Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
11 сынып ҚГБ №47
ДӘІЖО___________
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ағзаларды клондау
тәсілдері. §35. «Клондау»
ұғымы.
(Сабақ тақырыбы)
Бөлім: |
«Биотехнология» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
28.02 |
Сыныбы: 11 «а» ҚГБ |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ағзаларды клондау тәсілдері. §35. «Клондау» ұғымы. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.3.3 - ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру; |
Сабақтың мақсаты: |
ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіреді; ЕБҚ: сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Бұрынғы білімін еске түсіру |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз: Біз болашақта ауруларды қалай емдейміз? Гені түрлендірілген ағзалар, трансгенді ағзалар және рекомбинантты ДНҚ-сы бар ағзалар дегеніміз не? Осы түсініктер арасында қағида тұрғысында айырмашылықтар бар ма? |
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірін білдіреді. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель Презентация |
Оқушылардың назарын аудару |
«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады. Өсімдіктердегі вегетативті көбею дегеніміз не? Бүршіктену, фрагментация (стробиляция) дегеніміз не? Осындай көбею әдістері қандай ағзаларға тән? Біржұмыртқалы егіздер қалай пайда болады? Жоғарыда аталған көбею әдістері нәтижесінде пайда болған ұрпақтарды генетикалық тұрғыда қалай сипаттауға болады? Клондау және «Долли қойы» туралы не білесіңдер? |
Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель Презентация https://atamuraweb.kz/?page_id=25591 |
Сабақтың мақсатын таныстыру |
Сабақтың оқу мақсаты: 11.4.3.3 - ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру; Сабақтың мақсаты: ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіреді; |
Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель Презентация https://atamuraweb.kz/?page_id=25591 |
Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Тың мәлімет» Мұғалім жаңа сабақты түсіндіру сәті. |
Ақпараттан керекті жерін түртіп жазып алады. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель Презентация https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10353?lang=2 https://atamuraweb.kz/?page_id=25591 |
Сабақтың ортасы Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Атаулар мекені» Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту. Молекулярлық клондау, микроағзаларды клондау, өсімдіктерді клондау, жануарларды клондау. |
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады. |
«Ашық журнал» әдісі. Дескриптор: -кілт сөздердің айырмашылықтарын сипаттайды – 2 балл; |
Интерактивті панель Презентация |
Практикалық тапсырмалар беру |
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Интерактивті панель Презентация Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар |
Бағалау |
Жеке тапсырма «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу сұралады. |
Оқушылар мәтінді оқу барысында олар: Бөліктің оң жағына Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады. Бөліктің сол жағына Сол әсер еткен үзінділер жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.) |
Дескриптор: - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл; |
Интерактивті панель Презентация Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Кері байланыс беру |
Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Интерактивті панель Презентация
1.Мен түсіндім, себебі ... 2.Мен түсінбедім, себебі ... 3.Мен қолдана аламын, себебі ... 4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс…….. |
Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Үйге тапсырма: Ағзаларды клондау тәсілдері. §36. Өсімдік ағзаларын клондау әдістері. |
Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Жұмыс дәптері Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША
Дескриптор:
Долли қойының клондау жолын түсіндіреді – 2 балл;
Дескриптор:
Жануарларды клондау қаншалықты дұрыс немесе бұрыстығын анықтайды – 2 балл;
ЖҰМЫС ПАРАҒЫ
Оқушы:______________________________________________ сыныбы:______
1. Төмендегі суретте Долли деп аталатын қойдың қалай клондалғандығы көрсетілген.
i) Долли қойын клондамай тұрып екінші донордың жұмыртқа жасушасынан ядросын алып тастаудың қажеттілігі қандай екендігін түсіндір.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________[2]
ii) Долли қойында екінші донор қойдың қандай да бір ерекшеліктері болуы мүмкін бе? Өз жауабыңды түсіндір.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________ [2]
Дескриптор:
Донордың жұмыртқа жасушасынан ядросын алып тастаудың қажеттілігін түсіндіреді – 2 балл;
Донор қойдың қандай да бір ерекшеліктерін анықтайды – 2 балл;
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі»
Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу сұралады.
Бөліктің сол жағына Сол әсер еткен үзінділер жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.) |
Бөліктің оң жағына Бүгінгі тақырыптан / сабақтан/ қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады. |
|
|
Дескриптор:
- сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз