Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу
Шаттық шеңбері «Досыңа
тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру
Өткен тақырыпты пысықтау
«ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақтар
қою
Сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсаттарымен таныстыру
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Бір-біріне тілек
айтады
Сұрақтарға жауап
береді
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
|
|
Гүл
Сұрақтар
орындық
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақты
түсіндіру.
Негізгі
ұғымдар
Бұлт технологиялары – облачные
технологии – cloud
technologies
Бұлт есептеулері – облачные вычисления
– cloud
computing
1-тапсырма:
-
“Бұлтты технологиялар” терминіне анықтама бер.
2. Бұлтты технологияларды ұсынатын негізгі қызметтерді
ата. 3.
Деректерді сыртқы тасымалдауышта және “бұлтта” сақтауды салыстыр.
Әр тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктерін
сипатта.
2-тапсырма:
1. Интернет ресурстарын пайдалана отырып,
“бағдарламалық қамтамасыз етілім» сияқты бұлт есептеулері қызметін
көрсететін ең танымал ресурстарды іздеп тап.
2. Іздеу жүйелерінен алынған ақпаратты пайдалана отырып, мәтіндік
редакторда бұлтты технологиялардың дамуы жайлы кесте жаса.
3. “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша терминдер мен
анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма
жаса.
|
Мұғалімді
тыңдайды
Дәптерге
жазады
Дескриптор:
1.Терминге анықтама
береді
2.Бұлтты техноло-гияладың
негізгі қызметін атайды
3.Деректерді сыртқы
тасымалдауышта және бұлтта сақтауды
салыстырады
Дескриптор:
1.Танымал ресурстарды іздеп
табады
2.тапқан ақпарт бойынша кесте
жасайды
3. . “Бұлтты технологиялар” тақырыбы бойынша
терминдер мен анықтамалардың сәйкестігіне тапсырма
жасайды
|
Стикер арқылы өзара
бағалау
Мұғалімнің
керібайланысы, ауызша мадақтау
|
Оқулық
Дәптер
Оқулық, дәптер, интернет,
компьютер
Оқулық, дәптер, интернет,
компьютер
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау:
«Серпілген сауал»
әдісі
1.Қалай ойлайсың, бұлттық
есептеулердің пайда болуы мен дамуына қандай технологиялардың дамуы
ықпал етті?
2.Қалай ойлайсың, бұлттық
технологияларды пайдаланудың ең басты кемшіліктері қандай? Өз
пікіріңді негізді.
Бағалау: Өзін-өзі
бағалау
Кері
байланыс: «Жетістік баспалдағы»
әдісі
Оқушылар сабақ туралы
түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып
қалдырады.
|
Сұрақтарға жауап
бер |