№56 Т.Белгібаев атындағы
жалпы білім беретін мектеп»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
ІI - тоқсан алгебра пәні
бойынша
Сынып: 11
«Ә»
Оқушылар саны:
17
Мақсаты:
БЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
оқушы
|
жоғары балл
|
ЖБ балдарының
пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
1.БЖБ-14
|
Төмен
0-39%
0-5
0
|
Орта
40-84%
6-11
13
|
Жоғары
85-100%
12-14
4
|
41%
|
100%
|
|
|
2.БЖБ-15
|
Төмен
0-39%
0-5
0
|
Орта
40-84%
6-12
13
|
Жоғары
85-100%
13-15
4
|
53%
|
100%
|
|
|
ТЖБ-
20
|
0-39%
0-8
0
|
40-84%
11-21
13
|
85-100%
22-25
4
|
41%
|
100%
|
Алгебра
|
17
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
1.БЖБ
|
17
|
14
|
0
|
13
|
4
|
41%
|
100%
|
2.БЖБ
|
17
|
15
|
0
|
13
|
4
|
53%
|
100%
|
ТЖБ
|
17
|
20
|
0
|
13
|
4
|
41%
|
100%
|
|
Мақсатты
меңгергендер
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
1.БЖБ
|
11.1.1.5 Иррационал өрнектерді
түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану
;
11.3.1.8 Дәрежелік
функция анықтамасын білу және дәреже көрсеткішіне тәуелді дәрежелік
функция графигін салy;
|
11.1.1.4 Алгебралық
өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін
қолдану
|
2.БЖБ
|
11.1.2.1 Иррационал теңдеудің
анықтамасын білу, оның мүмкін болатын мәндер жиынын анықтай
алу;
11.1.2.2 Теңдеудің
екі жағын n дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді
шеше алу ;
|
11.1.2.3 Айнымалыны
алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше
алу
|
ТЖБ
|
11.1.1.4 алгебралық өрнектерді
түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдан
у;
11.1.2.1 иррационал
теңдеудің анықтамасын білу, оның мүмкін болатын мәндер жиынын
анықтай алу
|
11.3.1.10 нақты көрсеткішті
дәрежелік функцияның интегралын таб у ережелерін біл у және
қолданy;
11.1.2.2 теңдеудің
екі жағын n дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді
шеше алу.
|
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар
Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах
Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол,
Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан,
Ыбрай Түймегүл, Қоныс
Нұрасыл
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар
Мұхаммеджан
орта (С):
40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах
Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол,
Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан,
Ыбрай Түймегүл, Қоныс
Нұрасыл
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар
Мұхаммеджан
орта (С):
40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах
Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол,
Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан,
Ыбрай Түймегүл, Қоныс
Нұрасыл
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға
туындаған қиындықтар
тізбесі:
-
Алғашқы функцияны анықтау үшін
анықталмаған интегралдың қасиеттерін
қолдануда;
-
Берілген сызықтармен шектелген
жазық фигураның ауданын есептеуде анықталған интегралды
қолдануда.
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
-
Тапсырмаларды орында барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың себептері:
-
Жоспарланған түзету
жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар
беру
Күні:
30.12.2024ж
Педагог: Келесова Гүльнәр
Қонысбайқызы
№56 Т.Белгібаев атындағы
жалпы білім беретін мектеп»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
IІ - тоқсан геометрия пәні
бойынша
Сынып: 11
«Ә»
Оқушылар саны: 17
Мақсаты:
БЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
оқушы
|
жоғары балл
|
ЖБ балдарының
пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
1.БЖБ-10
|
Төмен
0-39%
0-4
0
|
Орта
40-84%
5-8
13
|
Жоғары
85-100%
9-10
4
|
41%
|
100%
|
геометрия
|
17
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
1.БЖБ
|
17
|
10
|
0
|
13
|
4
|
41%
|
100%
|
|
Мақсатты
меңгергендер
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
1.БЖБ
|
11.1.11 Көпжақтар мен айналу
денелерінің жазбаларын жасай білу ;
11.1.6 Дұрыс
көпжақтың анықтамасын білу және дұрыс көпжақтардың түрлерін
ажырату;
|
11.3.2 Пирамиданың
(қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын
есептер шығаруда қолдану
|
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар
Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах
Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол,
Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан,
Ыбрай Түймегүл, Қоныс
Нұрасыл
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға
туындаған қиындықтар
тізбесі:
Пирамиданың (қиық пирамиданың)
бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда
қолдану
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың себептері:
-
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша
қосымша тапсырмалар беру
Күні:
30.12.2024ж
Педагог: Келесова Гүльнәр
Қонысбайқызы