Сабақтыңкезеңі/
уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу,
оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.
-
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:
«Жылы лебіз» әдісі
арқылы.
Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі
күнге сәттілік тілейді.
-
Топқа
бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом
платформасында жүргізед
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады.
Оқушылар дөңгелек шеңбер
болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы
сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген
қызығушылықтары артады.
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді.
.
|
Жақсы!
Жарайсыңдар!
|
Биология оқулығы,
Презентация,
https://www.classtools.net/random-group-generator/
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен білімді еске түсіріп алу:
«Айқын жауап» әдісі арқылы сұраққа жауап
береді
Заттар тасымалы деген не?
Өсімдіктерге қажетті заттарды анықтаңыз?
Минералдық тыңайтқыштар деген не? Тамырдың қызметі қандай
?
Өсімдіктерде зиянды заттар қандай мүшелер мен
органоидтар арқылы шығарылады
Тыңдалым алды тапсырмалар бере отырып Оқушыларға жаңа
бөлімді ашу мақсатында 2 сұрақ қойылады.
1. Флоэма және ксилема дегеніміз не? 2. Заттар
тасымалы өсімдіктің қандай ағзалары арқылы жүзеге асады?
Оқушылардың берген жауаптарын толықтыру үшін
бейнекөрсетілімдер ұсынады.
Тақырыпқа қатысты термин сөздерді анаграмма тапсырмасын орындау
ұсынды
|
Оқушылар берілген сұрақтарға
болжамды жауаптарын ұсынады
Жауаптары: Қоректік
заттардың ағзаға жеткізілуі. Кері байланыс: Жарайсың! талпын, әлі
де ізденіс керек
Өсімдіктерде өткізгіш ұлпа
арқылы жүреді. Азот, калий, фосфор Топырақтан заттарды сіңіру, оны
өсімдіктердің жер үсті мүшелеріне жеткізу Өсімдікте вокуольдер
арқылы шығарады
|
Бағалау
критерийі:
Алдыңғы сыныптарда
қарастырған сұрақтарға жауап береді
Бейнекөрсетілімді көріп
ақапаратты толықтырады
|
https://youtu.be/bDF_BD635iE?si=LpxHRT16Mb75C4ex
https://youtu.be/ALP5k5FR8IA?si=DSK2csmqQ39PtLwZ
https://wordwall.net/ru/resource/61559862
|
|
Топтық жұмыстар ұйымдастыру.
Ұғымдар карталар ұсына отырып топтарға тапсырмалар
береді.
Жұмыстың тәртібі:
Топта бірлесіп жұмыс жасау, талқылау, бір-біріне
үйрету
Өкіл-
Бәрі-
Таңдау-
Бойынша тапсырманы талдау
|
Оқушылар тұжырымдамалық
картаны қолдана отырып тақырыпты түсіндіреді
1-топ Өкілді өз топтарынан
таңдайды тұжырымдамалық картадан түсінгендерін айтады
2-топ Бәрі шығып
қорғайды
3-топ мұғалімнің таңдауы бойынша бір оқушы шығып
топтың атынан қорғайды
|
Дескриптор:
-Тест тапсырамысн
орындайды-2балл
-Ерекшелітерін ажыратады-4балл
|
Слайд Транслокация
|
|
Жұптық жұмыстар.
Оқушыларды топта жұптастырады берілген тапсырманы
платформада ұсынады
|
Оқушылар топта дұптасып берілген тапсырмаларды
орындайды
|
Дескриптор:
Ксилема мен флоэманы
салыстырады-2балл
Адасқан әріптерден тақырыпқа қатысты сөздерді
табады, анықтамасын жазады-2бал
|
https://learningapps.org/view14991968
https://learningapps.org/view30891068
|
|
Бекіту тапсырмасы
-
Органикалық заттар қалай қозғалады?
А. Бөліп шығарушы ұлпалар арқылы
В. Сүзгілі түтік арқылы
С.Ауа өтетін паренхим арқылы
Д. Түтікшелер және трахеидтер арқылы
2. Серіктес жасушалар құрамына қандай заттар
кіреді.
А. Лизасома, ядро, вакуоль, центиоль
В. Митахондрия, ядро, вакуоль,
митахондрия
С. Митахондрия, ядро, эндоплазмалық тор,
вакуоль
Д.Митахондрия, Гольджи
аппараты,лизасома
|
3.Суретте берілген
құрылымды, олардың құрылысындағы ерекшеліктерімен
сәйкестендір
Органикалық заттардың
ерітінділері төменгі ағысты қамтамасыз етеді
|
Ф
|
Сүректің құрамына кіреді
|
К
|
Көп жасушалы қуыс түтіктер
|
К
|
Минералды заттар ерітінділері жоғарғы ағысты
қамтамасыз етеді
|
К
|
Ядросы жоқ тірі жасушалар түзеді
|
Ф
|
Тіннің құрамына кіреді
|
Ф
|
|
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың алған
білімдерін,қаншалықты түсінгенін анықтау үшін
«Шулиер табақшасы»
әдісімен берілген
Білу
Түсіну
Қолдану
бойынша тақтаға ілінген әр
оқушы өз алған білімін қалташаға салады.
|
Оқушылар тақтаға ілінген
1.Білу
Заттар тасымалы үдерісін білемін
2.Түсіну
Флоэма мен ксилеманы ажырата
аламын
3.Қолдану
Өсімдіктер транслокациясын
атай ажыратуда қолданамын
|
Мұғалім әр стикерге жазылған оқушылардың алған
білімдерінен қорытынды жасайды
|
|