Материалдар / 11-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ҰБТ-ҒА ДАЙЫНДАУ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ҰБТ-ҒА ДАЙЫНДАУ

Материал туралы қысқаша түсінік
түлектердің өз-өзіне сенімділігін арттыру, өз іс-әрекетін қадағалай білуге үйрету, және қобалжудың алдын-алу және болдырмау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2017
641
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысыЫрғыз ауданыШеңбертал ауылы Шеңбертал орта мектебінің психологыБаймұханов Самал Ермұханбетұлы

11-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ҰБТ-ҒА ДАЙЫНДАУМақсаты: түлектердің өз-өзіне сенімділігін арттыру, өз іс-әрекетін қадағалай білуге үйрету, және қобалжудың алдын-алу және болдырмау.

«ТАНЫСУ»Мақсаты: Топты бірлікке шақыру, топтың жұмыс ережелерін қабылдау, бірегей жұмыс кеңістігін құру1. Сәлемдесу «Қошемет!» Әрбiр қатысушы оң жағындағы көршiсiне қошемет айтуы керек. Шарттары: 1) есімі бойынша әріптесіне қарап сөйлеу 2) айтылған қошемет айтушыға емес тыңдаушыға жағымды естілуі керек.2. Топтың жұмыс ережелерін қабылдауТоптың ережелері:
  • Тұрақтылық.
Топтың барлық қатысушылары басынан бастап соңына дейін қатысады және кешікпейді. Топтық жұмыстардың тәртібі.
  • Құпиялылық
Топта болып жатқан жағдайлар топтың шеңберінен тыс сыртқа шықпауы керек.
  • Белсенділік
Топтың барлық мүшелері болып жатқан жағдайларда белсенділік танытуға тырысады және барлық оқиғалар мен процедураларға қатысуға ұмтылады.
  • Қарым-қатынастағы адалдық және «жоқ» деп айту құқығы
Топтың кез келген мүшесі адал болуға тырысады, бірақ «жоқ» деп айтуға құқықтары бар. Қатысушылар мүмкіндігінше өздерінің ойлары мен сезімдерін ашық жеткізеді. Егер өздері жайлы қандайда бір оқиғасын айтатын болса, онда ол сенімді болуы керек. Бұл жағдайда кез келген қатысушы өз жағдайында пайда болған оқиғаны қалай шешу жөнінде шешім шығаруға құқығы бар, ал егер ол айтқысы келмесе «жоқ» деп айтуға да құқығы бар, бірақ ашық айтылуы керек.
  • Есімі бойынша қарату
Топтағы қатысушыларды есімдерімен атап, ал қатыспай отырған үшінші тараптағыларды айтпау керек.
  • Сөйлеудің жеке тұлғалануы
Жеке бастық емес сөйлеу формасынан бас тарту, яғни адамдармен күнделікті қарым-қатынасқа себебін тигізетін жеке пікірлерді жасыру және жауапкершіліктен бас тарту. Өзінің жеке басының пікірін көп айту: «Менің ойымша ...» орнына «кейбіреулер . . . ойлайды»
  • Адамдарды бағалауда ....
Болған жағдайды талқылау кезінде қатысушылардың өзін емес олардың іс-әрекеттерін бағалау керек. (....) «Сен маған ұнамайсың...» емес, «Маған сенің былай айтқаның немесе былай жасағаның ұнайды» 3. Өсиет әңгіме, пікіралысу Қатысушыларға өсиет әңгімені тыңдап, оны талқылау ұсынылады.«Өмір ұсынған мүмкіндіктер»Бір күні түнде бір адамға періште келіп, оған оны күтіп тұрған ұлы істер туралы айтып кетеді. Ол адамның қолында үлкен байлық болатынын, қоғамда беделді азамат болып, керемет әйелге үйленуге мүмкіндігі бар екенін айтады. Ол өмір бойы сол айтылған ғажайып өмірді күтеді, бірақ ең соңында жалғыздықтың күйін кешіп, кедейліктің азабын тартып, өмірден өтеді. Ол жұмақтың есігінің алдына келгенде сол баяғы өзіне келіп кеткен періштені көріп қалады да айтады: «Сен маған үлкен байлық, қоғамда бедел және керемет әйелің болады деген уәдең қайда? Мен өмір бойы соны күттім, бірақ ешнәрсе өзгермеді», - дейді. Сол кезде періште тұрып: «Мен оны уәде еткен жоқпын, мен саған қолыңда үлкен байлық болатынын, қоғамда беделді азамат болып, керемет әйелге үйленуге мүмкіндігің бар екеніне уәде бердім, бірақ сен оның барлығын өз уысыңнан шығарып алдың», - дейді. Сол кезде ол адам аң-таң күйде періштеге қарап: «Мен сенің не туралы айтып тұрғаныңды түсінбедім»,- дейді. Сол кезде періште: «Есіңде ме, сенде жеке шаруашылық ашу туралы ой болған, бірақ сен тәуекел етпедің, сәтсіздіктен қорықтың, сөйтіп ешнәрсе істемегенің рас қой?»,- деп сұрайды.Әлгі адам қызарып кетеді. «Сенің сол ойыңды жүзеге асырудан қорқып, одан бас тартқаның үшін, ол бірнеше жылдан кейін басқа өзінің қорқынышын жеңе білген адамға берілген болатын. Егер есіңде болса ол адам хандықтағы ең ауқатты адамдардың бірі болды. Сонымен бірге, есіңдеме, қалада жер сілкінісі болып, көптеген үйлер қирады, қаншама адамдар үй астынан шыға алмай мерт болды. Сол кезде сенің кейбір адамдарды құтқаруға мүмкіндігің болды, бірақ сен ешкімді құтқармадың, қорықтың, өзің жоқта үйіңдегі мал-мүлкіңді тонап кетер деп жан айқайы шығып, көмек сұраған адамдарға қарамай, өз үйіңе кетіп қалдың», - дейді.Ол адам өзінің ұятты тірлігін есіне түсіріп, қызарып кетеді. «Бұл сенің мыңдаған адамның өмірін сақтап қалуға деген үлкен мүмкіндігің еді. Сол кезде сені қалада тірі қалған халықтың барлығы сыйлайтын еді», - дейді періште. «Есіңде ме, саған бір сарғылт шашты өте керемет әйел ұнаушы еді ғой. Ол оған дейін және кейін көрген әйелдердің ешбіріне ұқсамайтын. Бірақ, сен оны ешқашан өзің сияқты адамға тұрмысқа шықпайды деп ойлап, қорыққаннан одан сырт айналдың. Осы кезде әлгі адамның көзінде жас пайда болды. «Иә, досым менің», - деді періште, ол сенің жарың болатын еді, екеуіңде тамаша сәбилер де болатын еді, сен ол әйелмен өмір бойы нағыз бақытты адам болатын едің», - дейді. Өмірде бізге күн сайын әртүрлі мүмкіндіктер кездесіп отырады, бірақ көбінесе біз оны мына оқиғадағыдай қорқыныш пен тәуекелге бара алмауымыздан ол мүмкіндіктерді қолдана алмаймыз. 4. «Жарайсың» жаттығуыҚатысушылар ішкі-сыртқы болып екі топқа бөлінеді. «Біреуі ішкі, екіншісі сыртқы болып екі шеңбер жасаңыздар. Сыртқы шеңбердің қатысушылары өздеріне ішкі шеңберден өз жартысын тауып алады да, бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Мен белгі берген уақытта кезекпен өздерінің жетістіктерін айтады. Тыңдап тұрған адам саусағымен санап әр айтылған жетістікке «Сен жарайсың! Бір! Сен жарайсың! Екі!» және әрі қарай осылай жалғастырады. Егер өзіңіз жайлы жағымсыз жақтар есіңізге түсіп жатса да батылдық танытып, жақсы жақтарыңызды айтудан тайсалмаңыз. Егер кімде кім осы жаттығуды орындау кезінде ұялса немесе өзіне сенімсіз болса онда өзі туралы «Мен өзімді жақсы көремін, мен мінсіз және қайталанбас тұлғамын!» деп айтуына болады. Егер сіздің ойыңызға өзіңіздің жағымсыз жақтарыңыз келе беретін болса, онда ойланыңыз сізге қай жағыңыздан өзіңізді дамыту керек? Әрине, сіз мінсіз бола алмайсыз. Менің белгіммен ішкі шеңбер орнында қалады, ал сыртқы шеңбер солға қарай жылжи отырып өздерінің жартыларын ауыстырады. Ойын өз жалғасын табады» 5. Рефлексия. Қатысушылар сабақтан алған әсерлері туралы ой бөліседі.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!