Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы














    «Дүниежүзі тарихы» пәнінен


    тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы

    жаратылыстану-математика бағыты

    11-сынып





    МАЗМҰНЫ

    1. тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 3

    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 3

    3. Күтілетін нәтижелер 3

    4. Ойлау дағдыларының деңгейі 4

    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін

    мақсаттарды бөлу 5

    1. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 6

    2. Модерация жәнебалл қою 6

    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 7

    ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 16

    ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 24

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 34

    1. тоқсандық жиынтық бағалаудыңмақсаты

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.


    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтынқұжаттар

    Жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану-математика бағыттағы 10-11- сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы


    1. Күтілетін нәтижелер Білімалушы:

    Білу:

      • өркениеттердің тарихи типтері мен олардың ошақтарын;

      • мемлекеттің тарихи түрлері мен мемлекеттік-құқықтық институттарының қалыптасуы мен даму кезеңдерін;

      • әлемдік тарих барысына ықпал еткен әскери-саясио қиғаларды;

      • әлемдік мәдени-тарихи прогреске ықпал еткен әлемдік жаңалықтар және жетістіктерді;

      • қазіргі әлемдік мәдениеттің жағдайы мен тарихын; адамның, қоғамның пайда болуы мен дамуына қатысты, әлем халықтары мен өркениеттерінің негізгі ғылыми теорияларын;

      • әлемдік қоғамдық ойдың дамуына елеулі үлес қосқан тарихи қайраткерлерді;

      • дүниежүзі тарихы бойынша негізгі жинақталған ғылыми еңбектерді біледі.


    Түсіну

      • мәдени-тарихи процесті оның бірлігі мен алуантүрлілігін;

      • мемлекеттің тарихи формалары мен түрлерін, өркениеттің өзіндік ерекшеліктерін;

      • мемлекеттік-құқықтық институттарының маңызын;

      • әлемдік өркениеттердің қалыптасуы мен дамуына табиғи-географиялық факторлардың ықпалын;

      • тарих барысына әскери-саяси оқиғалардың ықпалын;

      • әлемдік тарихи-мәдени прогресс үшін адамзаттың жетістіктері мен ұлы ашылулардың маңызын;

      • түрлі тарихи кезеңдерде әлемдегі саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени өзгерістерге ішкі және сыртқы факторлардың ықпалын;

      • әлемдік қоғамдық ойдың дамуындағы тарихиа спектілерді;

      • тарихтың дамуына тұлғалардың ықпалын;

      • жаһандық әлемдегі бейбітшілік пен тұрақтылықты сақтау үшін жалпы адамзаттық құндылықтардың маңызын түсінеді.


    Қолдану

      • уақыт пен кеңістікте әлемнің мәдени-өркениеттік орталықтары мен мемлекеттері құрылуын анықтау кезінде;

      • мемлекеттердің түрлері мен тарихи формаларын, өркениеттердің өзіндік ерекшеліктерін анықтау барысында;

      • түрлі тарихи кезеңдердегі әлем халықтарының саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуындағы ерекшеліктерін анықтауда;

      • әлем тарихындағы тарихи тұлғалардың рөлін анықтау кезінде;

      • өткен және қазіргі кездегі оқиғалар мен құбылыстарға қатысты өз позициясын анықтау кезінде тарихи ойлау дағдыларын қолданады.

    Талдау

      • әлем халықтарының ортақ белгілері мен ерекшеліктерін анықтай отырып тарихи дамуын;

      • түрлі тарихи кезеңдерде қоғамның қалыптасуы мен дамуына түрлі факторлардың (географиялық, демографиялық, көші-қон, саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени және т.б.) ықпалын;

      • себеп-салдар байланыстарын анықтау мақсатында әлем тарихының оқиғаларын, құбылыстарын, процестерін;

      • тарихи тұлғалар қызметінің себептері мен нәтижелерін;

      • тарихи деректерді;

      • этногенез, саяси және мәдени процестерге қатысты негізгі ғылыми теорияларды;

      • жаһандану жағдайында бүгінгі қоғамның даму үрдістері мен перспективаларын талдайды.


    Жинақтау

      • тарихи талдау әдістерін қолдана отырып шығармашылық, танымдық, зерттеушілік, жобалық сипаттағы жұмыстарды;

      • әлем халықтарының тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін анықтау мақсатында салыстырмалы тарихи сипаттамаларын;

      • әлемдік тарихи-мәдени процесс туралы тұтас түсініктері мен тарихи санасын қалыптастыру үшін тұжырымдар мен гипотезаларды жинақтайды.


    Бағалау

      • түрлі тарихи кезеңдердегі қоғамның дамуына (географиялық, демографиялық, көші-қон, саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени және т.б.) түрлі факторлардың ықпалету дәрежесін;

      • әлем тарихының ықпалы контекстінде тарихи тұлғаларқызметін;

      • әлемдік өркениеттің қалыптасуы мен дамуына түрлі әлем халықтары мәдениетінің қосқан үлесін;

      • тарихи деректердің шынайылығын;

      • әлем тарихының этникалық, саяси, мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелері бойынша түрлі ғылыми теориялардың дәлелдік дәрежесін бағалайды.


    1. Ойлау дағдыларының деңгейі


    Ойлау дағдылары

    ның деңгейі

    Сипаттама

    Ұсынылатын тапсырмалар

    түрлері

    Білу және түсіну

    Өркениеттердің тарихи типтері мен олардың ошақтарын; мемлекеттің тарихи түрлері мен мемлекеттік-құқықтық институттарының қалыптасуы мен даму кезеңдерін; әлемдік тарих барысына ықпал еткен әскери-саяси оқиғаларды; әлемдік мәдени-тарихи прогреске ықпал еткен әлемдік жаңалықтар және жетістіктерді; мәдени- тарихи процесті оның бірлігі мен алуан түрлілігін; мемлекеттің тарихи формалары мен түрлерін, өркениеттің өзіндік ерекшеліктерін; мемлекеттік- құқықтық институттарының маңызын; әлемдік өркениеттердің қалыптасуы мен дамуына табиғи- географиялық факторлардың ықпалын; тарих барысына әскери-саяси оқиғалардың ықпалын; әлемдік тарихи- мәдени прогресс үшін адамзаттың жетістіктері мен ұлы ашылулардың маңызын түсінеді.

    Деңгейді тексеру үшін Көптаңдауы бар тапсырмалар (КТБ) және/ немесе

    Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану

    ұсынылады.

    Қолдану

    «Өркениет» түсінігін зерттеудің негізгі әдістерін түсіндіру, антропогенездің әртүрлі теорияларынжүйелеу және тұжырымдау, қазіргі кездегі ассимиляция мен саны аз этностардың жойылып кету себептерінанықтау, тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін қолдану, дәйекті қорытындылар жасай отырып, араб шапқыншылықтары мен мен крест жорықтарының себептерін анықтау, ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру, өзгерістер мен сабақтастықтарды анықтай отырып, қазіргі кездегі өнердің даму тенденцияларын анықтау

    Қысқа жауапты (ҚЖ) қажетететін тапсырмаларды және/немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану

    ұсынылады

    Жоғары деңгей дағдылары

    Шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты талдау, қазіргі кездегі деструктивті діни ұйымдар мен ағымдардың қоғамға әсерін бағалау, Л.Н. Гумилевтің этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттеу, ежелгі өркениеттердің ерекшеліктерін оларға тән белгілерін салыстырмалы талдау негізінде анықтау, деректерді талдау негізінде саяси режимдер түрлерінің мықты және әлсіз жақтарын анықтай отырып, салыстыру, наполеон соғыстары мен Еуропа мемлекеттеріндегі капиталистік дамудың ілгерілеуі арасындағы себеп-салдарлық байланысты орнату, Шығыс Еуропадағы «барқыт» революцияларының мазмұны мен нәтижелерін талдау, революциялардың жағымды және жағымсыз салдарларын бағалау, Версаль-Вашингтон және Ялта-Потсдам жүйелерінің тиімділігін және олардың қазіргі заманға әсерін бағалау, деректерді талдау негізінде адамзаттың рухани- моральдық құндылықтардың қалыптасу қайнар көздерін анықтау,бұқаралық мәдениеттің ерекшеліктерін түсіндіріп, оның қазіргі қоғамға әсерін талдауәлем халықтарының тарихи-мәдени мұрасын зерттеу және сақтап қалудағы мұражайлардың рөлін түсіндіру.

    Деңгейді тексеру үшін

    Қысқа жауапты (ҚЖ) қажетететін тапсырмаларды және/немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану

    ұсынылады


    1. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттардыбөлу


    Тоқсан

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жоғары деңгей

    дағдылары

    І

    0

    40%

    60%

    ІІ

    0

    60 %

    40%

    ІІІ

    0

    20%

    80%

    ІV

    0

    0

    100%

    Барлығы

    0

    30%

    70%

    1. Жиынтық бағалауды өткізуережесі


    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.

    Оқушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйымсалынады.

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отырыңыз.

    Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.


    1. Модерация және баллқою

    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет

    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

    I тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


    Ұзақтығы - 40 минут

    Балл саны - 30


    Тапсырмалар түрлері:

    КТБ - Көп таңдауы бар тапсырмалар;

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететінтапсырмалар;

    ТЖ - Толық жауапты қажет ететінтапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Берілген нұсқа 5 тапсырмадан тұрады: соның ішінде қысқа/толық жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген. Тапсырмаларда кестелер, сызбанұсқалар ұсынылған. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушылар орындаушылық және шығармашылық қабілеттерін көрсетеді.












































    7

    І тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Бөлім

    Тексерілетін мақсат

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Тапсырма саны*

    Тапсырма

    №*

    Тапсырма түрі*

    Орындау уақыты, мин*

    Балл*

    Бөлім бойынша балл








    Өркениет: даму

    ерекшеліктері

    11.1.1.1 мемлекеттердің экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін

    «экономика» және «экономикалық жүйе» ұғымдарын қолдану


    Жоғары деңгей дағдылары


    1


    1


    ТЖ


    8


    6









    30

    11.1.1.2 экономикалық жүйелердің тарихи типтерінің белгілерін түсіндіре отырып

    оларды жіктеу


    Қолдану


    1


    2


    ҚЖ


    10


    9

    11.1.2.1 мемлекеттер мен аймақтардың шаруашылық мамандануының қалыптасуындағы табиғи-географиялық

    фактордың рөлін негіздеу


    Жоғары деңгей дағдылары


    1


    3


    ТЖ


    6


    4

    11.1.3.1 мемлекеттер мен аймақтардың әркелкі экономикалық дамуының тарихи алғышарттарын анықтау


    Қолдану


    1


    4


    ҚЖ


    8


    6

    11.1.3.5 дамушы елдердің әлеуметтік- экономикалық артта қалушылыққа төтеп берудің ықтимал жолдарын болжау


    Жоғары деңгей дағдылары


    1


    5


    ТЖ


    8


    5

    БАРЛЫҒЫ:


    -

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Гүлжан
    07 Мамыр 2024
    418
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11-сынып Д тарих 1,2,3,4 тоқсан ТЖБ ЖМБ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11-сынып Д тарих 1,2,3,4 тоқсан ТЖБ ЖМБ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11-сынып Д тарих 1,2,3,4 тоқсан ТЖБ ЖМБ
    Материалдың қысқаша нұсқасы














    «Дүниежүзі тарихы» пәнінен


    тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы

    жаратылыстану-математика бағыты

    11-сынып





    МАЗМҰНЫ

    1. тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 3

    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 3

    3. Күтілетін нәтижелер 3

    4. Ойлау дағдыларының деңгейі 4

    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін

    мақсаттарды бөлу 5

    1. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 6

    2. Модерация жәнебалл қою 6

    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 7

    ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 16

    ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 24

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 34

    1. тоқсандық жиынтық бағалаудыңмақсаты

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.


    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтынқұжаттар

    Жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану-математика бағыттағы 10-11- сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы


    1. Күтілетін нәтижелер Білімалушы:

    Білу:

      • өркениеттердің тарихи типтері мен олардың ошақтарын;

      • мемлекеттің тарихи түрлері мен мемлекеттік-құқықтық институттарының қалыптасуы мен даму кезеңдерін;

      • әлемдік тарих барысына ықпал еткен әскери-саясио қиғаларды;

      • әлемдік мәдени-тарихи прогреске ықпал еткен әлемдік жаңалықтар және жетістіктерді;

      • қазіргі әлемдік мәдениеттің жағдайы мен тарихын; адамның, қоғамның пайда болуы мен дамуына қатысты, әлем халықтары мен өркениеттерінің негізгі ғылыми теорияларын;

      • әлемдік қоғамдық ойдың дамуына елеулі үлес қосқан тарихи қайраткерлерді;

      • дүниежүзі тарихы бойынша негізгі жинақталған ғылыми еңбектерді біледі.


    Түсіну

      • мәдени-тарихи процесті оның бірлігі мен алуантүрлілігін;

      • мемлекеттің тарихи формалары мен түрлерін, өркениеттің өзіндік ерекшеліктерін;

      • мемлекеттік-құқықтық институттарының маңызын;

      • әлемдік өркениеттердің қалыптасуы мен дамуына табиғи-географиялық факторлардың ықпалын;

      • тарих барысына әскери-саяси оқиғалардың ықпалын;

      • әлемдік тарихи-мәдени прогресс үшін адамзаттың жетістіктері мен ұлы ашылулардың маңызын;

      • түрлі тарихи кезеңдерде әлемдегі саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени өзгерістерге ішкі және сыртқы факторлардың ықпалын;

      • әлемдік қоғамдық ойдың дамуындағы тарихиа спектілерді;

      • тарихтың дамуына тұлғалардың ықпалын;

      • жаһандық әлемдегі бейбітшілік пен тұрақтылықты сақтау үшін жалпы адамзаттық құндылықтардың маңызын түсінеді.


    Қолдану

      • уақыт пен кеңістікте әлемнің мәдени-өркениеттік орталықтары мен мемлекеттері құрылуын анықтау кезінде;

      • мемлекеттердің түрлері мен тарихи формаларын, өркениеттердің өзіндік ерекшеліктерін анықтау барысында;

      • түрлі тарихи кезеңдердегі әлем халықтарының саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуындағы ерекшеліктерін анықтауда;

      • әлем тарихындағы тарихи тұлғалардың рөлін анықтау кезінде;

      • өткен және қазіргі кездегі оқиғалар мен құбылыстарға қатысты өз позициясын анықтау кезінде тарихи ойлау дағдыларын қолданады.

    Талдау

      • әлем халықтарының ортақ белгілері мен ерекшеліктерін анықтай отырып тарихи дамуын;

      • түрлі тарихи кезеңдерде қоғамның қалыптасуы мен дамуына түрлі факторлардың (географиялық, демографиялық, көші-қон, саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени және т.б.) ықпалын;

      • себеп-салдар байланыстарын анықтау мақсатында әлем тарихының оқиғаларын, құбылыстарын, процестерін;

      • тарихи тұлғалар қызметінің себептері мен нәтижелерін;

      • тарихи деректерді;

      • этногенез, саяси және мәдени процестерге қатысты негізгі ғылыми теорияларды;

      • жаһандану жағдайында бүгінгі қоғамның даму үрдістері мен перспективаларын талдайды.


    Жинақтау

      • тарихи талдау әдістерін қолдана отырып шығармашылық, танымдық, зерттеушілік, жобалық сипаттағы жұмыстарды;

      • әлем халықтарының тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін анықтау мақсатында салыстырмалы тарихи сипаттамаларын;

      • әлемдік тарихи-мәдени процесс туралы тұтас түсініктері мен тарихи санасын қалыптастыру үшін тұжырымдар мен гипотезаларды жинақтайды.


    Бағалау

      • түрлі тарихи кезеңдердегі қоғамның дамуына (географиялық, демографиялық, көші-қон, саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени және т.б.) түрлі факторлардың ықпалету дәрежесін;

      • әлем тарихының ықпалы контекстінде тарихи тұлғаларқызметін;

      • әлемдік өркениеттің қалыптасуы мен дамуына түрлі әлем халықтары мәдениетінің қосқан үлесін;

      • тарихи деректердің шынайылығын;

      • әлем тарихының этникалық, саяси, мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелері бойынша түрлі ғылыми теориялардың дәлелдік дәрежесін бағалайды.


    1. Ойлау дағдыларының деңгейі


    Ойлау дағдылары

    ның деңгейі

    Сипаттама

    Ұсынылатын тапсырмалар

    түрлері

    Білу және түсіну

    Өркениеттердің тарихи типтері мен олардың ошақтарын; мемлекеттің тарихи түрлері мен мемлекеттік-құқықтық институттарының қалыптасуы мен даму кезеңдерін; әлемдік тарих барысына ықпал еткен әскери-саяси оқиғаларды; әлемдік мәдени-тарихи прогреске ықпал еткен әлемдік жаңалықтар және жетістіктерді; мәдени- тарихи процесті оның бірлігі мен алуан түрлілігін; мемлекеттің тарихи формалары мен түрлерін, өркениеттің өзіндік ерекшеліктерін; мемлекеттік- құқықтық институттарының маңызын; әлемдік өркениеттердің қалыптасуы мен дамуына табиғи- географиялық факторлардың ықпалын; тарих барысына әскери-саяси оқиғалардың ықпалын; әлемдік тарихи- мәдени прогресс үшін адамзаттың жетістіктері мен ұлы ашылулардың маңызын түсінеді.

    Деңгейді тексеру үшін Көптаңдауы бар тапсырмалар (КТБ) және/ немесе

    Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану

    ұсынылады.

    Қолдану

    «Өркениет» түсінігін зерттеудің негізгі әдістерін түсіндіру, антропогенездің әртүрлі теорияларынжүйелеу және тұжырымдау, қазіргі кездегі ассимиляция мен саны аз этностардың жойылып кету себептерінанықтау, тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін қолдану, дәйекті қорытындылар жасай отырып, араб шапқыншылықтары мен мен крест жорықтарының себептерін анықтау, ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру, өзгерістер мен сабақтастықтарды анықтай отырып, қазіргі кездегі өнердің даму тенденцияларын анықтау

    Қысқа жауапты (ҚЖ) қажетететін тапсырмаларды және/немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану

    ұсынылады

    Жоғары деңгей дағдылары

    Шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты талдау, қазіргі кездегі деструктивті діни ұйымдар мен ағымдардың қоғамға әсерін бағалау, Л.Н. Гумилевтің этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттеу, ежелгі өркениеттердің ерекшеліктерін оларға тән белгілерін салыстырмалы талдау негізінде анықтау, деректерді талдау негізінде саяси режимдер түрлерінің мықты және әлсіз жақтарын анықтай отырып, салыстыру, наполеон соғыстары мен Еуропа мемлекеттеріндегі капиталистік дамудың ілгерілеуі арасындағы себеп-салдарлық байланысты орнату, Шығыс Еуропадағы «барқыт» революцияларының мазмұны мен нәтижелерін талдау, революциялардың жағымды және жағымсыз салдарларын бағалау, Версаль-Вашингтон және Ялта-Потсдам жүйелерінің тиімділігін және олардың қазіргі заманға әсерін бағалау, деректерді талдау негізінде адамзаттың рухани- моральдық құндылықтардың қалыптасу қайнар көздерін анықтау,бұқаралық мәдениеттің ерекшеліктерін түсіндіріп, оның қазіргі қоғамға әсерін талдауәлем халықтарының тарихи-мәдени мұрасын зерттеу және сақтап қалудағы мұражайлардың рөлін түсіндіру.

    Деңгейді тексеру үшін

    Қысқа жауапты (ҚЖ) қажетететін тапсырмаларды және/немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану

    ұсынылады


    1. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттардыбөлу


    Тоқсан

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жоғары деңгей

    дағдылары

    І

    0

    40%

    60%

    ІІ

    0

    60 %

    40%

    ІІІ

    0

    20%

    80%

    ІV

    0

    0

    100%

    Барлығы

    0

    30%

    70%

    1. Жиынтық бағалауды өткізуережесі


    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.

    Оқушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйымсалынады.

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отырыңыз.

    Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.


    1. Модерация және баллқою

    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет

    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

    I тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


    Ұзақтығы - 40 минут

    Балл саны - 30


    Тапсырмалар түрлері:

    КТБ - Көп таңдауы бар тапсырмалар;

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететінтапсырмалар;

    ТЖ - Толық жауапты қажет ететінтапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Берілген нұсқа 5 тапсырмадан тұрады: соның ішінде қысқа/толық жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген. Тапсырмаларда кестелер, сызбанұсқалар ұсынылған. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушылар орындаушылық және шығармашылық қабілеттерін көрсетеді.












































    7

    І тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Бөлім

    Тексерілетін мақсат

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Тапсырма саны*

    Тапсырма

    №*

    Тапсырма түрі*

    Орындау уақыты, мин*

    Балл*

    Бөлім бойынша балл








    Өркениет: даму

    ерекшеліктері

    11.1.1.1 мемлекеттердің экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін

    «экономика» және «экономикалық жүйе» ұғымдарын қолдану


    Жоғары деңгей дағдылары


    1


    1


    ТЖ


    8


    6









    30

    11.1.1.2 экономикалық жүйелердің тарихи типтерінің белгілерін түсіндіре отырып

    оларды жіктеу


    Қолдану


    1


    2


    ҚЖ


    10


    9

    11.1.2.1 мемлекеттер мен аймақтардың шаруашылық мамандануының қалыптасуындағы табиғи-географиялық

    фактордың рөлін негіздеу


    Жоғары деңгей дағдылары


    1


    3


    ТЖ


    6


    4

    11.1.3.1 мемлекеттер мен аймақтардың әркелкі экономикалық дамуының тарихи алғышарттарын анықтау


    Қолдану


    1


    4


    ҚЖ


    8


    6

    11.1.3.5 дамушы елдердің әлеуметтік- экономикалық артта қалушылыққа төтеп берудің ықтимал жолдарын болжау


    Жоғары деңгей дағдылары


    1


    5


    ТЖ


    8


    5

    БАРЛЫҒЫ:


    -

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Барлық материалдар 11 сынып
    07.05.2024
    418
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Гүлжан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации