Тексерілді:
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Бұлттық технологиялар |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
||||
|
Күні |
14.09.2022ж. |
|||
|
Сынып 11 А |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұлттық технологиялар, міндеті, жіктелуі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін түсіндіру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу Шаттық шеңбері «Досыңа тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Бір-біріне тілек айтады 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Гүл |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру. Негізгі ұғымдар Бұлт технологиялары – облачные технологии – cloud technologies
1-тапсырма:
2-тапсырма: 1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып,
“бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін
көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап. |
Мұғалімді тыңдайды Дәптерге жазады Дескриптор: 1.Терминге анықтама береді 2.Бұлтты техноло-гияладың негізгі қызметін атайды 3.Деректерді сыртқы тасымалдауышта және бұлтта сақтауды салыстырады Дескриптор: 1.Танымал ресурстарды іздеп табады 2.тапқан ақпарт бойынша кесте жасайды 3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жасайды |
Өзара бағалау Стикер арқылы бағалау |
Оқулық Дәптер Оқулық, дәптер, интернет, компьютер Оқулық, дәптер, интернет, компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау: «Серпілген сауал» әдісі 1.Қалай ойлайсың, бұлттық есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы ықпал етті? 2.Қалай ойлайсың, бұлттық технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз пікіріңді негізді. Бағалау: Өзін-өзі бағалау Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып қалдырады. |
Сұрақтарға жауап береді Өздерін бағалайды Кері байланыс жасайды |
Өзін-өзі бағалау. |
Тест Оқулық |
|
Үйге тапсырма |
Бұлт сервистерінің кемшіліктері |
Жазып алады |
|
Күнделік |
Тексерілді:
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Бұлттық технологиялар |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Нурпеисова Дина Мажитовна |
|||
|
Күні |
21.09.2022ж. |
|||
|
Сынып 11 А |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұлттық технологияларды қолдану салалары |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін түсіндіру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу Шаттық шеңбері «Досыңа тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру Өткен тақырыпты пысықтау «ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақтар қою
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Бір-біріне тілек айтады Сұрақтарға жауап береді 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Гүл Сұрақтар орындық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру. Негізгі ұғымдар Бұлт технологиялары – облачные технологии – cloud technologies
1-тапсырма:
2-тапсырма: 1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып,
“бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін
көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап. |
Мұғалімді тыңдайды Дәптерге жазады Дескриптор: 1.Терминге анықтама береді 2.Бұлтты техноло-гияладың негізгі қызметін атайды 3.Деректерді сыртқы тасымалдауышта және бұлтта сақтауды салыстырады Дескриптор: 1.Танымал ресурстарды іздеп табады 2.тапқан ақпарт бойынша кесте жасайды 3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма жасайды |
Стикер арқылы өзара бағалау Мұғалімнің керібайланысы, ауызша мадақтау |
Оқулық Дәптер Оқулық, дәптер, интернет, компьютер Оқулық, дәптер, интернет, компьютер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау: «Серпілген сауал» әдісі 1.Қалай ойлайсың, бұлттық есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы ықпал етті? 2.Қалай ойлайсың, бұлттық технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз пікіріңді негізді. Бағалау: Өзін-өзі бағалау Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып қалдырады. |
Сұрақтарға жауап
бер Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тексерілді: Қысқа мерзімді
жоспары Бөлім Бұлттық
технологиялар Педагогтың
аты-жөні Күні 14.09.2022ж. Сынып 11
А Қатысушалыр
саны Қатыспағандар
саны Сабақтың
тақырыбы: Бұлттық
технологиялар, міндеті, жіктелуі Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары 11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін
түсіндіру Сабақтың
мақсаты:
Бұлтты технология ұғымымен
танысады
Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін
біледі Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен
кемшіліктерін ажырата алады Бағалау
критерийлері
Бұлтты технология ұғымын біледі
Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін
түсіндіреді Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен
кемшіліктерін көрсетеді Ойлау
дағдыларының деңгейі Білу, түсіну,
қолдану Құндылықтарға
баулу Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезені/
уақыт Педагогтың
әрекеті Оқушының
әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу,
түгендеу
Шаттық шеңбері «Досыңа
тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарымен таныстыру 1.Мұғаліммен
амандасады. 2.Бір-біріне тілек
айтады 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады. 3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады. Гүл Сабақтың
ортасы Жаңа сабақты
түсіндіру. Негізгі
ұғымдар Бұлт технологиялары – облачные
технологии – cloud
technologies 1-тапсырма: “Бұлтты технологиялар” терминіне анықтама бер. 2-тапсырма: 1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып,
“бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін
көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап. Мұғалімді
тыңдайды Дәптерге
жазады Дескриптор: 1.Терминге анықтама
береді 2.Бұлтты техноло-гияладың
негізгі қызметін атайды 3.Деректерді сыртқы
тасымалдауышта және бұлтта сақтауды
салыстырады Дескриптор: 1.Танымал ресурстарды іздеп
табады 2.тапқан ақпарт бойынша кесте
жасайды 3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша
терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма
жасайды Өзара
бағалау Стикер арқылы
бағалау Оқулық Дәптер Оқулық, дәптер, интернет,
компьютер Оқулық, дәптер, интернет,
компьютер Сабақтың
соңы
Сабақты
қорытындылау:
«Серпілген сауал»
әдісі
1.Қалай ойлайсың, бұлттық
есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы
ықпал етті?
2.Қалай ойлайсың, бұлттық
технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз
пікіріңді негізді.
Бағалау: Өзін-өзі
бағалау
Кері
байланыс: «Жетістік баспалдағы»
әдісі Оқушылар сабақ туралы
түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып
қалдырады. Сұрақтарға жауап
береді Өздерін
бағалайды Кері байланыс
жасайды Өзін-өзі
бағалау. Тест Оқулық Үйге
тапсырма Жазып
алады Күнделік
Тексерілді: Қысқа мерзімді
жоспары Бөлім Бұлттық
технологиялар Педагогтың
аты-жөні Нурпеисова Дина
Мажитовна Күні 21.09.2022ж. Сынып 11
А Қатысушалыр
саны Қатыспағандар
саны Сабақтың
тақырыбы: Бұлттық
технологияларды қолдану салалары Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары 11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін
түсіндіру Сабақтың
мақсаты:
Бұлтты технологияның қолдану саласын біледі
Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін
біледі Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен
кемшіліктерін ажырата алады Бағалау
критерийлері
Бұлтты технология қолдану саласын
көрсетеді
Бұлтты технологияның мақсаты мен міндеттерін
түсіндіреді Бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтары мен
кемшіліктерін көрсетеді Ойлау
дағдыларының деңгейі Білу, түсіну,
қолдану Құндылықтарға
баулу Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезені/
уақыт Педагогтың
әрекеті Оқушының
әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу,
түгендеу
Шаттық шеңбері «Досыңа
тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру
Өткен тақырыпты пысықтау
«ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақтар
қою
Сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсаттарымен таныстыру 1.Мұғаліммен
амандасады. 2.Бір-біріне тілек
айтады Сұрақтарға жауап
береді 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады. 3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады. Гүл Сұрақтар орындық Сабақтың
ортасы Жаңа сабақты
түсіндіру. Негізгі
ұғымдар Бұлт технологиялары – облачные
технологии – cloud
technologies 1-тапсырма: “Бұлтты технологиялар” терминіне анықтама бер. 2-тапсырма: 1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып,
“бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін
көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап. Мұғалімді
тыңдайды Дәптерге
жазады Дескриптор: 1.Терминге анықтама
береді 2.Бұлтты техноло-гияладың
негізгі қызметін атайды 3.Деректерді сыртқы
тасымалдауышта және бұлтта сақтауды
салыстырады Дескриптор: 1.Танымал ресурстарды іздеп
табады 2.тапқан ақпарт бойынша кесте
жасайды 3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша
терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма
жасайды Стикер арқылы өзара
бағалау Мұғалімнің
керібайланысы, ауызша мадақтау Оқулық Дәптер Оқулық, дәптер, интернет,
компьютер Оқулық, дәптер, интернет,
компьютер Сабақтың
соңы
Сабақты
қорытындылау:
«Серпілген сауал»
әдісі
1.Қалай ойлайсың, бұлттық
есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы
ықпал етті?
2.Қалай ойлайсың, бұлттық
технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз
пікіріңді негізді.
Бағалау: Өзін-өзі
бағалау
Кері
байланыс: «Жетістік баспалдағы»
әдісі Оқушылар сабақ туралы
түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып
қалдырады. Сұрақтарға жауап
бер | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













