Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы






















    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

    Информатика 11 СЫНЫП

    (қоғамдық-гуманитарлық бағыты)

















    Нұр-Сұлтан, 2020

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 11-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі орта мектептің (10-11 сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 11-сыныпта жиынтық бағалау барлық тоқсанда өткізіледі.

    Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

    Әдістемелік ұсыныс жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

    Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

    МАЗМҰНЫ

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «Бұлттық технологиялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

    «Мобильді қосымшалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

    «IT Startup» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16

    «Сандық сауаттылық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16

    1. Shape1 Shape2 Shape3 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Бұлттық технологиялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Оқу мақсаты

          1. бұлтты технологияның не екенін түсіндіру

          2. жалпыға қолжетімділікке арналған файлдарды (мәтіндік құжаттар, күнтізбелер, презентациялар, кестелер) қолдану, қашықтан және бірлесіп өңдеу

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды

    • Жалпыға қолжетімді құжатты құруда бұлттық қызметті пайдаланады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну Қолдану

    Орындау уақыты

    15 минут

    Тапсырмалар


    1. Білім беру саласына байланысты бұлттық технологияны қолданудың екі мақсатын анықтаңыз және оларды сипаттаңыз.

    (1)



    Shape4


    Shape5

    (2)


    Shape6


    Shape7


    1. Бұлттық қызмет түрлеріне мысал келтіріңіз.



    Shape8


    1. Төменде суретте бұлттық қызметтің бірінде мәтіндік құжатпен жұмыс жасау режимдері берілген. Олардың қызметін сипаттаңыз.



    Shape9



    Shape10




      1. Төмендегі суреттерге қарап бұлттық қызмет ортасында құрылған құжатта жүзеге асырылған іс-әрекеттерді анықтаңыз.



    Shape11
    Shape12



      1. Бұлттық қызмет ортасында құрылған құжатты жалпыға қолжетімді етудің үш түрлі режимін анықтаңыз.

    (1)

    (2)

    (3)





    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды




    1

    бұлттық технологияны қолданудың

    бірінші мақсатты анықтайды;

    1

    бұлттық технологияны қолданудың

    бірінші мақсатын сипаттайды;

    1

    бұлттық технологияны қолданудың

    екінші мақсатты анықтайды;

    1

    бұлттық технологияны қолданудың

    екінші мақсатын сипаттайды;

    1

    2

    бұлттық қызметке мысал келтіреді;

    1

    Жалпыға қолжетімді құжатты құруда

    бұлттық қызметті пайдаланады


    3

    «Өзгерту» режимін сипаттайды;

    1

    «Ұсынылады» режимін сипаттайды;

    1

    «Көру» режимін сипаттайды;

    1


    4

    құжатқа қолданылған бірінші іс-

    әрекеттерді анықтайды;

    1

    құжатқа қолданылған екінші іс-

    әрекеттерді анықтайды;

    1



    5

    құжатты жалпыға қолжетімді етудің

    бірінші режимін анықтайды;

    1

    құжатты жалпыға қолжетімді етудің

    екінші режимін анықтайды;

    1

    құжатты жалпыға қолжетімді етудің

    үшінші режимін анықтайды.

    1

    Барлығы:

    13

    Shape13 Shape14 Shape15 «Бұлттық технологиялар» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні




    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орташа

    Жоғары

    Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды.

    Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттауда қиналады.

    Бұлтты технологияны қолданудың бірінші/ екінші/ мақсатын анықтауда/ сипаттауда/ бұлттық қызметке мысал келтіруде/ қателіктер жібереді.

    Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын дұрыс сипаттайды.








    Жалпыға қолжетімді құжатты

    құруда бұлттық қызметті пайдаланады.

    Жалпыға қолжетімді құжатты

    құруда бұлттық қызметті пайдалануға қиналады.

    Құжатты жалпыға қолжетімді ету

    режимін сипаттауда/ құжатқа қолданылған бірінші/екінші әрекетті/ сипаттауда/ бірінші/ екінші/ үшінші режимді анықтауда қателік жібереді.

    Жалпыға қолжетімді құжатты

    құруда бұлттық қызметті дұрыс пайдаланады.

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Оқу мақсаты

    11.2.4.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру

    11.2.4.3 бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панорама (виртуалды саяхат) жасау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын айқындайды және салыстырады

    • 3D панорама жасайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты

    15 минут

    Тапсырмалар

    1. Суреттің виртуалды немесе кеңейтілген шындыққа тиісті екенін анықтаңыз.




    Shape17 Shape18


    1. Берілген мақсаттар виртуалды немесе кеңейтілген шындықтың қайсысына тиісті екенін анықтаңыз. Жалауша(✔) белгісін қойыңыз.

    Мақсаттар Виртуалды Кеңейтілген шындық шындық

    Ойын, бейне, 3D фильмдер және т.б. елестететін шындықты жасау және жетілдіру

    Шынайылықты айқын, сан қырлы <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нышанбаева Құндызай Кеңесбайқызы
    01 Қазан 2023
    1864
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11 сынып ҚГБ БЖБ 1 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11 сынып ҚГБ БЖБ 1 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Информатика 11 сынып ҚГБ 1 тоқсан дайын бжб
    Материалдың қысқаша нұсқасы






















    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

    Информатика 11 СЫНЫП

    (қоғамдық-гуманитарлық бағыты)

















    Нұр-Сұлтан, 2020

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 11-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі орта мектептің (10-11 сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 11-сыныпта жиынтық бағалау барлық тоқсанда өткізіледі.

    Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

    Әдістемелік ұсыныс жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

    Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

    МАЗМҰНЫ

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «Бұлттық технологиялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

    «Мобильді қосымшалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

    «IT Startup» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16

    «Сандық сауаттылық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16

    1. Shape1 Shape2 Shape3 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Бұлттық технологиялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Оқу мақсаты

          1. бұлтты технологияның не екенін түсіндіру

          2. жалпыға қолжетімділікке арналған файлдарды (мәтіндік құжаттар, күнтізбелер, презентациялар, кестелер) қолдану, қашықтан және бірлесіп өңдеу

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды

    • Жалпыға қолжетімді құжатты құруда бұлттық қызметті пайдаланады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну Қолдану

    Орындау уақыты

    15 минут

    Тапсырмалар


    1. Білім беру саласына байланысты бұлттық технологияны қолданудың екі мақсатын анықтаңыз және оларды сипаттаңыз.

    (1)



    Shape4


    Shape5

    (2)


    Shape6


    Shape7


    1. Бұлттық қызмет түрлеріне мысал келтіріңіз.



    Shape8


    1. Төменде суретте бұлттық қызметтің бірінде мәтіндік құжатпен жұмыс жасау режимдері берілген. Олардың қызметін сипаттаңыз.



    Shape9



    Shape10




      1. Төмендегі суреттерге қарап бұлттық қызмет ортасында құрылған құжатта жүзеге асырылған іс-әрекеттерді анықтаңыз.



    Shape11
    Shape12



      1. Бұлттық қызмет ортасында құрылған құжатты жалпыға қолжетімді етудің үш түрлі режимін анықтаңыз.

    (1)

    (2)

    (3)





    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды




    1

    бұлттық технологияны қолданудың

    бірінші мақсатты анықтайды;

    1

    бұлттық технологияны қолданудың

    бірінші мақсатын сипаттайды;

    1

    бұлттық технологияны қолданудың

    екінші мақсатты анықтайды;

    1

    бұлттық технологияны қолданудың

    екінші мақсатын сипаттайды;

    1

    2

    бұлттық қызметке мысал келтіреді;

    1

    Жалпыға қолжетімді құжатты құруда

    бұлттық қызметті пайдаланады


    3

    «Өзгерту» режимін сипаттайды;

    1

    «Ұсынылады» режимін сипаттайды;

    1

    «Көру» режимін сипаттайды;

    1


    4

    құжатқа қолданылған бірінші іс-

    әрекеттерді анықтайды;

    1

    құжатқа қолданылған екінші іс-

    әрекеттерді анықтайды;

    1



    5

    құжатты жалпыға қолжетімді етудің

    бірінші режимін анықтайды;

    1

    құжатты жалпыға қолжетімді етудің

    екінші режимін анықтайды;

    1

    құжатты жалпыға қолжетімді етудің

    үшінші режимін анықтайды.

    1

    Барлығы:

    13

    Shape13 Shape14 Shape15 «Бұлттық технологиялар» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні




    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орташа

    Жоғары

    Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттайды.

    Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын сипаттауда қиналады.

    Бұлтты технологияны қолданудың бірінші/ екінші/ мақсатын анықтауда/ сипаттауда/ бұлттық қызметке мысал келтіруде/ қателіктер жібереді.

    Бұлттық технологияның түрлі салада қолданылуын дұрыс сипаттайды.








    Жалпыға қолжетімді құжатты

    құруда бұлттық қызметті пайдаланады.

    Жалпыға қолжетімді құжатты

    құруда бұлттық қызметті пайдалануға қиналады.

    Құжатты жалпыға қолжетімді ету

    режимін сипаттауда/ құжатқа қолданылған бірінші/екінші әрекетті/ сипаттауда/ бірінші/ екінші/ үшінші режимді анықтауда қателік жібереді.

    Жалпыға қолжетімді құжатты

    құруда бұлттық қызметті дұрыс пайдаланады.

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «3D модельдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Оқу мақсаты

    11.2.4.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру

    11.2.4.3 бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панорама (виртуалды саяхат) жасау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын айқындайды және салыстырады

    • 3D панорама жасайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты

    15 минут

    Тапсырмалар

    1. Суреттің виртуалды немесе кеңейтілген шындыққа тиісті екенін анықтаңыз.




    Shape17 Shape18


    1. Берілген мақсаттар виртуалды немесе кеңейтілген шындықтың қайсысына тиісті екенін анықтаңыз. Жалауша(✔) белгісін қойыңыз.

    Мақсаттар Виртуалды Кеңейтілген шындық шындық

    Ойын, бейне, 3D фильмдер және т.б. елестететін шындықты жасау және жетілдіру

    Шынайылықты айқын, сан қырлы <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Тест 11 сынып
    01.10.2023
    1864
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нышанбаева Құндызай Кеңесбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации