Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Бөлім:

    11.1 Қоректену

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Хлоропластың құрылымдық компоненттері және олардың қызметтері. Фотосинтездің пигменттері. Rf мәні. Зертханалық жұмыс "Әртүрлі өсімдік жасушаларында фотосинтездеуші пигменттердің болуын зерттеу"

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

    мақсаттары

    11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату

    Сабақтың мақсаты

    • Хлоропласттың суреті негізінде әр бөлікті атап, қызметтерін сипаттау

    • Хлоропласттың қай бөлігінде фотосинтездің екі фазасы (жарық, қараңғы) жүретінін анықтау

    • Хлоропласты нұсқаулық негізінде, түрлі түсті қағаздан модельдеу


    Құндылыққа баулу



    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-5 мин














    5-10 мин

    1.Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру.

    2. «Күн сәулесін шашады» Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын құру.











    3. «Стикер әдісі» арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу.

    Стикерлерді тарқатып, бірдей түстерді топқа біріктіру.





    4.Алдыңғы бөлімді пысықтау:

    1-Тапсырма «Суреттер » тәсілі \Жаппай сұрау

    Миға шабуыл

    Жер бетінде алғашқы фотосинтездейтін эукариотты ағза қалай пайда болды ?

    Өсімдіктердің автотрофты қоректенуіне жауапты қай органоид?

    - Ол органоид туралы не білесіздер?

    Хлоропласт (грек. chloros — жасыл және plastos — соғып жасау) —фотосинтез процесін жүзеге асыратын өсімдіктердің жасуша ішкілік органоиды.




    Оқуға қызығушылықтары оянады.

    Оқушылар бір- біріне қарама -қарсы тұрып маған күн сәулесін шашады,себебі мен: «Мен ақылдымын», «Мен бүгін қуанышты жаңалық естимін» секілді жақсы ойларын жеткізеді.



    Бірдей түсті стикері бар оқушылар топқа бірігеді.





    Осы сұрақты қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады. Оқушылар бағалау критерийлерімен танысады.




    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!














    Дескриптор:

    ҚБ Әрбір дұрыс жауап- «1» балл.



    Қателері болса бірлесіп немесе мұғалім көмегімен түзету.















    Стикерлер





    Фотосуреттер















    https://wordwall.net/ru/resource/60553075

    Сабақтың ортасы 10-37 мин


















































    Тақырыпты бейнеролик арқылы ашу.

    • «Түрту» әдісін қолдану

    • Бейнероликті көріп отырып тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Анаграмма тапсырмасын ұсынады


    • 2-Тапсырма Дәптермен жұмыс/ Кілт сөздер:

    1. Хлоропласт бөліктерін анықтаңыз:


    1_________________________

    2_________________________

    3_________________________

    4_________________________

    5_________________________

    6_________________________

    7_________________________








    3 -Тапсырма. Топтық жұмыс «Оқушыларды оқыту» тәсілі

    • 1-ші топ Хлоропластың шығу тегі, құрылысын сипаттап береді


    • 2-ші топ Хлоропластың негізгі қызметін түсіндіреді


    • 3-топ Хлорофилдің физикалық химиялық қасиеттерін айтады




    Жұптық тапсырмалар

    1-тапсырма Фотосинтез кезеңдерін ажыратыңыздар



    2-тапсырма Суретке қарап белгілерді дұрыс орналастырңыздар







    5 -Тапсырма. «ия –жоқ» (ойын) Жалпы оқушыларға

    Сұрақтар

    ия

    жоқ

    Хлоропластардың пішіні көбіне сопақша болып келеді, оның ұзындығы 5—10 мкм, ені 2—4 мкм



    Хлоропластардың ішіне орналаскан стромалардың ламеллалары тилакоидтардың құрамына кірмеиді



    Хлоропластар – балдырлардың талломдары, жас сабағы, піспеген жемістерінің клеткаларында болатын сопақ және диаметрі 4-5 мкм болатын домалақ пішінді жасыл түсті пластидтер.




    Бір мезофилл жасушасында 400-500 хлоропласттар, ал жапырақтың бір миллиметр квадратында 50-ге жуық хлоропласттар кездеседі



    Жоғары сатыдағы өсімдіктерде хлоропластың пішіні дөңгелек немесе сопақша, линза тәрізді, көбінесе дәнге ұқсас болып келеді



    Химиялық құрылымы жағынан қанның қызыл түйіршіктері Hb секілді. Хлорофилдер қызыл және көк-күлгін түстерді сіңіреді. Жасыл түсті шағылыстыратын болғандықтан, өсімдіктерге жасыл рең береді. Фотосинтез үрдісі кезінде басты рольді хлорофилдер ойнайды.




    Дұрыс жауап берген оқушыға ұпайды стикермен беру. Ия, жоқ, ия, жоқ, ия, ия



    Зерттеу жұмысы

    Сурет 3.1 темекі жапырағындағы хлоропластың электронды микрофотографиясы көрсетілген.

    Picture 4

    Сурет 3.1 13.1


    (i) W әрпінен Z әрпіне дейінгі құрылымдарды атаңыздар


    W ....................................................................................................................

    X .............................................................................................................................

    Y ................................................................................................................................

    Z .................................................................................................................................







    Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады .









    Бейнероликті көріп болған соң кілт сөздердің анықтамасын дәптерлеріне жазады.

    Схема

    Хлоропластың ультрақұрылысы



    1. Сыртқы мембрана

    2. Мембрана аралық қуыс

    3. Ішкі мембрана

    4. Строма

    5. Тилокоидтың ішкі қуысы

    6. Тилокоид мембранасы

    7. Грана

    8. Тилокоид (ламелла)

    9. Крахмал дәндері

    10. Рибосома

    11. Пластид ДНҚ-сы

    12. Пластоглобула (май тамшылары)

     



    Оқушылар топта берілген тапсырманы суреттерді қолдана отырып, постер жасап қорғайды











    Оқушылар берілген тапсырманы сілтемеге өтіп орындайды жұптасып анықтап сәйкетендіреді































    Оқушылар cұрақтарға ия немесе жоқ деп жауап береді.

    Ұпай санын есептеп, көп стикер алған бала – жеңімпаз атанады

























    Берілген суреттерді зерттеп қарастырады





































    Зейін қойып қарағандары үшін, «Жарайсыңдар!» , Бәрекелді!

    қошемет сөзі.







    ҚБ қолдау сөз

    «Жарайсыңдар!» ,



    Дескрипторлары

    1. Тилакоидтың қызметін көрсетеді

    2. грананың қызметін атайды

    3. Строманың қызметін көрсетеді

    4. Ламелланың қызметін атайды ;

    5. Фотосинтетикалық пигменттердің қызметін анықтайды



























    Дескриптор:

    -жарық кезеңін ажыратады-2балл

    -қараңғы кезеңін дұрыс орналастырады-2балл

    - суреттен құрылысын табады-2балл



























    Дескриптор:

    Ия немес жоқ жауаптарын дұрыс ажыратады



    • Берілген микрофотографины зерттейді

    ҚБ Оқушылыр бір –бірін «Бас бармақ әдісімен» бағалайды.









    Дескрипторлар:

    1. X, Y және Z әріптерімен берілген құрылымдарды анықтайды .

    2. W және Y әріптерін хлоропласт суретінде көрсетілген құрылымдарды және үдерістердің өтетін орнын анықтау үшін қолданады .

    W – жарыққа тәуелсіз реакциялар

    Y - хлорофилл

    3. W дан Z ке дейінгі әріптермен берілген құрылымдарды анықтайды

    ҚБ «Стикер» әдісі арқылы жүргізіледі.



    Бейнероликке сілтеме:

    https://youtu.be/

    vzwzz9m

    3p4U



    Стикерлер, интерактивті тақта, көлденең жолақты бұлшықет фотосуреті, терминдердің кілт сөзі жазылған слайд





















    Түрлі-түсті маркерлер, А4,А3 қағаздары,

    суреттер













    https://learningapps.org/view22523545





    https://learningapps.org/watch?v=prbz88vxk23



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    18 Қырқүйек 2023
    738
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11 сынып Биология ЖМБ Хлоропласт

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11 сынып Биология ЖМБ Хлоропласт

    Материал туралы қысқаша түсінік
    хлоропласт, жарық кезеңділік тақырыптары қосымшасымен
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Бөлім:

    11.1 Қоректену

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Хлоропластың құрылымдық компоненттері және олардың қызметтері. Фотосинтездің пигменттері. Rf мәні. Зертханалық жұмыс "Әртүрлі өсімдік жасушаларында фотосинтездеуші пигменттердің болуын зерттеу"

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

    мақсаттары

    11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату

    Сабақтың мақсаты

    • Хлоропласттың суреті негізінде әр бөлікті атап, қызметтерін сипаттау

    • Хлоропласттың қай бөлігінде фотосинтездің екі фазасы (жарық, қараңғы) жүретінін анықтау

    • Хлоропласты нұсқаулық негізінде, түрлі түсті қағаздан модельдеу


    Құндылыққа баулу



    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-5 мин














    5-10 мин

    1.Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру.

    2. «Күн сәулесін шашады» Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын құру.











    3. «Стикер әдісі» арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу.

    Стикерлерді тарқатып, бірдей түстерді топқа біріктіру.





    4.Алдыңғы бөлімді пысықтау:

    1-Тапсырма «Суреттер » тәсілі \Жаппай сұрау

    Миға шабуыл

    Жер бетінде алғашқы фотосинтездейтін эукариотты ағза қалай пайда болды ?

    Өсімдіктердің автотрофты қоректенуіне жауапты қай органоид?

    - Ол органоид туралы не білесіздер?

    Хлоропласт (грек. chloros — жасыл және plastos — соғып жасау) —фотосинтез процесін жүзеге асыратын өсімдіктердің жасуша ішкілік органоиды.




    Оқуға қызығушылықтары оянады.

    Оқушылар бір- біріне қарама -қарсы тұрып маған күн сәулесін шашады,себебі мен: «Мен ақылдымын», «Мен бүгін қуанышты жаңалық естимін» секілді жақсы ойларын жеткізеді.



    Бірдей түсті стикері бар оқушылар топқа бірігеді.





    Осы сұрақты қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады. Оқушылар бағалау критерийлерімен танысады.




    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!














    Дескриптор:

    ҚБ Әрбір дұрыс жауап- «1» балл.



    Қателері болса бірлесіп немесе мұғалім көмегімен түзету.















    Стикерлер





    Фотосуреттер















    https://wordwall.net/ru/resource/60553075

    Сабақтың ортасы 10-37 мин


















































    Тақырыпты бейнеролик арқылы ашу.

    • «Түрту» әдісін қолдану

    • Бейнероликті көріп отырып тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Анаграмма тапсырмасын ұсынады


    • 2-Тапсырма Дәптермен жұмыс/ Кілт сөздер:

    1. Хлоропласт бөліктерін анықтаңыз:


    1_________________________

    2_________________________

    3_________________________

    4_________________________

    5_________________________

    6_________________________

    7_________________________








    3 -Тапсырма. Топтық жұмыс «Оқушыларды оқыту» тәсілі

    • 1-ші топ Хлоропластың шығу тегі, құрылысын сипаттап береді


    • 2-ші топ Хлоропластың негізгі қызметін түсіндіреді


    • 3-топ Хлорофилдің физикалық химиялық қасиеттерін айтады




    Жұптық тапсырмалар

    1-тапсырма Фотосинтез кезеңдерін ажыратыңыздар



    2-тапсырма Суретке қарап белгілерді дұрыс орналастырңыздар







    5 -Тапсырма. «ия –жоқ» (ойын) Жалпы оқушыларға

    Сұрақтар

    ия

    жоқ

    Хлоропластардың пішіні көбіне сопақша болып келеді, оның ұзындығы 5—10 мкм, ені 2—4 мкм



    Хлоропластардың ішіне орналаскан стромалардың ламеллалары тилакоидтардың құрамына кірмеиді



    Хлоропластар – балдырлардың талломдары, жас сабағы, піспеген жемістерінің клеткаларында болатын сопақ және диаметрі 4-5 мкм болатын домалақ пішінді жасыл түсті пластидтер.




    Бір мезофилл жасушасында 400-500 хлоропласттар, ал жапырақтың бір миллиметр квадратында 50-ге жуық хлоропласттар кездеседі



    Жоғары сатыдағы өсімдіктерде хлоропластың пішіні дөңгелек немесе сопақша, линза тәрізді, көбінесе дәнге ұқсас болып келеді



    Химиялық құрылымы жағынан қанның қызыл түйіршіктері Hb секілді. Хлорофилдер қызыл және көк-күлгін түстерді сіңіреді. Жасыл түсті шағылыстыратын болғандықтан, өсімдіктерге жасыл рең береді. Фотосинтез үрдісі кезінде басты рольді хлорофилдер ойнайды.




    Дұрыс жауап берген оқушыға ұпайды стикермен беру. Ия, жоқ, ия, жоқ, ия, ия



    Зерттеу жұмысы

    Сурет 3.1 темекі жапырағындағы хлоропластың электронды микрофотографиясы көрсетілген.

    Picture 4

    Сурет 3.1 13.1


    (i) W әрпінен Z әрпіне дейінгі құрылымдарды атаңыздар


    W ....................................................................................................................

    X .............................................................................................................................

    Y ................................................................................................................................

    Z .................................................................................................................................







    Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады .









    Бейнероликті көріп болған соң кілт сөздердің анықтамасын дәптерлеріне жазады.

    Схема

    Хлоропластың ультрақұрылысы



    1. Сыртқы мембрана

    2. Мембрана аралық қуыс

    3. Ішкі мембрана

    4. Строма

    5. Тилокоидтың ішкі қуысы

    6. Тилокоид мембранасы

    7. Грана

    8. Тилокоид (ламелла)

    9. Крахмал дәндері

    10. Рибосома

    11. Пластид ДНҚ-сы

    12. Пластоглобула (май тамшылары)

     



    Оқушылар топта берілген тапсырманы суреттерді қолдана отырып, постер жасап қорғайды











    Оқушылар берілген тапсырманы сілтемеге өтіп орындайды жұптасып анықтап сәйкетендіреді































    Оқушылар cұрақтарға ия немесе жоқ деп жауап береді.

    Ұпай санын есептеп, көп стикер алған бала – жеңімпаз атанады

























    Берілген суреттерді зерттеп қарастырады





































    Зейін қойып қарағандары үшін, «Жарайсыңдар!» , Бәрекелді!

    қошемет сөзі.







    ҚБ қолдау сөз

    «Жарайсыңдар!» ,



    Дескрипторлары

    1. Тилакоидтың қызметін көрсетеді

    2. грананың қызметін атайды

    3. Строманың қызметін көрсетеді

    4. Ламелланың қызметін атайды ;

    5. Фотосинтетикалық пигменттердің қызметін анықтайды



























    Дескриптор:

    -жарық кезеңін ажыратады-2балл

    -қараңғы кезеңін дұрыс орналастырады-2балл

    - суреттен құрылысын табады-2балл



























    Дескриптор:

    Ия немес жоқ жауаптарын дұрыс ажыратады



    • Берілген микрофотографины зерттейді

    ҚБ Оқушылыр бір –бірін «Бас бармақ әдісімен» бағалайды.









    Дескрипторлар:

    1. X, Y және Z әріптерімен берілген құрылымдарды анықтайды .

    2. W және Y әріптерін хлоропласт суретінде көрсетілген құрылымдарды және үдерістердің өтетін орнын анықтау үшін қолданады .

    W – жарыққа тәуелсіз реакциялар

    Y - хлорофилл

    3. W дан Z ке дейінгі әріптермен берілген құрылымдарды анықтайды

    ҚБ «Стикер» әдісі арқылы жүргізіледі.



    Бейнероликке сілтеме:

    https://youtu.be/

    vzwzz9m

    3p4U



    Стикерлер, интерактивті тақта, көлденең жолақты бұлшықет фотосуреті, терминдердің кілт сөзі жазылған слайд





















    Түрлі-түсті маркерлер, А4,А3 қағаздары,

    суреттер













    https://learningapps.org/view22523545





    https://learningapps.org/watch?v=prbz88vxk23



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 11 сынып
    18.00.2023
    738
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации