Материалдар / 11-сынып Қазақ тілі ЖМБ Арал теңізінің экологиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

11-сынып Қазақ тілі ЖМБ Арал теңізінің экологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.2.1. мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудитория,а арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды , мәтін үзінділерін талдау; 11.3.4.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың, (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпараттарды іріктеу; мақсатында құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
163
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №2-сабақ.

Бөлім:

2-бөлім: Экология: Яролық және мұнай өндірістері

Педагогтің аты-жөні:

Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы

Күні:

11.11.2024 ж

Сыныбы: 11а

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Арал теңізінің экологиясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.2.1. мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудитория,а арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды , мәтін үзінділерін талдау;

11.3.4.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың, (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпараттарды іріктеу;

Сабақтың мақсаты:

  • мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудитория,а арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды , мәтін үзінділерін талдай алады;

  • оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың, (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпараттарды іріктей алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1-тапсырма:

Берілген суреттен не байқадыңдар? Өз ойларыңмен бөлісіп, ойтүрткі сұраұтарына жауап беріңдер


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


2-тапсырма.

Мәтіндерді мұқият оқып, әртүрлі стильдегі мәтіндерді салыстыра талдау;





Жазылым:

Кестені толтырады.

«Арал теңізінің экологиялық ахуалы » мәтіні

«Арал теңізі» өлеңі




Дескриптор: Жалпы-3 балл:

- мәтіндерді салыстыра талдау жасайды.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жеке жұмыс


3-тапсырма.

Оқылым мәтіні бойынша негізгі аққпараттарды іріктеп , түртіп жазыңдар (конспектілеңдер)

Сәйкестендіру кестесі.

Жазылым:

Берілген мәтіндер бойынша конспект жазады, сәйкестендіреді.

Дескриптор:

Жалпы-3 балл.

- конспект жазады.

Сәйкестендіру кестесін толтырады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.


4-тапсырма

Орындауға нұсқаулық беру

Мәтінмен жұмыс жасайды

Дескриптор 2 балл

  • Көркемдік құралдармен жазады

  • Қосымшалларды ажыратады

Оқулық, жұмыс дәптерлері.


5-тапсырма

Кестемен жұмыс жасайды

Дескриптор 2 балл

Айтыс үзіндісі мен авторларын сәйкестендіреді


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.




Үйге тапсырма

42-бет, 6-7-тапсырмалар




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!