Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Өсімдіктердегі
вегетативті көбею дегеніміз не? Бүршіктену, фрагментация
(стробиляция) дегеніміз не? Осындай көбею әдістері қандай ағзаларға
тән? Біржұмыртқалы егіздер қалай пайда болады? Жоғарыда аталған
көбею әдістері нәтижесінде пайда болған ұрпақтарды генетикалық
тұрғыда қалай сипаттауға болады? Клондау және «Долли қойы» туралы
не білесіңдер?
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
Менен сұрақ-сенен
жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://atamuraweb.kz/?page_id=25591
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Суреттер: Не
болды?»
Оқушыларға сурет
көрсетіңіз. Оқушылар суретте не болып жатқанын жəне оның себебін
түсіндірулері қажет.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірін
білдіреді.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://atamuraweb.kz/?page_id=25606
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
11.4.3.3 - ағзаларды клондау
тәсілдерін түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
Өсімдіктерді клондау
тәсілдерін түсіндіреді;
|
Жаңа сабақтың
тақырыбын мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://atamuraweb.kz/?page_id=25606
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Тың
мәлімет»
Мұғалім жаңа сабақты
түсіндіру сәті.
|
Ақпараттан керекті жерін
түртіп жазып алады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://atamuraweb.kz/?page_id=25606
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Клондау нысаны, жасушалық
инженерия, тотипотенттілік, каллус,
микроқалемшелеу.
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің
айырмашылықтарын сипаттайды – 1
балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://atamuraweb.kz/?page_id=25606
|
Практикалық
тапсырмалар беру
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын
орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10353?lang=2
Жұмыс дәптерлері,
үлестірме парақтар
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма
«Екі түрлі түсініктеме
күнделігі»
Оқушылардан дәптердің бетін
(не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу
сұралады.
|
Оқушылар мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
Мәтіндегі қатты әсер еткен
тұстарды, үзінділерді
жазады.
Бөліктің сол
жағына
Сол әсер еткен үзінділер
жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай,
қандай сұрақ бар т.б.)
|
Дескриптор:
- сабақтың оқу мақсаты бойынша
өз ойын сипаттайды – 7
балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс: «БББ»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған
білімін саралай білуге
дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
Білгенім.....
Білдім.....
Білгім
келеді....
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үйге тапсырма:
Ағзаларды клондау тәсілдері. §37-38. Жануар ағзасын клондау
әдістері.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой
қозғау жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып, Автор:
А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй,
Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|