|
|
География |
11 Сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Жапония. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тақырыптың мазмұнын меңгеру арқылы топпен жұмыс істеу идеясына пайдаланады |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Жапония. Экономикалық –географиялық жағдайын біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады |
||
|
Негізгі идеялар: |
Жапониямен танысу. тақырып материалдарының технологиялық тәсілдерімен танысу арқылы тақырыпты терең меңгеру. |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Үлестірмелі материалдар, маркер,қима қағаздар,стикерлер, карта мен глобус, |
||
|
Оқыту әдістері: |
Миға шабуыл Авторлық орындық Жигсо әдісі проблемалық сұрақ, деңгейлеп оқыту,ББҮ |
|
|
|
Ұйымдастыру: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты 3 топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырманы орындау |
II.Ой қозғау «Жигсо 2» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек |
III.Мағынаны ашу: «Жапония» тақырыбы туралы әр топ өз жұмыстарын дайындайды «Авторлық орындық» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс Өз материалдарын дайындау |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді |
IV.Топпен жұмыс Постермен жұмыс
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
Постерде жасалатын тақырыптар әр топқа:
1 топ Жапония туралы малғұматтар
2 топ Экономикалық –географиялық жағдайы
3 топ Басқа мемлекеттермен қатынасы
V.Сергіту сәті:
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Проблемалық сұрақтар
Жаңа тақырыпқа қатысты оқушылар бір- біріне сұрақтар дайындайды (кітаппен картамен жұмыс, талдау, бағалау)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап) 1.Жапония қандай мемлект? 2. Экономикалық жағдай қандай?
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі Екі жұлдыз бір тілек |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау Топтық бағалау |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Жапония. Оқулық бойынша тапсырма |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып Жапония
11 сынып Жапония
|
|
География |
11 Сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Жапония. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тақырыптың мазмұнын меңгеру арқылы топпен жұмыс істеу идеясына пайдаланады |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Жапония. Экономикалық –географиялық жағдайын біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады |
||
|
Негізгі идеялар: |
Жапониямен танысу. тақырып материалдарының технологиялық тәсілдерімен танысу арқылы тақырыпты терең меңгеру. |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Үлестірмелі материалдар, маркер,қима қағаздар,стикерлер, карта мен глобус, |
||
|
Оқыту әдістері: |
Миға шабуыл Авторлық орындық Жигсо әдісі проблемалық сұрақ, деңгейлеп оқыту,ББҮ |
|
|
|
Ұйымдастыру: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты 3 топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырманы орындау |
II.Ой қозғау «Жигсо 2» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек |
III.Мағынаны ашу: «Жапония» тақырыбы туралы әр топ өз жұмыстарын дайындайды «Авторлық орындық» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс Өз материалдарын дайындау |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді |
IV.Топпен жұмыс Постермен жұмыс
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
Постерде жасалатын тақырыптар әр топқа:
1 топ Жапония туралы малғұматтар
2 топ Экономикалық –географиялық жағдайы
3 топ Басқа мемлекеттермен қатынасы
V.Сергіту сәті:
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Проблемалық сұрақтар
Жаңа тақырыпқа қатысты оқушылар бір- біріне сұрақтар дайындайды (кітаппен картамен жұмыс, талдау, бағалау)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап) 1.Жапония қандай мемлект? 2. Экономикалық жағдай қандай?
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі Екі жұлдыз бір тілек |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау Топтық бағалау |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Жапония. Оқулық бойынша тапсырма |
шағым қалдыра аласыз













