Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгелдеу.
Әр түрлі тілде
амандасу
Бұл ойын оқушыларға
псиологиялық жағымды көтеріңкі көңіл күй
орнатады.
Өткен тақырыпты
пысықтау:
https://quizizz.com/admin/quiz/6744c0c9152b1e74b7082e98?searchLocale=
|
1.Мұғаліммен амандасады.
Сабаққа көңілді қатысады.
Оқушылар тақтадағы
эрандағы кодтты теріп тест жұмысын жасауға қосылады, орындап болған
соң тәтижесі экранда көрсетіліп тұрады.
|
ҚБ
Жарайсың, Өте
жақсы
|
Дәптер,
оқулық
Слайд
экран
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақты
түсіндіру.
Оқушылар 4 топқа
бөлінеді,
1- топ
Бірінші
кезең –жоспар
құру.
2-топ
Екінші
кезең- сүретке
түсіру.
3-топ
Үшінші
кезең – виртуалды турға
фотосуреттердің үшөлшемді обьектілерін
біріктіру.
4-топ
Төртінші
кезең –толық виртуалды тур құру.
Бойынша талдап талқылап торптар бір біріне
айтады.
Практикалық
жұмыс:
А
тапсырмасы.
Өткен сабақта Image Composite
Editor программасында жасалған «Менің мектебім» атты
фотопанараманың виртуалды турын құраңдар. Ол үшін Kolor Panotour
2.3.2 программасына өтіңдер. Ашылған терезеге фотопанорамаманы
жүктеп, сақтау орнын көрсетіңдер.
В
тапсырмасы. Style терезесінің
функцияларының түрлерін қолданып шығыңдар. Effects қызметін
пайдаланып, түрлі эффектілерді таңдаңдар. Workspace өрісінде қандай
өрістер болғанын байқаңдар. Сонымен қоса Control Bar басқару
панелінің түстерін өзгертіңдер. Ностройка құралы арқылы әр өзгерген
қадамдарды сақтап старт құралын басу арқылы өзгерісті
қараңдар.
С
тапсырмасы. Жоғарыдағы түсірілім
нүктелекрі бойынша мектиептің ішкі көрнісіне виртуалды саяхат
жасаңдар.
|
Дескриптор:
топтар
-ақпаратпен
танысады,
-топпен білесіп жұмыс
жасайды,
-3Д панорама түрлерін нақты
айқындап айтады
-әр кезеңді
зерттейді
- әр кезеңді
түсіндіреді
Дескриптор:
-
Image Composite Editor
программасын ашыңдар;
-«Менің мектебім» атты
фотопанараманың виртуалды турын
құраңдар;
-
Kolor Panotour 2.3.2
программасына өтіңдер;
Дескриптор:
-
Style терезесінің
функцияларының түрлерін
қолданыңдар;
Effects қызметін пайдаланып,
түрлі эффектілерді таңдаңдар;
-
Control Bar басқару панелінің
түстерін өзгертіңдер;
-
Ностройка құралы арқылы әр
өзгерген қадамдарды сақтап старт құралын басу арқылы өзгерісті
қараңдар
;
|
Топтық
жұмыс 3/балл
Жұптық
жұмыс
5/балл
Жеке
жұмыс
5/балл
|
Оқулық
Қағаз
қалам
Оқулық,
дәптер
ДК, ұялы телефон,
интернет, қағаз, қалам
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау:
Виртуалды тур туралы өз ойың
эссе жазу
Кері
байланыс: Тазалық
әдісі
|
Оқушылар Виртуалды тур туралы
өз ойларынан эссе жазады.
Кері байланыс
жасайды
|
Үш шапалақ арқылы
топтың өзін-өзі бағалау.
|
Оқулық
|