Жиынтық бағалауға
арналған әдістемелік ұсыныстар
Информатика 11 СЫНЫП
(қоғамдық-гуманитарлық бағыты)
Нұр-Сұлтан, 2020
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 11-сынып білім алушыларына
«Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру
және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік
ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі орта мектептің
(10-11 сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта
білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде
дайындалған. 11-сыныпта жиынтық бағалау барлық тоқсанда
өткізіледі.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім
алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге
арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар
ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің
мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен
балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне,
мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне,
критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және
басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы
қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және
бейнематериалдар) қолданылды.
МАЗМҰНЫ
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР 4
«Бұлттық технологиялар» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
4
«3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 7
-
ТОҚСАН БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10
«Мобильді қосымшалар» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 10
«IT Startup» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 13
-
ТОҚСАН БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16
«Сандық сауаттылық» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 16
-
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР
«Бұлттық технологиялар» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқу мақсаты
|
-
бұлтты технологияның не екенін түсіндіру
-
жалпыға қолжетімділікке арналған файлдарды
(мәтіндік құжаттар, күнтізбелер, презентациялар, кестелер) қолдану, қашықтан және
бірлесіп өңдеу
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі
|
Білу және түсіну Қолдану
|
Орындау уақыты
|
15 минут
|
Тапсырмалар
-
Білім беру саласына байланысты бұлттық технологияны қолданудың екі мақсатын анықтаңыз және оларды
сипаттаңыз.
(1)


(2)


-
Бұлттық қызмет түрлеріне мысал келтіріңіз.

-
Төменде суретте бұлттық қызметтің бірінде мәтіндік құжатпен жұмыс жасау режимдері берілген. Олардың қызметін
сипаттаңыз.
|
-
-
Төмендегі суреттерге қарап бұлттық қызмет ортасында құрылған құжатта жүзеге асырылған іс-әрекеттерді
анықтаңыз.


-
Бұлттық қызмет ортасында құрылған құжатты жалпыға қолжетімді етудің үш түрлі режимін анықтаңыз.
(1)
(2)
(3)
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Бұлттық
технологияның түрлі салада қолданылуын
сипаттайды
|
1
|
бұлттық технологияны қолданудың
бірінші мақсатты анықтайды;
|
1
|
бұлттық технологияны қолданудың
бірінші мақсатын сипаттайды;
|
1
|
бұлттық технологияны қолданудың
екінші мақсатты анықтайды;
|
1
|
бұлттық технологияны қолданудың
екінші мақсатын сипаттайды;
|
1
|
2
|
бұлттық қызметке мысал келтіреді;
|
1
|
Жалпыға қолжетімді құжатты
құруда
бұлттық қызметті
пайдаланады
|
3
|
«Өзгерту» режимін сипаттайды;
|
1
|
«Ұсынылады» режимін сипаттайды;
|
1
|
«Көру» режимін сипаттайды;
|
1
|
4
|
құжатқа қолданылған бірінші іс-
әрекеттерді анықтайды;
|
1
|
құжатқа қолданылған екінші іс-
әрекеттерді анықтайды;
|
1
|
5
|
құжатты жалпыға қолжетімді етудің
бірінші режимін анықтайды;
|
1
|
құжатты жалпыға қолжетімді етудің
екінші режимін анықтайды;
|
1
|
құжатты жалпыға қолжетімді етудің
үшінші
режимін анықтайды.
|
1
|
Барлығы:
|
13
|
«Бұлттық технологиялар» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім
алушының аты-жөні
Бағалау критерийі
|
Оқу жетістіктерінің деңгейі
|
Төмен
|
Орташа
|
Жоғары
|
Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды.
|
Бұлттық
технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттауда
қиналады.
|
Бұлтты
технологияны қолданудың бірінші/ екінші/ мақсатын анықтауда/
сипаттауда/ бұлттық қызметке мысал келтіруде/ қателіктер
жібереді.
|
Бұлттық
технологияның түрлі салада қолданылуын дұрыс сипаттайды.
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпыға қолжетімді құжатты
құруда бұлттық қызметті
пайдаланады.
|
Жалпыға қолжетімді құжатты
құруда бұлттық қызметті пайдалануға қиналады.
|
Құжатты жалпыға қолжетімді ету
режимін
сипаттауда/ құжатқа қолданылған бірінші/екінші әрекетті/
сипаттауда/ бірінші/ екінші/ үшінші режимді анықтауда қателік
жібереді.
|
Жалпыға қолжетімді құжатты
құруда
бұлттық қызметті дұрыс пайдаланады.
|
-
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
-
Оқу мақсаты
|
11.2.4.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру
11.2.4.3 бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панорама (виртуалды саяхат)
жасау
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі
|
Білу және түсіну Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
|
Орындау уақыты
|
15 минут
|
Тапсырмалар
-
Суреттің виртуалды немесе кеңейтілген шындыққа тиісті екенін анықтаңыз.


-
Берілген
мақсаттар виртуалды немесе кеңейтілген шындықтың қайсысына тиісті
екенін анықтаңыз. Жалауша(✔) белгісін қойыңыз.
Мақсаттар Виртуалды Кеңейтілген
шындық шындық
Ойын, бейне, 3D фильмдер және т.б. елестететін
шындықты жасау және жетілдіру
Шынайылықты айқын, сан қырлы < |