11-ден 20-ға дейінгі сандар.Сандарды салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

11-ден 20-ға дейінгі сандар.Сандарды салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
11-ден 20-ға дейінгі сандар .Сандарды салыстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 112-сабақ

Бөлім:

Тағам және сусын/

3С. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есепте

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 1 «»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

11-ден 20-ға дейінгі сандар. Сандарды салыстыру / Саяхатқа алатын тағамдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. 1. 1. 2 біртаңбалы сандарды және 10 санын/11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру;

1. 5. 2. 2 "+", "-", "=", " ", ">", "<" таңбаларын/ цифрларды, ( ) белгісіз сан символын қолдану

Сабақтың мақсаты

  • біртаңбалы сандарды және 10 санын/11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады және салыстырады;

  • 1. 5. 2. 2 "+", "-", "=", " ", ">", "<" таңбаларын/ цифрларды, ( ) белгісіз сан символын қолданады


Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Амансыз ба, ұстазым?

Амансың ба, досым?

Бүгінгі күн сенде,

Сәттілікке толсын!

Өткен сабаққа шолу.

«Жеміс жинау» ойыны

50-20=құлпынай 12+3=қарлыған

80-30=таңқурай 20-7=қарақат

Ал бүгінгі сабағымызда 20 көлеміндегі сандарды қосып, азайтуды меңгеріп, білімімізді кеңейтетін боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Өлең оқиды.






Берілген тапсырманы орындайды.








Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.







Өрнектер жазылған жемістер суреттері ,

себет



Сабақтың ортасы

15мин






















2 мин


10 мин


















8 мин

(Ұ) 1- тапсырмада «Ауызша жаттығу» жүзеге асады.

1) Суретке қара. Әрбір саяхатшы қанша таяқшадан әкелгенін санаңдар. Сандарды атаңдар.

Қайсысының таяқшасы көп? Сандарды өсу ретімен атаңдар. Сандарды 1-ге арттырыңдар. Сандарды 1-ге кемітіңдер.

Осы сандардың көршілерін атаңдар.

Ж: 11,12,14.

11+1=12 12+1=13 14+1=15

11-1=10 12-1=11 14-1=13

11-дің көршілері: 10,12.

12-нің көршілері: 11,13.

14-тің көршілері: 13,15.

2)«Кім жылдам?» ойыны

Есептеңдер.

14 + 1=15 14 – 0=14 16 – 6=10

14 – 14=0 14 – 1=13 20 – 2=18

3) 20-ға дейін жұптап санаңдар. Сандарды өсу және кему ретімен жазыңдар.

2,4,6,8,10,12,14,16,18,20.

20,18,16,14,12,10,8,6,4,2

Сергіту сәтінде «Қарлығаш»әні

(Ж) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

4)Салыстырыңдар.

10 + 9 >10 + 3 18 + 2 > 20 – 8

14 – 2 <20 – 2 1 0 + 2 =15 – 3

10 + 7 = 19 – 2 2 0 – 9 = 10 + 1


Сабақты қорытындылау:





Тапсырма орындайды























Ойын ойнайды.

Тапсырма орындайды













Тапсырма орындайды


Дескриптор:

Таяқшаларды санайды,1-ге арттырады, 1-ге кемітеді, көршілерін атайды-жарайсың!

Таяқшаларды санауда,1-ге арттыруда, 1-ге кемітуде, көршілерін атаудакөмек қажет етеді. Таяқшаларды санауда,1-ге арттыруда, 1-ге кемітуде, көршілерін атауда өрескел қате жібереді -талпын!

Дескриптор:

Тапсырманы өз бетінше орындайды

Дескриптор:

Жұппен санап,сандарды өсу және кему ретімен жазады.

Дескриптор

Жұппен жұмыс жасайды.Өрнектерді мәніне қарап салыстыра алады


Дескриптор:

Өрнектерді салыстырады, ойында санның орны мен қатарын жасырады/ анықтайды-жарайсың!

Өрнектерді салыстыруда, ойында санның орны мен қатарын жасыруда/ анықтауда көмек қажет етеді-жақсы!

Өрнектерді салыстыруда өрескел қателеседі, ойында санның орны мен қатарын жасыруда/ анықтауда қиналады-талпын!

Дескриптор:

Тапсырманы дұрыс орындайды-жарайсың!

Тапсырманы орындауда қателеседі, көмек қажет етеді -жақсы!



суреттер, таяқшалар














тақта,

дәптер



















Жұмыс дәптері





Сандар жазылған қима қағаздар

Сабақтың соңы 3мин

Кері байланыс «Тик-ток» әдісі бойынша өтеді.

Өз ойын айтады.


«Тик-ток» әдісі

суреті



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.05.2024
604
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі