Дене шынықтыру пәнінен
11-сыныптарға арналған
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2020-2021 оқу жылы
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ БОЙЫНША 11СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
|
КҮНТІЗБЕЛІК- ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРДЫҢ БӨЛІМІ |
САБАҚ № |
ТАҚЫРЫБЫ |
ОҚУ МАҚСАТЫ |
САҒАТ САНЫ |
МЕРЗІМІ |
||||
|
11 «__» сынып |
11 «__» сынып |
11 «__» сынып |
11 «__» сынып |
11 «__» сынып |
|||||
|
1-ТОҚСАН |
|||||||||
|
1-БӨЛІМ ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ҚИЫН ҚОЗҒАЛЫС ДАҒДЫЛАРЫ |
1 |
Қауіпсіздікережесі. Адамның табиғи қозғалысы- жүгіру |
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулықты нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
3 |
Секіру және лақтыру: топтық дайындық жоспары |
11.3.3.3.Жекежаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
11.3.3.3.Жекежаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
5 |
11.3.2.2.Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
6 |
11.3.2.2.Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
7 |
«Денсаулық күнін» құру және ұйымдастыру |
11.1.2.2.Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
11.3.5.5. Өзгелердің дене белсенділігінің тәжірибесін байыту үшін білім мен дағдыны қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2-БӨЛІМ ЭМПИРИКАЛЫҚ ОҚУ АРҚЫЛЫ КӨШБАСШЫЛЫҚ ҚАСИЕТІ |
9 |
Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну |
11.1.1.1.Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
10 |
11.1.1.1.Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
11 |
11.1.3.3.Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
12 |
11.1.3.3.Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
13 |
11.2.4.4.дене жаттығуларының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер менқұрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
14 |
11.2.4.4.дене жаттығуларының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер менқұрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
15 |
Еркін көшбасшылық рөлі |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
17 |
11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 ктж
11 ктж
Дене шынықтыру пәнінен
11-сыныптарға арналған
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2020-2021 оқу жылы
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ БОЙЫНША 11СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
|
КҮНТІЗБЕЛІК- ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРДЫҢ БӨЛІМІ |
САБАҚ № |
ТАҚЫРЫБЫ |
ОҚУ МАҚСАТЫ |
САҒАТ САНЫ |
МЕРЗІМІ |
||||
|
11 «__» сынып |
11 «__» сынып |
11 «__» сынып |
11 «__» сынып |
11 «__» сынып |
|||||
|
1-ТОҚСАН |
|||||||||
|
1-БӨЛІМ ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ҚИЫН ҚОЗҒАЛЫС ДАҒДЫЛАРЫ |
1 |
Қауіпсіздікережесі. Адамның табиғи қозғалысы- жүгіру |
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулықты нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
3 |
Секіру және лақтыру: топтық дайындық жоспары |
11.3.3.3.Жекежаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
11.3.3.3.Жекежаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
5 |
11.3.2.2.Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
6 |
11.3.2.2.Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
7 |
«Денсаулық күнін» құру және ұйымдастыру |
11.1.2.2.Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
11.3.5.5. Өзгелердің дене белсенділігінің тәжірибесін байыту үшін білім мен дағдыны қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2-БӨЛІМ ЭМПИРИКАЛЫҚ ОҚУ АРҚЫЛЫ КӨШБАСШЫЛЫҚ ҚАСИЕТІ |
9 |
Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну |
11.1.1.1.Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
10 |
11.1.1.1.Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
11 |
11.1.3.3.Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
12 |
11.1.3.3.Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
13 |
11.2.4.4.дене жаттығуларының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер менқұрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
14 |
11.2.4.4.дене жаттығуларының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер менқұрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
15 |
Еркін көшбасшылық рөлі |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
17 |
11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
|
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













