11 сынып үшін "Қоғамның әлеуметтік құрылымы" онлайн сабақ жоспары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

11 сынып үшін "Қоғамның әлеуметтік құрылымы" онлайн сабақ жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне 11 сыныптың "Қоғамның әлеуметтік құрылымы" онлайн сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Нұр-Сұлтан қаласы «Экономикалық лицей» ЖШС қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Осипбекова Н. А.

Қашықтықтан оқыту технологиясы біздің елімізде жоғары білім беру саласында 2000-шы жылдардың ортасынан бастап қолданыла бастады. 2020 жылы әлемде орын алған коронавирус пандемиясына байланысты жалпы білім беретін мектептер қашықтықтан оқыту жүйесіне көшкен. Қашықтықтан оқыту жүйесі мұғалімдерден ізденуді, шығармашылықпен жұмыс жасауды қажет етеді. Оқушылардың өзіндік тәртібі мен өзін-өзі бақылау қабілеті жоғары болуы тиіс. Біздің мектебімізде ғаламтор арқылы Zoom және Microsoft Teams платформаларында сабақ беріліп, электронды почтаны пайдалану арқылы кері байланыс орнатылды. Әр оқушының қызығушылығына орай тапсырмалар жасалды. Қашықтықтан оқыту жағдайында сабақтар қарапайым, түсінікті болу керектігі ескерілді. Оқушыларды оқуға қызықтыру, ынталандыру үшін Learning-Apps, Kahoot, Quizlet серверлерінде түрлі ойын, жаттығулар жасап, сабақта тиімді қолданылды. Қашықтықтан білім алу жағдайында оқушылардың қажетті нақты білімдерін меңгеруді Google Форма онлайн-сервисте жасаған тест тапсырмалар арқылы тексерілді. Әр оқушының қолжетімділігі, тапсырмалардың әртүрлілігі, оқушылармен тікелей желіде жұмыс істеуге болатыны, тапсырмаларды автоматты түрінде тексеруге болатыны - осындай тест тапсырмалары мен жаттығулардың артықшылығы болып табылады. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдері назарларына 11 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары ұсынылады.

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Қоғамның әлеуметтік құрылымы.


СЫНЫП: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Жаңа мәтіннің мазмұнын түсіну, түрлі тапсырмалар арқылы тақырып бойынша сөйлесу, өз пікірін айту.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Жаңа сөздерді меңгереді, олармен сөйлем құрастыра алады. Жаңа мәтінді контекст арқылы түсініп оқиды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тірек сөздер арқылы диалог құрастыра алады, тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын айта алады.

Кейбір оқушылар:

Мәтіннің мазмұнын талқылайды, мәтінге сүйене отырып диалогқа түседі.

Бағалау критерийлері:

Білу, түсіну, қолдану.

Мәтінді түсінеді, жаңа сөздермен сөйлем құрастырады.

Мәтін бойынша сұрақ қойып, жауап бере алады.

Мәтіннің мазмұнын жүйеді айтады.

Тілдік мақсаттар:




Оқушылар: сөйлем құрайды, тақырып бойынша мақал-мәтелдерді біледі, орынды қолдана алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: қоғам құрылымы, әлеуметтік теңсіздік, тап өкілдері, табыс көлемі, білім деңгейі ...

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Қоғамдағы адамдар арасында теңсіздік бар ма? Ол неге байланысты? Төменгі тап өкілдерінің күнкөрісі қандай?

Жоғары таптың қоғамға пайдасы қандай? т.б.


Алдыңғы оқу

Әлеуметтік теңсіздік.


Құндылықтарды дарыту


Қайырымды болуға тәрбиелеу.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті:

Кіріспе


Ой қозғау. Бейнематериалды көру: https://www.youtube.com/watch?v=HwvXmuvS1E8

- Не көрдіңдер? Қандай ойдасыңдар? Қандай ғибрат алдыңдар?

Бейнематериалды көреді, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Өткенді қайталау.

Жаңа сабақтың тақырыбымен байланыстыру.











Негізгі бөлімі.

























Сабақты бекіту кезеңі

1. Сұрақ-жауап:

  • Әлеуметтану нені зерттейтін ғылым?

  • Америкалық ғалым Л. Уорнер америкалық тұрғындарды неше топқа бөлді?

2. Көрсету тақтасындағы суреттерге қарап, қандай таптың адамдары екенін айту:

1.Жаңа мәтінмен жұмыс.

1. Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап беру.

2. Мәтінді бөліктерге бөлу, әр бөлімге ат қою.

3. Мәтіннің мазмұнына қарай сөйлемдерді реттеу:

Мәтін бөліктері бойынша сөйлемдер.

реті

Адамдардың өмір сүру деңгейіне біліктілік, кәсіби дағдылар ықпал етеді.


Еліміздің экономикалық жағдайына қарай қоғамда жаңа тоаптар, жіктер пайда болды.


Кеңестік уақытында көп қаражат әлеуметтік инфрақұрылымды қолдау үшін салаларға жұмсалды.


1. Оқылған мәтін бойынша сөйлемдердің жалғасын тап.

2.Мына мақал-мәтелдерді қолдана отырып, сөйлем құру: Адамгершілікке арналған үш сауап бар: шөлге құдық қазу, өзенге көпір салу, жолға ағаш отырғызу. Басыңа іс түссе, жақсы көмек етеді, жаман күліп өтеді.

Жетекші сұрақ қою: Адамгершілігі бар адам осы өмірде қандай істер жасай алады? Қандай адамды «нағыз адам» дей аламыз?

Оқушылар өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды, жауап береді.





Суреттерге қарап, өз ойларын айтады.





Мәтінді түсінген оқушылар кезекпенен сұрақ қояды, сыныптастары жауап береді.











Сөздік, оқулық.





















слайд

Сабақты қорыту кезеңі

Үйге:

Сен бүгін қандай мейірімді іс жасайсың?

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe90cw2H4X2hPl3_5shIqhjSkuaqH2QKwzg0-WdzN6owuin4w/viewform?usp=sf_link

Google Формада тест орындау.

Әр оқушы бір сөйлеммен жауап беру керек.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.11.2021
2761
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі