылым

    «Сандар сөйлейді» әдісі.

    1841, 1872, 20, 1857, 20 ғасыр, 1862, 220

    Айтылым

    Суретпен жұмыс.

    Айтылым

    SWOT талдау жасаңыздар.

    Айтылым

    Мәтіннің мазмұнын баянда.

    Айтылым

    Бір- біріңе сұрақ қойыңдар

    Айтылым

    Көсемше .

    Айтылым Ойтаразы

    «Бес саусақ» тәсілі

    Бүгін не үйрендіңіздер?





    «Смайликтер»











    Дескриптор

    3 балл

    -Сұхбаттасады

    -Ойын айтады


    «Бағдаршам»










    Дескриптор:

    -Баға береді

    -Пікірін білдіреді




    «Қол шапалақ»



    Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»






    Дескриптор

    5 балл

    -Талқылайды

    -Постер құрады

    «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Оқулық


    сөздік

    слайд



















    Слайд

    Оқулық















    Оқулық


    слайд






    Таратпа материалдар















    Қима қағаздар





    Сабақтың соңы


    Үй тапсырмасын беру : 3 -тапсырма


    Кері байланыс

    «Менің ұраным»


     Өз деңгейлерін анықтайды.




    Бағалау

    Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

    Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 7.Туризм: экотуризм. Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы, Ілияс Жансүгіров «Жетісу суреттері» өлеңі

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 11

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 2. Туризм тақырыбын білесің бе?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

    11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу;

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар: ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдай алады;

    ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жаза алады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    «Менің көңіл-күйім» жаттығуы

    Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу

    Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .

    Үй жұмысын тексеру

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл. -Балалар сендер құндылық дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу. « Экология деген не? » туралы білімдерін тексеру және слайд арқылы халықтың орналасу жиынтығы туралы суреттерден көрсету бойынша жұмыс. Қазба байлықтар туралы не білесіңдер? Жібек жолы дегеніміз не? Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады.







    «Смайликтер»

    Слайд



    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы



























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

    Саяхат-путешествие





    Жекелей жұмыс

    Қосымша тапсырма.

    Сен саяхатқа шықтың ба? Қайда бардың? Не көрдің? Өзіңнің саяхатың туралы әңгімеле.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Барлық материалдар 11 сынып
    15.01.2024
    587
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Айгуль Жулбарисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации