Тексерілді:
|
Бөлім: |
«Буллингтен қорған!» |
|||
|
Сынып жетекшінің аты-жөні: |
Муратбекова П.М. |
|||
|
Күні: |
18.11.24ж |
|||
|
Сынып: 6 Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сынып сағатының тақырыбы |
11.«Буллингтен қорған!» |
|||
|
|
|
|||
|
Мақсаты |
Буллинг туралы түсінік алу. Буллинг түрлері мен оның әсерлерін талқылау. Буллингпен күресудің әдістерін үйрену. |
|||
|
Дәйексөзі |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
|||
|
|
|
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесіп, сабақтың тақырыбын таныстыру. Буллинг, оның түрлері мен әсерлері туралы сөйлесіп, буллингпен күресу жолдарын талқылаймыз. Миғашабуыл (бейнеролик) Біздің бүгінгі сабағымыз жасөспірімдер арасындағы қарым-қатынас мәселесіне арналады. «Әрекет» ережесі (барлық жаттығуларға қатысу). Бүгін біз қорқыту сияқты құбылыс туралы айтатын боламыз. Менің ойымша, сіздердің әрқайсысыңыз бұл сөзді естіген жоқсыз, бірақ көпшілігі оның көрінісін кездестірді және бұл құбылыс, өкінішке орай, бізге жақсы таныс ... Бүгін біз сұрақтарға жауап табуға тырысамыз: -Қорлау деген не? – Бұзақылық құқық бұзушылық па және ол үшін жауапкершілік бар ма? - Өмірде қорлауды қалай болдырмауға болады? |
Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді Сұрақтарға жауап береді |
Балалар сұраққа жауап береді, пікір алмасады. Бағыттау сұрақтары |
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo
|
|||||||||||||||
|
10 мин |
Қауіпсіздік сабағы «Төтенше нөмірлер» Төтенше номерлерді жатқа білу - бұл сіздің өміріңізді сақтап қалуға көмектесетін маңызды білім. Төтенше номерлерді жатқа білу үшін оларды жазып алып, үнемі қайталап отырыңыз. Төтенше жағдайларда сабырлы болу өте маңызды. Егер сіз не істеу керектігін білмесеңіз, басыңызды айналып қалмаңыз. Байланыс нөміріңізді теріп, жүрекшесіз сөйлеңіз. Сабырлы БолыңызТыныштық сақтау - дұрыс шешім қабылдаудың негізі. Көмек ШақырыңызТөтенше номерге қоңырау шалып, жағдайды түсіндіріңіз. Нұсқауларды ОрындаңызЕгер қажет болса, дәрігерлердің немесе басқа мамандардың нұсқауларын орындаңыз.
|
Төтенше номерлерді есте сақтау
Жедел жәрдем 103 Өрт сөндіру қызметі 101 Полиция 102 Газ Қызметі 104
Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
|
|
Слайд |
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Буллинг анықтамасы: Буллингтің не екенін түсіндіру.
3. Буллингтің әсерлері
4. Буллингпен күресу әдістері
Буллингтен қорғану жолдары Буллинг оңай емес, бірақ оған қарсы тұру жолдары бар. Ешқашан жалғыз емессің Отбасы, достар, мұғалімдер мен мамандармен сөйлесу Өзіңді қорға Қауіпсіз орта жаса, қорқытуды тоқтат, жүріп кет Өзіңе сен Өзіңді жақсы көр, өз қабілеттеріңді дамыт, қиындықтарды жеңе біл Мектептегі Буллингке Қарсы Іс-шаралар Мектептер буллингке қарсы тұруда маңызды рөл атқарады.
|
Балалар оқиды, талқылайды.
• Буллинг әртүрлі мағынаны білдіруі мүмкін. Ол: адамды мазақтау, қорлау, соқтығысу
• оның ақшасын не басқа заттарын тартыпалу, оларды бүлдіру сол жайында өсек тарату
• оны елемеу немесе жекелету
• ренжітетін, жаман әзіл айтып, басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға қою
• ұрып-соғу, тепкілеу, итеру немесе басқаша зақым келтіру
• қоқан-лоқы көрсету немесе қорқыту Буллинг онлайн немесе телефон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
Слад |
|||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы
|
Қорытынды Буллинг – қоғамның қауіпсіз және достық қарым-қатынастарды қалыптастыруға кедергі. Біз бәріміз буллингке қарсы тұрып, балаларға қауіпсіз және қолдаулы орта құруымыз керек. Сұрақ-жауап: Оқушылардың сұрақтарына жауап беру. Сабақтың қорытындысы: Буллингтің әлеуметтік және жеке өмірге әсері мен буллингпен күресу әдістері туралы негізгі тұжырымдарды қайта қайталау. Үй тапсырмасы: Оқушыларға буллингке қатысты өмірде кездескен жағдайлар туралы эссе жазуды тапсырма ретінде беру. Эсседе олар буллингтің әсерлері мен күресу жолдары туралы жазуы тиіс.
|
Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін?
|
Сабақтағы іс-әрекетіне рефлексия жасайды.
|
Рефлексия
|
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11. Буллингтен қорған 18.09.24ж
11. Буллингтен қорған 18.09.24ж
Тексерілді:
|
Бөлім: |
«Буллингтен қорған!» |
|||
|
Сынып жетекшінің аты-жөні: |
Муратбекова П.М. |
|||
|
Күні: |
18.11.24ж |
|||
|
Сынып: 6 Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сынып сағатының тақырыбы |
11.«Буллингтен қорған!» |
|||
|
|
|
|||
|
Мақсаты |
Буллинг туралы түсінік алу. Буллинг түрлері мен оның әсерлерін талқылау. Буллингпен күресудің әдістерін үйрену. |
|||
|
Дәйексөзі |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
|||
|
|
|
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесіп, сабақтың тақырыбын таныстыру. Буллинг, оның түрлері мен әсерлері туралы сөйлесіп, буллингпен күресу жолдарын талқылаймыз. Миғашабуыл (бейнеролик) Біздің бүгінгі сабағымыз жасөспірімдер арасындағы қарым-қатынас мәселесіне арналады. «Әрекет» ережесі (барлық жаттығуларға қатысу). Бүгін біз қорқыту сияқты құбылыс туралы айтатын боламыз. Менің ойымша, сіздердің әрқайсысыңыз бұл сөзді естіген жоқсыз, бірақ көпшілігі оның көрінісін кездестірді және бұл құбылыс, өкінішке орай, бізге жақсы таныс ... Бүгін біз сұрақтарға жауап табуға тырысамыз: -Қорлау деген не? – Бұзақылық құқық бұзушылық па және ол үшін жауапкершілік бар ма? - Өмірде қорлауды қалай болдырмауға болады? |
Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді Сұрақтарға жауап береді |
Балалар сұраққа жауап береді, пікір алмасады. Бағыттау сұрақтары |
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo
|
|||||||||||||||
|
10 мин |
Қауіпсіздік сабағы «Төтенше нөмірлер» Төтенше номерлерді жатқа білу - бұл сіздің өміріңізді сақтап қалуға көмектесетін маңызды білім. Төтенше номерлерді жатқа білу үшін оларды жазып алып, үнемі қайталап отырыңыз. Төтенше жағдайларда сабырлы болу өте маңызды. Егер сіз не істеу керектігін білмесеңіз, басыңызды айналып қалмаңыз. Байланыс нөміріңізді теріп, жүрекшесіз сөйлеңіз. Сабырлы БолыңызТыныштық сақтау - дұрыс шешім қабылдаудың негізі. Көмек ШақырыңызТөтенше номерге қоңырау шалып, жағдайды түсіндіріңіз. Нұсқауларды ОрындаңызЕгер қажет болса, дәрігерлердің немесе басқа мамандардың нұсқауларын орындаңыз.
|
Төтенше номерлерді есте сақтау
Жедел жәрдем 103 Өрт сөндіру қызметі 101 Полиция 102 Газ Қызметі 104
Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
|
|
Слайд |
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Буллинг анықтамасы: Буллингтің не екенін түсіндіру.
3. Буллингтің әсерлері
4. Буллингпен күресу әдістері
Буллингтен қорғану жолдары Буллинг оңай емес, бірақ оған қарсы тұру жолдары бар. Ешқашан жалғыз емессің Отбасы, достар, мұғалімдер мен мамандармен сөйлесу Өзіңді қорға Қауіпсіз орта жаса, қорқытуды тоқтат, жүріп кет Өзіңе сен Өзіңді жақсы көр, өз қабілеттеріңді дамыт, қиындықтарды жеңе біл Мектептегі Буллингке Қарсы Іс-шаралар Мектептер буллингке қарсы тұруда маңызды рөл атқарады.
|
Балалар оқиды, талқылайды.
• Буллинг әртүрлі мағынаны білдіруі мүмкін. Ол: адамды мазақтау, қорлау, соқтығысу
• оның ақшасын не басқа заттарын тартыпалу, оларды бүлдіру сол жайында өсек тарату
• оны елемеу немесе жекелету
• ренжітетін, жаман әзіл айтып, басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға қою
• ұрып-соғу, тепкілеу, итеру немесе басқаша зақым келтіру
• қоқан-лоқы көрсету немесе қорқыту Буллинг онлайн немесе телефон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
Слад |
|||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы
|
Қорытынды Буллинг – қоғамның қауіпсіз және достық қарым-қатынастарды қалыптастыруға кедергі. Біз бәріміз буллингке қарсы тұрып, балаларға қауіпсіз және қолдаулы орта құруымыз керек. Сұрақ-жауап: Оқушылардың сұрақтарына жауап беру. Сабақтың қорытындысы: Буллингтің әлеуметтік және жеке өмірге әсері мен буллингпен күресу әдістері туралы негізгі тұжырымдарды қайта қайталау. Үй тапсырмасы: Оқушыларға буллингке қатысты өмірде кездескен жағдайлар туралы эссе жазуды тапсырма ретінде беру. Эсседе олар буллингтің әсерлері мен күресу жолдары туралы жазуы тиіс.
|
Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін?
|
Сабақтағы іс-әрекетіне рефлексия жасайды.
|
Рефлексия
|
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













