Сабақ кезеңдері
| Тәсілдер/ Оқушы әрекеттері | Мұғалімнің әрекеттері/ Уақыт |
І. Проблема айқындау (Қызығушылықты ояту, Мотивациялау, Қажеттілік тудыру) | Топ құрамында берілген сұрақтарды талқылайды.Бұрынғы білімдерін естеріне түсіреді. Жариялайды. Кері байланыс жасайды.Қорытындылайды.Негізгі әрекетке дайындық: «Қалай жасаймыз?» сұрағын талқылау-,Джигсо әдісі | Мақсат пен күтілетін нәтижелерді айқындайды, тапсырма мен материалдар ұсынады, жұмыс ретін түсіндіреді, нұсқау береді. Оқушыларды жаңа білімді қабылдауға белсендіреді. Қалай?Кері байланыс жасайды.Қорытындылайды.2-5 мин |
ІІ. Проблема шешу(Операционалдық кезең: материалмен танысу, оны игеру, сол бойынша жұмыс жасау, мағынаны ашу)
| 2) Негізгі әрекет-+ Оқушылар мәтінде берілген тапсырманы өз беттерінше оқып.Оқушылар жеке-жұп болып берілген тапсырманы орындайды . Оқушылар топ болып бір-біріне сүрақ беру арқылы тақырыпты ашады
| Мұғалім топтарды аралап бағыт-бағдар береді, қателеріне назар аудартады.Ережеге бағынуды қадағалайды,бақылайды, көмектеседі, консультация береді, бағыт-бағдар сілтейді, ынталандырады, мақтайды, топ/жұп жұмысын үйлестіреді 15-20 мин |
ІІІ. Проблема шешімін қорытындылау (білгенін ортаға салу, қандай ой, пікір, әсер туындағанын талқылау, талдау, қорытындылау) | Стратегияның жүргізілу барысын қадағалайды.3) Негізгі әрекетті талдау/(Қалай жасалынды, орындалды?): Жариялау/Таныстыру/Презентация/Қорғау/Талдау/Тұжырымдау (жұмыс нәтижелерін жариялау, таныстыру, оларды талдау/талқылау, бір-біріне кері байланыс беру). | көрші топтардың пікірімен танысып, өз ойларын стикерге жазып, жапсырады.Бір-бірінің қателерін түзетеді.Қалыптастырушы бағалау бойынша пікір құрастырушы: талдайды, бағалайды, пікір айтады, кері байланыс береді, қорытындылайды –10 мин |
ІV.Бағалау. Рефлексиялық-бағалау кезеңі: | Оқушыларды мадақтайды. Бағалайды.4) Бағалау: оқушылардың не үйренгендігін айқындау, рефлексия тудыру. Жеке жазу семантикалық карта бағалау парағын толтыру.сенім ағашына стикерлерді ілу. |
3 мин |
V.Кері байланыс. | Бір-біріне кері байланыс беру.Оқушылар бір-біріне сұрақ-жаауап береді.
|
5мин |