Материалдар / 11 сынып Каспии теңізінің экологиясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып Каспии теңізінің экологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Экология: ядролық және мұнай өндірістері

Мектеп:


Пәні: қазақ тілі,

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 11

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Каспий теңізінің экологиясы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.4.1- әртүрлі стильдегі ( ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебтет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

11.3.5.1- әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, шығарма) ұсына білу

Сабақтың мақсаттары

Әртүрлі стильдегі ( ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебтет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстырып талдайды, тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыс ұсынады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






















Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. « Театрға билет» әдісімен топқа бөлу.


Оқылым алды тапсырма. Қызығушылықты ояту. Суреттерге қарап болжам жаса. Берілген тірек сөздерді байланыстыр.

Тірек сөздер: теңіз, экология, жағалау

Тапсырма:

1.Тірек сөздердің мағынасын дұрыс аш;

2. Түсінігіне сай болжам жаса. (оқушылардың жауабы тыңдалады).


Жаңа сабақ тақырыбы анықталады.

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын таныстырады.

Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.




Суреттерге қарап болжам жасайды.

Берілген тірек сөздерді байланыстыра-ды.




Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.













Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!


11-сынып «Қазақ тілі» оқулығы









https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Faikyn.kz%2F205334%2Fkaspiy-araldyn-kebin-kimey-me&psig=AOvVaw3vR60N

Сабақтың ортасы
























































Сабақтың соңы
















































Оқылым тапсырмасы.

1. Мәтінді түсініп оқы.

2. Оқылым барысында мәтін ішінен топонимдерді теріп жазыңдар. (Топтық жұмыс).

Дескриптор:

  • Мәтінді түсініп оқиды;

  • Мәтіннен топоним сөздерді теріп жазады;


Оқылымнан кейінгі тапсырма. Кестемен жұмыс.

Стилі

Қолдану аясы

Стильдік

сипаты

Тілдік ерекшеліктері

Лексика-лық

Морфо-

логиялық

Синтак-

систік

Ғылыми стиль

Әр мамандықтың әр салада жызылған ғылыми шығармалары

Айтылған ой, сөзі дәлелді, тура мағынада

жұмсалады

Кәсіби сөздер, неологизм, термин сөздер қолданған

Жалқы есімдер, деректі зат есімдер қолданған

Айтылу мақсатына қарай хабарлы сөйлемдер қолданады


  • Дескриптор:

  • Стилін анықтайды;

  • Қолдану аясын анықтайды;

Стильдік сипатын анықтайды;

  • Лексикалық талдау жасайды;

  • Морфологиялық талдау жасайды;

  • Синтаксистік талдау жасайды;


Грамматикалық тапсырма. Шешендік сөздің түрлері.

Шешендік сөздер мазмұны мен түрі жағынан біркелкі емес. Олар шешендік арнау, шешендік толғау, шешендік дау деп ажыратылады.

Шешендік арнау адамдар арасындағы қарым-қатынасты көрсетеді. Шешендік толғау халықтың философиялық көзқарасын көрсетеді.

Шешендік дау-қазақ қауымының хаттық және рухани даулы мәселелерді реттейтін ежелгі әдет заңы.


2-тапсырма. Оқулықта берілген шешендік сөздерді оқып, түрлерін анықтайды. Көп нүктенің орныныа мәтін номерін жазады.

Дескриптор:

*Мәтіндерді оқиды;

*Шешендік сөздің түрлерін ажыратады;

*Ойларын дәлелдейді;


Жеке жұмыс. «Табиғат тарықса, адамзат зарығар» деген тақырыпта пайымдау эссесін жазыңдар.


Дескриптор:

  • Тақырыпқа сай түсініктерді орынды қолдана алады.

  • Тақырыпты ашу, мәселені шешу жолдарын жан-жақты ойластырып, ұстанымын дәлелді қорғай алады.

  • Тақырыпқа сәйкес жазу стилін (баяндау, дәлелдеу, сипаттау, өзіндік ой толғау ерекшеліктерін) ұтымды таңдай біледі.

  • Орфографиялық және пунктуациялық талаптарға, стилистикалық нормаларға  сәйкестігі.

  • Ойын қорытып, шешім, ұсыныс, түйінді тұжырым ретінде ұсына алу.


«Бес жолды өлең» әдісі

Шешен сөзіне бес жолды өлең құрастыру


Үйге тапсырма (үй тапсырмасының ережесімен таныстыру)

Ой толғау жазу














ҚБ



























ҚБ









ҚБ

«Экология» кітабы














































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!