Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11 сынып физика бжб,тжб жинақ тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТІ
Физика пәніне арналған жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы
11 сынып
(жаратылыстану-математика бағыты мен қоғамдық-гуманитарлық бағыт)
1
Тараз, 2021 ж.
ӘОЖ 53
КБЖ 22.3 Ф49
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің Әдістемелік кеңесінің шешімімен баспаға ҧсынылды. (хаттама №5, 24.12.2021 жыл)
Пікір жазғандар:
Е. Ерубаев-М.Х. Дулати атындағы ТарӚУ Ақпараттық технология факультеті «Техникалық физика» кафедрасының оқытушысы; қауымдастырылған профессоры;
Н.Сҥйкимбаева- М.Х. Дулати атындағы ТарӚУ Ақпараттық технология факультеті
«Техникалық физика» кафедрасының оқытушысы;
Авторлары: З.Ш. Есенбаева, Л.Б. Жорыкбаева, Д.Д. Парменкулова, Н.А. Татибеков.
Ф49 ФИЗИКА. «ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫНЫҢ ЖИНАҒЫ» жалпы білім
беретін мектептің 11-сынып мҧғалімдеріне арналған. Тараз қ., 2021 ж. -102 бет
ISBN 978-601-8940-35-03
Әдістемелік жинақ, мҧғалімге 11-сынып білім алушының «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ҧйымдастыру және ӛткізуге кӛмек қҧралы ретінде қҧрастырылған. Әдістемелік жинақ «Физика» пәні бойынша ҧзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бӛлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мҧғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мҥмкіндік береді.
Әдістемелік жинақта бӛлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды ӛткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ҧсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мҥмкін деңгейлері сипатталған. Дескрипторлары мен баллдары бар тапсырмалар ҧсыныс тҥрінде берілген.
Әдістемелік жинақ негізгі орта білім беру мектебі мҧғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бӛлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, ӛңірлік ҥйлестірушілеріне және басқа да мҥдделі тҧлғаларға арналған.
Әдістемелік жинақты дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қол жетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
ӘОЖ 53
КБЖ 22.3
Ф49
ISBN 978-601-8940-35-03
© Жамбыл облысы білім басқармасының
оқу - әдістемелік кабинеті
2
© З.Ш. Есенбаева, Л.Б. Жорыкбаева, Д.Д. Парменкулова, Н.А. Татибеков.
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 5
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БАҒЫТ
І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Механикалық тербелістер» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 6
«Электромагниттік тербелістер» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 9
«Айнымалы ток» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 12
ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Толқындық қозғалыс» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 15
«Электромагниттік толқындар» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 19
«Толқындық оптика» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 22
ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Геометриялық оптика» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 25
«Салыстырмалы теорияның элементтері» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 28
«Атомдық және кванттық физика» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 30
ІV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Нанотехнология және наноматериалдар» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 33
«Космология» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 35
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА ТАПСЫРМАЛАРЫ
-
тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. 38
-
тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. 43
-
тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. 48
-
тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. 54
МАЗМҰНЫ
ҚОҒАМДЫҚ-ГУМАНИТАРЛЫҚ БАҒЫТ
І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Механикалық тербелістер» және «Электромагниттік тербелістер» бӛлімдері бойынша жиынтық бағалау 60
«Айнымалы ток» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 63
ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Электромагниттік толқындар» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 66
«Толқындық оптика» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 69
«Геометриялық оптика» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 72
ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Атомдық және кванттық физика» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 75
«Атом ядросының физикасы» және «Нанотехнология және наноматериалдар» бӛлімдері бойынша жиынтық бағалау 77
ІV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Космология» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау 80
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА ТАПСЫРМАЛАРЫ
-
тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. 83
-
тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. 88
-
тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. 93
-
тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. 97
Қорытынды 101
Пайдаланылған әдебиеттер 102
Кіріспе
Ҧсынылып отырған материал жоғарғы сынып оқушыларының танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыруға мҥмкіндік жасаумен қатар, әлемнің қазіргі кӛрінісі туралы тҥсініктерінің кеңеюіне септігін тигізеді.
Қазіргі кезде мектептерді дамыту бағыттарының бірі – бейіндеп оқыту. Осыған орай жаратылыстану-математикалық бағыты бойынша 11 сыныпқа арналған бӛлім бойынша және тоқсандық бойынша жиынтық бағалау оқушылардың қызығушылығынан, кәсіптік мҥддесінен туындайтын арнайы мақсаттарын ескере отырып дайындалған. Оқушылардың білімдік қҧзыреттілігін қалыптастыру пәнді теориялық меңгерту, эксперименттік зерттеу және практикалық қолданысқа ҧштастыру болып табылады.
Физика пәнін меңгертудегі сабақтан тыс оқыту формаларының ролін кӛрсете отырып, оқыту формаларының міндетін айқындап, бағдарламасын жасау және жҥйелеу мақсатында бірнеше жҧмыс жоспарлары жинақталды. Оқушылар ҥшін қысқа уақытқа берілген эксперименттік тапсырмалар мен денелердің әсерлесуі кезіндегі шамалардың ӛзгерісін, қолданысын, табиғаттағы әсерлерді бақылау мақсатындағы жҧмыстар оқу бағдарламасының тақырыптарына лайықталып жасалды. Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың ӛлшеу, есептеу, бірліктер жҥйесіне, тҥрлендіре білуіне ҥйрету ескерілді.
Жаңа реформадағы білім беру жҥйесіне сәйкес, кәсіби қҧзыреттілікті қалыптастыру мақсатында, белсенді оқыту; жаратылыстану-математикалық бағытында оқытылатын сынып оқушыларына физика пәнінен тереңірек білім бере отырып, кәсіби қолданысқа қажетті есептер мен тапсырмалар енгізілді.
Бҧл оқу әдістемелік жинақта 11-сынып білім алушының «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ҧйымдастыру және ӛткізуге кӛмек қҧралы ретінде қҧрастырылған. Тапсырмалары әр бӛлімнің оқу мақсаттарына сәйкестендіріліп, оқушылардың жасерекшеліктерін ескеріліп, 20-25 минутта ӛз беттерінше орындауға есептеліп жасалынған және кӛп жауапты, толық жауапты, қысқа жауапты тапсырмалардан қҧралған. Бӛлімнің ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мҧғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мҥмкіндік береді. Әдістемелік ҧсыныстарда бӛлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды ӛткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар енгізілген. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мҥмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ҧсыныс тҥрінде берілген. Әдістемелік ҧсыныстарды дайындау барысында ресми интернет- сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
І-ТОҚСАН
(жаратылыстану-математикалық бағыт)
«Механикалық тербелістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
-
Оқу мақсаттары
11.4.1.1 – эксперименттік, аналитикалық және графиктік тәсілмен гармоникалық тербелісті (х(t), v(t), a(t)) зерттеу;
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
графиктік тәсілмен гармоникалық тербелістің (х(t), v(t), a(t)) зерттеп, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бҧрыштық жиілігін, максимал ҥдеуін анықтайды;
-
берілген тербеліс теңдеуін пайдалана отырып, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бҧрыштық жиілігін анықтайды, жылдамдықтың уақытқа қатысты тәуелділік теңдеуін жазады және графигін сызады;
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу және тҥсіну, Қолдану Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты
25 минут
-
Тапсырмалар
-
Суретте дене тербелісінің x(t) тәуелділік графигі кӛрсетілген.
Графикті пайдалана отырып, келесі шамаларды анықтаңыз:
(а) тербеліс амплитудасын [1]
-
тербеліс периодын [1]
-
тербеліс жиілігін [2]
-
бҧрыштық жиілігін [2]
-
х(t) тәуелді теңдеуін [1]
-
максималь ҥдеуін [2]
-
Дене тербелісінің x=2sin(π/4*t+π/2) тәуелділік теңдеуі берілген. Берілген теңдеуді пайдалана отырып, келесі шамаларды анықтаңыз:
(а) тербеліс амплитудасын [1]
(b) тербелістің бҧрыштық жиілігін [1]
(с) тербеліс жиілігін [1]
(d) тербеліс периодын [2]
(е) ?(?) тәуелділік теңдеуін жазыңыз [2]
(f) ?(?) тәуелділік графигін салыңыз [2]
Жалпы балл: 18
-
Бағалау критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Графиктік тәсілмен гармоникалық тербелістің (х(t),v(t),a(t) зерттеп, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бҧрыштық жиілігін, максималь ҥдеуін анықтайды:
1
Графикті пайдалана отырып, тербеліс
амплитудасын жазады;
1
Графикті пайдалана отырып, тербеліс
периодын жазады;
1
Дененің тербеліс жиілігін формула қолдана отырып, анықтап жазады;
1
1
Бҧрыштық жиілігін формула қолдана отырып, анықтап жазады;
1
1
x(t) тәуелділік теңдеуін алынған мәліметтерді
пайдалана отырып, жазады;
1
Дене қозғалысының максимал ҥдеуін
формуланы қолдана отырып, анықтап жазады;
1
1
Берілген тербеліс теңдеуін пайдалана отырып, тербеліс амплитудасын, периодын, жиілігін, бҧрыштық жиілігін, жылдамдықтың уақытқа қатысты тәуелділік теңдеуін жазады және графигін сызады;
2
Тербеліс амплитудасын берілген теңдеуді
қолдана отырып, анықтайды;
1
Тербелістің бҧрыштық жиілігін берілген
теңдеуді қолдана отырып, анықтайды;
1
Тербеліс жиілігін анықтайды;
1
Тербеліс периодының формуласын
қолданады;
Есептеу жҧмыстарын дҧрыс орындайды;
1
1
Максимал жылдамдықты анықтайды/
?(?)=?’(t) екенін біледі жылдамдық теңдеуін жазады/ туындыны дұрыс есептейді
1
1
?(?) жиілігін ӛзгертпей косинус салады;
амплитудасын дҧрыс белгілейді;
1
1
Жалпы балл
18
«Электромагниттік тербелістер» бөлімі 900 ₸ - Сатып алу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз