Білімберуұйымыныңатауы |
|
|
|
Бөлім: |
11.1С Заттардың тасымалдануы |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушыларсаны: |
Қатыспағандарсаны: |
|
Өсімдіктердегі заттар транслокациясының механизмі |
||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
11.1.3.1 - өсімдіктердегі заттар транслокациясы механизмін түсіндіру |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
Заттар тасымалданудың симпатикалық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың апопластикалық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың вакуолярлық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың жолдарын салыстырып ажырата алады |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.
Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
|
Оқушылар сабаққа дайындалады.
Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады. Оқушылар 3 топқа бөлінеді.
. |
Жақсы! Жарайсыңдар!
|
Биология оқулығы,
Презентация, https://www.classtools.net/random-group-generator/
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Өткен білімді еске түсіріп алу: «Айқын жауап» әдісі арқылы сұраққа жауап береді Заттар тасымалы деген не? Өсімдіктерге қажетті заттарды анықтаңыз? Минералдық тыңайтқыштар деген не? Тамырдың қызметі қандай ? Өсімдіктерде зиянды заттар қандай мүшелер мен органоидтар арқылы шығарылады Тыңдалым алды тапсырмалар бере отырып Оқушыларға жаңа бөлімді ашу мақсатында 2 сұрақ қойылады. 1. Флоэма және ксилема дегеніміз не? 2. Заттар тасымалы өсімдіктің қандай ағзалары арқылы жүзеге асады? Оқушылардың берген жауаптарын толықтыру үшін бейнекөрсетілімдер ұсынады. Тақырыпқа қатысты термин сөздерді анаграмма тапсырмасын орындау ұсынды |
Оқушылар берілген сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады Жауаптары: Қоректік заттардың ағзаға жеткізілуі. Кері байланыс: Жарайсың! талпын, әлі де ізденіс керек Өсімдіктерде өткізгіш ұлпа арқылы жүреді. Азот, калий, фосфор Топырақтан заттарды сіңіру, оны өсімдіктердің жер үсті мүшелеріне жеткізу Өсімдікте вокуольдер арқылы шығарады
|
Бағалау критерийі: Алдыңғы сыныптарда қарастырған сұрақтарға жауап береді Бейнекөрсетілімді көріп ақапаратты толықтырады |
https://youtu.be/bDF_BD635iE?si=LpxHRT16Mb75C4ex https://youtu.be/ALP5k5FR8IA?si=DSK2csmqQ39PtLwZ |
||||||||||||
|
|
Топтық жұмыстар ұйымдастыру. Ұғымдар карталар ұсына отырып топтарға тапсырмалар береді. Жұмыстың тәртібі: Топта бірлесіп жұмыс жасау, талқылау, бір-біріне үйрету Өкіл- Бәрі- Таңдау- Бойынша тапсырманы талдау |
Оқушылар тұжырымдамалық картаны қолдана отырып тақырыпты түсіндіреді 1-топ Өкілді өз топтарынан таңдайды тұжырымдамалық картадан түсінгендерін айтады 2-топ Бәрі шығып қорғайды 3-топ мұғалімнің таңдауы бойынша бір оқушы шығып топтың атынан қорғайды |
Дескриптор: -Тест тапсырамысн орындайды-2балл -Ерекшелітерін ажыратады-4балл |
Слайд Транслокация
|
||||||||||||
|
|
Жұптық жұмыстар. Оқушыларды топта жұптастырады берілген тапсырманы платформада ұсынады |
Оқушылар топта дұптасып берілген тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор: Ксилема мен флоэманы салыстырады-2балл Адасқан әріптерден тақырыпқа қатысты сөздерді табады, анықтамасын жазады-2бал |
https://learningapps.org/view14991968 |
||||||||||||
|
|
Бекіту тапсырмасы
А. Бөліп шығарушы ұлпалар арқылы В. Сүзгілі түтік арқылы С.Ауа өтетін паренхим арқылы Д. Түтікшелер және трахеидтер арқылы 2. Серіктес жасушалар құрамына қандай заттар кіреді. А. Лизасома, ядро, вакуоль, центиоль В. Митахондрия, ядро, вакуоль, митахондрия С. Митахондрия, ядро, эндоплазмалық тор, вакуоль Д.Митахондрия, Гольджи аппараты,лизасома |
3.Суретте берілген құрылымды, олардың құрылысындағы ерекшеліктерімен сәйкестендір
|
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың алған білімдерін,қаншалықты түсінгенін анықтау үшін «Шулиер табақшасы» әдісімен берілген Білу Түсіну Қолдану бойынша тақтаға ілінген әр оқушы өз алған білімін қалташаға салады.
|
Оқушылар тақтаға ілінген 1.Білу Заттар тасымалы үдерісін білемін 2.Түсіну Флоэма мен ксилеманы ажырата аламын 3.Қолдану Өсімдіктер транслокациясын атай ажыратуда қолданамын |
Мұғалім әр стикерге жазылған оқушылардың алған білімдерінен қорытынды жасайды |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып Өсімдіктердегі заттар транслокациясының механизмі -ҚМЖ
11 сынып Өсімдіктердегі заттар транслокациясының механизмі -ҚМЖ
Білімберуұйымыныңатауы |
|
|
|
Бөлім: |
11.1С Заттардың тасымалдануы |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушыларсаны: |
Қатыспағандарсаны: |
|
Өсімдіктердегі заттар транслокациясының механизмі |
||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
11.1.3.1 - өсімдіктердегі заттар транслокациясы механизмін түсіндіру |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
Заттар тасымалданудың симпатикалық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың апопластикалық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың вакуолярлық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың жолдарын салыстырып ажырата алады |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.
Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
|
Оқушылар сабаққа дайындалады.
Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады. Оқушылар 3 топқа бөлінеді.
. |
Жақсы! Жарайсыңдар!
|
Биология оқулығы,
Презентация, https://www.classtools.net/random-group-generator/
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Өткен білімді еске түсіріп алу: «Айқын жауап» әдісі арқылы сұраққа жауап береді Заттар тасымалы деген не? Өсімдіктерге қажетті заттарды анықтаңыз? Минералдық тыңайтқыштар деген не? Тамырдың қызметі қандай ? Өсімдіктерде зиянды заттар қандай мүшелер мен органоидтар арқылы шығарылады Тыңдалым алды тапсырмалар бере отырып Оқушыларға жаңа бөлімді ашу мақсатында 2 сұрақ қойылады. 1. Флоэма және ксилема дегеніміз не? 2. Заттар тасымалы өсімдіктің қандай ағзалары арқылы жүзеге асады? Оқушылардың берген жауаптарын толықтыру үшін бейнекөрсетілімдер ұсынады. Тақырыпқа қатысты термин сөздерді анаграмма тапсырмасын орындау ұсынды |
Оқушылар берілген сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады Жауаптары: Қоректік заттардың ағзаға жеткізілуі. Кері байланыс: Жарайсың! талпын, әлі де ізденіс керек Өсімдіктерде өткізгіш ұлпа арқылы жүреді. Азот, калий, фосфор Топырақтан заттарды сіңіру, оны өсімдіктердің жер үсті мүшелеріне жеткізу Өсімдікте вокуольдер арқылы шығарады
|
Бағалау критерийі: Алдыңғы сыныптарда қарастырған сұрақтарға жауап береді Бейнекөрсетілімді көріп ақапаратты толықтырады |
https://youtu.be/bDF_BD635iE?si=LpxHRT16Mb75C4ex https://youtu.be/ALP5k5FR8IA?si=DSK2csmqQ39PtLwZ |
||||||||||||
|
|
Топтық жұмыстар ұйымдастыру. Ұғымдар карталар ұсына отырып топтарға тапсырмалар береді. Жұмыстың тәртібі: Топта бірлесіп жұмыс жасау, талқылау, бір-біріне үйрету Өкіл- Бәрі- Таңдау- Бойынша тапсырманы талдау |
Оқушылар тұжырымдамалық картаны қолдана отырып тақырыпты түсіндіреді 1-топ Өкілді өз топтарынан таңдайды тұжырымдамалық картадан түсінгендерін айтады 2-топ Бәрі шығып қорғайды 3-топ мұғалімнің таңдауы бойынша бір оқушы шығып топтың атынан қорғайды |
Дескриптор: -Тест тапсырамысн орындайды-2балл -Ерекшелітерін ажыратады-4балл |
Слайд Транслокация
|
||||||||||||
|
|
Жұптық жұмыстар. Оқушыларды топта жұптастырады берілген тапсырманы платформада ұсынады |
Оқушылар топта дұптасып берілген тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор: Ксилема мен флоэманы салыстырады-2балл Адасқан әріптерден тақырыпқа қатысты сөздерді табады, анықтамасын жазады-2бал |
https://learningapps.org/view14991968 |
||||||||||||
|
|
Бекіту тапсырмасы
А. Бөліп шығарушы ұлпалар арқылы В. Сүзгілі түтік арқылы С.Ауа өтетін паренхим арқылы Д. Түтікшелер және трахеидтер арқылы 2. Серіктес жасушалар құрамына қандай заттар кіреді. А. Лизасома, ядро, вакуоль, центиоль В. Митахондрия, ядро, вакуоль, митахондрия С. Митахондрия, ядро, эндоплазмалық тор, вакуоль Д.Митахондрия, Гольджи аппараты,лизасома |
3.Суретте берілген құрылымды, олардың құрылысындағы ерекшеліктерімен сәйкестендір
|
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың алған білімдерін,қаншалықты түсінгенін анықтау үшін «Шулиер табақшасы» әдісімен берілген Білу Түсіну Қолдану бойынша тақтаға ілінген әр оқушы өз алған білімін қалташаға салады.
|
Оқушылар тақтаға ілінген 1.Білу Заттар тасымалы үдерісін білемін 2.Түсіну Флоэма мен ксилеманы ажырата аламын 3.Қолдану Өсімдіктер транслокациясын атай ажыратуда қолданамын |
Мұғалім әр стикерге жазылған оқушылардың алған білімдерінен қорытынды жасайды |
|
шағым қалдыра аласыз
















