Материалдар / 11 сынып Биология Гаметогенез 3 ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып Биология Гаметогенез 3 ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Гаметогенез, Адам гаметогенезінің сатылары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2023
174
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

11.2В Көбею


Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә.



Күні:



Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Гаметогенез.

Сабақтың оқу мақсаты

11.2.1.1 – адам гаметогенезінің сызбасын талдау

Сабақтың мақсаты

Адам гаметогенезінің сызбасын талдап үйренеді.

Сперматогенездің ерекшеліктерімен танысады.

Оогенез кезеңдерін сипаттайды.

Бағалау критерийі

Сперматогенез,оогенез ұғымын түсінеді. · Сперматогенез,оогенез процесінің айырмашылықтарын анықтайды. · Сперматогенез және оогенез процестерінің даму кезеңдерін сипаттайды.


Бекітемін:

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5-минут











- Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Жылы лебіз» әдісі арқылы.

Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.



«Гаметогенез» термині бойынша топқа бөлемін

қағаз қиындыларындағы суреттер арқылы 2 топқа бөлінеді

1-топ Гаметогенез 2-топ оогенез

3-топ спорогенез

Алдыңғы білім

«Барабан» әдісі арқылы өткен сыныптағы тақырыпқа қатысты сұрақтарды платформада жасақтап ұсынады


1.Адамның жыныс жасушалары туралы не білесіңдер? 2. Гамета дегеніміз не? 3. Эстрогеннің жұмыртқа жолы нысана жасушасына әсері қандай? 4. . Аналық жұмыртқа жасушасы дегеніміз не?


Оқушылар мұғадімдерімен амандасып, бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөліну кезінде топ атауларына мән береді

Оқушылар: ДНҚ моделін қолдана отырып белок синтезі мен генетикалық ақпарат арасындағы байланысты түсіндіреді.




Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында барабанды айналыдар отырып сұрақтарға жауап бередіБерілген сұарқтарға оқушы барабан айналыдра отырып жауап береді, сыныптастыра ойын толықтырады. Ұжымдық талқы жүзеге асады



шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары





ҚБ: «Жарайсың!»

«Жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді
















Сабақтың ортасы

15-минут


















Жеке жұмыс

10мин


















25мин











Жұптық жұмы

15мин


«Ой қозғау» мақсатында суреттер көрсетіледі, соған қатысты оқушылар ойларын айтады.


1. Гаметогенез деген не?

2. Сперматозоид ұғымына сипаттама бер

3.Сомалық жасуша деген не?

Терминдер

гаметогенез, сперматогенез, оогенез, сперматогония, сперматоцит, екіншілік сперматоциттер, сперматида, қоректік заттар (ДНҚ, нәруыздар) овогония, біріншілік овоциттер, екіншілік овоциттер, пісіп жетілген овоциттер (жұмыртқа жасушалары), фоллиукала аймағы, өсу, пісіп жетілу, көбею, митоздық бөліну, қалыптасу фаза, бағыттаушы денешік, гаплоидты хромосомалар



"Ассоциация"әдісі арқылы білім алушыларға сабақтың тақырыбын ашу мақсатында "Гаметогенез" туралы бейнекөрсетілім көрсетемін.

Мұғалімнің түсіндіруі.

Гаметогенез- жыныс жасушаларының қалыптасу процесі, ал жыныс жасушаларының барлығын гамета дейміз.Аталық жыныс жасушаларын "сперматогенез", ал аналық жыныс жасушаларын "овогенез" деп атаймыз.

Теорияны бекіту тапсырмасын платформада ұсынады




1-тапсырма (жұптық жұмыс) «Ойлан,жұптас, бөліс» тәсілі арқылы тапсырманы орындаңыз Төмендегі сөздерге сипаттама береді. Көбею кезеңі____________________________________________________ Өсу кезеңі____________________________________________________ Жыныстық жетілу кезеңі________________________________________ Түзілу кезеңі___________________________________ Көбею түрлері

2тапсырма


Гаметогенезді жыныс жасушаларының түзілуі сұлбасын талқылайды.


Қызықты тапсырмаларды плафтормада орындайды


Жеке жұмыс Гаетогенез кезеңдерін түсіндіреді

  1. Көбею сатысы.-

  2. 2. Өсу сатысы.-

  3. Жетілу сатысы-

  4. Қалыптастыру сатысы

Оқушылар берілген суреттегі тағамдардың адам ағзасына әсерін, исулин гармонын сипаттайды

Берілген сұрақтарға болжамды жауап береді




Оқушылар берілген тапсырмаын орындайды , терминдерді жазып алады









Білім алушылар бейнекөрсетілім арқылы проблемалық сұрақтарға жауап береді.

Оқулықты оқып танысып шығады. Термин сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.



Оқушылар теориядан алғандарын талдау үшін тапсырманы орындайды





Оқушылар берілген тапсырманы жұптаса отырып орындайды

















.Гаметогенездің кеззеңдерін баяндайды.

2.Адам гаметогенезінің кезеңдерінің ерекшеліктерін түсіндіреді.

3.Эквациялықбөліну қай жерде жүреді.



Тапсырма дескрипторы:


ҚБ: Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет!» мадақтау сөздерімен ынталандыру









Мақтау айту ,мадақтау,қолдау көрсету










Дескриптор:

Кезеңдер мен олардың сипаттамаларын сәйкестендіріңіз:









Дескриптор:

· Көбею кезеңін түсіндіреді · Өсу кезеңін түсіндіреді · Жыныстық жетілу кезеңін сипаттайды ·

Түзілу кезеңін сипаттайды








Дескриптор: Жалпы – 3 балл

1.Тапсырмаларды ы орындайды






Дескриптор:

-Гаметогенез сипаттамаларын оның түрлері арасында бөліңіз.









11-сынып оқулығы

Презентация






https://www.youtube.com/watch?v=2cFzM3YO3io





https://learningapps.org/watch?v=p7mthh88n23





























https://learningapps.org/watch?v=poyip0rdk23







Сабақтың соңы

5-минут

Қорытынды.Рефлексия «Slido» платформасы

-Топпен бірлесіп жұмыс жасаған ұнады ма?

-Механизм құрастыру тапсырмасы қиын болды ма?

-Сұрақтар,тапсырмалар қиын болды ма?

сұрақтары беріледі.

Үйге өзіндік жұмысқа googleforms платформасында құрастырылған тест жұмысы беріледі.
















Бекітемін:

Білім беру ұйымының атауы


Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә.



Күні:



Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Адам гаметогенезінің сатылары


11.2.1.1 - адам гаметогенезінің сызбасын талдау

Сабақтың мақсаты

Адам гаметогенезінің сызбасын талдап үйренеді.

Сперматогенездің ерекшеліктерімен танысады.

Оогенез кезеңдерін сипаттайды.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-5-минут





5-10мин






Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Коллаборативті орта қалыптастыру. «Виртуалды сыйлық».

Арнай рандом генераторы арқылы топқа бөлу




Оқушылар мұғадімдерімен амандасып,

Оқушылар бір біріне виртуалды сыйлықтар сыйлайды.

Топқа бөліну кезінде топ атауларына мән береді


Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында барабанды айналыдар отырып сұрақтарға жауап бередіБерілген сұарқтарға









шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары





ҚБ: «Жарайсың!»

«Жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


https://wordwall.net/ru/resource/64533427
















338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!