Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Физика» пәнінен
жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
11-сынып
(жаратылыстану-математикалық бағыт)
Нұр-Сұлтан, 2020
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып білім алушының «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып «Физика» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс негізгі орта білім беру мектебі мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
1-ТОҚСАН .......................................................................................................................................... 4
«Механикалық тербелістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................. 4
«Электромагниттік тербелістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .......................................... 8
«Айнымалы ток» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .................................................................. 12
2-ТОҚСАН ........................................................................................................................................ 17
«Толқындық қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................................ 17
«Электромагниттік толқындар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .......................................... 23
«Толқындық оптика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................................... 27
3-ТОҚСАН ........................................................................................................................................ 31
«Геометриялық оптика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ...................................................... 31
«Салыстырмалы теорияның элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ......................... 35
«Атомдық және кванттық физика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ..................................... 38
4-ТОҚСАН ........................................................................................................................................ 51
«Космология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ....................................................................... 51
«Физикалық практикум» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ..................................................... 55
1-ТОҚСАН
«Механикалық тербелістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаттары |
11.4.1.1 - эксперименттік, аналитикалық және графиктік тәсілмен гармоникалық тербелісті (х(t), v(t), a(t)) зерттеу |
Бағалау критерийі Білім алушы
графиктік тәсілмен гармоникалық тербелістің (х(t),
v(t), a(t)) зерттеп, тербеліс амплитудасын,
периодын, жиілігін, бұрыштық жиілігін, максимал
үдеуін анықтайды;
берілген тербеліс теңдеуін пайдалана отырып,
тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін,
бұрыштық жиілігін анықтайды, жылдамдықтың-
уақытқа қатысты тәуелділік теңдеуін жазады және
графигін сызады;
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейлері Қолдану
Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1.Суретте дене тербелісінің x(t) тәуелділік графигі көрсетілген.
Графикті пайдалана отырып келесі шамаларды анықтаңыз: (а) тербеліс амплитудасын
[1]
(b) тербеліс периодын
[1] (с) тербеліс жиілігін
[2]
(d) бұрыштық жиілігін
[2] (е) x(t) тәуелді теңдеуін
[1]
(f) максимал үдеуін
[2]
2.Дене тербелісінің ? = 0.2???2.5?? тәуелділік теңдеуі берілген
Берілген теңдеуді пайдалана отырып, келесі шамаларды анықтаңыз: (а) тербеліс амплитудасын
[1] (b) тербелістің бұрыштық жиілігін
[1] (с) тербеліс жиілігін
[1]
(d) тербеліс периодын
[2]
(е) ?(?) тәуелділік теңдеуін жазыңыз
[2]
(f) ?(?) тәуелділік графигін салыңыз
[2]
Жалпы балл: 18
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
графиктік тәсілмен гармоникалық тербелістің (х(t), v(t), a(t)) зерттеп, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бұрыштық жиілігін, максимал үдеуін анықтайды;
|
1 |
Графикті пайдалана отырып, тербеліс амплитудасын жазады; |
1 |
Графикті пайдалана отырып, тербеліс периодын жазады; |
1 |
||
Дененің тербеліс жиілігін формула қолдана отырып, анықтап жазады; |
1 1 |
||
Бұрыштық жиілігін формула қолдана отырып, анықтап жазады; |
1 1 |
||
x(t) тәуелділік теңдеуін алынған мәліметтерді пайдалана отырып, жазады; |
1 |
||
Дене қозғалысының максимал үдеуін формуланы қолдана отырып, анықтап жазады; |
1 1 |
||
берілген тербеліс теңдеуін пайдалана отырып, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бұрыштық жиілігін, жылдамдықтыңуақытқа қатысты тәуелділік теңдеуін жазады және графигін сызады; |
2 |
Тербеліс амплитудасын берілген теңдеуді қолдана отырып, анықтайды; |
1 |
Тербелістің бұрыштық жиілігін берілген теңдеуді қолдана отырып, анықтайды; |
1 |
||
Тербеліс жиілігін анықтайды; |
1 |
||
тербеліс периодының формуласын қолданады Есептеу жұмыстарын дұрыс орындайды |
1
1 |
||
максимал жылдамдықты анықтайды/ ?(?) = ?’(t) екенін біледі жылдамдық теңдеуін жазады/ туындыны дұрыс есептейді |
1
1 |
||
?(?) жиілігін өзгертпей косинус салады Амплитудасын дұрыс белгілейді |
1 1 |
||
Жалпы балл |
|
|
18 |
«Механикалық тербелістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігінің деңгейі |
|||||||||||||||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
||||||||||||||
графиктік гармоникалық тербелістің (х(t), v(t), a(t)) зерттеп, тербеліс амп периодын, бұрыштық максимал анықтайды;
|
тәсілмен
литудасын, жиілігін, жиілігін, үдеуін |
графиктік тәсілмен гармоникалық тербелістің (х(t), v(t), a(t)) зерттеп, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бұрыштық жиілігін, максимал үдеуін анықтау қиындықтар тудырады. |
графиктік тәсілмен гармоникалық тербелістің (х(t), v(t), a(t)) зерттеп, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бұрыштық жиілігін, максимал үдеуін анықтауда қателер жібереді. |
графиктік тәсілмен гармоникалық тербелістің (х(t), v(t), a(t)) зерттеп, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бұрыштық жиілігін, максимал үдеуін дұрыс анықтайды. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
берілген теңдеуін отырып, амплитудасын, жиілігін, жиілігін жылдамдықтың қатысты теңдеуін жазады графигін сызады; |
тербеліс пайдалана тербеліс периодын, бұрыштық анықтайды, -уақытқа тәуелділік және
|
берілген тербеліс те пайдалана отырып, амплитудасын, периодын, жиілігін, бұрыштық жиілігін жылдамдықтың-уақытқа тәуелділік теңдеуін жазу графигін сызу қиындық тудырады. |
ңдеу |
ін
|
берілген тербеліс те пайдалана отырып, амплитудасын, периодын, жиілігін, бұрыштық жиілігін жылдамдықтың-уақытқа тәуелділік теңдеуін жазуда және графигін сызуда қате жібереді. |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |