Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді:

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Бұлттық технологиялар

    Педагогтың аты-жөні

    Нышанбаева Қ.К

    Күні

    14.09.2022ж.

    Сынып 11 А

    Қатысушалыр саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Бұлттық технологиялар, міндеті, жіктелуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    • Бұлтты технология ұғымымен танысады

    • Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін біледі

    • Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ажырата алады

    Бағалау критерийлері

    • Бұлтты технология ұғымын біледі

    • Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін түсіндіреді

    • Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Құндылықтарға баулу

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу


    Шаттық шеңбері «Досыңа тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру


    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Бір-біріне тілек айтады

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.








    Гүл

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақты түсіндіру.


    Негізгі ұғымдар

    Бұлт технологиялары – облачные технологии – cloud technologies


    ​Бұлт есептеулері – облачные вычисления – 
    cloud computing

    1-тапсырма:

    1. “Бұлтты технологиялар” терминіне анықтама бер.
      ​2. Бұлтты технологияларды ұсынатын негізгі қызметтерді ата.
      ​3. Деректерді сыртқы тасымалдауышта және “бұлтта” сақтауды салыстыр. Әр тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктерін сипатта.




    2-тапсырма:

    1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып, “бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап.
    ​2. Іздеу жүйелерінен алынған ақпаратты пайдалана отырып, мәтіндік редакторда бұлтты технологиялардың дамуы жайлы кесте жаса.
    ​3. “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жаса.

    Мұғалімді тыңдайды



    Дәптерге жазады






    Дескриптор:

    1.Терминге анықтама береді

    2.Бұлтты техноло-гияладың негізгі қызметін атайды

    3.Деректерді сыртқы тасымалдауышта және бұлтта сақтауды салыстырады



    Дескриптор:

    1.Танымал ресурстарды іздеп табады

    2.тапқан ақпарт бойынша кесте жасайды

    3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жасайды















    Өзара бағалау













    Стикер арқылы бағалау

    Оқулық







    Дәптер






    Оқулық, дәптер, интернет, компьютер










    Оқулық, дәптер, интернет, компьютер


    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау:

    «Серпілген сауал» әдісі

    1.Қалай ойлайсың, бұлттық есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы ықпал етті?

    2.Қалай ойлайсың, бұлттық технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз пікіріңді негізді.


    Бағалау: Өзін-өзі бағалау


    Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі

    Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып қалдырады.

    Сұрақтарға жауап береді








    Өздерін бағалайды


    Кері байланыс жасайды






    Өзін-өзі бағалау.

    Тест



    Оқулық


    Үйге тапсырма

    Бұлт сервистерінің кемшіліктері

    Жазып алады


    Күнделік





























    Тексерілді:

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Бұлттық технологиялар

    Педагогтың аты-жөні

    Нурпеисова Дина Мажитовна

    Күні

    21.09.2022ж.

    Сынып 11 А

    Қатысушалыр саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Бұлттық технологияларды қолдану салалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    • Бұлтты технологияның қолдану саласын біледі

    • Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін біледі

    • Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ажырата алады

    Бағалау критерийлері

    • Бұлтты технология қолдану саласын көрсетеді

    • Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін түсіндіреді

    • Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Құндылықтарға баулу

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу


    Шаттық шеңбері «Досыңа тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру

    Өткен тақырыпты пысықтау

    «ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақтар қою


    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Бір-біріне тілек айтады



    Сұрақтарға жауап береді


    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.








    Гүл






    Сұрақтар

    орындық

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақты түсіндіру.


    Негізгі ұғымдар

    Бұлт технологиялары – облачные технологии – cloud technologies


    ​Бұлт есептеулері – облачные вычисления – 
    cloud computing

    1-тапсырма:

    1. “Бұлтты технологиялар” терминіне анықтама бер.
      ​2. Бұлтты технологияларды ұсынатын негізгі қызметтерді ата.
      ​3. Деректерді сыртқы тасымалдауышта және “бұлтта” сақтауды салыстыр. Әр тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктерін сипатта.




    2-тапсырма:

    1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып, “бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап.
    ​2. Іздеу жүйелерінен алынған ақпаратты пайдалана отырып, мәтіндік редакторда бұлтты технологиялардың дамуы жайлы кесте жаса.
    ​3. “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жаса.

    Мұғалімді тыңдайды



    Дәптерге жазады






    Дескриптор:

    1.Терминге анықтама береді

    2.Бұлтты техноло-гияладың негізгі қызметін атайды

    3.Деректерді сыртқы тасымалдауышта және бұлтта сақтауды салыстырады



    Дескриптор:

    1.Танымал ресурстарды іздеп табады

    2.тапқан ақпарт бойынша кесте жасайды

    3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жасайды















    Стикер арқылы өзара бағалау













    Мұғалімнің керібайланысы, ауызша мадақтау

    Оқулық







    Дәптер






    Оқулық, дәптер, интернет, компьютер










    Оқулық, дәптер, интернет, компьютер


    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау:

    «Серпілген сауал» әдісі

    1.Қалай ойлайсың, бұлттық есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы ықпал етті?

    2.Қалай ойлайсың, бұлттық технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз пікіріңді негізді.


    Бағалау: Өзін-өзі бағалау


    Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі

    Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып қалдырады.

    Сұрақтарға жауап бер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нышанбаева Қ.К
    12 Қазан 2023
    878
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11 сынып ҚГБ дайын қмж жұмыстары барлық тақырып бойынша

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11 сынып ҚГБ дайын қмж жұмыстары барлық тақырып бойынша

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11 сынып ҚГБ бағыты бойынша дайын қмж план барлық тақырып бойынша
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді:

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Бұлттық технологиялар

    Педагогтың аты-жөні

    Нышанбаева Қ.К

    Күні

    14.09.2022ж.

    Сынып 11 А

    Қатысушалыр саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Бұлттық технологиялар, міндеті, жіктелуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    • Бұлтты технология ұғымымен танысады

    • Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін біледі

    • Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ажырата алады

    Бағалау критерийлері

    • Бұлтты технология ұғымын біледі

    • Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін түсіндіреді

    • Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Құндылықтарға баулу

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу


    Шаттық шеңбері «Досыңа тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру


    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Бір-біріне тілек айтады

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.








    Гүл

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақты түсіндіру.


    Негізгі ұғымдар

    Бұлт технологиялары – облачные технологии – cloud technologies


    ​Бұлт есептеулері – облачные вычисления – 
    cloud computing

    1-тапсырма:

    1. “Бұлтты технологиялар” терминіне анықтама бер.
      ​2. Бұлтты технологияларды ұсынатын негізгі қызметтерді ата.
      ​3. Деректерді сыртқы тасымалдауышта және “бұлтта” сақтауды салыстыр. Әр тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктерін сипатта.




    2-тапсырма:

    1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып, “бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап.
    ​2. Іздеу жүйелерінен алынған ақпаратты пайдалана отырып, мәтіндік редакторда бұлтты технологиялардың дамуы жайлы кесте жаса.
    ​3. “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жаса.

    Мұғалімді тыңдайды



    Дәптерге жазады






    Дескриптор:

    1.Терминге анықтама береді

    2.Бұлтты техноло-гияладың негізгі қызметін атайды

    3.Деректерді сыртқы тасымалдауышта және бұлтта сақтауды салыстырады



    Дескриптор:

    1.Танымал ресурстарды іздеп табады

    2.тапқан ақпарт бойынша кесте жасайды

    3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жасайды















    Өзара бағалау













    Стикер арқылы бағалау

    Оқулық







    Дәптер






    Оқулық, дәптер, интернет, компьютер










    Оқулық, дәптер, интернет, компьютер


    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау:

    «Серпілген сауал» әдісі

    1.Қалай ойлайсың, бұлттық есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы ықпал етті?

    2.Қалай ойлайсың, бұлттық технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз пікіріңді негізді.


    Бағалау: Өзін-өзі бағалау


    Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі

    Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып қалдырады.

    Сұрақтарға жауап береді








    Өздерін бағалайды


    Кері байланыс жасайды






    Өзін-өзі бағалау.

    Тест



    Оқулық


    Үйге тапсырма

    Бұлт сервистерінің кемшіліктері

    Жазып алады


    Күнделік





























    Тексерілді:

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Бұлттық технологиялар

    Педагогтың аты-жөні

    Нурпеисова Дина Мажитовна

    Күні

    21.09.2022ж.

    Сынып 11 А

    Қатысушалыр саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Бұлттық технологияларды қолдану салалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    • Бұлтты технологияның қолдану саласын біледі

    • Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін біледі

    • Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ажырата алады

    Бағалау критерийлері

    • Бұлтты технология қолдану саласын көрсетеді

    • Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін түсіндіреді

    • Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Құндылықтарға баулу

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу


    Шаттық шеңбері «Досыңа тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру

    Өткен тақырыпты пысықтау

    «ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақтар қою


    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Бір-біріне тілек айтады



    Сұрақтарға жауап береді


    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.








    Гүл






    Сұрақтар

    орындық

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақты түсіндіру.


    Негізгі ұғымдар

    Бұлт технологиялары – облачные технологии – cloud technologies


    ​Бұлт есептеулері – облачные вычисления – 
    cloud computing

    1-тапсырма:

    1. “Бұлтты технологиялар” терминіне анықтама бер.
      ​2. Бұлтты технологияларды ұсынатын негізгі қызметтерді ата.
      ​3. Деректерді сыртқы тасымалдауышта және “бұлтта” сақтауды салыстыр. Әр тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктерін сипатта.




    2-тапсырма:

    1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып, “бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап.
    ​2. Іздеу жүйелерінен алынған ақпаратты пайдалана отырып, мәтіндік редакторда бұлтты технологиялардың дамуы жайлы кесте жаса.
    ​3. “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жаса.

    Мұғалімді тыңдайды



    Дәптерге жазады






    Дескриптор:

    1.Терминге анықтама береді

    2.Бұлтты техноло-гияладың негізгі қызметін атайды

    3.Деректерді сыртқы тасымалдауышта және бұлтта сақтауды салыстырады



    Дескриптор:

    1.Танымал ресурстарды іздеп табады

    2.тапқан ақпарт бойынша кесте жасайды

    3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жасайды















    Стикер арқылы өзара бағалау













    Мұғалімнің керібайланысы, ауызша мадақтау

    Оқулық







    Дәптер






    Оқулық, дәптер, интернет, компьютер










    Оқулық, дәптер, интернет, компьютер


    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау:

    «Серпілген сауал» әдісі

    1.Қалай ойлайсың, бұлттық есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы ықпал етті?

    2.Қалай ойлайсың, бұлттық технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз пікіріңді негізді.


    Бағалау: Өзін-өзі бағалау


    Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі

    Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып қалдырады.

    Сұрақтарға жауап бер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Барлық материалдар 11 сынып
    12.10.2023
    878
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нышанбаева Қ.К
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации