Материалдар / 11 сынып ҚГБ , ҚМЖ, §22.Спермотогенез бен оогенезді салыстыру.

11 сынып ҚГБ , ҚМЖ, §22.Спермотогенез бен оогенезді салыстыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып ҚГБ , ҚМЖ, §22.Спермотогенез бен оогенезді салыстыру.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

11 сынып ҚГБ №32

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сперматогенез бен оогенезді салыстыру.§22.Спермотогенез бен оогенезді салыстыру.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

Көбею

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

27.12

Сыныбы: 11 «а» ҚГБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сперматогенез бен оогенезді салыстыру.

§22.Спермотогенез бен оогенезді салыстыру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.1.2 - сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын түсіндіреді;

ЕБҚ :(қабылдауы баяу) сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды;

Сабақтың барысы:Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



1.Оқушылардың назарын аудару

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.


Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.



Кілт сөздерді мазмұнымен ауызша атау арқылы сәйкестендіреді.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация



2.Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты: 11.2.1.2 – сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын түсіндіру;


Сабақтың мақсаты: сперматогенез бен оогенездің айырмашылығын түсіндіреді;

Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж

3.Бұрынғы білімін еске түсіру

«Кім жылдам» әдісі

Жаңа сабақты таныстыру және ой қозғау мақсатында оқушыларға тірек сөздер арқылы диалогқа түсіру.

Гаметогенез

Сперматозоид

Сомалық жасуша

Оогония

Мейоз

Спермотид

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тірек сөздердің мазмұнын айта отырып, өз ой-пікірлерімен санаса біледі.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Интерактивті панель

Презентация


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж


Сабақтың ортасы


4.Жаңа тақырыпты таныстыру

«Венн диаграммасы»

Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.


«Сперматогенез және Оогенез»


Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация



Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж


5.Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Кинометафора» әдісі.

Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация


бейнефильм

https://www.youtube.com/watch?v=krSMZDsjLuU

(қазақша субтитрасымен)

6.Практикалық тапсырмалар беру.

Жұптық жұмыс.

«Сипатта, анықта,түсіндір» әдісі.

- Төменде берілген суретке атау бере отырып сипаттаңыз.

- Суреттің тиісті кілт сөздерін анықтаңыз.

- Суреттегі процесті түсіндіріңіз.




Жеке жұмыс тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан


Оқушылар жұптық жұмыс және жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.

«Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі




Жұптық және жеке жұмыс тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Сабақтың соңы


7.Кері байланыс беру

Кері байланыс: «БББ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация


Білгенім.....

Білдім.....

Білгім келеді....

8.Бағалау

Жеке тапсырма

ЕБҚ тапсырма:

«Екі түрлі түсініктеме күнделігі»

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу сұралады.


Оқушылар мәтінді оқу барысында олар:

Бөліктің оң жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Бөліктің сол жағына

Сол әсер еткен үзінділер жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

Дескриптор:

- сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;



Интерактивті панель

Презентация

Жұмыс дәптері

9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үйге: 2 тоқсанда өтілген тақырыптар мен оқу мақсатын қайталау.

2 тоқсанда өтілген тақырыптар мен оқу мақсаттарын қайталайды.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Жұмыс дәптері


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


1.Оқушылардың назарын аудару.

«Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.

  1. Сперматогенез

  2. Оогенез

  3. Эмбрион

  4. Мейоз

ЖИ арқылы жасау
18 Желтоқсан 2023
321
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі