Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
1.Оқушылардың
назарын аудару
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Кілт сөздерді
сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына
сай тапсырма беріледі.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Кілт сөздерді мазмұнымен
ауызша атау арқылы
сәйкестендіреді.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
2.Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты: 11.2.1.2 – сперматогенез бен
оогенездің айырмашылығын
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты: сперматогенез бен оогенездің
айырмашылығын түсіндіреді;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй,
Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|
3.Бұрынғы білімін
еске түсіру
|
«Кім
жылдам» әдісі
Жаңа сабақты таныстыру және ой
қозғау мақсатында оқушыларға тірек сөздер арқылы диалогқа
түсіру.
Гаметогенез
Сперматозоид
Сомалық
жасуша
Оогония
Мейоз
Спермотид
|
Оқушылардың мұндағы
мақсаты берілген тірек сөздердің мазмұнын айта отырып, өз
ой-пікірлерімен санаса
біледі.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй,
Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|
Сабақтың
ортасы
4.Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Венн
диаграммасы»
Бір-бірімен айқасқан
екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың
сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды
тізу.
«Сперматогенез және
Оогенез»
|
Бір-бірімен айқасқан екі
шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың
сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды
тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға
салып, оқушылар қызыға
толтырады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй,
Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|
5.Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора» әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=krSMZDsjLuU
(қазақша
субтитрасымен)
|
6.Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жұптық
жұмыс.
«Сипатта,
анықта,түсіндір» әдісі.
- Төменде берілген суретке атау
бере отырып сипаттаңыз.
- Суреттің тиісті
кілт сөздерін анықтаңыз.
- Суреттегі процесті
түсіндіріңіз.
Жеке жұмыс тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында орналасқан
|
Оқушылар жұптық
жұмыс және жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір
алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Өзара бағалау және Өзін-өзі
бағалау» әдісі
Жұптық және жеке
жұмыс тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй,
Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
Жұмыс дәптерлері,
үлестірме парақтар
|
Сабақтың
соңы
7.Кері байланыс
беру
|
Кері
байланыс: «БББ» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Білгенім.....
Білдім.....
Білгім
келеді....
|
8.Бағалау
|
Жеке
тапсырма
ЕБҚ
тапсырма:
«Екі түрлі түсініктеме
күнделігі»
Оқушылардан
дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік
сызықпен бөлу сұралады.
|
Оқушылар мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
Мәтіндегі қатты әсер еткен
тұстарды, үзінділерді
жазады.
Бөліктің сол
жағына
Сол әсер еткен үзінділер
жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай,
қандай сұрақ бар т.б.)
|
Дескриптор:
- сабақтың оқу мақсаты бойынша
өз ойын сипаттайды – 7
балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жұмыс
дәптері
|
9.Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үйге: 2 тоқсанда
өтілген тақырыптар мен оқу мақсатын
қайталау.
|
2 тоқсанда өтілген
тақырыптар мен оқу мақсаттарын
қайталайды.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып, Автор:
А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй,
Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|