Материалдар / 11 сынып Тайм –менеджмент. Жеке нәтижелілік пен өнімділік

11 сынып Тайм –менеджмент. Жеке нәтижелілік пен өнімділік

Материал туралы қысқаша түсінік
Жарияланған материал ұстаздарға арналған. Тәжірибе алмасу мақсатында 40 минутқа арналған тапсырмалар және оның мақсаты, бағалау, кері байланыс түрлері берілген. «Матрица эйзенхауэра»,«Think together» әдістері арқылы ұсынылған тапсырмалар оқушылардың жас ерекшелігіне, мүмкіндігіне сай.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2019
1673
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Пәні: Кәсіпкерлік және бизнес негіздері

Күні: 28/08/2019 Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11


Сабақ тақырыбы


3.11 Тайм –менеджмент

Жеке нәтижелілік пен өнімділік

Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты


11.3.11.1 Тайм-менеджментінің мәні мен мағынасын түсінеді;

11.3.11.2 Өз тиімділігін арттыру мақсатында уақытты басқару дағдыларын қолданады.


Сабақ мақсаты






Барлық оқушылар: Тайм-менеджментінің мәні мен мағынасын түсінеді;

Оқушылардың басым бөлігі:

Өз тиімділігін арттыру мақсатында уақытты басқару дағдыларын қолданады.

Кейбір оқушылар:

Уақытты тиімді пайдалануға кері әсерін тигізетін жағдайлар мен шешу жолдарын анықтайды


Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану, талдау


Бағалау критерийі


Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: Тайм-менеджмент


Құндылықтарды дамыту

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Пән аралық байланыс

Математика,информатика

Қосымша білім




Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Уақыты

Сабақта жоспарланған қызмет (іс – әрекет)



Ресурс

тар

Мұғалім


Оқушы

Сабақтың басы

Миға шабуыл





5 мин

Өз уақыттарыңызды қаншалықты тиімді пайдаланасыздар?

Сұраққа жауап береді







3 мин

Олай болса, бір минут тыныштық орнатып көрейік. Қолымызды партаға қоямыз.Басымызды жоғары көтереміз. Секундомер қосылады. ...... Уақыт аяқталды.

Қандай сезімде

болдыңыздар?


Оқушылар өз ойларын ортаға салып,талқылайды.




Құм сағаты


3 мин

Оқушыларға уақыттың маңыздылығы туралы бейнебаян көрсетіледі

Уақытты жоспарлаудың қандай әдісін қолданасыз?

«1 минутта не болады?»

Бейнебаянды көру арқылы ой түйеді

Компьютер, интербелсенді тақта, ғаламтор желісі

Сабақ ортасы










5 мин







11

мин

Тайм-менеджмент туралы презентация көрсетіледі









Оқушыларға «Матрица эйзенхауэра» ұсынылады

Маңызды

шұғыл емес

Маңызды

шұғыл

Маңызы жоқ, шұғыл

Маңызы жоқ, шұғыл емес



Тайм-менеджмент туралы түсініктері қалыптасады





Әр оқушы өз уақытын болжайды

Компью

тер, интербелсенді тақта, ғаламтор желісі


Қағаз, қалам

Сабақтың соңы


10 мин

Жұптық жұмыс

«Think together» әдісі

Уақытты тиімді пайдалануға кері әсерін тигізетін жағдайлар мен шешу жолдарын анықтаңыз

Оқушылар уақытты тиімді пайдалануға кері әсерін тигізетін жағдайлар мен шешу жолдарын анықтайды

Ғаламтор желісі, қағаз, қалам

Кері байланыс


5 мин

Минуттық шешім

Оқушылар сабақ немесе тарау кезінде оқылған аса маңызды тармақтарды (пайдалы, мағынасы бар) анықтайды

Оқушылар сабақ немесе тарау кезінде оқылған аса маңызды тармақтарды (пайдалы, мағынасы бар) анықтайды

стикер













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ