|
Білім беру ұйымының атауы |
||
|
Бөлім: |
11.1 Қоректену |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Хлоропластың құрылымдық компоненттері және олардың қызметтері. Фотосинтездің пигменттері. Rf мәні. Зертханалық жұмыс "Әртүрлі өсімдік жасушаларында фотосинтездеуші пигменттердің болуын зерттеу" |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылыққа баулу |
|
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-5 мин 5-10 мин |
1.Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру. 2. «Күн сәулесін шашады» Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын құру. 3. «Стикер әдісі» арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу. Стикерлерді тарқатып, бірдей түстерді топқа біріктіру. 4.Алдыңғы бөлімді пысықтау: 1-Тапсырма «Суреттер » тәсілі \Жаппай сұрау Миға шабуыл Жер бетінде алғашқы фотосинтездейтін эукариотты ағза қалай пайда болды ?
- Ол органоид туралы не білесіздер? Хлоропласт (грек. chloros — жасыл және plastos — соғып жасау) —фотосинтез процесін жүзеге асыратын өсімдіктердің жасуша ішкілік органоиды. |
Оқуға қызығушылықтары оянады. Оқушылар бір- біріне қарама -қарсы тұрып маған күн сәулесін шашады,себебі мен: «Мен ақылдымын», «Мен бүгін қуанышты жаңалық естимін» секілді жақсы ойларын жеткізеді. Бірдей түсті стикері бар оқушылар топқа бірігеді. Осы сұрақты қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады. Оқушылар бағалау критерийлерімен танысады. |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! Дескриптор: ҚБ Әрбір дұрыс жауап- «1» балл.
Қателері
болса бірлесіп немесе мұғалім көмегімен
түзету. |
Стикерлер Фотосуреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10-37 мин |
Тақырыпты бейнеролик арқылы ашу.
3 -Тапсырма. Топтық жұмыс «Оқушыларды оқыту» тәсілі
Жұптық тапсырмалар 1-тапсырма Фотосинтез кезеңдерін ажыратыңыздар
2-тапсырма Суретке қарап белгілерді дұрыс орналастырңыздар 5 -Тапсырма. «ия –жоқ» (ойын) Жалпы оқушыларға
Дұрыс жауап берген оқушыға ұпайды стикермен беру. Ия, жоқ, ия, жоқ, ия, ия
Зерттеу жұмысы Сурет 3.1 темекі жапырағындағы хлоропластың электронды микрофотографиясы көрсетілген.
Сурет 3.1 13.1
(i) W әрпінен Z әрпіне дейінгі құрылымдарды атаңыздар
W .................................................................................................................... X ............................................................................................................................. Y ................................................................................................................................ Z .................................................................................................................................
|
Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады .
Бейнероликті көріп болған соң кілт сөздердің анықтамасын дәптерлеріне жазады. Схема Хлоропластың ультрақұрылысы
Оқушылар топта берілген тапсырманы суреттерді қолдана отырып, постер жасап қорғайды
Оқушылар берілген тапсырманы сілтемеге өтіп орындайды жұптасып анықтап сәйкетендіреді
Оқушылар cұрақтарға ия немесе жоқ деп жауап береді. Ұпай санын есептеп, көп стикер алған бала – жеңімпаз атанады
Берілген суреттерді зерттеп қарастырады
|
Зейін қойып қарағандары үшін, «Жарайсыңдар!» , Бәрекелді! қошемет сөзі.
ҚБ қолдау сөз «Жарайсыңдар!» ,
Дескрипторлары 1. Тилакоидтың қызметін көрсетеді 2. грананың қызметін атайды 3. Строманың қызметін көрсетеді 4. Ламелланың қызметін атайды ; 5. Фотосинтетикалық пигменттердің қызметін анықтайды
Дескриптор: -жарық кезеңін ажыратады-2балл -қараңғы кезеңін дұрыс орналастырады-2балл - суреттен құрылысын табады-2балл
Дескриптор: Ия немес жоқ жауаптарын дұрыс ажыратады
ҚБ Оқушылыр бір –бірін «Бас бармақ әдісімен» бағалайды.
Дескрипторлар: 1. X, Y және Z әріптерімен берілген құрылымдарды анықтайды . 2. W және Y әріптерін хлоропласт суретінде көрсетілген құрылымдарды және үдерістердің өтетін орнын анықтау үшін қолданады . W – жарыққа тәуелсіз реакциялар Y - хлорофилл 3. W дан Z ке дейінгі әріптермен берілген құрылымдарды анықтайды ҚБ «Стикер» әдісі арқылы жүргізіледі.
|
Бейнероликке сілтеме:
Стикерлер, интерактивті тақта, көлденең жолақты бұлшықет фотосуреті, терминдердің кілт сөзі жазылған слайд
Түрлі-түсті маркерлер, А4,А3 қағаздары,суреттер
https://learningapps.org/view22523545
https://learningapps.org/watch?v=prbz88vxk23
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Күшенбаева Гульмира ТалғатбекқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 11 сынып Биология ЖМБ Хлоропласт
Тақырып бойынша 11 материал табылды
11 сынып Биология ЖМБ ХлоропластМатериал туралы қысқаша түсінік
хлоропласт, жарық кезеңділік тақырыптары қосымшасымен
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






















