КҮНТІЗБЕЛІК-
ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАРДЫҢ
БӨЛІМІ
|
САБАҚ
№
|
ТАҚЫРЫБЫ
|
ОҚУ
МАҚСАТЫ
|
САҒАТ
САНЫ
|
МЕРЗІМІ
|
11
«__»
сынып
|
11
«__»
сынып
|
11
«__»
сынып
|
11
«__»
сынып
|
11
«__»
сынып
|
1-ТОҚСАН
|
1-БӨЛІМ
ЖЕҢІЛ
АТЛЕТИКАЛЫҚ
ОЙЫНДАР
АРҚЫЛЫ
ҚИЫН
ҚОЗҒАЛЫС
ДАҒДЫЛАРЫ
|
1
|
Қауіпсіздікережесі.
Адамның
табиғи
қозғалысы-
жүгіру
|
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулықты
нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар
өткізу
|
1
|
|
|
|
|
|
2
|
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс
дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда
жоғары дәрежеде көрсету және
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
|
3
|
Секіру
және
лақтыру:
топтық
дайындық
жоспары
|
11.3.3.3.Жекежаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық
жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын
қарастыру
|
1
|
|
|
|
|
|
4
|
11.3.3.3.Жекежаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық
жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын
қарастыру
|
1
|
|
|
|
|
|
5
|
11.3.2.2.Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына
келтіру жаттығуларын жобалау,
енгізу
|
1
|
|
|
|
|
|
6
|
11.3.2.2.Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына
келтіру жаттығуларын жобалау,
енгізу
|
1
|
|
|
|
|
|
7
|
«Денсаулық
күнін»
құру
және
ұйымдастыру
|
11.1.2.2.Түрлі дене
жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын
қолдану және құру
|
1
|
|
|
|
|
|
8
|
11.3.5.5.
Өзгелердің дене белсенділігінің тәжірибесін байыту үшін
білім мен дағдыны қолдану
|
1
|
|
|
|
|
|
2-БӨЛІМ
ЭМПИРИКАЛЫҚ
ОҚУ
АРҚЫЛЫ
КӨШБАСШЫЛЫҚ
ҚАСИЕТІ
|
9
|
Топтық
динамиканы
және
көшбасшылық
түсіну
|
11.1.1.1.Өзінің және өзгелердің
спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды
және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
|
10
|
11.1.1.1.Өзінің және өзгелердің
спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды
және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
|
11
|
11.1.3.3.Арнайы спорттық
техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және
бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау
|
1
|
|
|
|
|
|
12
|
11.1.3.3.Арнайы спорттық
техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және
бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау
|
1
|
|
|
|
|
|
13
|
11.2.4.4.дене жаттығуларының
сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер менқұрылымдық
әдістерін бағалау және түсіндіру
|
1
|
|
|
|
|
|
14
|
11.2.4.4.дене жаттығуларының
сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер менқұрылымдық
әдістерін бағалау және түсіндіру
|
1
|
|
|
|
|
|
15
|
Еркін
көшбасшылық
рөлі
|
11.1.2.2.
Түрлі
дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын
қолдану және құру
|
1
|
|
|
|
|
|
16
|
11.1.2.2.
Түрлі
дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын
қолдану және құру
|
1
|
|
|
|
|
|
17
|
11.1.5.5.
Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа
тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды
жобалау
|
1
|
|
|
|
|
|