ЕБҚЕ бар балалар
үшін
|
-Қарым-қатынас деңгейінде
сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту
-Көруінде кемістігі бар
балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика
түрінде жауап беруге жағдай жасау)
-Денсаулығын ескере
отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын
оқушы)
|
Заң және тәртіп
құндылығы
|
Дәйек сөз -
Әділет
жолы- адал жол
- заң және құқық нормаларын
білу;
- өз міндеттеріне
жауапкершілікпен қарау;
- қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын
болу;
|
Сабақтың
басы
10
мин
Сабақтың
ортасы
10
мин
20
мин
Сабақтың
соңы
5 мин
|
Ұйымдастыру
кезені
Ой сергіту
жаттығуы.
Ой қозғау. «Миға шабуыл»
әдісі.
Өткен тақырыпты
қайталау
Жаңа
сабақ:
Startup (ағылш. Startup
company, Startup тура аудармасы «бастап келе жатқан»)-операциялық
қызметінің қысқа итарихы бар компания. Алғаш рет «Startup» терминін
америкалық кәсіпкер Стив Бланк енгізген және ол өзі 8 бабысты
Startup құрған.
Әлемге әйгілі Facebook
әлеуметтік желісі бастапқыда Startup болды, бұған дейін мұндай
ауқымды әлеуметтік желілер болмаған, сондықтан компания иелерінің
ешқайсысы оның қандай табыс әкелетінін болжай
алмады.
Мысал келтіретін болсақ,
әлемдегі ең ірі, танымал , ең табысты
Startup-тар:
-
Википедия
-
YouTube
-
Instagram
-
Twittter
-
Microsoft
және
т.б.
Жұптық
жұмыс

Топтық
жұмыс

Жеке
жұмыс

Бағалауларыңызды
көрсетіңіздер.
Үйге
тапсырма:
«Музыкалық ойнатқыш» мобильді
қосымшасын құрыңдар
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады
топ
болып
сұрақтарға жауап
іздейді.
Топқа бөлініп
отырады.
Әрқайсының өзіңізге тиесілі
балдарыңызды бақылап қойып оытрыңыздар.
Дискриптер:
-жұбымен талдап салсытыру
тапсырмасын дәптерге орындайды.
Дискриптер:
-топпен талдап салсытыру
тапсырмасын дәптерге орындайды.
Дискриптер:
-компьютеде
орындайды
-слайд
жасау
-табысты стартап талдап
жазады;
-стартапқа талдау
жасайды..
|
Үш
шапалақ
Ауызша
мадақтау
-адал болу
керек;
3/балл
3/балл
4/балл
|
Қосымшамен
танысады,
Смартфон
Слайд
|