11 сынып ҚМЖ Өсімдіктердегі заттар транслокациясының механизмі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

11 сынып ҚМЖ Өсімдіктердегі заттар транслокациясының механизмі

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып ҚМЖ Өсімдіктердегі заттар транслокациясының механизмі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білімберуұйымыныңатауы


Бөлім:

11.1С Заттардың тасымалдануы

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:

Қатысушыларсаны:

Қатыспағандарсаны:

Сабақтыңтақырыбы

Өсімдіктердегі заттар транслокациясының механизмі

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

11.1.3.1 - өсімдіктердегі заттар транслокациясы механизмін түсіндіру

Сабақтыңмақсаты

Заттар тасымалданудың симпатикалық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың апопластикалық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың вакуолярлық жолын түсінеді; Заттар тасымалданудың жолдарын салыстырып ажырата алады

Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.



  1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.


  1. Топқа бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүргізед

Оқушылар сабаққа дайындалады.



Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.



.









Жақсы!

Жарайсыңдар!






Биология оқулығы,



Презентация,

https://www.classtools.net/random-group-generator/
















Сабақтың

ортасы



Өткен білімді еске түсіріп алу:

«Айқын жауап» әдісі арқылы сұраққа жауап береді

Заттар тасымалы деген не?

Өсімдіктерге қажетті заттарды анықтаңыз? Минералдық тыңайтқыштар деген не? Тамырдың қызметі қандай ?

Өсімдіктерде зиянды заттар қандай мүшелер мен органоидтар арқылы шығарылады






Тыңдалым алды тапсырмалар бере отырып Оқушыларға жаңа бөлімді ашу мақсатында 2 сұрақ қойылады.

1. Флоэма және ксилема дегеніміз не? 2. Заттар тасымалы өсімдіктің қандай ағзалары арқылы жүзеге асады?



Оқушылардың берген жауаптарын толықтыру үшін бейнекөрсетілімдер ұсынады.

Тақырыпқа қатысты термин сөздерді анаграмма тапсырмасын орындау ұсынды


Оқушылар берілген сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады

Жауаптары: Қоректік заттардың ағзаға жеткізілуі. Кері байланыс: Жарайсың! талпын, әлі де ізденіс керек

Өсімдіктерде өткізгіш ұлпа арқылы жүреді. Азот, калий, фосфор Топырақтан заттарды сіңіру, оны өсімдіктердің жер үсті мүшелеріне жеткізу Өсімдікте вокуольдер арқылы шығарады














Бағалау критерийі:

Алдыңғы сыныптарда қарастырған сұрақтарға жауап береді

Бейнекөрсетілімді көріп ақапаратты толықтырады
























https://youtu.be/bDF_BD635iE?si=LpxHRT16Mb75C4ex


https://youtu.be/ALP5k5FR8IA?si=DSK2csmqQ39PtLwZ




https://wordwall.net/ru/resource/61559862


Топтық жұмыстар ұйымдастыру. Ұғымдар карталар ұсына отырып топтарға тапсырмалар береді.



Жұмыстың тәртібі:

Топта бірлесіп жұмыс жасау, талқылау, бір-біріне үйрету

Өкіл-

Бәрі-

Таңдау-

Бойынша тапсырманы талдау


Оқушылар тұжырымдамалық картаны қолдана отырып тақырыпты түсіндіреді


1-топ Өкілді өз топтарынан таңдайды тұжырымдамалық картадан түсінгендерін айтады

2-топ Бәрі шығып қорғайды

3-топ мұғалімнің таңдауы бойынша бір оқушы шығып топтың атынан қорғайды

Дескриптор:

-Тест тапсырамысн орындайды-2балл

-Ерекшелітерін ажыратады-4балл

Слайд Транслокация


Жұптық жұмыстар.

Оқушыларды топта жұптастырады берілген тапсырманы платформада ұсынады

Оқушылар топта дұптасып берілген тапсырмаларды орындайды

Дескриптор:

Ксилема мен флоэманы салыстырады-2балл

Адасқан әріптерден тақырыпқа қатысты сөздерді табады, анықтамасын жазады-2бал

https://learningapps.org/view14991968


https://learningapps.org/view30891068


Бекіту тапсырмасы

  1. Органикалық заттар қалай қозғалады?

А. Бөліп шығарушы ұлпалар арқылы

В. Сүзгілі түтік арқылы

С.Ауа өтетін паренхим арқылы

Д. Түтікшелер және трахеидтер арқылы

2. Серіктес жасушалар құрамына қандай заттар кіреді.

А. Лизасома, ядро, вакуоль, центиоль

В. Митахондрия, ядро, вакуоль, митахондрия

С. Митахондрия, ядро, эндоплазмалық тор, вакуоль

Д.Митахондрия, Гольджи аппараты,лизасома





3.Суретте берілген құрылымды, олардың құрылысындағы ерекшеліктерімен сәйкестендір

Органикалық заттардың ерітінділері төменгі ағысты қамтамасыз етеді

Ф

Сүректің құрамына кіреді

К

Көп жасушалы қуыс түтіктер

К

Минералды заттар ерітінділері жоғарғы ағысты қамтамасыз етеді

К

Ядросы жоқ тірі жасушалар түзеді

Ф

Тіннің құрамына кіреді

Ф




Сабақтың соңы



Рефлексия

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың алған білімдерін,қаншалықты түсінгенін анықтау үшін «Шулиер табақшасы»

әдісімен берілген

Білу

Түсіну

Қолдану

бойынша тақтаға ілінген әр оқушы өз алған білімін қалташаға салады.




Оқушылар тақтаға ілінген

1.Білу

Заттар тасымалы үдерісін білемін

2.Түсіну

Флоэма мен ксилеманы ажырата аламын

3.Қолдану

Өсімдіктер транслокациясын атай ажыратуда қолданамын

Мұғалім әр стикерге жазылған оқушылардың алған білімдерінен қорытынды жасайды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.10.2023
710
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі