11 сынып алгебра 2 тоқсан 32 сабақ Иррационал теңсіздіктер

Тақырып бойынша 24 материал табылды

11 сынып алгебра 2 тоқсан 32 сабақ Иррационал теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім:

Иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Иррационал теңсіздіктер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу;

Сабақтың мақсаты:

иррационал теңсіздіктерді шешу

Құндылықтар:

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


10минут








Жаңа тақырыпты түсіндіру

§15. Иррационал теңсіздіктер

Анықтама. Айнымалысы түбір таңбасының ішінде немесе бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі болатын теңсіздікті иррационал теңсіздік деп атайды

Мысалы:

1) Оқушыларға теңсіздіктер соның ішінде иррационал теңсіздіктерге мысалдар келтіруді сұрау. Оқушылардың айтқан мысалдарын тақтаға жазу. Оқушылар сызықтық,квадраттық, рационал және иррационал теңсіздіктер мысалын айтуы мүмкін, әр бір теңсіздік тақтаға жазылған теңсіздік түрлерін атап, оқушылармен қайталау, және сызықтық, квадраттық және рационал теңсіздіктерді шешу әдістерін қайталау.

Егер оқушылар мысалында иррационал теңсіздіктер болса, соны, болмаса мұғалім тақтада , , түріндегі теңсіздіктерді жазып көрсету. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылармен анықтау.

Теңсіздікті шешуде қолданатын қатынастар:

1) 2)

; және

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Тақта;

Слайд;

Оқулық

11-сынып, Алгебра және анализ бастамалары, авторы Абылкасымова және т.б...-Алматы,

Мектеп 2020

Сабақтың ортасы

25минут

Жалпы сыныптық жұмыс

1. Теңсіздікті шешіңіз: >x-1


2. Теңсіздікті шешіңіз:x2 - 8x - 2 ≤3


3. Теңсіздікті шешіңіз:

3 - > 1

4. Теңсіздікті шешіңіз: ≤0

ҚБ:

Дайын жауаптар көмегімен бірін-бірі бағалау

«+ немесе -»

әдісі

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта



Жұптық жұмыс

1. Теңсіздіктің шешімін табыңыз:

а) ; б) >x – 2; с)

2. Теңсіздіктің ең кіші бүтін шешімін табыңыз:


Дескриптор:

  • Берілген теңсіздіктің анықталу облысын табады;

  • Теңсіздіктердің мәндестігі туралы тұжырымға сүйеніп, берілген теңсіздіктің шешімдерін табады;


Дайын жауаптар көмегімен бірін-бірі бағалау

«+ немесе -»

әдісі

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта


Жеке тапсырма


Білу, түсіну

Қолдану

Анализ

  1. 1

  1. Теңсіздікті шешіңіз: .

  1. Теңсіздікті шешіңіз: .

  1. Теңсіздікті шешіңіз: .

2

Теңсіздікті шешіңіз: .

  1. Теңсіздікті шешіңіз: .

  1. Теңсіздікті шешіңіз:

  1. 3

  1. Теңсіздікті шешіңіз: .


  1. Теңсіздікті шешіңіз: .

  1. Теңсіздікті шешіңіз: .


  1. 4

  1. Теңсіздікті шешіңіз: .

Теңсіздікті шешіңіз: .

Теңсіздікті шешіңіз:

  1. 5

  1. Теңсіздікті шешіңіз: .


Теңсіздікті шешіңіз: .

Теңсіздікті қанағаттандыратын ең кіші бүтін шешімін табыңыз: .


ҚБ: Дескриптор көмегімен оқушылар жұпта бір-бірін бағалайды немесе мұғалім өзі бағалайды


Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта



Сабақтың

соңы

5

минут

Үй жұмысы:

Сабақ соңында рефлексия жүргіземіз. (3 минут)

«Сөйлемді жалғастыр» (дәптерге жазады).

Бүгінгі сабақта... білдім

үйрендім

қиындық туындады

әлі де жұмыстануым керек

маған қызық болды?

Оқушылар «теңгерім дөңгелегін»толтырады. Оқушылар жетістік критерийлері бойынша таңдау жасайды, неге ? деген сұраққа жауап береді.

Үйге тапсырма:№

Бағалау

Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды.

Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, оларға кері байланыс береді.

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
242
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі