МДШО КММ_____
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
II_ тоқсан _геометрия __ пәні бойынша
Сынып: 11 Оқушылар саны: ______
Мұғалім: _____________
Мақсаты:________________
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
|
12 |
|
7 |
3 |
|
|
|
БЖБ 2 |
10 |
10 |
|
7 |
3 |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
10 |
25 |
|
7 |
3 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ББЖБ 1 |
11.3.2 Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану 11.1.11 Көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу 11.2.1 Көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу |
11.2.1 Көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу |
|
ББЖБ 2 |
11.4.1 Нүктеден жазықтыққа дейінгі арақашықтықты табу формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану 11.4.3 Координаталардағы түзулердің параллельдігі мен перпендикулярлығы шартын есептер шығаруда қолдану 11.4.5 Түзу мен жазықтық арасындағы бұрышты табу |
11.4.3 Координаталардағы түзулердің параллельдігі мен перпендикулярлығы шартын есептер шығаруда қолдану |
|
ТЖБ |
11.1.2 көпжақтың анықтамасын және оның элементтерін білу 11.3.3 көпжақтардың элементтерін табуға есептер шығару 11.3.1 призманың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану 11.1.4 пирамиданың анықтамасын, оның элементтерін, пирамида түрлерін білу; оларды жазықтықта кескіндей алу 11.2.4 пирамида төбесінің табан жазықтығына проекциясының орналасуын анықтау |
11.2.4 пирамида төбесінің табан жазықтығына проекциясының орналасуын анықтау |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
-
Жоғары (В): 85-100%,
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
орта (С): 40-84%, ___
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
төмен (Н): 0-39%, ____________________________________________
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білмеуі, пирамида төбесінің табан жазықтығына проекциясының орналасуын анықтай алмауы
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы
-
Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда) қайталу есептері ретінде сабақ кезінде кеткен қателік боиынша есептер шығару _
-
Күні:__27.12.2024___ Мұғалімнің (Т.А.Ә)_________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып геометрия бжб тжб талдау 2 ші тоқсан
11 сынып геометрия бжб тжб талдау 2 ші тоқсан
МДШО КММ_____
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
II_ тоқсан _геометрия __ пәні бойынша
Сынып: 11 Оқушылар саны: ______
Мұғалім: _____________
Мақсаты:________________
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
|
12 |
|
7 |
3 |
|
|
|
БЖБ 2 |
10 |
10 |
|
7 |
3 |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
10 |
25 |
|
7 |
3 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ББЖБ 1 |
11.3.2 Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану 11.1.11 Көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу 11.2.1 Көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу |
11.2.1 Көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу |
|
ББЖБ 2 |
11.4.1 Нүктеден жазықтыққа дейінгі арақашықтықты табу формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану 11.4.3 Координаталардағы түзулердің параллельдігі мен перпендикулярлығы шартын есептер шығаруда қолдану 11.4.5 Түзу мен жазықтық арасындағы бұрышты табу |
11.4.3 Координаталардағы түзулердің параллельдігі мен перпендикулярлығы шартын есептер шығаруда қолдану |
|
ТЖБ |
11.1.2 көпжақтың анықтамасын және оның элементтерін білу 11.3.3 көпжақтардың элементтерін табуға есептер шығару 11.3.1 призманың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану 11.1.4 пирамиданың анықтамасын, оның элементтерін, пирамида түрлерін білу; оларды жазықтықта кескіндей алу 11.2.4 пирамида төбесінің табан жазықтығына проекциясының орналасуын анықтау |
11.2.4 пирамида төбесінің табан жазықтығына проекциясының орналасуын анықтау |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
-
Жоғары (В): 85-100%,
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
орта (С): 40-84%, ___
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
төмен (Н): 0-39%, ____________________________________________
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білмеуі, пирамида төбесінің табан жазықтығына проекциясының орналасуын анықтай алмауы
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы
-
Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда) қайталу есептері ретінде сабақ кезінде кеткен қателік боиынша есептер шығару _
-
Күні:__27.12.2024___ Мұғалімнің (Т.А.Ә)_________________________
шағым қалдыра аласыз













