Материалдар / 11 сынып ҚГБ ; ҚМЖ; №2 11.4.3.3 - ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру;
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып ҚГБ ; ҚМЖ; №2 11.4.3.3 - ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру;

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып ҚГБ ; ҚМЖ; №2 11.4.3.3 - ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Ақпан 2024
100
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11 сынып ҚГБ №48

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ағзаларды клондау тәсілдері. §36. Өсімдік ағзаларын клондау әдістері.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Биотехнология»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

1.03

Сыныбы: 11 «а» ҚГБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ағзаларды клондау тәсілдері. §36. Өсімдік ағзаларын клондау әдістері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.3.3 - ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Өсімдіктерді клондау тәсілдерін түсіндіреді;

ЕБҚ: сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


Өсімдіктердегі вегетативті көбею дегеніміз не? Бүршіктену, фрагментация (стробиляция) дегеніміз не? Осындай көбею әдістері қандай ағзаларға тән? Біржұмыртқалы егіздер қалай пайда болады? Жоғарыда аталған көбею әдістері нәтижесінде пайда болған ұрпақтарды генетикалық тұрғыда қалай сипаттауға болады? Клондау және «Долли қойы» туралы не білесіңдер?

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.






Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация






https://atamuraweb.kz/?page_id=25591


Оқушылардың назарын аудару

«Суреттер: Не болды?»

Оқушыларға сурет көрсетіңіз. Оқушылар суретте не болып жатқанын жəне оның себебін түсіндірулері қажет.

Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

Өз ойын, ой-пікірін білдіреді.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация

https://atamuraweb.kz/?page_id=25606


Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

11.4.3.3 - ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру;


Сабақтың мақсаты:

Өсімдіктерді клондау тәсілдерін түсіндіреді;


Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация


https://atamuraweb.kz/?page_id=25606



Сабақтың ортасы


Жаңа тақырыпты таныстыру

«Тың мәлімет»

Мұғалім жаңа сабақты түсіндіру сәті.


Ақпараттан керекті жерін түртіп жазып алады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»


Интерактивті панель

Презентация

https://atamuraweb.kz/?page_id=25606



Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Клондау нысаны, жасушалық инженерия, тотипотенттілік, каллус, микроқалемшелеу.

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

-кілт сөздердің айырмашылықтарын сипаттайды – 1 балл;

Интерактивті панель

Презентация


https://atamuraweb.kz/?page_id=25606


Практикалық тапсырмалар беру

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10353?lang=2


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Бағалау

Жеке тапсырма

«Екі түрлі түсініктеме күнделігі»

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу сұралады.


Оқушылар мәтінді оқу барысында олар:

Бөліктің оң жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Бөліктің сол жағына

Сол әсер еткен үзінділер жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)


Дескриптор:

- сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;



Интерактивті панель

Презентация

Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

Кері байланыс: «БББ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Интерактивті панель

Презентация


Білгенім.....

Білдім.....

Білгім келеді....

Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үйге тапсырма: Ағзаларды клондау тәсілдері. §37-38. Жануар ағзасын клондау әдістері.

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Жұмыс дәптері


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


«Суреттер: Не болды?»

Оқушыларға сурет көрсетіңіз. Оқушылар суретте не болып жатқанын жəне оның себебін түсіндірулері қажет.




ЖҰМЫС ПАРАҒЫ


1-тапсырма. Өсімдіктерді клондаудың бір артықшылығы мен бір кемшілігін көрсет.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [2]


Дескриптор:

Өсімдіктерді клондаудың бір артықшылығы мен кемшілігін анықтайды – 2 балл;


2-тапсырма. Төмендегі кестеге өсімдіктер мен жануарларды клондаудың ерекшеліктерін толтыр.


Белгілері

Жануарларды клондау

Өсімдіктерді клондау

























Дескриптор:

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!