№56 Т.Белгібаев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІI - тоқсан алгебра пәні бойынша
Сынып: 11 «Ә»
Оқушылар саны: 17
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
оқушы |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
1.БЖБ-14 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-11 13 |
Жоғары 85-100% 12-14 4 |
41% |
100% |
||
|
|
|
2.БЖБ-15 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-12 13 |
Жоғары 85-100% 13-15 4 |
53% |
100% |
|
|
|
ТЖБ- 20 |
0-39% 0-8 0 |
40-84% 11-21 13 |
85-100% 22-25 4 |
41% |
100% |
|
Алгебра |
17 |
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
1.БЖБ |
17 |
14 |
0 |
13 |
4 |
41% |
100% |
|
2.БЖБ |
17 |
15 |
0 |
13 |
4 |
53% |
100% |
|
ТЖБ |
17 |
20 |
0 |
13 |
4 |
41% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
1.БЖБ |
11.1.1.5 Иррационал өрнектерді түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану ; 11.3.1.8 Дәрежелік функция анықтамасын білу және дәреже көрсеткішіне тәуелді дәрежелік функция графигін салy; |
11.1.1.4 Алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану |
|
2.БЖБ |
11.1.2.1 Иррационал теңдеудің анықтамасын білу, оның мүмкін болатын мәндер жиынын анықтай алу; 11.1.2.2 Теңдеудің екі жағын n дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу ; |
11.1.2.3 Айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу |
|
ТЖБ |
11.1.1.4 алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдан у; 11.1.2.1 иррационал теңдеудің анықтамасын білу, оның мүмкін болатын мәндер жиынын анықтай алу |
11.3.1.10 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын таб у ережелерін біл у және қолданy; 11.1.2.2 теңдеудің екі жағын n дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу. |
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол, Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан, Ыбрай Түймегүл, Қоныс Нұрасыл
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол, Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан, Ыбрай Түймегүл, Қоныс Нұрасыл
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол, Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан, Ыбрай Түймегүл, Қоныс Нұрасыл
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-
Алғашқы функцияны анықтау үшін анықталмаған интегралдың қасиеттерін қолдануда;
-
Берілген сызықтармен шектелген жазық фигураның ауданын есептеуде анықталған интегралды қолдануда.
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
-
Тапсырмаларды орында барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
-
Берілген сызықтармен шектелген жазық фигураның ауданын есептеуде анықталған қолдануда қателескен интегралды.
-
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру
Күні: 30.12.2024ж
Педагог: Келесова Гүльнәр Қонысбайқызы
№56 Т.Белгібаев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
IІ - тоқсан геометрия пәні бойынша
Оқушылар саны: 17
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
оқушы |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
1.БЖБ-10 |
Төмен 0-39% 0-4 0 |
Орта 40-84% 5-8 13 |
Жоғары 85-100% 9-10 4 |
41% |
100% |
||
|
геометрия |
17 |
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
1.БЖБ |
17 |
10 |
0 |
13 |
4 |
41% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
1.БЖБ |
11.1.11 Көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай білу ; 11.1.6 Дұрыс көпжақтың анықтамасын білу және дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырату; |
11.3.2 Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану |
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол, Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан, Ыбрай Түймегүл, Қоныс Нұрасыл
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
-
Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолданa алмаған.
-
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру
Күні: 30.12.2024ж
Педагог: Келесова Гүльнәр Қонысбайқызы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11-сынып "Алгебра және анализ бастамалары" пәнінен БЖБ ТЖБ талдау
11-сынып "Алгебра және анализ бастамалары" пәнінен БЖБ ТЖБ талдау
№56 Т.Белгібаев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІI - тоқсан алгебра пәні бойынша
Сынып: 11 «Ә»
Оқушылар саны: 17
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
оқушы |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
1.БЖБ-14 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-11 13 |
Жоғары 85-100% 12-14 4 |
41% |
100% |
||
|
|
|
2.БЖБ-15 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-12 13 |
Жоғары 85-100% 13-15 4 |
53% |
100% |
|
|
|
ТЖБ- 20 |
0-39% 0-8 0 |
40-84% 11-21 13 |
85-100% 22-25 4 |
41% |
100% |
|
Алгебра |
17 |
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
1.БЖБ |
17 |
14 |
0 |
13 |
4 |
41% |
100% |
|
2.БЖБ |
17 |
15 |
0 |
13 |
4 |
53% |
100% |
|
ТЖБ |
17 |
20 |
0 |
13 |
4 |
41% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
1.БЖБ |
11.1.1.5 Иррационал өрнектерді түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану ; 11.3.1.8 Дәрежелік функция анықтамасын білу және дәреже көрсеткішіне тәуелді дәрежелік функция графигін салy; |
11.1.1.4 Алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану |
|
2.БЖБ |
11.1.2.1 Иррационал теңдеудің анықтамасын білу, оның мүмкін болатын мәндер жиынын анықтай алу; 11.1.2.2 Теңдеудің екі жағын n дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу ; |
11.1.2.3 Айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу |
|
ТЖБ |
11.1.1.4 алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдан у; 11.1.2.1 иррационал теңдеудің анықтамасын білу, оның мүмкін болатын мәндер жиынын анықтай алу |
11.3.1.10 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын таб у ережелерін біл у және қолданy; 11.1.2.2 теңдеудің екі жағын n дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу. |
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол, Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан, Ыбрай Түймегүл, Қоныс Нұрасыл
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол, Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан, Ыбрай Түймегүл, Қоныс Нұрасыл
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол, Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан, Ыбрай Түймегүл, Қоныс Нұрасыл
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-
Алғашқы функцияны анықтау үшін анықталмаған интегралдың қасиеттерін қолдануда;
-
Берілген сызықтармен шектелген жазық фигураның ауданын есептеуде анықталған интегралды қолдануда.
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
-
Тапсырмаларды орында барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
-
Берілген сызықтармен шектелген жазық фигураның ауданын есептеуде анықталған қолдануда қателескен интегралды.
-
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру
Күні: 30.12.2024ж
Педагог: Келесова Гүльнәр Қонысбайқызы
№56 Т.Белгібаев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
IІ - тоқсан геометрия пәні бойынша
Оқушылар саны: 17
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
оқушы |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
1.БЖБ-10 |
Төмен 0-39% 0-4 0 |
Орта 40-84% 5-8 13 |
Жоғары 85-100% 9-10 4 |
41% |
100% |
||
|
геометрия |
17 |
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
1.БЖБ |
17 |
10 |
0 |
13 |
4 |
41% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
1.БЖБ |
11.1.11 Көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай білу ; 11.1.6 Дұрыс көпжақтың анықтамасын білу және дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырату; |
11.3.2 Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану |
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
Акилбек Индира, Бабаш Динара, Канаев Олжас, Калхар Мұхаммеджан
орта (С): 40-84%
Акилбек Нұрдәулет, Жалибай Жасұлан, Жалибай Хантөре, Исах Айғаным, Жолдыбайқызы Ақтолқын, Ибраева Камшат, Серікбай Ақжол, Сатыбалды Нариман, Тағай Сүндет, Мірәлі Заңғар, Тәжібай Асылхан, Ыбрай Түймегүл, Қоныс Нұрасыл
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
-
Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолданa алмаған.
-
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру
Күні: 30.12.2024ж
Педагог: Келесова Гүльнәр Қонысбайқызы
шағым қалдыра аласыз













