Алгебра және анализ бастамалары, 11-сынып
Оқушының аты-жөні: __________________________ Сыныбы: _____
«Алғашқы функция және интеграл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1-нұсқа
-
Анықталмаған интегралды табыңыз:

-
Анықталған интегралды табыңыз:

-
Берілген сызықтармен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар:

-
гиперболасын х=1-ден
х=3-ке дейін абсцисса осі бойымен айналдырғанда шыққан дененің
көлемін табыңдар.
.
Алгебра және анализ бастамалары, 11-сынып
Оқушының аты-жөні: __________________________ Сыныбы: _____
«Алғашқы функция және интеграл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2-нұсқа
-
Анықталмаған интегралды табыңыз:

-
Анықталған интегралды табыңыз:

-
Берілген сызықтармен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар:

-
гиперболасын х=1-ден
х=2-ге дейін абсцисса осі бойымен айналдырғанда шыққан дененің
көлемін табыңдар.
.
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Анықталмаған интегралды табады |
1 |
Анықталмаған интеграл табу формуласын біледі; Анықталмаған интегралды табады |
1 1 |
|
Анықталған интегралды табады |
2 |
анықталмаған интеграл қасиеттерін қолданады; алғашқы функцияны есептейді; интегралдың мәнін табады; |
1 1 1 |
|
Берілген сызықтармен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табады |
3 |
Қисықсызықты трапецияның графигін салады; Фигураның шектелген а және b ұштарын табады;
Функцияның алғашқы функциясын табады; Қисықсызықты трапеция ауданын есептейді; |
1 1 1 1 |
|
Берілген гиперболаның абсцисса осі бойымен айналдырғанда шыққан дененің көлемін табады |
4 |
Графигін салады; Фигураның шектелген а және b ұштарын табады;
Функцияның алғашқы функциясын табады; Фигура көлемін есептейді; |
1 1 1 1 |
|
|
Барлығы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11-сынып ББЖБ
11-сынып ББЖБ
Алгебра және анализ бастамалары, 11-сынып
Оқушының аты-жөні: __________________________ Сыныбы: _____
«Алғашқы функция және интеграл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1-нұсқа
-
Анықталмаған интегралды табыңыз:

-
Анықталған интегралды табыңыз:

-
Берілген сызықтармен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар:

-
гиперболасын х=1-ден
х=3-ке дейін абсцисса осі бойымен айналдырғанда шыққан дененің
көлемін табыңдар.
.
Алгебра және анализ бастамалары, 11-сынып
Оқушының аты-жөні: __________________________ Сыныбы: _____
«Алғашқы функция және интеграл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2-нұсқа
-
Анықталмаған интегралды табыңыз:

-
Анықталған интегралды табыңыз:

-
Берілген сызықтармен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар:

-
гиперболасын х=1-ден
х=2-ге дейін абсцисса осі бойымен айналдырғанда шыққан дененің
көлемін табыңдар.
.
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Анықталмаған интегралды табады |
1 |
Анықталмаған интеграл табу формуласын біледі; Анықталмаған интегралды табады |
1 1 |
|
Анықталған интегралды табады |
2 |
анықталмаған интеграл қасиеттерін қолданады; алғашқы функцияны есептейді; интегралдың мәнін табады; |
1 1 1 |
|
Берілген сызықтармен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табады |
3 |
Қисықсызықты трапецияның графигін салады; Фигураның шектелген а және b ұштарын табады;
Функцияның алғашқы функциясын табады; Қисықсызықты трапеция ауданын есептейді; |
1 1 1 1 |
|
Берілген гиперболаның абсцисса осі бойымен айналдырғанда шыққан дененің көлемін табады |
4 |
Графигін салады; Фигураның шектелген а және b ұштарын табады;
Функцияның алғашқы функциясын табады; Фигура көлемін есептейді; |
1 1 1 1 |
|
|
Барлығы |
|
шағым қалдыра аласыз













