Материалдар / 11 сынып ҚГБ 11.4.4.4 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып ҚГБ 11.4.4.4 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;

Материал туралы қысқаша түсінік
11.4.4.4 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
56
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11 сынып ҚГБ №57

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Моноклоналды антиденелердің маңызы. Моноклоналды антиденелердің өндірісі. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу.§47.Моноклоналды антиденелер, олардың өндірілуі, алынуы және практикада қолданылуы. БЖБ (20-мин)

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Биомедицина және биоинформатика»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

17.04

Сыныбы: 11 «а» ҚГБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Моноклоналды антиденелердің маңызы. Моноклоналды антиденелердің өндірісі. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу.§47.Моноклоналды антиденелер, олардың өндірілуі, алынуы және практикада қолданылуы. БЖБ (20-мин)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.4.4 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

ауруларды диагностикалау, емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіреді және бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды;

ЕБҚ: моноклоналды антиденелерді қолдануды сипаттайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Артығын алып таста»

Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен

байланысты) көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек.


ЭКҰ этикалық аспектілері,

ЭКҰ қарсыластары,

ЭКҰ-ға діни көзқарас.

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.






Оқушылар сөздің немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

-кілт сөздердің артығын анықтайды -1 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Оқушылардың назарын аудару

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)


«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


«Молекулярлық танып-білу» дегенді және «құлыпқа кілттей» сәйкес келу ережесі бойынша әрекеттесуді қалай түсінесіңдер? Ағзамызда қандай жасушалар антиденелер өндіреді? «Иммундық жад жасушалары» қалай пайда болады?

Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

- бір құндылық айтты – 1 балл;

- оқу мақсатына сай қойылған сұрақтарға жауап береді -2 балл;

Интерактивті панель

Презентация


Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

11.4.4.4 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;


Сабақтың мақсаты:

ауруларды диагностикалау, емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіреді және бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды;

Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж

Жаңа тақырыпты таныстыру

«Инсерт» кесте әдісі.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.

Оқушылар мәтінді оқиды.

Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10361?lang=2


Сабақтың ортасы


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Иммундық жад жасушалары, моноклоналды антиденелер,

«сиқырлы оқтар».

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.


«Ашық журнал» әдісі


Дескриптор:

-кілт сөздердің мазмұнын сипаттайды – 2 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Практикалық тапсырмалар беру

Жеке жұмыс БЖБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке БЖБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс БЖБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10361?lang=2


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Бағалау

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10361?lang=2


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

Кері байланыс.

«Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.

Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:

Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»


Интерактивті панель Презентация







Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үй тапсырма: §48.Биоалуантүрлілік және экожүйе тұрақтылығы арасындағы өзара байланыс. Түрлердің биоалуантүрлілігі.

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Жұмыс дәптері


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША

Құндылықтарды енгізу шарттары:

  • Құндылықтың атын айтпау;

  • Лекция ретінде болмауы;

  • Максималды ұзақтық-10 минут;

  • Жас ерекшелігіне сай болуы;

  • Іс-шаралардың әртүрлі болуы;


«Тақырып» 47.Моноклоналды антиденелер, олардың өндірілуі, алынуы және практикада қолданылуы.

«Құндылық» Талап (Салауатты өмір салтын ұстану)

«Түрі» сұрақ

«Атауы» Иммунитеттің төмендеуі неден болады?


Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.


«V» - «Білемін»

«-» «мен үшін түсініксіз»

«+» - «мен үшін жаңа ақпарат»

«?» - «мені таңғалдырады»








Адамдағы моноклоналды антиденелер

Антидене - бұл зиянды заттар болып табылатын антигендерге жауап ретінде ағзаның иммундық жүйесі шығаратын нәруыз. Антигендерге бактериялар, саңырауқұлақтар, паразиттер, вирустар, химиялық заттар және иммундық жүйе бөгде деп танитын басқа заттар кіреді. Кейде дене қалыпты ұлпаларды қате анықтап, ұлпаларға қарсы антиденелер шығарады. Бұл аутоиммунды жағдайлардың негізгі себебі, мысалы, ревматоидты артрит және бірнеше склероз немесе обыр.

Антиденелер табиғи түрде иммундық жүйемен шығарылады. Алайда ғалымдар иммундық жүйенің әсерін еліктейтін зертханаларда антиденелер жасай алады. Бұл жасанды (синтетикалық) антиденелер аутоиммундық бұзылулары бар адамдарда қалыпты тіндерге/ұлпаларға шабуыл жасайтын нәруыздарға қарсы әрекет етеді. Антропогендік антиденелер тышқандарға немесе басқа қолайлы сүтқоректілерге антиденелер шығаратын адам генін енгізу арқылы алынады. Содан кейін тышқандарға антиденелер егіліп, ғалымдар антиденелер шығарғысы келеді. Бұл тышқандардың иммундық жасушаларында адамның қалаған антиденесін тудырады. «Моноклоналды антидене» термині антропогендік антидененің клондалған иммундық жасушалардан синтезделетіндігін, ал алынған бірдей моноклоналды антидененің антигеннің бір түрімен байланысатынын білдіреді.

Моноклоналды антиденелі дәрі-дәрмектер тізімі (қолдануға рұқсат етілгендер) абциксимаб, адалимумаб, алемтузумаб,

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!