Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:


    11.1ВҚоректену

    Педагогтің Т.А. Ә


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Хемосинтез.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.2.4-фотосинтез және хемосинтез үдерістрінің ерекшеліктерін салыстыру

    Сабақтың мақсаты

    Хемосинтез процесінің қайда және қалай жүзеге асатындығын сипаттайды.

    Хемосинтезді жүзеге асыратын ағзаларға мысал келтіреді.

    Фотосинтез және хемосинтезді салыстырады.


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин









    3-5 мин



    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.


    1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.




    1. Топқа бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүргізед

    Оқушылар сабаққа дайындалады.


    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.


    .





    Жақсы!

    Жарайсыңдар!











    Биология оқулығы,


    Презентация,

    https://www.classtools.net/random-group-generator/









    Сабақтың ортасы

    5-15 мин



















    15-25 мин








































    25-30 мин


















    1. «Бірге ойланайық» әдісі арқылы жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға суреттер мен мәтін ұсынылады.

    Қызықты ғылыми факт: осы уақытқа дейін ғалымдар неге кейбір бактериялар мен жасыл емес өсімдіктер жарық жоқ жерлерде тіршілік ете алатынын түсіне алмады.

    Қазіргі таңда бұл организмдердің глюкозаны түзу үшін бірнеше энергияға бай бейорганикалық қосылыстарды біріктіріп өздерінің глюкозаларын жасай алатындығы белгілі болды.

    Хемосинтездеуші бактериялар туралы бейнефильм

    Тақырыпқа қатысты термин сөздерді анаграмма тапсырмасын орындай отырып, даптеріне анықтамасын жазып алады




    «Ой бұлты» әдісімен тапсырмалар ұсыну

    1-тапсырма Фотосинтез бен хемосинтез реакцияларының теңдеулерін салыстыру.

    Хемосинтез: 6CO2 + 6H2 O + 3 H2 S > C6 H12 O6 + 3H2 SO4.

    Фотосинтез: 6CO2 + H2 O > C6 H12 O6 + 6O2

    Талдауға арналған сұрақтар:

    - Екі реакция теңделерінің арасында қандай ерекшеліктері мен ұқсастықтары бар?

    - Реакция теңдеулерін сипаттаңыз және неге бұл үдерістер автотрофты және гетеротрофты организмдер үшін маңызды болып келеді.


    2-тапсырма Фотосинтез бен химосинтезді салыстыру кестесін құрыңыз.

    Салыстыру критерийлері:

    Кестеге фотосинтез бен химосинтезді салыстыру үшін келесі ерекшеліктерді қосыңыз:

    • Процесте қандай энергия көзі қолданылады?

    • Бастапқы өнім

    • Органикалық заттарды өндірушілер

    • Соңғы өнім

    1-қадам

    Салыстыру белгілері

    Фотосинтез

    Энергия көзі

    Күн

    Бастапқы өнімі

    Көмірқышқыл газы

    Органикалық заттарды кім өндіреді?

    Жасыл өсімдіктер

    Соңғы өнім

    көмірсулар


    2-қадам

    Салыстыру белгілері

    Хемосинтез

    Энергия көзі

    Химиялық қосылыстар


    Бастапқы өнімі

    Аммиак, күкірсутек, сутек, темір оксидтері


    Органикалық заттарды кім өндіреді?

    хемосинтеттиктер (темірбактерия)


    Соңғы өнім

    көмірсулар + қосымша өнімдер


    3-қадамда

    Салыстыру белгілері

    Фотосинтез

    Хемосинтез














    Мағынаны білу үшін оқушылар берілген суреттерді атайды. Мәтінді оқи отырып сұрақтарға жауап береді





    Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады .


    Мұғалімнің түсіндірмесін мұқият тыңдап, сабаққа деген қызығушылығы артады



    (T) Жоғарыда қандай ағзалар және қандай қоректену типі туралы айтылады?

    Бүгін біз ағзалардыңтағы бір автотрофты қоректену жолын қарастырамыз.







    Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.

    Берілген теңдеулерді даптерлеріне жазып алады

    Сұрақтарды жұптасып талдайды









    Оқушыларға қадамдар бойымен салыстыру кестелерін ұсынады

    1-қадамда фотосинтезге қатысты

    Ақпараттарды жазады












    2-қадамда Хемосинтезег қатысты ақапарттар береді









    3-қадамда салыстыру белгілерін жазады

    Оқушылардың жауабына қарай мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.

    Жарайсың!

    Керемет!

    Алғырсың!

    Есте сақтау қабілетің жоғары!























    Дескриптор:

    -Реакция теңдеулеріндегі ерекшеліктерді атайды

    -2балл






    - салыстыру кестесін толтырады -2балл






    -



    Дескриптор:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Гульмира Күшенбаева
    05 Қазан 2023
    984
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11 сынып Хемосинтез ҚМЖ-2сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11 сынып Хемосинтез ҚМЖ-2сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Хемосинтез, Фотосинтез бен хемосинтез үдерістерін салыстыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:


    11.1ВҚоректену

    Педагогтің Т.А. Ә


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Хемосинтез.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.2.4-фотосинтез және хемосинтез үдерістрінің ерекшеліктерін салыстыру

    Сабақтың мақсаты

    Хемосинтез процесінің қайда және қалай жүзеге асатындығын сипаттайды.

    Хемосинтезді жүзеге асыратын ағзаларға мысал келтіреді.

    Фотосинтез және хемосинтезді салыстырады.


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин









    3-5 мин



    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.


    1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.




    1. Топқа бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүргізед

    Оқушылар сабаққа дайындалады.


    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.


    .





    Жақсы!

    Жарайсыңдар!











    Биология оқулығы,


    Презентация,

    https://www.classtools.net/random-group-generator/









    Сабақтың ортасы

    5-15 мин



















    15-25 мин








































    25-30 мин


















    1. «Бірге ойланайық» әдісі арқылы жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға суреттер мен мәтін ұсынылады.

    Қызықты ғылыми факт: осы уақытқа дейін ғалымдар неге кейбір бактериялар мен жасыл емес өсімдіктер жарық жоқ жерлерде тіршілік ете алатынын түсіне алмады.

    Қазіргі таңда бұл организмдердің глюкозаны түзу үшін бірнеше энергияға бай бейорганикалық қосылыстарды біріктіріп өздерінің глюкозаларын жасай алатындығы белгілі болды.

    Хемосинтездеуші бактериялар туралы бейнефильм

    Тақырыпқа қатысты термин сөздерді анаграмма тапсырмасын орындай отырып, даптеріне анықтамасын жазып алады




    «Ой бұлты» әдісімен тапсырмалар ұсыну

    1-тапсырма Фотосинтез бен хемосинтез реакцияларының теңдеулерін салыстыру.

    Хемосинтез: 6CO2 + 6H2 O + 3 H2 S > C6 H12 O6 + 3H2 SO4.

    Фотосинтез: 6CO2 + H2 O > C6 H12 O6 + 6O2

    Талдауға арналған сұрақтар:

    - Екі реакция теңделерінің арасында қандай ерекшеліктері мен ұқсастықтары бар?

    - Реакция теңдеулерін сипаттаңыз және неге бұл үдерістер автотрофты және гетеротрофты организмдер үшін маңызды болып келеді.


    2-тапсырма Фотосинтез бен химосинтезді салыстыру кестесін құрыңыз.

    Салыстыру критерийлері:

    Кестеге фотосинтез бен химосинтезді салыстыру үшін келесі ерекшеліктерді қосыңыз:

    • Процесте қандай энергия көзі қолданылады?

    • Бастапқы өнім

    • Органикалық заттарды өндірушілер

    • Соңғы өнім

    1-қадам

    Салыстыру белгілері

    Фотосинтез

    Энергия көзі

    Күн

    Бастапқы өнімі

    Көмірқышқыл газы

    Органикалық заттарды кім өндіреді?

    Жасыл өсімдіктер

    Соңғы өнім

    көмірсулар


    2-қадам

    Салыстыру белгілері

    Хемосинтез

    Энергия көзі

    Химиялық қосылыстар


    Бастапқы өнімі

    Аммиак, күкірсутек, сутек, темір оксидтері


    Органикалық заттарды кім өндіреді?

    хемосинтеттиктер (темірбактерия)


    Соңғы өнім

    көмірсулар + қосымша өнімдер


    3-қадамда

    Салыстыру белгілері

    Фотосинтез

    Хемосинтез














    Мағынаны білу үшін оқушылар берілген суреттерді атайды. Мәтінді оқи отырып сұрақтарға жауап береді





    Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады .


    Мұғалімнің түсіндірмесін мұқият тыңдап, сабаққа деген қызығушылығы артады



    (T) Жоғарыда қандай ағзалар және қандай қоректену типі туралы айтылады?

    Бүгін біз ағзалардыңтағы бір автотрофты қоректену жолын қарастырамыз.







    Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.

    Берілген теңдеулерді даптерлеріне жазып алады

    Сұрақтарды жұптасып талдайды









    Оқушыларға қадамдар бойымен салыстыру кестелерін ұсынады

    1-қадамда фотосинтезге қатысты

    Ақпараттарды жазады












    2-қадамда Хемосинтезег қатысты ақапарттар береді









    3-қадамда салыстыру белгілерін жазады

    Оқушылардың жауабына қарай мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.

    Жарайсың!

    Керемет!

    Алғырсың!

    Есте сақтау қабілетің жоғары!























    Дескриптор:

    -Реакция теңдеулеріндегі ерекшеліктерді атайды

    -2балл






    - салыстыру кестесін толтырады -2балл






    -



    Дескриптор:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 11 сынып
    05.10.2023
    984
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Гульмира Күшенбаева
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации